Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    /\ Jo, energijos reikės tikrai daug. Bet turbūt vargiai daugiau, negu reikia dabar tam pačiam kiekiui. Juk iš esmės eina kalba apie tą pačią energiją. Ar ją sunaudosi degindamas kurą ar per elektrinį motorą. Skirtumas tik tas, kad reikės perkelti gamybą. Bet tą darant pastoviai ir po truputį tą kiekį ir pasieksi. Kol visi pasaulio automobiliai taps elektromobiliais, tai dar spėsi numirt, gimt, vėl numirt, vėl gimt, vėl numirt ir tada gal sulauksi.
    skirtumas didžiulis vien dėl NK, elektrinis variklis gerokai mažiau energijos paverčia šiluma.
    *censored*

    Comment


      Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
      Bet, jei būtų poreikis, jos gali tą daryti. Tuo tarpu aš nelabai įsivaizduoju visų automobilių 24/365 laikančių maksimalų greitį autostradoj.
      Visoms transporto priemonėms reiktų apie trečdalio energijos, dabar suvartojamos degalų pavidalu. Ir nereiks spekuliuot apie 1 valandą.
      Benziną pagamino prieš mėnesį, o įsipiliau jį į baką tik šiandien. O su elektrą taip nėra - 15.30 pagamino ir būtent 15.30 elektromobilis turi krautis pakrovimo poste. Jeigu būtų dideli elektros kaupikliai, kurie galėtų imti iš tinklo perteklinę elektrą (ir tas srautas galėtų keistis nuo 0 iki max abiem kryptimis) - tada elektrinių apkrovimas būtų tolygesnis.

      Comment


        Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
        Bet, jei būtų poreikis, jos gali tą daryti. Tuo tarpu aš nelabai įsivaizduoju visų automobilių 24/365 laikančių maksimalų greitį autostradoj.
        Visoms transporto priemonėms reiktų apie trečdalio energijos, dabar suvartojamos degalų pavidalu. Ir nereiks spekuliuot apie 1 valandą.
        Pabandžiau paskaičiuoti pagal Lietuvoje per metus parduodamų degalų kiekį, tai net ir įvertinus tai, jog elektromobiliai 5 kartus efektyvesni, papildomai reiktų apie 24 TWh elektros energijos, tai realiai elektros suvartojimas išaugtų apie 3 kartus. Tai kaip ir Jegermeister rašė, apie 25% visų automobilių pakeitus į elektrinius papildomai į gamybos pajėgumus investuoti gal dar ir nelabai reiktų, bet pasiekus 100% reiks didinti labai sparčiai.
        Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.02, 15:47.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Pabandžiau paskaičiuoti pagal Lietuvoje per metus parduodamų degalų kiekį, tai net ir įvertinus tai, jog elektromobiliai 5 kartus efektyvesni, papildomai reiktų apie 24 TWh elektros energijos, tai realiai elektros suvartojimas išaugtų apie 3 kartus.
          Jeigu dabar visi automobiliai pavirstų elektromobiliais tarkim . Aš paėmiau 1 mln. elektromobilių, kurie per dieną nuvažiuoja vidutiniškai 20 km. Tai gaunasi, kad per metus reikia 1,37 TWh, o per dieną reikia 3,75 GWh. Ėmiau standartinio Leaf sąnaudas 30kWh 160 kilometrų.

          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Benziną pagamino prieš mėnesį, o įsipiliau jį į baką tik šiandien. O su elektrą taip nėra - 15.30 pagamino ir būtent 15.30 elektromobilis turi krautis pakrovimo poste. Jeigu būtų dideli elektros kaupikliai, kurie galėtų imti iš tinklo perteklinę elektrą (ir tas srautas galėtų keistis nuo 0 iki max abiem kryptimis) - tada elektrinių apkrovimas būtų tolygesnis.
            hint - Kruonio elektrinė, iš principo kaupiklis, ir jo mirtinai reikia baltarusiams vien tam galėtų paleisti savo astravą.
            *censored*

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Benziną pagamino prieš mėnesį, o įsipiliau jį į baką tik šiandien. O su elektrą taip nėra - 15.30 pagamino ir būtent 15.30 elektromobilis turi krautis pakrovimo poste. Jeigu būtų dideli elektros kaupikliai, kurie galėtų imti iš tinklo perteklinę elektrą (ir tas srautas galėtų keistis nuo 0 iki max abiem kryptimis) - tada elektrinių apkrovimas būtų tolygesnis.
              Yra Kruonis, yra namų kaupikliai, pats elektromobilio akumuliatorius (dešimtys kWh) yra kaip akumuliacinė talpa, kurią galima naudoti poreikio amortizavimui. Turint elektromobilį nebūtina specialiai kažkur važiuoti jo krauti - tai vyksta kas vakarą namuose/dieną darbe.

