Šiaip tai kompiuteriai, telefonai, ir planšetai irgi reikalauja elektros energijos. Išjunk. Kitokio varianto nėra. Nevalia švaistyti elektros energiją rašant nesąmones.
Užtat mes visi turime plaučius ir kvepuojame anglies ir dujų, sudegintų elektrai pagaminti, degimo produktais. Vadnenynų lygis kyla vis stipriau ir stipriau, o elektros vartojimo niekaip nenori apriboti. Nešviestų reklamos kiaurą naktį, nedirbtų naujų aifonų fabrikai - žemėį būtų daug gražesnė ir švaresnė.
Ne riboti reikia, o keisti energijos šaltinius į atsinaujinančius. Tu ką siūlai demontuoti saulės kolektrorius, stabdyti vėjo jėgaines vien tam, kad sumažinti elektros suvartojimą? Kur tai nuvestu mus, atgal į viduramžius? Vargu ar gyvenimas labai lengvas ir gražus tada būtų. Reikia vartojimą padaryti sustainable t.y. vartoti tiek kiek gali pasigaminti ir gaminti tai kas nedaro žalos aplinkai.
Taip, geras žingsnis. Sekantis žingsnis turi būti šviečiančios reklamos draudimas ir elektros limitų namų ūkiams nustatymas.
Arba tiesiog turėti reikalavimą tokius reklamos stendus montuti kartu su nedideliu saulės kolektoriumi ir baterija. Ar toks naktį šviečiantis stendas vistiek tamstai neduotų ramiai miegoti?
Netaupymo kelias yra kelias į niekur. Taupytų Ukraina elektrą - būtų mažiau problemų su okupuotomis teritorijomis.
Telefoną aš pakraunu sukdamas dviračio treniruoklio pedalus.
Arba jeigu nebūtų Ukraina tokia priklausoma nuo iškastinio kuro, kuris beje beveik visame pasaulyje kelia daug problemų, o lengviausias sprendimo būdas ir yra mažinti ir galiausiai atsikratyti priklausomybės nuo jo.
Taupyti vardan to kad taupyti nesvarbu kokia kaina yra tiesiog nesąmonė. Taupyti reikia tuos resursus, kurių yra tik tiek kiek yra ir kaip įmanoma riboti/drausti naudojimą tokio kuro kuris yra žalingas aplinkai ir visų mūsų sveikatai/gerbuviui.
Jei kalbant apie tendencijas ir perspektyvas tai labai įdomiu laiku gyvename dabar, kai kalba eina apie atsinaujinančius energijos šaltinius ir vis masiškesnį jų naudojimą. Tarkime JAV visą naujai generuojamą elektros energija nuo 2009 metų kompelsuoja atsinaujinančių energijos šaltinių priaugis. T.y. nepaisant išaugusio energijos suvartojimo tarša bendram elektros generavimui mažėja, ne taip greit kaip norėtųsi, bet dabar pasiekė berods 1995 m. lygį.
Yra ir daug geresnių pavyzdžių, tokios šalys kaip Danija, kurios neturėdamos kažkokių išskirtinių privalumų sugeba neretai pasigaminti energijos daugiau nei sugeba suvartoti nedegindamas ir nekasdamos nieko.
Neseniai skaičiau įdomų straipsnį, kur buvo svarstoma, kad netolimoje ateityje gali visai nelikti poreikio didelėms naujoms elektrinėms išsivysčiuosiose šalyse, ne tik dėl to, kad vis daugėja saulės ir vėjo jėgainių parkų, bet ir kaip niekada auga elektros energijos generacija tiesiog privačiuose namuose. Jau dabar nesunkiai praktiškai bet kur galima pasigaminti visą namuose suvartojamą elektros energiją.
Noriu pasakyti, kad nereikia kažkokių stebūklų, išradinėti dviračio ar kažkokio visuotinio taupymo ar kvotų įvedimo. Reikia tiesiog noro ir investicijų į nuo nieko nepriklausomą ir atsinaujinančią energetiką, ypač tokiose šalyse kaip Lietuva, kur to nedarant alternatyva yra siųsti sunkiai uždirbtus pinigus į visokiais rusijas ir mainais už tai nuodydis čia vietoj deginant visokį dyzelį.
paskaitykit Aleksio postus bet kurioje kazkiek apie inovacijas ir naujus dalykus einancioje temoje ir tada pamatysite kad jo pranesimu skaityt tiesiog neverta.
Šiandien Vilniaus taryba ėmėsi iš naujo peržiūrėti elektromobilio metinio stovėjimo rinkliavą. Naujausias siūlymas – elektromobilius su specialiais EV raidėmis pažymėtais valstybiniais numeriais leisti statyti mieste nemokamai – taip sumažėtų leidimų išdavimo ir administravimo našta ir būtų skatinama elektromobilių plėtra mieste. Tokius numerius „Regitroje“ gali gauti visi elektromobilių savininkai. Kiti privalumai – elektromobilius žymėtus EV raidėmis sostinėje nemokamai galėtų parkuoti ne tik vilniečiai, bet ir miesto svečiai, taip pat palengvėtų A eismo juostų kontrolė, nes EV raidėmis pažymėtus elektromobilius lengva pastebėti iš tolo, nebereikia stabdyti tikrinti. Apsvarsčius siūlymą komitetuose, galutinį sprendimą Taryba priims kitame posėdyje...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Ketvirtadienį Seimui buvo pristatytas Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisų projektas, kuriame numatomas „be žmogaus įsikišimo“ valdomų autotransporto priemonių įteisinimas. Parlamentarai be diskusijų bendru sutarimu pritarė tokio įstatymo pateikimui ir numatė jį svarstyti bei priimti gegužę.
