Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaina koreliuoja su paplitimu. Jei kainos santykis bus toks kaip dabar, tai nepirks net verčiant visokiais dirbtiniais apribojimais. Ypač vargingesnėse šalyse.

    Comment


      Parašė booraz Rodyti pranešimą
      Nu taip duoda su talpesne baterija perkant Bet kaina vistiek dar didesnė 2 kartus gaunasi pačio elektromobilio. Manau turėtų būti 400km ir ta pati kaina kaip automobilio tos pačios klasės, kas tikėtina bus 2027 ar dar anksčiau.
      Kainas galima suvienodinti ir dabar pritaikant gudresnį marketingą. Pvz. bukletas su dviem variantais: pradinės įmokos vienodos, o vėliau norodomos statistinės vidutinės išlaidos kurui prie kekvienos mėnesinės įmokos eilutės. Žinoma su sąlyga, kad vidaus degimo modelių jau nebenori parduoti

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Kainas galima suvienodinti ir dabar pritaikant gudresnį marketingą. Pvz. bukletas su dviem variantais: pradinės įmokos vienodos, o vėliau norodomos statistinės vidutinės išlaidos kurui prie kekvienos mėnesinės įmokos eilutės. Žinoma su sąlyga, kad vidaus degimo modelių jau nebenori parduoti
        Bėda ta, kad kuro vartotojai skirtingai suvartoja. Kol kas, kad "atmušti" skirtumą, reikia per metus 50000 km nuvažiuoti. Kažkokias schemas, aišku, galėtų paremti valstybės. Tačiau jau dabar matome, kad kažkokio dirbtinio forsavimo nežadama.

        Comment


          Per praeitus metus elektromobilių skaičius Lietuvoje kone padvigubėjo, t.y. augimo tempai beveik +100%.


          Comment


            Tesla vehicles now dominates luxury segment in Europe, outselling flagship gas-powered German cars

            <..>

            According to market researchers JATO Dynamics (via Auto News Europe), Tesla’s Model S in Europe jumped 30 percent to 16,132 units in 2017.

            The firm compares the vehicle to the Mercedes S class, which saw its sales grow 3 percent to 13,359 units, and the BMW 7 series had sales of 11,735 units – down 13 percent.

            To be fair, that’s accounting for the entire European market. In their very own home market of Germany, premium German automakers are still beating Tesla in sales.

            <..>

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Per praeitus metus elektromobilių skaičius Lietuvoje kone padvigubėjo, t.y. augimo tempai beveik +100%.


              Kažkaip keliuose tikrai daugiau jų nesimato. Dar prieš metus parkinge stovėjo 3 Teslos (1 S ir 2 X), dabar nelikę nei vienos, pakeistos visokiais Cayennais. Bet čia gal statistiką daugiau įtakoja elektriniai Golfai ir Priusai už kurių akys neužliuna gatvėse, plius 600 per mažas skaičius kad jaustusi kažkas.

              Comment


                Aš tai kažkaip pajaučiau, kad vis dažniau gatvėse elektromobilių sutinku, nors ištiesų jų dar nėra labai daug. Beje, pagal populiarumą >50% elektromobilių Lietuvoje sudaro Nissan Leaf, po to eina Tesla model S ir BMV i3. Bet šiaip 600 (300 Vilniuje) dar nėra toks didelis skaičius, kad dažnai sutiktum. Antra vertus jis kasmet dvigubėja ir jeigu prieš tai tas dvigubėjimas nelabai jautės, nes nebuvo didelio skirtumo ar Lietuvos gatvėse važinėjo 100 ar 200 elektromobilių, tai dabar tas dvigubėjimas pradės jaustis, nes skirtumas tarp 600 ir 1200 elektromobilių jau matysis.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                  Aš tai kažkaip pajaučiau, kad vis dažniau gatvėse elektromobilių sutinku, nors ištiesų jų dar nėra labai daug. Beje, pagal populiarumą >50% elektromobilių Lietuvoje sudaro Nissan Leaf, po to eina Tesla model S ir BMV i3. Bet šiaip 600 (300 Vilniuje) dar nėra toks didelis skaičius, kad dažnai sutiktum. Antra vertus jis kasmet dvigubėja ir jeigu prieš tai tas dvigubėjimas nelabai jautės, nes nebuvo didelio skirtumo ar Lietuvos gatvėse važinėjo 100 ar 200 elektromobilių, tai dabar tas dvigubėjimas pradės jaustis, nes skirtumas tarp 600 ir 1200 elektromobilių jau matysis.
                  Vilniuje tikrai jaučiasi, ypač centre, bet pvz. kai kuriuose kituose miestuose turbūt apskritai nesu matęs elektromobilio, šiaip ir 1200 nėra daug bendrame kelių milijonų registruotų automobilių parke, tik tiek, kad jie koncentruoti vienoje vietoje, tai ten matosi labiau. Nesenai buvau Osle, va ten tai normaliai jaučiasi, kad elektromobilių daug, Teslų kaip pas mus naujų golfų, tikėkimės, kad ir Lietuvoje greit bus panašiai.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2018.02.21, 09:49.
                  Flickr

