Su dyzeliu būtų per tą patį laiką 2 k. pirmyn atgal suvažinėję vienu kuro baku.
Tai jeigu būtų sustoję pasikraut, tai nebūtų reikėję taupyt energijos ir būtų greičiau nuvažiavę. Kitaip tariant būtų nuvažiavę taip pat greit, kaip ir su dyzeliu. O teorinė galimybė nuvažiuot į Taliną ir grįžti be poilsio nedomina.
Reiškia vis tiek bent 3 val. prarado, važiuojant pirmyn - atgal gaunasi prarasta visa darbo diena.
Lentelėje matosi, kad buvo 7 važiavimai, tai bent 5 sustojimai. Juose jie ilsėjosi, valgė, bet auto nekrovė. Jeigu būtų krovę, tai nebūtų reikėję taupyt energijos. Bet tikslas gi kitoks buvo. Tikslas buvo įrodyt, kad galima nuvažiuot taip paminint Baltijos kelią.
Reiškia vis tiek bent 3 val. prarado, važiuojant pirmyn - atgal gaunasi prarasta visa darbo diena.
Nuvažiuot iki Talino, padirbėt ir grįžt į LT per vieną dieną nuo ankstaus ryto iki vėlyvo vakaro, truputį per daug švelniai tariant. Bet taip, kol kas, kol nėra superchargerių Parnu ir Salaspilyje, tai prarandama po 2-3 valandas į vieną pusę.
Nuvažiuot iki Talino, padirbėt ir grįžt į LT per vieną dieną nuo ankstaus ryto iki vėlyvo vakaro, truputį per daug švelniai tariant. Bet taip, kol kas, kol nėra superchargerių Parnu ir Salaspilyje, tai prarandama po 2-3 valandas į vieną pusę.
Kaip prarandama? Teslai nereikia superchargerių, tinka ir paprasti greitieji. O jų lyg ir turėtų būti pakeliui (tiesa, tvirtai nežinau, nesidomėjau). Blogiausiu atveju galima iš paprasto tinklo pasikraut. Keli sustojimai po 15-30 min. yra tai, ką tu bet kokiu atveju darysi nepriklausomai nuo kuro tipo.
Blogiausiu atveju galima iš paprasto tinklo pasikraut. Keli sustojimai po 15-30 min. yra tai, ką tu bet kokiu atveju darysi nepriklausomai nuo kuro tipo.
5 min sustojimas (tulikas+nupirkti butelį vandens, o jeigu nesinori - išvis nesustoji) kas 5-6 valandas tikrai neužtikrins tinkamo pakrovimo.
Kaip prarandama? Teslai nereikia superchargerių, tinka ir paprasti greitieji. O jų lyg ir turėtų būti pakeliui (tiesa, tvirtai nežinau, nesidomėjau). Blogiausiu atveju galima iš paprasto tinklo pasikraut. Keli sustojimai po 15-30 min. yra tai, ką tu bet kokiu atveju darysi nepriklausomai nuo kuro tipo.
Taip, bet su superchargeriu užtektų vieno sustojimo Salaspilyje iki 5-15 min, kad atstoti VDV transporto priemonę. Jau esu įdėjęs 377 km pakrovimo su superchargeriu per 15 min.
Taip, bet su superchargeriu užtektų vieno sustojimo Salaspilyje iki 5-15 min, kad atstoti VDV transporto priemonę. Jau esu įdėjęs 377 km pakrovimo su superchargeriu per 15 min.
O ilgesni sustojimai ir nereikalingi (nebent važiuoji per Lenkiją ir reikia sustoti prie "Bedrionkos").
Na taip. Visada galima Statoile prigriebti dešrainį ir suvalgyt vairuojant, vienoje rankoje laikant jį, o kitoje - kavos puodelį ir vairuojant su koja (pažįstamo vairavimo stiliukas). Nenuneigsiu to
O ilgesni sustojimai ir nereikalingi (nebent važiuoji per Lenkiją ir reikia sustoti prie "Bedrionkos").
Tikriems vairuotojams, kurių subinė su kėde suaugusi ir kurie aklai pasikliauja savo gebėjimu išlikti budriais, aišku, kad nereikalingi. O šiaip rekomenduojama kas 2h stabtelėti bent 15min. Jau dabar yra technologijų, kurios per tiek laiko įkrautų automobilį 2-4h valandų keliui. Klausimas tik, ar tokios stotelės pajėgtų patenkinti poreikius ir masinės elektromobilizacijos sąlygomis.
Tikriems vairuotojams, kurių subinė su kėde suaugusi ir kurie aklai pasikliauja savo gebėjimu išlikti budriais, aišku, kad nereikalingi. O šiaip rekomenduojama kas 2h stabtelėti bent 15min.
Tai yra ne sveikatos specialistų, o marketologų rekomendacijos (nes sustojus degalinėje pailsėti, būtinai nupirksi kokį hot-dogą, kavą ir t.t.).
Realiai jeigu tavo darbas nėra vairavimas - stosi bent kas 2 valandos tikrai. Aišku galima vaizduot fūristą ir važiuot 1000 km be sustojimų myžant į buteliuką . Bet normalus elektromobilis su 400 km riba yra daugiau nei pakankamas. Dabr tik infrastruktūros klausimas - greitų stotelių tinklas jau vystosi, ir jeigu bus galimybė pakraut per 15-20 minučių baterija 200km (o didesnė baterija reiškia "lengvą" ir greitą krovimą iki iki 80 proc, 400km yra maksimaliai reikalingas poreikis.
800km yra minimalus reikalingas poreikis. Kad būtų galima į pajūrį ir atgal suvažinėt nesukant galvos kur/kada pasikraut ir stot kur nori, o ne kur galima pasikraut.
Comment