Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nežinau apie ką galima svajoti, jeigu štai chruščiovkėje stovi automatai po 5A (~3kW butui) ir tai sugeba seni laidai svilti (nes suskilinėjo izolicija ir oksidavosi). Spėju, kad ir namų įvadai ne megavatams pritaikyti.
    Gal kažkas nežino, bet net kaitlentės įrenginėti tokiuose butuose negalima. Kartais išmuša įjungus lygintuvą, kai veikia skalbiankė.
    Paskutinis taisė Sula; 2021.06.08, 16:10.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      O tai ESO tinklas nutiestas per paskutinius 20 metų? Kabeliai ramiau jau guli po 30-40 metų. Apie oro linijas visai patyliu...
      ESO tinklas labai įvairaus amžiaus.

      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Nežinau apie ką galima svajoti, jeigu štai chruščiovkėje stovi automatai po 5A (~3kW butui) ir tai sugeba seni laidai svilti (nes suskilinėjo izolicija ir oksidavosi). Spėju, kad ir namų įvadai ne megavatams pritaikyti.
      Gal kažkas nežino, bet net kaitlentės įrenginėti tokiuose butuose negalima. Kartais išmuša įjungus lygintuvą, kai veikia skalbiankė.
      Tokiuose butuose nėra garažų kur galėtum pasikrauti automobilio. Dažnai net kiemo nėra (ant žolės pristatyti auto nesiskaito).

      Niekas ant tokios linijos pakrovimo stotelės ir nejungs.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        ESO tinklas labai įvairaus amžiaus.

        Tokiuose butuose nėra garažų kur galėtum pasikrauti automobilio. Dažnai net kiemo nėra (ant žolės pristatyti auto nesiskaito).

        Niekas ant tokios linijos pakrovimo stotelės ir nejungs.
        Tai iš kur atsiras elektromobiliai, jei tokių butų dar absoliuti dauguma?
        Mano privačiame name ir tai "prabangiai" 10kW (nors realiai instaliacija pritaikyta 30kW, bet "nėra galingumų").
        Šiaip tai pilnai užtenka, bet elektromobilio krovimo perspektyvos gasdina. Reikės nagrinėtis...
        Paskutinis taisė Sula; 2021.06.08, 16:26.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Tai iš kur atsiras elektromobiliai, jei tokių butų dar absoliuti dauguma?
          Mano privačiame name ir tai "prabangiai" 10kW (nors realiai instaliacija pritaikyta 30kW, bet "nėra galingumų").
          Šiaip tai pilnai užtenka, bet elektromobilio krovimo perspektyvos gasdina.
          Atsiras atsiras... tuoj suklestės elektromobiliai privačių namų kvartaluose buvusiuose kolektyviniuose soduose su braškančiom linijom
          Nieko nepadarysi, jei žmogus isitikinęs kad "storo laido nereik"

          Comment


            Na, Ignitis patys siūlo įrengti elektromobilių stoteles. Kaip jie sprendžia tinklo problemas tą darydami? Akivaizdžiai ne nuo chruščiovkės įvado jungia.

            https://ignitis.lt/lt/elektromobiliu-ikrovimas-namams
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą
              Na, Ignitis patys siūlo įrengti elektromobilių stoteles. Kaip jie sprendžia tinklo problemas tą darydami? Akivaizdžiai ne nuo chruščiovkės įvado jungia.

              https://ignitis.lt/lt/elektromobiliu-ikrovimas-namams
              Tai įrengti gali su mažiausiu įmanomu galingumu pagal specifikaciją. Tik kokia iš to nauda?

              Comment


                Tai kaip supratau problema yra pakrauti elektromobilį buvusiuose kolektyvyniuose soduose ir jeigu nori krauti su prailgintuvu per 3 aukšto langą iš chruščiovkės buto rozetės. O kituose normaliuose rajonuose viskas labai paprasta.

                Priminsiu, kad:
                2kw - Elektrinis boileris 100l
                2.5kw - Lygintuvas
                5kw - Elektrinė kaitlentė 4 skylių
                7kw - Elektrinis pirties katilas
                10kw - elektrinis šildymas oras-oras

                Taip, kad jei turi 10kw įvadą. Gali sau leisti 7.4kw išnaudoti 4h nakties elektromobilio krovimui. Ir dar liks trylikamečio sūnaus gaminimo kompui (600W) ir senam b klasės šaldytuvui (100W). Namai greičiausiai bus šildomi kokiom kieto kuro granulėm.
                P.S. Čia skirta ne Sulai, o bendrai visiems. Nes kaip suprantu senos statybos namuose įprasta 10kW.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Tai iš kur atsiras elektromobiliai, jei tokių butų dar absoliuti dauguma?
                  Mano privačiame name ir tai "prabangiai" 10kW (nors realiai instaliacija pritaikyta 30kW, bet "nėra galingumų").
                  Šiaip tai pilnai užtenka, bet elektromobilio krovimo perspektyvos gasdina. Reikės nagrinėtis...
                  Tokių butų dalis kasmet mažėja, o naujai statomuose jau tvarkingai. Elektromobiliai neateis per metus, užtruks dešimtmečiais.

