Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Elektromobiliui nuvaziuoti 1000km nera jokios prasmes... Tai tas pats, kas musems saudyt panaudot patranka
    Ir VDV nėra prasmės. Bet nuvažiuoja ir net daugiau. O baterijų talpa teoriškai neturi ribų, nes elektra nėra benzinas - ją galima saugoti įvairiuose medžiagų tipuose. T.y. jeigu dabar naudojam ličio baterijas, po 10 metų naudosim grafeno, po dar 40 metų velniai žino kokias baterijas. T.y. nuvažiuojamo atstumo didėjimas yra kaip ir neišvengiamas, nes gerėjant baterijoms nereiks dėt daugiau baterijų norint pagerint. O tai bus daroma, tiesiog dėl patogumo. Čia nelabai net yra dėl ko ginčytis. Visi juk norim telefonus krauti kartą į mėnesį, o slapta širdyje norim išvis jų nekrauti.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Tai taip. Bet ką tai reikš? Tai reikš, kad (kai elektromobiliai nuvažiuos per 1000 km įkrovimu) nebebus prasmės pirkti VDV ir dar elektromobilį miestui.
      Jeigu negyveni didmiestyje, tai ir nereikės antro automobilio. Už įvažiavimą į didmiestį susimokėsi, arba paliksi prie miesto ir važiuosi VT. Nebent kiekvieną dieną važinėtum į miestą.

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą
        Jeigu negyveni didmiestyje, tai ir nereikės antro automobilio. Už įvažiavimą į didmiestį susimokėsi, arba paliksi prie miesto ir važiuosi VT. Nebent kiekvieną dieną važinėtum į miestą.
        Variantas. Tik klausimas kiek gamintojui bus ekonomiška gaminti automobilius su VDV tiems pirkėjams

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          T.y. jeigu dabar naudojam ličio baterijas, po 10 metų naudosim grafeno, po dar 40 metų velniai žino kokias baterijas.
          Manau, kad artimiausiu metu bus tokios baterijos, kurioms stato Tesla gamyklą. Nemanau, kad tiek pinigų sukiš keliems metams. Manau, kad su grafenu beterijų gamyba būtų iš principo kitokia, kas reikštų dabartinių ličio baterijų gamyklas galima būtų panaudoti tik kaip dežutę ir dar klausimas ar tiktų.

          Comment


            Parašė andyour Rodyti pranešimą
            Manau, kad artimiausiu metu bus tokios baterijos, kurioms stato Tesla gamyklą. Nemanau, kad tiek pinigų sukiš keliems metams. Manau, kad su grafenu beterijų gamyba būtų iš principo kitokia, kas reikštų dabartinių ličio baterijų gamyklas galima būtų panaudoti tik kaip dežutę ir dar klausimas ar tiktų.
            Sunku pasakyt. Šakėm ant vandens viskas.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Tai taip. Bet ką tai reikš? Tai reikš, kad (kai elektromobiliai nuvažiuos per 1000 km įkrovimu) nebebus prasmės pirkti VDV ir dar elektromobilį miestui.
              Citibee gali paskambinti ir paklausti, kiek jų BWMi3 nuvažiuoja - maksimum 100km. Tesla gal ir daug nuvažiuoja, bet įtariu prieš įšsikraunant baterijoms vidutinis greitis būna labai mažas. Kitas momentas, šaltame klimate greičiau išsikrauna. O jeigu norėsi naudoti webastos atitikmenį, kad ryte nereiktų gramdyti langų ir automobilis būtų pašildytas? Mažai kas gyvena nuosavuose namuose ar turi garažus.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Sunku pasakyt. Šakėm ant vandens viskas.
                Milijardų dolerių su šakėm nemėto į vandenį

