Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Faktas, bet dideli mokesčiai automobiliams Norvegijoje ir kokioje Danijoje dar buvo iki teslų. Yra daug priežasčių, kodėl žmonės net duodami pasirinkimą nemokamai imti, imtų pigesnę auto su VDV. Mano labiau point'as, kad nėra tas elektromobilis toks jau neįperkamas, jeigu tikrai tu jo nori ir esi apskritai pajėgus įpirkti naują mašiną iš salono. Pas mus gi didžiąją dalį perka įmonės naujų automobilių, tai ten ir figūruoja visokios octavios.
    Jei įperki iš salono golfą/fokusą/auris už 15k, tai truputi skiriasi nuo galimybės įpirkti elektromobilį už 30-40k...

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Jei įperki iš salono golfą/fokusą/auris už 15k, tai truputi skiriasi nuo galimybės įpirkti elektromobilį už 30-40k...
      Absoliuti dauguma, kurie įperka tik naują golfą už 15k, jo nepirks, o pirks apynaujį golf'ą už pusę kainos. Mano point'as yra tas, kad elektromobilis yra įperkamas daug didesniam procentui žmonių, nei jų realiai yra parduodama ir čia yra ne įperkamumo problema, o tiesiog tai, kad žmonės nenori pirkti elektromobilio arba jis yra jiems nepatogus.
      Ir 100 proc. viskas su tuo yra ok, o kas yra ne ok Lietuvoje, tai vis dar ne kuriuose masyviuose socialiniuose burbuluose vyraujanti nuomonė, kad jeigu pirksi elektromobilį ar net pasirodo hibridą, o ne penkių metų senumo dyzelį, tai būsi kvailys ir neduok dieve įsirenginėsi geoterminį šildymą, o ne kūrensi granules, jau nekalbant apie saulės jėgainę ant stogo.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą

        Absoliuti dauguma, kurie įperka tik naują golfą už 15k, jo nepirks, o pirks apynaujį golf'ą už pusę kainos. Mano point'as yra tas, kad elektromobilis yra įperkamas daug didesniam procentui žmonių, nei jų realiai yra parduodama ir čia yra ne įperkamumo problema, o tiesiog tai, kad žmonės nenori pirkti elektromobilio arba jis yra jiems nepatogus.
        Ir 100 proc. viskas su tuo yra ok, o kas yra ne ok Lietuvoje, tai vis dar ne kuriuose masyviuose socialiniuose burbuluose vyraujanti nuomonė, kad jeigu pirksi elektromobilį ar net pasirodo hibridą, o ne penkių metų senumo dyzelį, tai būsi kvailys ir neduok dieve įsirenginėsi geoterminį šildymą, o ne kūrensi granules, jau nekalbant apie saulės jėgainę ant stogo.
        Tiesa, yra daug žmonių, kurie vietoje naujo ekonomiško ar to pačio EV perka seną "prestižinės" markės už tą pačią kainą, tai šitą dalyką galima sutvarkyti su automobilių mokesčiais seniems automobiliams. Bet mums dėti drakoniškus mokesčius naujiems paprastiems golfams ar toyotų neįkraunamiems hibridams kaip Norvegijoje manau dar tikrai nereikia. Pirma reikia galvoti kaip atsikratyti perteklinių senų trantų su išpjautais katalizatoriais ar senais BMW su 5 litrų varikliais, o ne dėti didelius mokesčius visiems naujiems VDV automobiliams.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Tiesa, yra daug žmonių, kurie vietoje naujo ekonomiško ar to pačio EV perka seną "prestižinės" markės už tą pačią kainą, tai šitą dalyką galima sutvarkyti su automobilių mokesčiais seniems automobiliams. Bet mums dėti drakoniškus mokesčius naujiems paprastiems golfams ar toyotų neįkraunamiems hibridams kaip Norvegijoje manau dar tikrai nereikia. Pirma reikia galvoti kaip atsikratyti perteklinių senų trantų su išpjautais katalizatoriais ar senais BMW su 5 litrų varikliais, o ne dėti didelius mokesčius visiems naujiems VDV automobiliams.
          Iš tokių mokesčių nebūtų naudos, nes turėtume revoliuciją ir nauja valdžia tiesiog juos atšauktų viską taip ir reikia daryti kaip parašėt, aš iš tiesų jau pats pamečiau, kur pasisuko diskusija, bet jei kažką dar ir noriu pasakyti, tai kad elektromobilio problema nr 1 nėra jo kaina, nes įperkamumas yra didesnis nei realūs pardavimai.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Iš tokių mokesčių nebūtų naudos, nes turėtume revoliuciją ir nauja valdžia tiesiog juos atšauktų viską taip ir reikia daryti kaip parašėt, aš iš tiesų jau pats pamečiau, kur pasisuko diskusija, bet jei kažką dar ir noriu pasakyti, tai kad elektromobilio problema nr 1 nėra jo kaina, nes įperkamumas yra didesnis nei realūs pardavimai.
            Tai duokit duokit EV už tą pačią kainą ir be esminių trūkumų ir pažiūrėsit, kas bus.
            Štai rytoj statykit E-Golf už 15000 EUR su bent 600-650 km vienu pakrovimu, su greito pakrovimo galimybėmis iš paprasto tinklo, ir aš bėgu pirkt.

