Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąBet, jei būtų poreikis, jos gali tą daryti. Tuo tarpu aš nelabai įsivaizduoju visų automobilių 24/365 laikančių maksimalų greitį autostradoj.
Visoms transporto priemonėms reiktų apie trečdalio energijos, dabar suvartojamos degalų pavidalu. Ir nereiks spekuliuot apie 1 valandą.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąBet, jei būtų poreikis, jos gali tą daryti. Tuo tarpu aš nelabai įsivaizduoju visų automobilių 24/365 laikančių maksimalų greitį autostradoj.
Visoms transporto priemonėms reiktų apie trečdalio energijos, dabar suvartojamos degalų pavidalu. Ir nereiks spekuliuot apie 1 valandą.Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.02, 15:47.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPabandžiau paskaičiuoti pagal Lietuvoje per metus parduodamų degalų kiekį, tai net ir įvertinus tai, jog elektromobiliai 5 kartus efektyvesni, papildomai reiktų apie 24 TWh elektros energijos, tai realiai elektros suvartojimas išaugtų apie 3 kartus.
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBenziną pagamino prieš mėnesį, o įsipiliau jį į baką tik šiandien. O su elektrą taip nėra - 15.30 pagamino ir būtent 15.30 elektromobilis turi krautis pakrovimo poste. Jeigu būtų dideli elektros kaupikliai, kurie galėtų imti iš tinklo perteklinę elektrą (ir tas srautas galėtų keistis nuo 0 iki max abiem kryptimis) - tada elektrinių apkrovimas būtų tolygesnis.*censored*
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBenziną pagamino prieš mėnesį, o įsipiliau jį į baką tik šiandien. O su elektrą taip nėra - 15.30 pagamino ir būtent 15.30 elektromobilis turi krautis pakrovimo poste. Jeigu būtų dideli elektros kaupikliai, kurie galėtų imti iš tinklo perteklinę elektrą (ir tas srautas galėtų keistis nuo 0 iki max abiem kryptimis) - tada elektrinių apkrovimas būtų tolygesnis.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPabandžiau paskaičiuoti pagal Lietuvoje per metus parduodamų degalų kiekį, tai net ir įvertinus tai, jog elektromobiliai 5 kartus efektyvesni, papildomai reiktų apie 24 TWh elektros energijos, tai realiai elektros suvartojimas išaugtų apie 3 kartus.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąJeigu dabar visi automobiliai pavirstų elektromobiliais tarkim . Aš paėmiau 1 mln. elektromobilių, kurie per dieną nuvažiuoja vidutiniškai 20 km. Tai gaunasi, kad per metus reikia 1,37 TWh, o per dieną reikia 3,75 GWh. Ėmiau standartinio Leaf sąnaudas 30kWh 160 kilometrų.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu visi automobiliai būtų leaf ir tik po 20 km nuvažiuotų, tai tiek ir užtektų, bet juk kiek fūros, traktoriai, autobusai sunaudojana energijos lyginant su golfu?
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąYra Kruonis, yra namų kaupikliai, pats elektromobilio akumuliatorius (dešimtys kWh) yra kaip akumuliacinė talpa, kurią galima naudoti poreikio amortizavimui. Turint elektromobilį nebūtina specialiai kažkur važiuoti jo krauti - tai vyksta kas vakarą namuose/dieną darbe.Paskutinis taisė Aleksio; 2017.01.02, 18:04.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAutobusus ir, ko gero, traktorius galima dalinai akumuliatorizuoti (arba vietoje autobusų paleisti troleibusus), bet fūros dar ilgokai bus dyzelinės.
Gamintojo internetinis puslapis: https://nikolamotor.com/
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąVyksta progresas visur, Skandinavijoje testuoja Elektrinius vilkikus, kurie naudoja kontaktinį tinklą, panašiai kaip troleibusai, o Šiaurės Amerikoje tuo tarpu tokie vilkikai planuoja pradėti važinėti trijų metų bėgyje
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠimtus tūkst.km KT visame pasaulyje ne pristatysi. Paprasčiau būtų (jeigu jau taip norima atsisakyti naftos) - deginti varikliuose spiritą.
