Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Netiks. Tinka tik NESTE Pro Diesel.
    o tu pabandyk, nustebsi

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Tegul kartu su automobiliu nuperka garažą ir ramiai kraunasi ten (ir dėl parkavimo vietos galva neskaudės).
      Netiks. Tinka tik NESTE Pro Diesel.
      Iš tos pačios serijos kaip "išeik į kiemą ir susirask draugų".

      Comment


        Dzin, bele būsim apdėję estus šituo klausimu.

        Parašė transpondster Rodyti pranešimą
        Deja panašu kad Kauno SC bus V2 + V3:

        Click image for larger version Name:	IMG_20210909_191718.jpg Views:	0 Size:	624,9 kB ID:	1910762 Click image for larger version Name:	IMG_20210909_191822.jpg Views:	0 Size:	958,4 kB ID:	1910763
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          visi cia turi savo fetishus. Tomas - Estijos fetishizmo pasaulio cempionas

          Comment


            Norgėj degalinėse jau vyksta pasikeitimai:

            https://youtu.be/Z6BGJy49u4w?t=239

            Comment


              Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1631310039157.jpg
Views:	544
Size:	61,9 kB
ID:	1911339
              Flickr

              Comment


                Gyventojų tankis
                NYD 421
                LUX 233
                POR 112
                GER 232
                AU 106
                ....
                LTU 43
                GR 82
                POL 123
                LVA 30
                RO 82

                Manau galima tokias išvadas padaryti:
                1) Mažo gyventojų tankio šalis reiškia daugiau kelių kilometrais, kurie jungia gyvenvietes.
                2) Prie to pačio reikia nutiesti daugiau kilometrų kabelių. T.y. NYD užsimanę didelio galingumo stotelės kaimelyje. Tarkime ribinė galia ten anksčiau pasiekta. Per nauja tiesia 4 km, o mes, vaizdžiai pasakysiu, 40 km kabelių.
                3) Ekonominis išsivystimas. Rumunijoje nuperka mažai elektromobilių.
                4) Gegrafija. NYD yra lygi ir be šalčių. LT lygi ir su šalčiais. GR - kalnuota. Įkalnėn labai senka baterija. Rida reklamoje tampa teorine.

                Pirštais lenkus galim užbadyt, bet jie anglį kūrena ir matyt neskuba su EV plėtra nes teks dar daugiau anglių kūrent (dūmai, aplinkosauga).

                Comment


                  Paliksiu čia, galima pritaikyti ir visai Europai.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1631310039157.jpg Views:	41 Size:	61,9 kB ID:	1911339
                    Į visokias internetuose rastas, iš šiknos trauktais duomenimis paremtas lenteles reikėtų žiūrėti atsargiai.

                    Diskleimeris - neįsivaizduoju kiek LT yra krovimo vietų, bet užtenka užmesti akį į plugshare žemėlapį, kuriame aiškiai matyti, kad jų yra šimtai.

                    Iš kitos pusės, LT yra 21238 km kelių, įskaitant žvyrkelius. Jei priimsime, kad LT yra 0,2 krovimo stotelės 100 km kelio (arba 1 stotelė 500 km), tai lentelės aritmetika rodo 21238/500=42 stotelės, kas yra kliedesys, labai smarkiai prasilenkiantis su realybe.
                    Paskutinis taisė Tomas; 2021.09.12, 19:40.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Į visokias internetuose rastas, iš šiknos trauktais duomenimis paremtas lenteles reikėtų žiūrėti atsargiai.

                      Diskleimeris - neįsivaizduoju kiek LT yra krovimo vietų, bet užtenka užmesti akį į plugshare žemėlapį, kuriame aiškiai matyti, kad jų yra šimtai.

                      Iš kitos pusės, LT yra 21238 km kelių, įskaitant žvyrkelius. Jei priimsime, kad LT yra 0,2 krovimo stotelės 100 km kelio (arba 1 stotelė 500 km), tai lentelės aritmetika rodo 21238/500=42 stotelės, kas yra kliedesys, labai smarkiai prasilenkiantis su realybe.
                      Pilnoje ataskaitoje nurodyta, kad įtraukti ir vietinės reikšmės keliai. Jų duomenimis, LT yra 174 el. įkrovimo stotelės. Bendras kelių ilgis su vietinės reikšmės keliais LT yra ~ 84 tūkst. km. 174 / 840 = 0,207 stotelės/100km. Ne patys geriausi rodikliai pasirinkti, tikėtina, kad greičiau atspindi lauko keliukų tankį šalyje. Bet tai nekeičia esmės, nes lyginant tiek pagal šalių plotą, tiek pagal gyventojų/automobilių skaičių, LT vistiek būtų ES uodegoje.

                      Comment


                        Parašė kutas Rodyti pranešimą

                        Pilnoje ataskaitoje nurodyta, kad įtraukti ir vietinės reikšmės keliai. Jų duomenimis, LT yra 174 el. įkrovimo stotelės. Bendras kelių ilgis su vietinės reikšmės keliais LT yra ~ 84 tūkst. km. 174 / 840 = 0,207 stotelės/100km. Ne patys geriausi rodikliai pasirinkti, tikėtina, kad greičiau atspindi lauko keliukų tankį šalyje. Bet tai nekeičia esmės, nes lyginant tiek pagal šalių plotą, tiek pagal gyventojų/automobilių skaičių, LT vistiek būtų ES uodegoje.
                        Bet su tokiais „rodikliais“ LT visada bus uodegoj. Nesvarbu ar reali situacija bus tinkama ar ne.

