Tai dar kartą - kodėl tada gavo aukščiausius saugumo balus? Vertino prasti ekspertai, ne tokie, kaip RokasLT?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai dar kartą - kodėl tada gavo aukščiausius saugumo balus? Vertino prasti ekspertai, ne tokie, kaip RokasLT?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai dar kartą - kodėl tada gavo aukščiausius saugumo balus? Vertino prasti ekspertai, ne tokie, kaip RokasLT?
O idomu man kiek is cia rasinejanciu ekspertu bent yra sedeja Tesloi?
Comment
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
Tai kodėl Tesla S lūžo? Turėjo lūžti? Ar čia brokas pasitaikė? Ir kiek tokių brokų tada yra per visą laidą(-as)?
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Testui buvo paduoti neluztantys,o i masine gamyba leist tokiu turbut neimanoma
O idomu man kiek is cia rasinejanciu ekspertu bent yra sedeja Tesloi?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr tie trūkumai neatsveria privalumų (galia, komfortas, sutaupyti degalai, A juostos, parkavimas centre)?
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
Matyt todėl, kad joks automobilis nėra sukurtas atlaikyti ~130km/h smūgį į šoną. Jei taip atrodo po objektyvių testų saugiausiu pripažįstamas SUV, gali pabandyti įsivaizduoti kaip atrodytų ne toks saugus automobilis.
RokasLT panašu, kad ne tik sėdėjęs bet ir plikom rankom perplėšęs vieną kitą yra.
Pasitaiko ir kad kompas gali užlūžti ar net pakrovimas neveikti.Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.01, 10:30.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
Žinau kad jums Teslų mylėtojams, net video įrodimai - ne įrodimai. Toks stiprus šis kultas. Nekalbant apie surinkimo kokybę kur didžiausi tarpai kėbule, plastmasė ne pačios geriausios kokybės.
Pasitaiko ir kad kompas gali užlūžti ar net pakrovimas neveikti.
Pries EV nieko neturiu pats planuoju VW id isigyt po miesta bruzintisPaskutinis taisė Darius555; 2020.02.01, 11:01.
Comment
-
https://drivetribe.com/p/good-news-t...SQaubGwH48GOig
idomu kaip atrodytu po 2 lietuvisku ziemu
https://youtu.be/SM4XSJgTzWYPaskutinis taisė Darius555; 2020.02.01, 20:50.
Comment
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
Žinau kad jums Teslų mylėtojams, net video įrodimai - ne įrodimai. Toks stiprus šis kultas. Nekalbant apie surinkimo kokybę kur didžiausi tarpai kėbule, plastmasė ne pačios geriausios kokybės.
Pasitaiko ir kad kompas gali užlūžti ar net pakrovimas neveikti.
Pasirodo objektyvių bandymų ir testų rezultatai rodo jog yra priešingai - tai vieni pačių saugiausių automobilių. Tamsta nusivylęs, jog mes vadovaujamės faktais ir objektyviais kelių skirtingų nepriklausomų bandymų rezultatais, vietoj to, kad pripažintų klydęs/sakęs netiesą išvadina mus mylėtojais ir kulto nariais, pirštu rodydamas į avarija, kurioje 130km/h į šoną gavusi Tesla sudužo, lyg bandydamas sakyti jog bet kokiam kitam automobiliui toje pačioje situacijoje nebūtų nieko nutikę.
Po to argumentai netikėtai pasisuka apie surinkimą ir plastmasę, jos ne pačią aukščiausią kokybę ir kompiuterį, kuris gali užlūžti. Problemos apie kurias iki atsirandant Teslai niekas nebuvo nei matęs, nei girdėjęs.
Nepyk, bet sunku rimtai kažkokią diskusiją tęsti kai ji vyksta šitaip.
Grįžtant prie mylėtojų ir kulto. Man atrodo, kad šis forumas tikrai nėra joks Teslos mylėtojų klubas-kultas, greičiau atvirkščiai, nelabai daug kam tai yra įdomi tema apskritai ir rezultate diskusijos šia tema praktiškai nevyksta. Buvimas objektyviu ir vadovavimasis faktais kažin ar gali būti prilyginamas narystėj kulte. Tamstos retorika kažkam stebinčiam iš šalies matyt pasirodytų gerokai artimesnė tam.
Aš nežinau ir nežinau ar noriu žinoti kas tiksliai tamstai sukėlė tokią didelę nuoskaudą šitam gamintojui ir jo produkcijai ir aš neturiu dėl to jokių problemų, gali mėgti ir nemėgti tai ko tu nori kiek širdis geidžia - man tai netrukdo. Man tiesiog nepatinka, kai faktai yra apverčiami aukštyn kojomis ir skleidžiama dezinformacija ir aš visada turėdamas galimybę pirštu į tai parodysiu, nepriklausomai nuo to apie ką eina kalba.
Geros tau dienos
- 8 patinka
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
Man atrodo, kad didžiausia problema šiuo atveju yra tai, kad vietoj to jog mes tiesiog priimtume tavo žodį kaip už pinigą, jog Teslos yra nesaugūs automobiliai, mes paimam pasidomim ir patikrinam ar taip yra ištikrųjų.