                  Comment


                    Na, nereikia norėti, kad per kelis metus elektromobilių kiekis padidėtų nuo 100 iki 500 tūkst. Tai neįmanoma jokiais būdais. Geriau yra žiūrėti į jų didėjimo tendenciją ir potencialą. O abu jie yra gana stiprūs. Įdomu bus pamatyti šių metų skaičius.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Na, nereikia norėti, kad per kelis metus elektromobilių kiekis padidėtų nuo 100 iki 500 tūkst. Tai neįmanoma jokiais būdais. Geriau yra žiūrėti į jų didėjimo tendenciją ir potencialą. O abu jie yra gana stiprūs. Įdomu bus pamatyti šių metų skaičius.
                      Šiaip net jei toliau kasmet rinka augs po 100%, dar ne vieno dešimtmečio prireiks, kad elekromobiliai bendrame parke sudarytų nors kiek solidesnę dalį, bent kokį 20%. Norėtųsi greitesnio progresno, kaip pvz. 1990, kai per 10 metų praktiškai neliko tarybinių automobilių.
                      Flickr

                      Comment


                        Jei elektromobilių skaičius augs po 100% kasmet, tai skaičiuojant nuo 600 elektromobilių pradinio taško, po 10 metų jų jau būtų 600.000, kas tikriausiai prilygsta pagrindui aktyvaus Lietuvos automobilių parko. Bet 100% augimas yra labai didelis, neaišku ar jis išsilaikys toks spartus, bet kad Lietuvos automobilių parkas pasikeistų iš esmės užtenka pakeisti ir 20% jo.

                        Comment


                          Click image for larger version

Name:	F076BD06-AA7B-4C3B-99DB-A3F7201DDB21.jpeg
Views:	103
Size:	271,0 kB
ID:	1620926
                          Flickr

                          Comment


                            Europos mąstu 2017 m. parduota virš 100 000 elektromobilių, šiemet planuoja 200 000. Įtariu, kad kylančios kuro kainos padės pasiekti tokį rezultatą.

                            Comment


                              Prie keletą dienų buvau Megoje, tai nusistebėjau, kad keturios ar penkios vietos buvo užimtos elektromobilių: dvi Teslos, du Leaf ir dar lygtai kažkoks vienas buvo.
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Lettered nuotraukoje mėlynas Leaf'as turi numerius 0665 (jeigu gerai įžiūriu), vasario 1 d. Lietuvoje buvo 661 elektromoblis ir tai turėtų reikšti, kad mėlynas Leaf'as Vilniaus gatvėse visai ką tik pasirodė. Baltasis tuo tarpu turėtų būti vienas iš pirmųjų.

                                Comment


                                  Nesuprantu aš kodėl reikėjo įvesti tuos EV numerius. Visiems akivaizdu buvo, kad jų nesąmoningai ribotas kiekis reikš, kad greitai reikės jų atsisakyti. Jau dabar priėmė sprendimą neberašyti V raidės, o palikti tik E. Dar po metų-dviejų žiū reikės ir E atsisakyt.

                                  Comment


                                    Aš spėju, kad tie skirtingi numeriai yra dėl to, kad kai kam būtų lengviau susigaudyti, visgi elektromobiliai turi tam tikrų privilegijų, tokių kaip važiavima A juosta ar nemokamą parkavimą.

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                      Aš spėju, kad tie skirtingi numeriai yra dėl to, kad kai kam būtų lengviau susigaudyti, visgi elektromobiliai turi tam tikrų privilegijų, tokių kaip važiavima A juosta ar nemokamą parkavimą.
                                      Na taip, bet tuo pačiu leidžiam nebesivežioti teisių, nes gi viską galima patikrinti internetu sistemoje. Tai toks vienas žingsnis pirmyn, vienas atgal.

                                      Comment


                                        Tai matyt laikinos privilegijos. Kai numeriai užsipildys, privilegijas panaikins.

                                        Comment


                                          Jaguar pristatė Tesla model X konkurentą.

                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X