Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Tad jei norim pajudėti iš mirties taško, pats laikas keisti STR'ą jau dabar įvedant privalomą įkrovimo taškų kiekį (jei to dar nėra).
    Nebūčiau toks tikras dėl elektromobilių sparčios plėtros, ypač šalto klimato šalyse. Tam reikalingi technologiniai atradimai, kurių prognozė yra nedėkingas dalykas. Apie perkamąją galią net nekalbu.
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
      Nebūčiau toks tikras dėl elektromobilių sparčios plėtros, ypač šalto klimato šalyse. Tam reikalingi technologiniai atradimai, kurių prognozė yra nedėkingas dalykas. Apie perkamąją galią net nekalbu.
      Ar Norvegija yra pakankamai šalto klimato šalis? Ten dabar kas trečias parduodamas naujas automobilis yra elektromobilis, o bendras jų kiekis jau yra 5% visų Norvegijos automobilių.

      Comment


        Parašė skyrma Rodyti pranešimą
        Ar Norvegija yra pakankamai šalto klimato šalis?
        Tikrai ne. Gal net šiltesnio klimato nei Lietuvos...

        Comment


          Kažkam ruošiamasi prieš Dainavos polikliniką Pramonės pr.šalia Urmo įvažiavimo. 5adienį sudėjo metalinę tvorą, šiandien ją užaklino plėvele.
          Mano nuotraukos @Fotki.com

          Auto Show Millennium 2007
          Retromobile 2007
          "Kova 1". Driftingo čempionatas
          "Foje" Gali Skambėti Kitaip
          Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
          BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
          Kauno Marių Regioninis Parkas

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Ir beje, kad pasiteisintų įkrovimo stotelės, visada turi būti laisvų vietų, kad būtų garantija jog rasi kur prisijungti. Kitu atveju net nevažiuosi. Tad jei norim pajudėti iš mirties taško, pats laikas keisti STR'ą jau dabar įvedant privalomą įkrovimo taškų kiekį (jei to dar nėra).
            Normalių automobilių vairuotojai taip pat kartais palaukia degalinėse, kol galės užsipilti degalais, bet nelaiko tai didele problema.

            Comment


              Parašė skyrma Rodyti pranešimą
              Ar Norvegija yra pakankamai šalto klimato šalis? Ten dabar kas trečias parduodamas naujas automobilis yra elektromobilis, o bendras jų kiekis jau yra 5% visų Norvegijos automobilių.
              Del mokesciu ten taip yra. Tesla ten kainuoja kiek Skoda Superb

              Comment


                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                Del mokesciu ten taip yra. Tesla ten kainuoja kiek Skoda Superb
                Kalba eina apie technines galimybes.
                Ir Norvegijoje daug kur yra šilčiau nei Lietuvoje žiemą.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Kalba eina apie technines galimybes.
                  Ir Norvegijoje daug kur yra šilčiau nei Lietuvoje žiemą.
                  Siaip ten reikia AWD masinos nes buna labai daug sniego, o jei gyveni siaureje tai ir keliu niekas nebarsto.

                  Comment


                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                    Del mokesciu ten taip yra. Tesla ten kainuoja kiek Skoda Superb
                    Visiska netiesa.
                    Studentas

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                      Siaip ten reikia AWD masinos nes buna labai daug sniego, o jei gyveni siaureje tai ir keliu niekas nebarsto.
                      Turbut 60 proc. Norvegijos zmoniu gyvena vietovese, kur klimatas svelnesnis nei pas mus.
                      Studentas

                      Comment


                        Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
                        Turbut 60 proc. Norvegijos zmoniu gyvena vietovese, kur klimatas svelnesnis nei pas mus.
                        Realiai dar daugiau, pagrindiniuose miestuose minusinė temperatūra retai būna, jau nekalbant apie rimtesnius šalčius. Šalta tik toli nuo vandenyno kalnuose, kur tik maži kaimeliai.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
                          Visiska netiesa.
                          Nori pasakyt kad Tesla perka is "idejos"?

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            Nori pasakyt kad Tesla perka is "idejos"?
                            Noriu pasakyt, kad tesla kainuoja daug daugiau nei superb.
                            Is idejos ar ne nezinau. Is dalies tai elektromobilis kuris tausoja gamta, is kitos puses tai zveris su nezmoniska trauka. Galeciau sau leisti toki leisti, pirkciau nedvejodamas.
                            Studentas

                            Comment


                              Kiek radau info internete tai Golf'as kainuoja apie 300,000 NOK (tai spėju Skoda Superb kokius 400,000 NOK), o Tesla buvo kainavo apie 500,000 NOK, bet po to pabrango nes NOK nuvertėjo USD atžvilgiu (nes pigo nafta) ir beje tuo metu kai pabrango Teslos augimas Norvegijoje sustojo (dabar daugiausia parduodama Leafu ir elektrinių Golfu). Aišku viskas vyksta dėka mokesčių politikos ir atrodo gan keistai, šalis kuri yra viena iš didžiausių tiekėjų produkto kuris sukelia CO2 pas save atseit 'gelbėja planetą' ir diskriminuoja to produkto vartotojus. Dar įdomiau kad skatindama elektromobilių pramonę pamažu pjauna šaką ant kurios sėdi. Suprasčiau jei tą darytu Lietuva, bet ir tai su salyga kad elektra būtu vietinės gamybos, bet dabar tas ant to ir tą ir aną importuojam tai nelabai verta vyriausybei vargti, vistiek pinigai iš šalies išteka.