Pasirodo objektyvių bandymų ir testų rezultatai rodo jog yra priešingai - tai vieni pačių saugiausių automobilių. Tamsta nusivylęs, jog mes vadovaujamės faktais ir objektyviais kelių skirtingų nepriklausomų bandymų rezultatais, vietoj to, kad pripažintų klydęs/sakęs netiesą išvadina mus mylėtojais ir kulto nariais, pirštu rodydamas į avarija, kurioje 130km/h į šoną gavusi Tesla sudužo, lyg bandydamas sakyti jog bet kokiam kitam automobiliui toje pačioje situacijoje nebūtų nieko nutikę.
Po to argumentai netikėtai pasisuka apie surinkimą ir plastmasę, jos ne pačią aukščiausią kokybę ir kompiuterį, kuris gali užlūžti. Problemos apie kurias iki atsirandant Teslai niekas nebuvo nei matęs, nei girdėjęs.
Nepyk, bet sunku rimtai kažkokią diskusiją tęsti kai ji vyksta šitaip.
Grįžtant prie mylėtojų ir kulto. Man atrodo, kad šis forumas tikrai nėra joks Teslos mylėtojų klubas-kultas, greičiau atvirkščiai, nelabai daug kam tai yra įdomi tema apskritai ir rezultate diskusijos šia tema praktiškai nevyksta. Buvimas objektyviu ir vadovavimasis faktais kažin ar gali būti prilyginamas narystėj kulte. Tamstos retorika kažkam stebinčiam iš šalies matyt pasirodytų gerokai artimesnė tam.
Aš nežinau ir nežinau ar noriu žinoti kas tiksliai tamstai sukėlė tokią didelę nuoskaudą šitam gamintojui ir jo produkcijai ir aš neturiu dėl to jokių problemų, gali mėgti ir nemėgti tai ko tu nori kiek širdis geidžia - man tai netrukdo. Man tiesiog nepatinka, kai faktai yra apverčiami aukštyn kojomis ir skleidžiama dezinformacija ir aš visada turėdamas galimybę pirštu į tai parodysiu, nepriklausomai nuo to apie ką eina kalba.
Geros tau dienosPaskutinis taisė RokasLT; 2020.02.02, 00:08.
Comment
-
Žalios energijos kaina:
https://ionity.eu/en/where-and-how.html
"Once the planned network has been fully developed, IONITY’s chargers will
cover 24 European countries by the end of 2020, with 100 per cent renewable
energy."
https://ionity.eu/_Resources/Persist...RICING_EN_.pdf
Comment
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
Man svarbesnis faktas yra video ir žmonių patirtys, o ne popieriukai, jei netiki video po avarijos, surinkimo kokybe, tai tau niekas nepadės. Ir esu buvęs tiek naujoje tesloje, tiek ir bmw ar audi, ir surinkimo kokybė bei medžiagos skiriasi, o jie visgi priklauso tam pačiam segmentui.
Tesla erzina labiausiai dyzeliukus mylinčius ir niekaip su pokyčiais negalinčius susitaikyt runkelius.Studentas
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimąŽalios energijos kaina:
https://ionity.eu/en/where-and-how.html
"Once the planned network has been fully developed, IONITY’s chargers will
cover 24 European countries by the end of 2020, with 100 per cent renewable
energy."
https://ionity.eu/_Resources/Persist...RICING_EN_.pdfAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
Man svarbesnis faktas yra video ir žmonių patirtys, o ne popieriukai, jei netiki video po avarijos, surinkimo kokybe, tai tau niekas nepadės. Ir esu buvęs tiek naujoje tesloje, tiek ir bmw ar audi, ir surinkimo kokybė bei medžiagos skiriasi, o jie visgi priklauso tam pačiam segmentui.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Suvartė tave belekaip, o tu vėl apie surinkimo kokybe.
Tesla erzina labiausiai dyzeliukus mylinčius ir niekaip su pokyčiais negalinčius susitaikyt runkelius.
Comment
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Suvartė tave belekaip, o tu vėl apie surinkimo kokybe.
Tesla erzina labiausiai dyzeliukus mylinčius ir niekaip su pokyčiais negalinčius susitaikyt runkelius.
Buvo įdomus atvejis kai autopilotas po naktinio automatinio atnaujinimo nebesugebėjo pravažiuot įprastu maršrutu. Vairuotojas buvo įpratęs pro tą atkarpą važiuot be rankų (nes Tesla nelabai tikrina ar rankos ant vairo). Vieną dieną netikėtai nebepravažiavo. Rėžėsi į betoninę sieną, vairuotojo vietoje sėdėjęs keleivis mirė kiek pamenu.
Kita ne itin maloni tendencija yra kai prašoma susimokėti už mašinoje jau įdėtą funkciją. Kai baterijos visą talpą galima išnaudoti tik susimokėjus papildomą priemoką už didesnės talpos atrakinimą. Susimokėt galima bet kada, internetu atrakina naują funkciją
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Audi jau 110 metų gamina, tuo tarpu Tesla tik 10 metų. Tai truputį skirtumas yra įdirbio.
Comment
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
Žinau kad jums Teslų mylėtojams, net video įrodimai - ne įrodimai. Toks stiprus šis kultas. Nekalbant apie surinkimo kokybę kur didžiausi tarpai kėbule, plastmasė ne pačios geriausios kokybės.
Pasitaiko ir kad kompas gali užlūžti ar net pakrovimas neveikti.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Tavo teiginai, kad kažkas atsitinka kartais, tai nelabai turi bendro su statistika. Kituose automobiliuose irgi pasitaiko, kad kuro siurblys sugenda, pasitaiko, kad variklis užkala. Net ir MB, net ir Audi ar Toyota.
Comment
Comment