                        Comment


                          Parašė kutas Rodyti pranešimą

                          Pilnoje ataskaitoje nurodyta, kad įtraukti ir vietinės reikšmės keliai. Jų duomenimis, LT yra 174 el. įkrovimo stotelės. Bendras kelių ilgis su vietinės reikšmės keliais LT yra ~ 84 tūkst. km. 174 / 840 = 0,207 stotelės/100km. Ne patys geriausi rodikliai pasirinkti, tikėtina, kad greičiau atspindi lauko keliukų tankį šalyje. Bet tai nekeičia esmės, nes lyginant tiek pagal šalių plotą, tiek pagal gyventojų/automobilių skaičių, LT vistiek būtų ES uodegoje.
                          OK, įtikinai. Lietuvoje iš tiesų gali nuvažiuoti šimtus kilometrų atkampiais žvyrkeliais, miško ir laukų keliukais, privažiavimais prie vienkiemių, sodų bendrijų keliukais ir nerasti nė vienos EV krovimo stotelės Epinis feilas, ne kitaip.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Normalus bakas yra 100 litrų.
                            100 yra retai pasitaikantis labai didelis bakas. Jūs matyt vairuojate ką nors ko tikrai lietuvioje niekam nereikai ir be reikalo gadinate orą.

                            Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                            visišką nesąmonę kažkur perskaitei, tai nekartok tokių pievų daugiau, nes vėl kažkas atsiras kad va miestai lt forume skaitė jog Norgė nuperka... Gal prieš kokius 5 metus tas ir buvo
                            http://ev-sales.blogspot.com/2021/02...mber-2020.html
                            Visai gali būti kad aš neteisus, bet kažkoks blogas kuris dar ir nesugeba atskirti plugin hibridų nuo elektrinių tikrai nėra įrodymas priešingai.

                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Iš kitos pusės, LT yra 21238 km kelių, įskaitant žvyrkelius. Jei priimsime, kad LT yra 0,2 krovimo stotelės 100 km kelio (arba 1 stotelė 500 km), tai lentelės aritmetika rodo 21238/500=42 stotelės, kas yra kliedesys, labai smarkiai prasilenkiantis su realybe.
                            Gal jie čia skaičiavo tik veikiančias? Nes plugshare tai ten kas antra arba privati (turi būti klubo narys) arba "rekonstruojama".

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              OK, įtikinai. Lietuvoje iš tiesų gali nuvažiuoti šimtus kilometrų atkampiais žvyrkeliais, miško ir laukų keliukais, privažiavimais prie vienkiemių, sodų bendrijų keliukais ir nerasti nė vienos EV krovimo stotelės Epinis feilas, ne kitaip.
                              Vokietijoje irgi ne tik autobanai, bet ir krūva visokių keliukų į kaimus ir sodybas, ir ten ir ten skaičiuoti visi keliai. Beje, net vizualiai Vokietijoje įkrovos punktų važiuojant greitkeliais gerokai daugiau nei tarkim Lietuvoje važiuojant A1 ar A2.
                              Flickr

                              Comment


                                Siūloma papildyti KET ir dar vienu nauju punktu, kad elektromobilio, kurio įkrovimas baigtas, vairuotojas turi nedelsdamas patraukti transporto priemonę iš elektromobilių įkrovimo vietos.

                                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=88176377

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                  Siūloma papildyti KET ir dar vienu nauju punktu, kad elektromobilio, kurio įkrovimas baigtas, vairuotojas turi nedelsdamas patraukti transporto priemonę iš elektromobilių įkrovimo vietos.

                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=88176377
                                  Durnas ribojimas. Stotelės eksploatuotojas turi apmokestinti visas minutes pasikrovus ir tiek. Pvz. 0,2 eur už KWh ir 1 eur už kiekvieną minutę įsikrovus.
                                  O dabar ką? Užimta ir kvieti policiją? Policijos yra du ekipažai nedidmiesčio savivaldybėje ir ji tikrai turi ką veikti.

                                  Comment


                                    Na žiūrint kas prižiūrės. Juk jeigu stovi ant šaligatvio irgi ne policiją kvieti o tiesiog praneši savivladybei ir tada jie gauna baudą.

                                    Comment


                                      Problema automatiškai išsispręs kai bus apmokestinamas laikas pasibaigus krovimui.

                                      Comment


                                        M. Skuodis: per trejus metus elektromobilių įkrovimo prieigų skaičius didės 11 kartų https://www.vz.lt/laisvalaikis/autom...dides-11-kartu
                                        „Vien per trejus metus, iki 2024 metų pabaigos, viešųjų ir pusiau viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų skaičių planuojame padidinti 11 kartų, o iki 2027 metų – daugiau nei 15 kartų. Siekiame, kad elektromobilių naudojimo neribotų infrastruktūros trūkumas“, – sakė M. Skuodis.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          O kiek per tą laikotarpį išaugs elektros kaina? Apie tai šitas Skuodis (nežinau, kas jis toks) nieko nepasakė?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X