                              Comment


                                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                Kiek radau info internete tai Golf'as kainuoja apie 300,000 NOK (tai spėju Skoda Superb kokius 400,000 NOK), o Tesla buvo kainavo apie 500,000 NOK, bet po to pabrango nes NOK nuvertėjo USD atžvilgiu (nes pigo nafta) ir beje tuo metu kai pabrango Teslos augimas Norvegijoje sustojo (dabar daugiausia parduodama Leafu ir elektrinių Golfu). Aišku viskas vyksta dėka mokesčių politikos ir atrodo gan keistai, šalis kuri yra viena iš didžiausių tiekėjų produkto kuris sukelia CO2 pas save atseit 'gelbėja planetą' ir diskriminuoja to produkto vartotojus. Dar įdomiau kad skatindama elektromobilių pramonę pamažu pjauna šaką ant kurios sėdi. Suprasčiau jei tą darytu Lietuva, bet ir tai su salyga kad elektra būtu vietinės gamybos, bet dabar tas ant to ir tą ir aną importuojam tai nelabai verta vyriausybei vargti, vistiek pinigai iš šalies išteka.
                                Taip daro, nes žino, kad naftos verslas užsirauks palyginus greitai.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Taip daro, nes žino, kad naftos verslas užsirauks palyginus greitai.
                                  Be naftos verslo sugeneruotų pajamų neturėtų iš ko žaisti žaliuosius ir pirkti elektromobilius.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Taip daro, nes žino, kad naftos verslas užsirauks palyginus greitai.
                                    Taip, bet kokia prasmė jiems tą daryti? Turiu galvoje Norvegijos ekonomiką. Jei visi ant elektromobilių perses jų ekonomikai nuo to geriau nepasidarys. Elektromobilių jie negamina ir į pasaulį neeksportuoja, liks tik su lašišos fermomis. Žiu po 20 metų ir pralenksim mes tuos norvegus, emigrantai griš

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Be naftos verslo sugeneruotų pajamų neturėtų iš ko žaisti žaliuosius ir pirkti elektromobilius.
                                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                      Taip, bet kokia prasmė jiems tą daryti? Turiu galvoje Norvegijos ekonomiką. Jei visi ant elektromobilių perses jų ekonomikai nuo to geriau nepasidarys. Elektromobilių jie negamina ir į pasaulį neeksportuoja, liks tik su lašišos fermomis. Žiu po 20 metų ir pralenksim mes tuos norvegus, emigrantai griš
                                      Jie iš naftos gautus pinigus investuoja į ateitį. Palyginus su tuo, kiek jie yra investavę pinigų kitur, tai ta parama elektromobiliams yra menkniekis.

                                      Jeigu žinai, kad po 20-30 metų naftos verslo nebebus, ar nėra logiška po truputi investicijas nukreipinėti į naujas rinkas? Taip elgtis pradeda jau ir kai kurios naftos gavybos įmonės, investuodamos į vėjo ar saulės energetiką.

                                      Pažiūrėkim ir iš kitos pusės. Elektromobiliai, kaip bepasakysi, yra švaresnė transporto priemonė nei standartinis transportas. O tai reiškia ir mažesnis gyventojų nuodijimas, potencialiai mažesnės valstybės išlaidos sveikatos apsaugai. Čia panašiai kaip su kokios nors ligos gydymu vs. prevencija. Pinigus gali išleisti abiem dalykam panašius, bet pirmasis negarantuos sveiko piliečio. O sveikas pilietis, kaip žinia, yra ekonomikai labai naudingas

                                      Galiausiai tikrų Norvegijos tikslų mes nesužinosim. Tad galim tik daryti prielaidas.
                                      Paskutinis taisė Creatium; 2017.02.28, 16:34.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Pažiūrėkim ir iš kitos pusės. Elektromobiliai, kaip bepasakysi, yra švaresnė transporto priemonė nei standartinis transportas. O tai reiškia ir mažesnis gyventojų nuodijimas, potencialiai mažesnės valstybės išlaidos sveikatos apsaugai.
                                        Tai liečia tik didžiuosius miestus. Gamtoje keli automobiliai nepriterš daugiau, nei trobos pečius
                                        Paskutinis taisė andyour; 2017.02.28, 16:49.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          Tai liečia tik didžiuosius miestus. Gamtoje keli automobiliai nepriterš daugiau, nei trobos pečius
                                          Tai niekaip nenuneigia to fakto, kurį pasakiau

                                          Comment

                                          Working...
                                          X