Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip gali būti didesnis kiekis auto gatvėse ir mažesni kamščiai? Ilgas autobusas su 100 keleivių tikrai mažiau vietos užima nei atitinkamas kiekis mikroautobusų po 10 keleivių. Pvz. rytais užsikemša visos gatvės vedančios iš šiaurinės miesto dalies į centrą, Ukmergės, GV, Kalvarijų, net pats Vakarinis aplinkkelis, tokias spūstis gali panaikinti tik auto kiekio sumažinimas arba nauji infrastruktūros projektai. Autonominiai auto gali tik truputį pagreitinti judėjimą, pvz. niekas nepramiegos žalio šviesoforo užsižiūrėjęs į mobiliaką (bet iš kitos pusės niekas nebevažiuos per geltoną ), bet fiziškai auto niekur nedings.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąAutonominiai automobiliai gali išpręsti kamščius ir jiems nepalyginamai mažiau infrastruktūros reikia, kaip bebūtų viena smulkmena pamirštama, tam kad tai veiktų turi nelikti tradicinių automobilių, t.y. pastarieji turėtų būti uždrausti bendro naudojimo keliuose .
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip gali būti didesnis kiekis auto gatvėse ir mažesni kamščiai? Ilgas autobusas su 100 keleivių tikrai mažiau vietos užima nei atitinkamas kiekis mikroautobusų po 10 keleivių. Pvz. rytais užsikemša visos gatvės vedančios iš šiaurinės miesto dalies į centrą, Ukmergės, GV, Kalvarijų, net pats Vakarinis aplinkkelis, tokias spūstis gali panaikinti tik auto kiekio sumažinimas arba nauji infrastruktūros projektai. Autonominiai auto gali tik truputį pagreitinti judėjimą, pvz. niekas nepramiegos žalio šviesoforo užsižiūrėjęs į mobiliaką (bet iš kitos pusės niekas nebevažiuos per geltoną ), bet fiziškai auto niekur nedings.
Negana to, autonominiai automobiliai gali būti gaminami įvairių dydžių ir talpos, ko pasekoje galėsi išsikviesti tokį, kokio tau reikia: dvivietį, keturvietį, šešiavietį etc. Pačių automobilių sumažėjimas automatiškai lems, kad į kelią tilps daugiau jų.
Labai gerai ir paprastai tai paaiškina šitas video:
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip gali būti didesnis kiekis auto gatvėse ir mažesni kamščiai? Ilgas autobusas su 100 keleivių tikrai mažiau vietos užima kamštyje nei atitinkamas kiekis mikroautobusų vežančių po 10 keleivių. Pvz. rytais užsikemša visos gatvės vedančios iš šiaurinės miesto dalies į centrą, Ukmergės, GV, Kalvarijų, net pats Vakarinis aplinkkelis, tokias spūstis gali panaikinti tik auto kiekio sumažinimas arba nauji infrastruktūros projektai. Autonominiai auto gali tik truputį pagreitinti judėjimą, pvz. niekas nepramiegos žalio šviesoforo užsižiūrėjęs į mobiliaką (bet iš kitos pusės niekas nebevažiuos per geltoną ), bet fiziškai auto niekur nedings.
Taip kad jo, mašinų galės būti daugiau, o kamščių nebus. Elementari logika.
niekas nepramiegos žalio šviesoforo užsižiūrėjęs į mobiliaką
Beje, kelių metų senumo GM filmukas, kaip tai galėtų atrodyti
Paskutinis taisė John; 2017.01.25, 13:54.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAišku, teoriškai galima visiškai užkimšti kelius ir automatizuotose autonominėse sistemose, bet iki to Vilnius prieiti neturėtų. Kamščiai Vilniuje susidaro išimtinai dėl srautų kirtimosi ir neefektyvaus kelio išnaudojimo lėtėjant/greitėjant automobiliams, persirikiuojant, etc. Automatizuotos sistemos tokius dalykus sprės daug kartų efektyviau, nei žmogus. Plius nebus avarijų, kas yra viena svarbiausių kamščių priežasčių Vilniuje.
Taip kad jo, mašinų galės būti daugiau, o kamščių nebus. Elemntari logika.
Kokio dar šviesoforo?