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  Citibee gali paskambinti ir paklausti, kiek jų BWMi3 nuvažiuoja - maksimum 100km. Tesla gal ir daug nuvažiuoja, bet įtariu prieš įšsikraunant baterijoms vidutinis greitis būna labai mažas. Kitas momentas, šaltame klimate greičiau išsikrauna. O jeigu norėsi naudoti webastos atitikmenį, kad ryte nereiktų gramdyti langų ir automobilis būtų pašildytas? Mažai kas gyvena nuosavuose namuose ar turi garažus.
                  Nelabai suprantu ką tiksliai norėjai pasakyt? Sumalei viską į vieną. Tesla.com gali pasiskaičiuot kiek nuvažiuosi skirtingomis sąlygomis: https://www.tesla.com/models

                  O bent Tesla auto turi valdymą per išmanų telefoną, t.y. gali įjungti šildymą 10 min prieš lipdamas ir dar visokių dalykų daryti (kaip ir šaldymą, langų atidarymą, signalą ir t.t.).

                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  Milijardų dolerių su šakėm nemėto į vandenį
                  1. Vargu ar Tesla ir bet kuris kitas gamintojas gali tiksliai nuspėti kada kokia technologija bus išrasta - grafeno baterijos jau egzistuoja, o masinė grafeno gamyba irgi eina į priekį, tik klausimas ar technologija bus gatava po metų ar po 10. Nuspėti sunku.

                  2. Gamyklą pritaikyti kitokiam poreikiui arba kitai technologijai nėra tas pats, kas pastatyti naują gamyklą.

                  3. Net rytoj atsiradus naujo tipo baterijoms, jos bus brangesnės už senas ir bus taikomos tik brangiausiems modeliams. Čia faktas. Tuo tarpu Tesla stato gamyklas ne tik auto baterijoms, bet ir namų bei industrinėms baterijoms. Tai vėl gi yra skirtingi dalykai su skirtingais poreikiais.

                  IMO pirmiausia grafeno baterijas pamatysim mobiliuosiuose telefonuose ar kituose nešiojamuose įrenginiuose. Panašiai, kaip su OLED ekranais. Bene visi nauji telefonai juos turi, tuo tarpu televizorių ar kompiuterių ekranų, pramoninių ekranų tokių rasi labai labai mažai.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    Citibee gali paskambinti ir paklausti, kiek jų BWMi3 nuvažiuoja - maksimum 100km. Tesla gal ir daug nuvažiuoja, bet įtariu prieš įšsikraunant baterijoms vidutinis greitis būna labai mažas. Kitas momentas, šaltame klimate greičiau išsikrauna. O jeigu norėsi naudoti webastos atitikmenį, kad ryte nereiktų gramdyti langų ir automobilis būtų pašildytas? Mažai kas gyvena nuosavuose namuose ar turi garažus.
                    Ju i3 nera standartinis variantas. Visgi nuomota masina ir tikrai niekas su ja paprastai nevazineja

                    Tesla... O kokia tu versija lygini? Tesla nuvaziuoja nuo 390km iki 540km.

                    Turiu Leaf, su nuotoliniu pasildymu ziema, kraudamas tik iki 80% nuvaziuoju apie 90km mieste. Per diena dazniausiai prasuku 150km. Siuo metu prasuku apie 130km mieste, kraunant iki 80%.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      1. Vargu ar Tesla ir bet kuris kitas gamintojas gali tiksliai nuspėti kada kokia technologija bus išrasta - grafeno baterijos jau egzistuoja, o masinė grafeno gamyba irgi eina į priekį, tik klausimas ar technologija bus gatava po metų ar po 10. Nuspėti sunku.


