Kodėl? Juk lietaus ir vandens turime daug, beto yra nemažai jau esančių pastatytų užtvankų, kur nėra įrengtos hidroelektrinės.
Todėl, kad 100MW galios Kauno HE tvenkinys yra 63,5 km² ploto. Gi 100MW ... jei Kaune pilnai elektrifikuos viešąjį transportą - šviesoforams nebelabai elektros liks
Dėl hydroelektrinių tai gal pradžiai bent pabaikim statyti Kruonį kur pusė turbinų net nebuvo įrengta dėl komunistų propagandos.
Dabar HAE su 900MW ištuština per 12 val. - pagal pirminį projektą nedidinant tvenkinio ištuštintų per 6 val ir KĄ?
Kadangi vėjinukų ir fotoelektrikų gamybos netolygumus reikia balansuoti "2021 m. vasario 25 d. „Ignitis gamyba“ patvirtino plėtros planą ir planuoja iki 2025 m. įrengti penktąjį bloką – naują 110 MW sinchroninį hidroagregatą.[4]. Atlikus ir užbaigus įrengimo darbus bendra Kruonio HAE galia sieks 1010 MW."
Labai tikėtina kad jau neužilgo, naujų automobilių rinkoje, elektrinių modelių bus dauguma:
1. Stellantis said it expects to have 55 electrified vehicles in the U.S. and Europe by 2025. That includes 40 all-electric models and 15 plug-in hybrid electric vehicles.
2. Volkswagen said it expected the strong performance of its existing business to help fund 150 billion euros ($178 billion) of investments by 2025 in areas such as batteries and software.
3. German automobile giant Volkswagen aims to become the world's largest EV manufacturer by 2025
4. Renault plans to introduce ten new battery-powered cars by 2025, including in the higher-margin SUV segment.
5. BMW to launch nine new electric cars by 2025
6. Mercedes to launch 10 electric cars by 2025
7. Toyota will release 15 new electric vehicles by 2025
...
Dabar HAE su 900MW ištuština per 12 val. - pagal pirminį projektą nedidinant tvenkinio ištuštintų per 6 val ir KĄ?
Kadangi vėjinukų ir fotoelektrikų gamybos netolygumus reikia balansuoti "2021 m. vasario 25 d. „Ignitis gamyba“ patvirtino plėtros planą ir planuoja iki 2025 m. įrengti penktąjį bloką – naują 110 MW sinchroninį hidroagregatą.[4]. Atlikus ir užbaigus įrengimo darbus bendra Kruonio HAE galia sieks 1010 MW."
Ir tą kad normaliai naudojant kaip akumuliacinę tai esant dideliam vėjui jis būtų ne tuštinamas o pumpuojamas aukštyn o naktį be vėjo leidžiamas žemyn taip palaikant tolygų tiekimą. Tik priminsiu kad pumped hydro kolkas yra vienintelis ekonomiškas akumuliacinis variantas be kurio atsinaujinanti energetika reikšmingos dalies rinkoje išvis negalės užimti. Aišku geriau būtų atominė energetika, ten load balancing galima nesunkiai daryti.
Gerai kad pradedama galvoti apie tolesnę Kruonuo plėtrą.
Labai tikėtina kad jau neužilgo, naujų automobilių rinkoje, elektrinių modelių bus dauguma:
...
Jeigu nuo 2025 100% naujų automobilių būtų elektriniai, tai galima tikėtis kad didžioji dalis keliuose bus elektriniai 2040. 2035 kokioje vokietijoje su mažesniu vidutiniu amžiumi.
Labai tikėtina kad jau neužilgo, naujų automobilių rinkoje, elektrinių modelių bus dauguma:
1. Stellantis said it expects to have 55 electrified vehicles in the U.S. and Europe by 2025. That includes 40 all-electric models and 15 plug-in hybrid electric vehicles.
2. Volkswagen said it expected the strong performance of its existing business to help fund 150 billion euros ($178 billion) of investments by 2025 in areas such as batteries and software.
3. German automobile giant Volkswagen aims to become the world's largest EV manufacturer by 2025
4. Renault plans to introduce ten new battery-powered cars by 2025, including in the higher-margin SUV segment.
5. BMW to launch nine new electric cars by 2025
6. Mercedes to launch 10 electric cars by 2025
7. Toyota will release 15 new electric vehicles by 2025
...
Jie rašo, tai kas dabar madinga/ant bangos. 2016 visi skelbėsi kaip 2020 jau turėsim Full Self Driving. Gamintojai gamins tai ką žmonės perka. Žmonės perka, tai, kas finansiškai apsimoka.
Jie rašo, tai kas dabar madinga/ant bangos. 2016 visi skelbėsi kaip 2020 jau turėsim Full Self Driving. Gamintojai gamins tai ką žmonės perka. Žmonės perka, tai, kas finansiškai apsimoka.
Šiaip tai 2016 visis rašė kad full self driving bus 2022-2025 laikotarpiu.
Dėl hydroelektrinių tai gal pradžiai bent pabaikim statyti Kruonį kur pusė turbinų net nebuvo įrengta dėl komunistų propagandos.
Kaip šiandien atsimenu - Zigmas Vaišvila su savo "ekologijos klubu" gulėsi sunkvežimiams su turbinom skersai kelio ir sovietai išsivežė jas atgal. Mokslų daktaro laipsnis proto neprideda.
Šiaip tai 2016 visis rašė kad full self driving bus 2022-2025 laikotarpiu.
Kai prieš >40 m išmokau skaityti - rašė kad už 10-15m bus komunizmas ir termobranduolinės sintezės reaktoriai. Eilinės svajuko dramblionės, Gali padėt lentynon prie teleportacijos bukletų.
Kai prieš >40 m išmokau skaityti - rašė kad už 10-15m bus komunizmas ir termobranduolinės sintezės reaktoriai. Eilinės svajuko dramblionės, Gali padėt lentynon prie teleportacijos bukletų.
Jeigu tyermobranduolinės sintezės tyrima būtų finansuoti pagla planą, o ne 100 kartų mažiau nei reikia, ta dabar ir turėtume tokius reaktorius. O jeigu nėra bandoma kažko išrasti tai aišku ir neišrasim. Tik va kažkaip tas vokietijos reaktorius jau sugeba stabiliai gaminti tai gal visgi vis tiek turėsim net normaliai nefinansavę tyrimų. Bet aišku jeigu skaitei tik komunistinę propagandą tai tada ir rezultatas atitinkamas.
O savaeigiai automobiliai jau egzistuoja, kad ir tas google car kur daug metų testuojamas vakarinėje pakrantėje.
Automobilio bendras vaizdas labai priklauso nuo ratų ir arkų dydžio. Tas pats Model S prieš kelias dienas matytas, su turbūt R21 ar R22, atrodo super įspūdingai.
Taycan nuo 85 kEUR.
Model S nuo 92 kEUR
Taycan Cross Turismo nuo 96 kEUR
Kainos iš Vokietijos, nes Lietuvoje neradau Tesla kainų.
Ir Porsche kainos Vokietijoje ir Lietuvoje buvo praktiškai identiškos, nors Vokietijoje mažesnis PVM.
Automobilio bendras vaizdas labai priklauso nuo ratų ir arkų dydžio. Tas pats Model S prieš kelias dienas matytas, su turbūt R21 ar R22, atrodo super įspūdingai.
Ratų skersmens dydis proporcingai daro automobilį nepatrauklesnį?
Comment