                  Comment


                    Parašė rPn Rodyti pranešimą
                    . Nes kaip suprantu senos statybos namuose įprasta 10kW.
                    Iš praktikos: pagal nuosavybės ribų aktus dažniausiai nuo tarybinių laikų namui su vienfaziu įvadu išskirta galia tik 3 ar 4kW (16A arba 20A).
                    Kokius kiekvienas susisukęs kamštinius saugiklius jau atskira šneka. Todėl jei tik iškeliamos apskaitos į gatvę, visi bėga didintis galios. Nes nieks nebelaiko pagal oficialią galią.
                    Pvz. užtenka kokiam meistreliui savadarbę svarkę užkurt ir visuose aplink namuose lemputės pritemsta... kodėl? ogi dėl per plonų laidų kaip nekeista.
                    O dabartiniams namams praktiškai tinklas projektuojamas su trifaziu 11kW (20A) įvadu ir tai dar vertinant nesavalaikiškumo koeficientą. Ta prasme, kad ne visi tą galia vienu metu vartos. Tad seniems namams pasvajot apie "įprastą" 10kW.

                    Comment


                      Parašė rPn Rodyti pranešimą
                      Pateikiu pilną citatą iš to pačio pardavėjo, o ne nukirptą kur patogiau.
                      Šaltinis - https://ikrovimostoteles.lt/elektrom...mo-laikas.html
                      "Saugumo sumetimais namuose rekomenduojame tik išskirtiniais atvejais elektromobilį įkraudinėti iš 230V tinklo ir dažniau naudotis tam tikslui sukurtas namų 11-22kW, 7.4kW arba minimalios 3,7kW galios “wallbox” stotele."
                      Kas yra viso šito priežastis? - akumuliatoriai nusugeba priimti mažus amperus?

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Kas yra viso šito priežastis? - akumuliatoriai nusugeba priimti mažus amperus?
                        Tam, kad būtų galima pardavinėti "pakrovėjus" už 500-1000€. Ten jei pradarytum tas jų dėžutes, tai pamatytum, jog viduje yra tik sujungti laidai ir saugiklis. Iš tiesų pats pakrovėjas (t.y. keitiklis iš 230V AC į DC įtampą ir srovės reguliatorius) yra įmontuotas mašinoje. O nausaugumą jie mato tame, kad tu prijungęs prie bet kokios rozetės į kurią ateina ploni ar pelių nukandžioti laidai gali sudeginti namus. Tačiau tas pats nutiks jei į tą rozetę įjungsi arbatinuką..

                        Comment


                          Parašė rPn Rodyti pranešimą
                          Tam, kad būtų galima pardavinėti "pakrovėjus" už 500-1000€.
                          OK, įtikinai - elektromobilio beteriją galima drąsiai pakrauti garaže.

                          Comment


                            matosi čia diskutuoja žmogeliai, kurie tik teorinę info skaitę apie elektromobilius. Kas iš to 220v krovimo, kai krovimo greitis sieks iki 12km/val kažkur, čia taip grubiai sakau, tai vienas dalykas, antras dalykas žiemą jei garaže dar bus minusas ir kraunant iš tos rozetės tau auto ne tik nesikraus, bet dar ir sodins batkę. kodėl? Nes baterijos šildymo nuostoliai didesni bus nei, kad pasikraus iš tinko baterija.

                            Comment


                              Parašė Tipelis Rodyti pranešimą
                              matosi čia diskutuoja žmogeliai, kurie tik teorinę info skaitę apie elektromobilius. Kas iš to 220v krovimo, kai krovimo greitis sieks iki 12km/val kažkur, čia taip grubiai sakau, tai vienas dalykas, antras dalykas žiemą jei garaže dar bus minusas ir kraunant iš tos rozetės tau auto ne tik nesikraus, bet dar ir sodins batkę. kodėl? Nes baterijos šildymo nuostoliai didesni bus nei, kad pasikraus iš tinko baterija.
                              Būtent sunku argumentuotai diskutuoti su reklaminių lankstinukų ekspertais, kurie įsivaizduoja realų akumuliatorių krovimą su prailgintuvu. Nereikia net turėti elektromobilio, kad suprastum kur kyla problemos, pakanka elementarių elektros instaliacijos, fizikos žinių.