P.S. tame video gatvės atrodo gana tuštokos lyginant su dabartiniu kiekiu transporto priemonių, tad lengva ir sureguliuoti eismą be šviesoforų ir sustojimų.Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.25, 14:03.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDėl atstumų tarp auto sutinku, tai turėtų padidinti pralaidumą. Bet kaip pvz. Ukmergės gatvės 5 juostas ir GV 3 sulieti rytais be kamščių į vieną gatvę nelabai įsivaizduoju. Srautai bet kokiu atveju kertasi, kur nėra kelių lygių sankryžų, o kai kažkas kažką praleidžia, kiti turi laukti. Lygiai dėl tos pačios priežasties dieną gatvęs būna tuščios, o vakarais užikemša.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTaip bus paprasčiau savivaldybei, nei išlaikyti ir prižiūrėti ištisus atobusų parkus.
Comment
-
Kaip į elektromobilių grėsmę naftos verslui sureagavo „Shell“: štai ką reiškia strateginis mąstymas
Long story short: Shell ir kai kurie kiti degalinių tinklai ketina savo degalinėse įrengti elektromobilių krovimo stoteles. Taigi, įkrovos vietų skaičius ilgainiui (greičiausiai gana greitai) susilygins su degalų papildymo vietų skaičiumi.
Comment
-
Prekybos tinklams tai labai geras būdas pritraukti klientų. Kol automoblis kraunasi mažiausiai 30min, gali apsipirkti. Kavinėms tai galioja tai pat. Jeigu vartojimas auga, tai žmonės vis daugiau vartos - pirks, valgys kavinėse, naudosis įvairiomis paslaugomis. Darbdaviai norėdami pritraukti darbuotojų taip pat galės prie parkingo vietos pasiūlyti ir galimybę nemokamai pasikrauti kol dirbti, bent jau lėto pasikrovimo stotelės neturėtų daug kainuotų.Paskutinis taisė andyour; 2017.02.06, 16:03.
Comment
-
Na, prekybcentriai turetu irengineti ne daugiau 7kw stoteles su menekes jungtimis Nematau prasmes prekybcentriui turet DC stotele, nes iskart dingsta visa verslo logika
Jei pvz Akropolis ar kiti centrai irengtu 10 parkavimo vietu su vidutinio krovimo +-7kw stotelemis, tuomet butu pats optimaliausias dalykas. Klientai galetu krautis baterija, kol prekinasi ir negalvoti apie jos drozima su DC ir kas uz 10min reik begt atjungt. O prekybcentiriai nedalintu energijos dykai, t.y. Priverstu klientus uzsukt i vidu prekintis, o ne laukt masinoj, kol ji pasikraus ir traukt savo keliais
Comment
-
Prieinama Visos isskyrus Spark yra atviros Klaipedoj arba, kaikuriose kitose stotelese reikalauja www.autopildyk.lt korteles, bet ja nera sunku gaut, o ir toliau viskas nemokamai
Akropolio stotele daznai buna sugadinta, nes vis kasnors nulupa antgali arba kazka sumaiso ir uztrumpina... Tai atsargiai su krovimu joje
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąAr tik ponas nebusite is karbauskininku klano, katras ir restorano terasoj nuo balandzio uzdraus alkoholi?
Nera reikalo radikaliai atsisakyti parkavimo vietu, ju reikia ir to fakto niekaip nepakeisi O 50vietu irgi yra gerai, tikiuosi bent 5 is ju bus elektromobiliams...
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBENT 10% elektriniams? Mandagiai paklausus - ar ne per naivu?
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąKol statybos bus baigtos gatvėse jų jau važinės gerokai virš 10%.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKą tu čia nusipezi? Kai statybos bus baigtos gatvėse jų važinės gerokai mažiau nei 0.1%.Paskutinis taisė skyrma; 2017.02.25, 22:38.
Comment
-
Parašė ernestas Rodyti pranešimąViskas taip skambiai iškomunikuota iš serijos "bus daug garso, daug šviesų.." o iš tikro, miestiečių reikmėms bus viso labo ~50 vt.
Parašė Gator
BENT 10% elektriniams? Mandagiai paklausus - ar ne per naivu?
Ir beje, kad pasiteisintų įkrovimo stotelės, visada turi būti laisvų vietų, kad būtų garantija jog rasi kur prisijungti. Kitu atveju net nevažiuosi. Tad jei norim pajudėti iš mirties taško, pats laikas keisti STR'ą jau dabar įvedant privalomą įkrovimo taškų kiekį (jei to dar nėra).
Comment
Comment