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              Kiek matei tojotos/lexus hibridų iškrautais akumuliatoriais?
              https://youtu.be/dfQalUGNP44

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Tiesa, yra daug žmonių, kurie vietoje naujo ekonomiško ar to pačio EV perka seną "prestižinės" markės už tą pačią kainą, tai šitą dalyką galima sutvarkyti su automobilių mokesčiais seniems automobiliams. Bet mums dėti drakoniškus mokesčius naujiems paprastiems golfams ar toyotų neįkraunamiems hibridams kaip Norvegijoje manau dar tikrai nereikia. Pirma reikia galvoti kaip atsikratyti perteklinių senų trantų su išpjautais katalizatoriais ar senais BMW su 5 litrų varikliais, o ne dėti didelius mokesčius visiems naujiems VDV automobiliams.
                https://autoplius.lt/forumas/showthread.php?tid=10991

                Comment


                  Tai kaip suprantu tik jūtūbėj ir matei.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                    Tai kaip suprantu tik jūtūbėj ir matei.
                    Ant Rx450h jei gyvai

                    Koks tavo motyvas? - Irodyt kad hybridas dinamiskas? Atsakymas taip dinamiskas pvz Audi q5 etfsi, porsche cayenne, bmw 740e bet tik ne tojota/lexus
                    Paskutinis taisė Darius555; 2019.11.18, 14:18.

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                      Ant Rx450h jei gyvai

                      Koks tavo motyvas? - Irodyt kad hybridas dinamiskas? Atsakymas taip dinamiskas pvz Audi q5 etfsi, porsche cayenne, bmw 740e bet tik ne tojota/lexus
                      Na, tiek dinamikos jokiam normaliam vairuotojui nereikia.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                        Ant Rx450h jei gyvai

                        Koks tavo motyvas? - Irodyt kad hybridas dinamiskas? Atsakymas taip dinamiskas pvz Audi q5 etfsi, porsche cayenne, bmw 740e bet tik ne tojota/lexus
                        Tavo Audi Q5 po 6x įsibėgėjimo 0-120 ir stabdymo iki dugno jau būtų stabdžiai užsidegę, o variklyje raznosas įvykęs, svaigsta jis dar čia apie rx450h jūtūbėj matytą
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Jūs kaip norit, bet aš tai deginsiu dinozaurus su VDV iki savo gyvenimo galo.

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą

                            Absoliuti dauguma, kurie įperka tik naują golfą už 15k, jo nepirks, o pirks apynaujį golf'ą už pusę kainos. Mano point'as yra tas, kad elektromobilis yra įperkamas daug didesniam procentui žmonių, nei jų realiai yra parduodama ir čia yra ne įperkamumo problema, o tiesiog tai, kad žmonės nenori pirkti elektromobilio arba jis yra jiems nepatogus.
                            Ir 100 proc. viskas su tuo yra ok, o kas yra ne ok Lietuvoje, tai vis dar ne kuriuose masyviuose socialiniuose burbuluose vyraujanti nuomonė, kad jeigu pirksi elektromobilį ar net pasirodo hibridą, o ne penkių metų senumo dyzelį, tai būsi kvailys ir neduok dieve įsirenginėsi geoterminį šildymą, o ne kūrensi granules, jau nekalbant apie saulės jėgainę ant stogo.
                            Nesąmonė. Įpirkau tik golfą. Truputi daugiau nei už 15k, bet ne esmė. Kodėl turėjau pirkt nudrožtą už pusę kainos jei įperku naują? Pirkt nudrožtą atseit prabangią už tą pačią kainą kaip naujas golfas nematau prasmės. Ir mano aplinkoj taip elgiasi dauguma. T.y. jei įperka - perka ekonominę naują.