              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Pabandžiau paskaičiuoti pagal Lietuvoje per metus parduodamų degalų kiekį, tai net ir įvertinus tai, jog elektromobiliai 5 kartus efektyvesni, papildomai reiktų apie 24 TWh elektros energijos, tai realiai elektros suvartojimas išaugtų apie 3 kartus.
              Tai bet tokie pajėgumai jau šiandien yra. Šuolinio persimainymo į elektrą nebus, tai kaip ir išeina čia yra mažiausiai problematiška transporto transformacijos dalis.

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                Jeigu dabar visi automobiliai pavirstų elektromobiliais tarkim . Aš paėmiau 1 mln. elektromobilių, kurie per dieną nuvažiuoja vidutiniškai 20 km. Tai gaunasi, kad per metus reikia 1,37 TWh, o per dieną reikia 3,75 GWh. Ėmiau standartinio Leaf sąnaudas 30kWh 160 kilometrų.

                Atvaizdas
                Jeigu visi automobiliai būtų leaf ir tik po 20 km nuvažiuotų, tai tiek ir užtektų, bet juk kiek fūros, traktoriai, autobusai sunaudojana energijos lyginant su golfu? Pagal degalus manau gana tikslūs skaičiavimai gaunasi.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Jeigu visi automobiliai būtų leaf ir tik po 20 km nuvažiuotų, tai tiek ir užtektų, bet juk kiek fūros, traktoriai, autobusai sunaudojana energijos lyginant su golfu?
                  Autobusus ir, ko gero, traktorius galima dalinai akumuliatorizuoti (arba vietoje autobusų paleisti troleibusus), bet fūros dar ilgokai bus dyzelinės.
                  Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                  Yra Kruonis, yra namų kaupikliai, pats elektromobilio akumuliatorius (dešimtys kWh) yra kaip akumuliacinė talpa, kurią galima naudoti poreikio amortizavimui. Turint elektromobilį nebūtina specialiai kažkur važiuoti jo krauti - tai vyksta kas vakarą namuose/dieną darbe.
                  Kruonis arba paima 100MW, arba atiduoda 70MW, arba 0. Bet jis negali imti 27,21MW arba atidavinėti 8,97MW. Akumuliatorių taip pat gali krauti tuo momentu, kai yra didelis elektros suvartojimas.
                  Paskutinis taisė Aleksio; 2017.01.02, 18:04.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Autobusus ir, ko gero, traktorius galima dalinai akumuliatorizuoti (arba vietoje autobusų paleisti troleibusus), bet fūros dar ilgokai bus dyzelinės.
                    Vyksta progresas visur, Skandinavijoje testuoja Elektrinius vilkikus, kurie naudoja kontaktinį tinklą, panašiai kaip troleibusai, o Šiaurės Amerikoje tuo tarpu tokie vilkikai planuoja pradėti važinėti trijų metų bėgyje:





                    Gamintojo internetinis puslapis: https://nikolamotor.com/

                    Comment


                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                      Vyksta progresas visur, Skandinavijoje testuoja Elektrinius vilkikus, kurie naudoja kontaktinį tinklą, panašiai kaip troleibusai, o Šiaurės Amerikoje tuo tarpu tokie vilkikai planuoja pradėti važinėti trijų metų bėgyje
                      Šimtus tūkst.km KT visame pasaulyje ne pristatysi. Paprasčiau būtų (jeigu jau taip norima atsisakyti naftos) - deginti varikliuose spiritą.

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                        Tesla Model X teko matyti Vokietijoje

                        Atvaizdas
                        Šeštadienį tokį mačiau prie Lidl'o, šalia BIG'o. Nekreipiau dėmesio, nors ir nesupratau, kas per agregatas stovi, ne tas buvo mintyse.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Šimtus tūkst.km KT visame pasaulyje ne pristatysi. Paprasčiau būtų (jeigu jau taip norima atsisakyti naftos) - deginti varikliuose spiritą.
                          Reikia neefektyvių vidaus degimo variklių atsisakyti, o ne vienus degalus keisti kitais.

                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Šeštadienį tokį mačiau prie Lidl'o, šalia BIG'o. Nekreipiau dėmesio, nors ir nesupratau, kas per agregatas stovi, ne tas buvo mintyse.
                          Lietuvoje matyti dar neteko X, bet šiaip gyvai daug įspūdingiau ir gražiau atrodo nei nuotraukose .

                          Comment


                            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                            Reikia neefektyvių vidaus degimo variklių atsisakyti, o ne vienus degalus keisti kitais.
                            Saulės ir vėjo elektros batareikoms neužteks, reikės ir anglį arba dujas deginti.

                            Comment


                              /\
                              Nebūtinai, tokios panašaus dydžio ir gyventojų skaičiumi šalys kaip Danija vien iš vėjo kartais pasigamina 40% daugiau energijos nei sugeba suvartoti. Apskritai sakyti, kad neužteks yra nesąmonė, nes nei vėjas, nei saulės energija nėra riboti ištekliai, priešingai nei iškastinis kuras. Įsisavintas energijos kiekis priklauso tik nuo noro ir pastangų pasinaudoti aplinkui esančia energija.

