Vienas dalykas, kurio nesuprantu, tai kodėl daugelis gamintojų vis dar gamina NE elektrinius supercar'us? Paturbintas Tesla Model S akseleracijoje 0-100 padaro praktiškai bet kurią mašiną ir akivaizdu, kad vienintelis kelias į performance yra EV, end of story. Supercarams nėra aktualu range'as, kaina ir panašūs dalykai. Kurių galų jie vis dar daro tuos garsiai kriokiančius ir dūmus bezdančius "supercar'us", kurie daro "neįtikėtinus" 0-100 per 3,5s ir tik jūros lygyje?
Supercaru klientura pagrinde vyresne liaudis, o supercarai skirti pasirodymui, o tam niekas geriau nepasitarnauja nei klykiantis Pagani Zonda Stradale, nors jis ir gauna i vienus vartus nuo Model S/X P100D, kaip ir visi like supercarai kai pasirodys Roadster 2.0, tuomet visi Bugatti, Ferrari, Lambo ir kiti supercarai salia Teslos atrodys, kaip leti praejusio simtmecio garveziai bet tai tikrai nereiskia, kad garveziu nebepirks... Tiesiog 200k kainuojanti Tesla atrodo jepalyginamai geresnis pirkinys nei 3mln kainuojantis letesnis ir maziau nuvaziuojantis Bugatti, kurio aerodinamika prastesne nei Tesla furos
Jeigu automobilis turės orientacijos į saulę sistemą, tai tos sistemos svoris suvalgys daugiau energijos, negu prigeneruos jėgainė.
Na tam ir yra inzinieriai kad kūrybiškai išsprestų problemas. Tarkim padarom paneli 2 cm storio, panelyje atskirus elementus montuojame ant 1cm2 ploksteliu kurias 2-jose plokštumose judina du 1 w galios varikliukai. Elektros sanaudos per metus būtų koks 0,5 kwh. Kam reikia kilot visą automobilį ar panelį. Aš tik sakau, kad viskas išsprendžiama. Klausimas yra tik gamybos masiškumas, kas leidžia atpiginti, padaryt įperkamą taip didinant gamybos apimtis ir toliau piginant produktą.
EV neabejotinai nukonkuruos vidaus degimo auto net su dabartinėmis technologijomis, tai tik kainos klausimas.
Nezinau ar buvo mineta Tesla semi kainos: 150 tukst. doleriu uz modelis su 500 km rida ir 180 tukst. su 800 km rida. Labai zema kaina, zymiai zemesne nei prognozavo ekspertai.
Nezinau ar buvo mineta Tesla semi kainos: 150 tukst. doleriu uz modelis su 500 km rida ir 180 tukst. su 800 km rida. Labai zema kaina, zymiai zemesne nei prognozavo ekspertai.
Tik neaišku, kada už tuos pinigus bus pristatytos fūros ir ar apskritai bus, nes matant su kokiomis dabar finansinėmis problemomis susiduria Tesla, dar niekas neaišku.
Tik neaišku, kada už tuos pinigus bus pristatytos fūros ir ar apskritai bus, nes matant su kokiomis dabar finansinėmis problemomis susiduria Tesla, dar niekas neaišku.
Na neaisku ar ir Lietuva bus ateityje, juk pagal dabartines tendencijas visi isvaziuos. Mano nuomone tai tik laikinos problemos, kilusios del kazkokios tai firmos pasitraukimo kuri turejo suprogramuot robotus gamybos linijoje. Tai bus isspresta, su tokiu investuotoju duodamu avansu Tesla pinigu nepritruks.
Na neaisku ar ir Lietuva bus ateityje, juk pagal dabartines tendencijas visi isvaziuos.
O jei truputį surimtėjus, tai tikrai įdomu į kur nuves taip išpopuliarėjęs prepurchase procesas. Skolinimo iš bankų burbulą dar bent teoriškai galima sukontroliuoti, o vat kaip su skolinimusi tiesiogiai iš klientų? Pardavimai vis toliau į ateitį, kad pagesinti jau vėluojančius įvykdymus?