                              Comment


                                Parašė Tipelis Rodyti pranešimą
                                matosi čia diskutuoja žmogeliai, kurie tik teorinę info skaitę apie elektromobilius. Kas iš to 220v krovimo, kai krovimo greitis sieks iki 12km/val kažkur, čia taip grubiai sakau, tai vienas dalykas, antras dalykas žiemą jei garaže dar bus minusas ir kraunant iš tos rozetės tau auto ne tik nesikraus, bet dar ir sodins batkę. kodėl? Nes baterijos šildymo nuostoliai didesni bus nei, kad pasikraus iš tinko baterija.
                                O tai 12km/val problema jeigu kraunama garaže/parkinge per naktį? na nebent taksistam kurie 16 likusių valandų pastoviai važiuoja. O dėl žiemos tai visiška nesąmonė, baterijos šildymo nuostoliai nėra tokie dideli ir tą galima matyti kad ir lietuvos sąlygomis lauke laukomuose elektormobiliuose.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  O tai 12km/val problema jeigu kraunama garaže/parkinge per naktį? na nebent taksistam kurie 16 likusių valandų pastoviai važiuoja. O dėl žiemos tai visiška nesąmonė, baterijos šildymo nuostoliai nėra tokie dideli ir tą galima matyti kad ir lietuvos sąlygomis lauke laukomuose elektormobiliuose.
                                  Priklauso nuo to, kiek toli ir kaip dažnai važiuojama. Jeigu važinėji tik mieste, tai gali krautis nors ir kasnakt. Važinėjant vidutinius atstumus man asmeniškai norisi, kad ryte būtų bent 200-250km. Tik nuo tokio atstumo atsiranda didesnė nepriklausomybė nuo viešosios infrastruktūros. Tai ne, rozetinio 3,6kW įkrovimo per nakti nepakanka. Žiemą energijos poreikį galima dauginti iš dviejų, nebent norisi važinėti su išjungtu šildymu, kailiniais ir apšerkšnijusiais langais (been there done that).

                                  Comment


                                    o kur krautis daugiabuciu sarsalynui?

                                    Comment


                                      Parašė kutas Rodyti pranešimą

                                      Priklauso nuo to, kiek toli ir kaip dažnai važiuojama. Jeigu važinėji tik mieste, tai gali krautis nors ir kasnakt. Važinėjant vidutinius atstumus man asmeniškai norisi, kad ryte būtų bent 200-250km. Tik nuo tokio atstumo atsiranda didesnė nepriklausomybė nuo viešosios infrastruktūros. Tai ne, rozetinio 3,6kW įkrovimo per nakti nepakanka. Žiemą energijos poreikį galima dauginti iš dviejų, nebent norisi važinėti su išjungtu šildymu, kailiniais ir apšerkšnijusiais langais (been there done that).
                                      Na tai jūs važiuojate smarkiai daugiau negu vidutinis vairuotojas. Lietuvoje vidutinis nuvažiuoja apie 20 000 per metus, t.y apie 54,8km per dieną. Jeigu atmetus užmiesčio keliones bus dar mažiau. Taip kad daugumai vairuotojų tokio įkrovimo tikrai pakanka, o jeigu nepakanka tai galima važiuoti į greito pakrovimo stoteles (el automobilių degalines, kurių sutinku dabar yra permažai).

                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      o kur krautis daugiabuciu sarsalynui?
                                      Parkinguose kur ir laikyti turėtu. O jeigu laikai pievoje tai pats kaltas.

                                      Comment


                                        o tai yra normalus daugiabuciu parkingai su pakrovimo stotelemis?

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          O tai 12km/val problema jeigu kraunama garaže/parkinge per naktį? na nebent taksistam kurie 16 likusių valandų pastoviai važiuoja. O dėl žiemos tai visiška nesąmonė, baterijos šildymo nuostoliai nėra tokie dideli ir tą galima matyti kad ir lietuvos sąlygomis lauke laukomuose elektormobiliuose.
                                          Tai ne problema kol nenusipirkai ir nesinaudoji tokiu elektromobiliu, arba jis naudojamas kaip miesto paspirtukas. Jau įsivaizduoju, kaip penktadienio vakarą trečdalis Vilniaus pajuda į Palangą ir visą savaitgali stovi eilėse pasikrauti, kad sugrįžtų namo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X