                              Didžiausia iki šiol buvusi problema atsinaujinančių energijos šaltinių yra nepastovumas, tačiau vis labiau pingančios energijos kaupimo sistemos panašu, kad visai netrukus šią problemą iki galo išspręs.

                              Vienas iš pavyzdžių, sala kuri visą reikiamą energiją nuo dabar pasigamina tik iš saulės energijos, o saulėtomis dienomis sukauptos energijos baterijų kaupimo sistemų dėka užtenka trims dienoms, užslinkus labai piktiems debesims.



                              Galiausiai tik laiko klausimas kol kiekviename name turėsim kažką tokio, kas jau dabar yra visai nebrangu ir matyt tik keleto metų klausimas kol namie neturėti tokios sistemos bus tiesiog kvaila. Verta atkreipti dėmesį, kad konkretus pavyzdys iš Didžiosios Britanijos, kuri tikrai nepasižymi saulėtu oru ir siūlau įsiklausyti į skaičius, kuriuos pateikia sistemą namie įsirengęs žmogus:

                              Comment


                                Gigathon: Let's bring Gigafactory to Lithuania!

                                https://www.facebook.com/events/348079445572942/

                                Comment


                                  Parašė Litch Rodyti pranešimą
                                  Gigathon: Let's bring Gigafactory to Lithuania!

                                  https://www.facebook.com/events/348079445572942/
                                  Būtų labai gerai... bet nebus

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Autobusus ir, ko gero, traktorius galima dalinai akumuliatorizuoti (arba vietoje autobusų paleisti troleibusus), bet fūros dar ilgokai bus dyzelinės.
                                    Kruonis arba paima 100MW, arba atiduoda 70MW, arba 0. Bet jis negali imti 27,21MW arba atidavinėti 8,97MW. Akumuliatorių taip pat gali krauti tuo momentu, kai yra didelis elektros suvartojimas.
                                    Tai kur čia problema?

                                    Comment


                                      Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                      Būtų labai gerai... bet nebus
                                      Tai nereiškia, kad nereikia bandyt

                                      Comment


                                        Automobilių gamintojai vis sparčiau žengia nauja kryptimi

                                        Pernai vasarį „Daimler“ prezidentas Dieteris Zetsche nepritarė investicijoms į baterijų elektriniams automobiliams gamybą, nes pasiūla jau viršijo paklausą. „Kvailiausia būtų prisidėti prie šios perteklinės gamybos“, – sakė jis.

                                        Nepraėjus nė metams, „Volkswagen Group“ išsakė visiškai priešingą nuomonę, kviesdamas konkuruoti dėl vienos didžiausių pastarųjų metų sutarčių – dėl baterijų, kurios bus naudojamos koncerno sukurtoje elektromobilių MEB platformoje, gaminimo.

                                        Daug kas pasikeitė per tą laiką tarp pirmojo ir antrojo minėtų pareiškimų. Automobilių gamintojai jaučia didėjantį spaudimą elektrifikuoti automobilius, kad šie atitiktų pasaulinius reikalavimus dėl išmetamųjų dujų emisijos. Svarbus klausimas – ar ateinantį dešimtmetį pakaks baterijų, norint patenkinti didėjantį poreikį, pranašaujamą automobilių gamintojų, kaip antai, „VW Group“, „Daimler“, „BMW Group“, „General Motors“ ir „Ford Motor“.

                                        Mažėjančios kainos

                                        Kita nemenka kliūtis, sulėtinusi elektrinių automobilių pardavimą, – baterijos kaina. Na, bet kainos mažėja, o energijos koncentracija didėja. Neseniai įmonės „Exane BNP Paribas“ finansų analitikai išspausdino ambicingą pranešimą apie elektrinius automobilius, o jame teigė – tikimasi, kad iki 2020 m. baterijų kaina nuo dabar esamų 400 dolerių už kilovatvalandę sumažės iki 215 dolerių už kilovatvalandę.

                                        2025 m. tikimasi dar mažesnės kainos – 140 dolerių už kilovatvalandę. „Daimler“ vadovas D. Zetsche nusiteikęs dar optimistiškiau: „Horizonte matosi 100 eurų už kilovatvalandę.“ Tiesa, nekonkretizavo, kada tikisi tokios mažos kainos.
                                        ...

                                        Comment


                                          Dar viena gera citata iš šio straipsnio:

                                          „Šviesmečiais aplenkę“

                                          Dauguma automobilių gamintojų neturi tokio noro, kaip „Tesla“ – gaminti baterijų, kadangi joms iš esmės trūksta kompetencijos. „Atvirai kalbant, jei dabar palyginsime save su „Samsung“ ir LG, jie šviesmečiais mus aplenkę“, – sakė „VW Group“ skyriaus vadovas Th. Sedranas.

                                          Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/autonaujien....d?id=73349328

                                          Comment

                                          Working...
                                          X