                            Električką už 30k teoriškai būčiau įpirkęs. Bet turiu ir kitų poreikių apart auto, dėl to nematau reikalo išleist 2x daugiau be apčiuopiamos naudos. Tuo tarpu naujos pirkimas vietoj "apynaujo už pusę kainos" mano akimis visiškai pasiteisino ir kai suvažinėsiu šitą vėl imsiu naują ekonominę.

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              Tavo Audi Q5 po 6x įsibėgėjimo 0-120 ir stabdymo iki dugno jau būtų stabdžiai užsidegę, o variklyje raznosas įvykęs, svaigsta jis dar čia apie rx450h jūtūbėj matytą
                              Ka as svaigstu? As tau parasiau kad esu vaziaves su RX450 ir galiu tau patvirtint kad labai dinamika jauciasi priklausomai nuo likutines eneregijos baterijoje. O del Q5 nepavydrk

                              Esu ir su Auris hybridu vaziaves...
                              Paskutinis taisė Darius555; 2019.11.18, 15:32.

                              Comment


                                Dėl Q5 aš džiaugiuosi, bet tie jutūbiniai 6x0-120-0 važinėjimai neturi nieko bendro su realiu eismu.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Dėl Q5 aš džiaugiuosi, bet tie jutūbiniai 6x0-120-0 važinėjimai neturi nieko bendro su realiu eismu.
                                  Nu tikrai Taip neturi.Tik as norejau pasakyt kad baterija turi gan didele itaka dinamikai.Realiai jei tik mieste vazineji manau dinamikos uztenka is bet kokio siandieninio auto

                                  Comment


                                    Realiame gyvenime hibrido baterijos įkrovimo lygis neturi jokios akivaizdžios įtakos dinamikai. Dar klausimas, ar jūtūbiniuose testuose nesuveikia pvz. kokia kors apsauga nuo el. dalies perkaitimo ar pan.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      at a constant top speed the Veyron could drain its 100-litre fuel tank in 12 minutes, the Chiron can do it in 9.
                                      Nuo Kauno iki Klaipėdos tris kartus piltis reiktų.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                        Nu tikrai Taip neturi.Tik as norejau pasakyt kad baterija turi gan didele itaka dinamikai.Realiai jei tik mieste vazineji manau dinamikos uztenka is bet kokio siandieninio auto
                                        Jei bake neturėsi kuro, tai irgi atsilieps dinamikai.
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                          Nu tikrai Taip neturi.Tik as norejau pasakyt kad baterija turi gan didele itaka dinamikai.Realiai jei tik mieste vazineji manau dinamikos uztenka is bet kokio siandieninio auto
                                          Tai čia hibrido esmė ir yra, kad elektrinis variklis padeda įsibėgėti, o stabdant kinetinė energija paverčiama potencine, nelabai supratau, kodėl čia hibrido privalumą bandot parodyti kaip trūkumą? kaip matom, net stipriai draginant ir stabdant beterija visiškai neišsikrovė, reiškia hibridas dirba gerai. Mieste įsibėgėjimas šiaip labai svarbu, bet realiai nuo nulio iki kažkur 50 km/h, t.y. įvažiuojant į žiedą, iš kiemo ir pan., o iš vietos pajudėti kaip tik labai padeda tas elektrinis variklis. Autostradoje apskritai įsibėgimas nesvarbu, nes važiuoji ant kruizo. Su C-HR net lenkiant ir kažką pavijus nereikia naudoti stabdžių ir gazo, nes autopilotas palaiko ne tik greitį, bet ir atstumus.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X