Kaune ketvirtadienį apgautas vyras, pirkęs baterijas „Tesla“ elektromobiliui, pranešė Policijos departamentas. Apie 12 val. Kuršių gatvėje esančio namo kieme 1980 metais gimęs vyras pagal skelbimą iš nepažįstamo vyro įsigijo dvi elektromobilio „Tesla Model S“ akumuliatorių baterijas. Grįžęs namo asmuo pastebėjo, kad abiejų akumuliatorių vidus užpildytas smėliu. Materialinis nuostolis siekia 11 tūkst. eurų.
Visą straipsnį galite rasti http://www.tv3.lt/naujiena/905516/au...i-apgautas?t=1
Ne riboti reikia, o keisti energijos šaltinius į atsinaujinančius. Tu ką siūlai demontuoti saulės kolektrorius, stabdyti vėjo jėgaines vien tam, kad sumažinti elektros suvartojimą?
Tarkime JAV visą naujai generuojamą elektros energija nuo 2009 metų kompelsuoja atsinaujinančių energijos šaltinių priaugis. T.y. nepaisant išaugusio energijos suvartojimo tarša bendram elektros generavimui mažėja, ne taip greit kaip norėtųsi, bet dabar pasiekė berods 1995 m. lygį.
O jeigu pradėtų taupyti ir atsisakytų savo didelių automobilių (nepriklausomai nuo variklio tipo), tarša sumažėtų dar labiau.
Yra ir daug geresnių pavyzdžių, tokios šalys kaip Danija, kurios neturėdamos kažkokių išskirtinių privalumų sugeba neretai pasigaminti energijos daugiau nei sugeba suvartoti nedegindamas ir nekasdamos nieko.
Danija iš atsinaujinančių šaltinių gauna tik apie 2/3 energijos. Likusi dalis (nuolat mažėjanti) gaunama deginant iškastinį kurą.
It’s official folks. The new Model S is the quickest accelerating production car in the world. Company CEO Elon Musk recently tweeted that it will do zero to 60 mph in 2.5 seconds, but with a downloadable software update called “Ludicrous +," the luxury sedan could reach 60 mph in 2.4 seconds. However in a test that shocked the automotive world, America’s Motor Trend magazine conducted an independent test and managed to push the sedan to a sublime time of just 2.28 seconds, making Tesla’s Model S the quickest car ever.
That means it’s faster from zero to 60 mph than the Ferrari LaFerrari, Bugatti Veyron, Lamborghini Aventador or Porsche 911 Turbo S.
Tesla is now the second most valuable car company in America.
As a result, Ford's (F) market value is about $45 billion, while Tesla's (TSLA) has climbed to almost $48 billion.
Tesla also inched closer to GM (GM), whose stock fell 4% after it reported both a sales increase that was well below forecasts and higher inventories. GM's market value is $50.8 billion. And Tesla is inching closer to Japan's Honda (HMC). It's worth about $54 billion.
Smagu, kad Tesla jau senai islipo is nisinio gamintojo Galetu bent atstovybe Lietuvoj atidaryt...
Aš labiau norėčiau, kad kiti gamintojai pradėtų į elektromobilius žiūrėti ne kaip į nišinę rinką ir visi golfai, octavios, avensiai turėtų be benzininių ir dyzelinių dar ir elektrines versijas. Viena Tesla negali ženkliai padidinti elektromobilių dalies rinkoje.
Aš labiau norėčiau, kad kiti gamintojai pradėtų į elektromobilius žiūrėti ne kaip į nišinę rinką ir visi golfai, octavios, avensiai turėtų be benzininių ir dyzelinių dar ir elektrines versijas. Viena Tesla negali ženkliai padidinti elektromobilių dalies rinkoje.
Visi didieji automobiliu gamintojai jau yra tai suprate ir pradejo prie to dirbti.
Nuo 2020m pasipils elektriniai bmw, audi, mercedes, vw ir t.t. Visai gamintojai zada pristatyti po keleta skirtingu modeliu.
Kas domites elektromobiliais ir zalia energetika galiu pasiulyti idomia laida patreon platformoje(youtube) "Fully charged".
Tikrai taip, Tesla tikrai nėra vienintelis elektromobilių gamintojas, o mašinų gamintojai man rodos jau seniausiai supratę, kad reikia orientuotis į elektromobilius ir laimi tie, kurie tai suprato ne šiaip 'seniai', o 'labai seniai', nes elektromobilį reikia ir sukurti ir gamyklas pastatyti - tai trunka daug laiko. Ir nepaisant to, pirma elektromobilių karta jau galima sakyti praeina ir ateina antroji, kurios esminis skirtumas - akumuliatoriai. Jeigu populiariausias parduodamas modelis Lietuvoje Nissan Leaf vienu įkrovimu galėdavo nuvažiuoti 125 km., tai antrosios kartos Leaf'as nuvažiuos dvigubai tiek, ~300 km. Panašiai ir su BMW i3S, kuris galėjo nuvažiuoti 130 km ir jau planuojama, kad galės nuvažiuoti >300km. Per artimiausius metus rinką turėtų pasiekti nemažai naujų elektromobilių modelių, tame tarpe ir Tesla flagmanas Model 3, ir beveik visi jie ne tik kad įveiks 300 km. atstumą, tačiau kai kurie pasieks ir 500 ar net 700 km. Iš tiesų tai esminis pokytis, nes jeigu 125 nuvažiuojami km. daugelio vairuotojų poreikių netenkino, tai 300-500 km. jau atitiks daugelio vairuotojų poreikius, nes tai reikš, kad su elektromobiliu galima bus važiuoti ne tik į darbą, bet ir prie jūros ar į kaimą.
Comment