O jei truputį surimtėjus, tai tikrai įdomu į kur nuves taip išpopuliarėjęs prepurchase procesas. Skolinimo iš bankų burbulą dar bent teoriškai galima sukontroliuoti, o vat kaip su skolinimusi tiesiogiai iš klientų? Pardavimai vis toliau į ateitį, kad pagesinti jau vėluojančius įvykdymus?
Man atrodo cia per didelis burbulas su tais velavimais yra ispustas. Jei nusimanote akciju kainose suprasite, kodel tai yra daroma. Vadinamieji shortselleriai bando numust kaina sukeldami panika. Nematau jokios galimybes, kad kompanija kaip Tesla su analogu neturinciais produktais pasaulyje galetu bankrutuot.
Muskas daug pažada ir dažniausiai vėluoja. Bet dar lyg tai nebuvo atvejo, kad nedeliverintų to, ką pažadėjo. Dėl to jis gali daryti preorderius trims metams į priekį.
Situacija tokia gaunasi dabar net ir Lietuvoje, jeigu nusiperki dabar naują (iš salono) automobilį (Benzinas/Dyzelis/Hibridas), o automobilio keitimo ciklas 10 metų maždaug, tai sekantis pirkimas jau bus elektromobilis. Manau jau 2027 m. bus ir kaina mažesnė negu automobilių ir nuvažiuojamas atstumas turėtų ūgtelėti iki kokių 400 km.
Situacija tokia gaunasi dabar net ir Lietuvoje, jeigu nusiperki dabar naują (iš salono) automobilį (Benzinas/Dyzelis/Hibridas), o automobilio keitimo ciklas 10 metų maždaug, tai sekantis pirkimas jau bus elektromobilis. Manau jau 2027 m. bus ir kaina mažesnė negu automobilių ir nuvažiuojamas atstumas turėtų ūgtelėti iki kokių 400 km.
Susimaišei su nuvažiuojamu atstumu. 400 km jau greitai taps elektromobilių praeitimi. Pigiausios Teslos nuvažiuoja tiek. Čia ekonominiai variantai. Ką jau bekalbėt apie 2020 būsimą Roadster, kuris 1000 km nuvažiuos.
Susimaišei su nuvažiuojamu atstumu. 400 km jau greitai taps elektromobilių praeitimi. Pigiausios Teslos nuvažiuoja tiek. Čia ekonominiai variantai. Ką jau bekalbėt apie 2020 būsimą Roadster, kuris 1000 km nuvažiuos.
Aš kaip atskaitos tašką paėmiau labiau serijinius Nissan Leaf, BMW i3, Renault Zoe. Tesla visada bus laipteliu ar dviems aukščiau nuvažiuojamais atstumais ir kaina tuo pačiu.
Nu taip duoda su talpesne baterija perkant Bet kaina vistiek dar didesnė 2 kartus gaunasi pačio elektromobilio. Manau turėtų būti 400km ir ta pati kaina kaip automobilio tos pačios klasės, kas tikėtina bus 2027 ar dar anksčiau.
Nu taip duoda su talpesne baterija perkant Bet kaina vistiek dar didesnė 2 kartus gaunasi pačio elektromobilio. Manau turėtų būti 400km ir ta pati kaina kaip automobilio tos pačios klasės, kas tikėtina bus 2027 ar dar anksčiau.
Iš kur žinot, kad tikėtina? Medžiagos baterijoms gaminti stipriai pabrangs ir gali būt, kad automobiliai dar daugiau kainuos.
As carmakers gear up to electrify their fleets, a new scramble for resources is under way to ensure there is enough raw material for a rapid expansion of battery production. Electric car batteries rely on a host of materials — from lithium to nickel, cobalt and graphite — while some cars also use motors that require rare earths. Prices have soared rapidly over the past year, with cobalt, a greyish metal mostly mined in the Democratic Republic of Congo, up more than 190 per cent over the past 18 months.
Comment