                      Norėjau pasakyti, kad investuodami milijardus nuodugniai pasidomi, atlieka tyrimus. Neužtenka paskaityti internetinio technologijų žurnalo. Technologijos kaip grybai po lietaus neauga, jų užuomazgos dažnai mena ne vieną dešitmetį. 1991 – Sony and Asahi Kasei released the first commercial lithium-ion battery. Tai labaratorijoje spėju pragulėjo dar kaip minimum 10 metų. Žinoma, tai gali būtsi susiję ir su pačia gamyba, technologijomis skirtomis gaminti tokio tipo baterijas.
                      Paskutinis taisė andyour; 2017.04.10, 13:02.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Suges kompiuteris? Automobilis sustos. Kas nutinka, kai sugenda VDV kuri nors dalis? Automobilis sustoja. Gedimai turbūt yra neišvengiama bet kokios technikos dalis.
                        Gerai, jeigu jis suges taip, kad tiesiog sustos vidury kelio - gal koks kamštis susidarys ir tiek. O jeigu autopilotui "nusisuks smegenys" ir jis tiesiog pasuks vairą į autobusų stotelę?
                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                        Kas butu jeigu butu Lektuvams buna varikliai sustoja, ar isvis dingdavo hidraulika... Bet nieko, zmones skaudo, o lektuvai saugus
                        Taip, taip, tabakas kenkia sveikatai, o žmonės vistiek rūko.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Gerai, jeigu jis suges taip, kad tiesiog sustos vidury kelio - gal koks kamštis susidarys ir tiek. O jeigu autopilotui "nusisuks smegenys" ir jis tiesiog pasuks vairą į autobusų stotelę?
                          O kas atsitiks, jeigu suges paprasto auto stabdžiai arba vairo mechanizmas ir įvažiuosi į stotelę?

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Su tais automoniais automobiliais viskas bus gerai kol viskas bus gerai. O kai kompas pakibs (o taip, tikriausiai, buvo atsitikę dažnam iš mūsų su paprastais kompais) ar pan. kas tada?
                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Gerai, jeigu jis suges taip, kad tiesiog sustos vidury kelio - gal koks kamštis susidarys ir tiek. O jeigu autopilotui "nusisuks smegenys" ir jis tiesiog pasuks vairą į autobusų stotelę?
                            Čia reikėtų lyginti su lėktuvų kompais/autopilotais. Kažkaip tai tos problemos sprendžiamos, lygiai taip pat sprendžiamos ir šiuo atveju.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Čia reikėtų lyginti su lėktuvų kompais/autopilotais. Kažkaip tai tos problemos sprendžiamos, lygiai taip pat sprendžiamos ir šiuo atveju.
                              Lėktuvuose pilotai prie vairalazdės nemiega ir nežaidžia su telefonu.

                              Flickr

                              Comment


                                Ziuriu cia kai kuriem elektromoboliu fobija. Nueinama iki tokio lygio, kad pradedama diskutuot ar autonominis automobilis bus saugesnis uz dabartinius vairuotojus.
                                Studentas

                                Comment


                                  Kiek avariju padare Tesla autonominis pilotas ir kiek padare zmogus? Normaliai tas pilotas veikia, teko autostradoj isbandyt tai viskas ten fainai ir grazu

                                  Comment


                                    Aš nuspėju kitą elektromobilių ateities bėdą - kompetentingų autoservisų trūkumą.
                                    Pažįstamas buvo nusipirkęs hibridinį Citroeną - nesiėmė remontuoti niekas Lietuvoje, įskaitant autorizuotą dilerį (tokie Lietuvoje neparduodami).

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Aš nuspėju kitą elektromobilių ateities bėdą - kompetentingų autoservisų trūkumą.
                                      Pažįstamas buvo nusipirkęs hibridinį Citroeną - nesiėmė remontuoti niekas Lietuvoje, įskaitant autorizuotą dilerį (tokie Lietuvoje neparduodami).
                                      Laikina pereinamojo laikotarpio problema susijusi tik su hibridiniais automobliais. Va elektromobiliuose nelabai yra ka remontuot isvis.
                                      Kalbant apie tavo pazystama, pirkdamas preke kurios neparduoda Lietuvoje turi zinot rizikas.
                                      Studentas

                                      Comment


                                        Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
                                        Laikina pereinamojo laikotarpio problema susijusi tik su hibridiniais automobliais. Va elektromobiliuose nelabai yra ka remontuot isvis.
                                        Kalbant apie tavo pazystama, pirkdamas preke kurios neparduoda Lietuvoje turi zinot rizikas.
                                        Tesla iš viso čia nieko neturi

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Tesla iš viso čia nieko neturi
                                          Yra auksarankių elektrikų, kurie viską gali suremontuoti.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X