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠeštadienį tokį mačiau prie Lidl'o, šalia BIG'o. Nekreipiau dėmesio, nors ir nesupratau, kas per agregatas stovi, ne tas buvo mintyse.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąReikia neefektyvių vidaus degimo variklių atsisakyti, o ne vienus degalus keisti kitais.
Comment
-
/\
Nebūtinai, tokios panašaus dydžio ir gyventojų skaičiumi šalys kaip Danija vien iš vėjo kartais pasigamina 40% daugiau energijos nei sugeba suvartoti. Apskritai sakyti, kad neužteks yra nesąmonė, nes nei vėjas, nei saulės energija nėra riboti ištekliai, priešingai nei iškastinis kuras. Įsisavintas energijos kiekis priklauso tik nuo noro ir pastangų pasinaudoti aplinkui esančia energija.
Didžiausia iki šiol buvusi problema atsinaujinančių energijos šaltinių yra nepastovumas, tačiau vis labiau pingančios energijos kaupimo sistemos panašu, kad visai netrukus šią problemą iki galo išspręs.
Vienas iš pavyzdžių, sala kuri visą reikiamą energiją nuo dabar pasigamina tik iš saulės energijos, o saulėtomis dienomis sukauptos energijos baterijų kaupimo sistemų dėka užtenka trims dienoms, užslinkus labai piktiems debesims.
Galiausiai tik laiko klausimas kol kiekviename name turėsim kažką tokio, kas jau dabar yra visai nebrangu ir matyt tik keleto metų klausimas kol namie neturėti tokios sistemos bus tiesiog kvaila. Verta atkreipti dėmesį, kad konkretus pavyzdys iš Didžiosios Britanijos, kuri tikrai nepasižymi saulėtu oru ir siūlau įsiklausyti į skaičius, kuriuos pateikia sistemą namie įsirengęs žmogus:
Comment
-
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAutobusus ir, ko gero, traktorius galima dalinai akumuliatorizuoti (arba vietoje autobusų paleisti troleibusus), bet fūros dar ilgokai bus dyzelinės.
Kruonis arba paima 100MW, arba atiduoda 70MW, arba 0. Bet jis negali imti 27,21MW arba atidavinėti 8,97MW. Akumuliatorių taip pat gali krauti tuo momentu, kai yra didelis elektros suvartojimas.
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąBūtų labai gerai... bet nebus
Comment
-
Automobilių gamintojai vis sparčiau žengia nauja kryptimi
Pernai vasarį „Daimler“ prezidentas Dieteris Zetsche nepritarė investicijoms į baterijų elektriniams automobiliams gamybą, nes pasiūla jau viršijo paklausą. „Kvailiausia būtų prisidėti prie šios perteklinės gamybos“, – sakė jis.
Nepraėjus nė metams, „Volkswagen Group“ išsakė visiškai priešingą nuomonę, kviesdamas konkuruoti dėl vienos didžiausių pastarųjų metų sutarčių – dėl baterijų, kurios bus naudojamos koncerno sukurtoje elektromobilių MEB platformoje, gaminimo.
Daug kas pasikeitė per tą laiką tarp pirmojo ir antrojo minėtų pareiškimų. Automobilių gamintojai jaučia didėjantį spaudimą elektrifikuoti automobilius, kad šie atitiktų pasaulinius reikalavimus dėl išmetamųjų dujų emisijos. Svarbus klausimas – ar ateinantį dešimtmetį pakaks baterijų, norint patenkinti didėjantį poreikį, pranašaujamą automobilių gamintojų, kaip antai, „VW Group“, „Daimler“, „BMW Group“, „General Motors“ ir „Ford Motor“.
Mažėjančios kainos
Kita nemenka kliūtis, sulėtinusi elektrinių automobilių pardavimą, – baterijos kaina. Na, bet kainos mažėja, o energijos koncentracija didėja. Neseniai įmonės „Exane BNP Paribas“ finansų analitikai išspausdino ambicingą pranešimą apie elektrinius automobilius, o jame teigė – tikimasi, kad iki 2020 m. baterijų kaina nuo dabar esamų 400 dolerių už kilovatvalandę sumažės iki 215 dolerių už kilovatvalandę.
2025 m. tikimasi dar mažesnės kainos – 140 dolerių už kilovatvalandę. „Daimler“ vadovas D. Zetsche nusiteikęs dar optimistiškiau: „Horizonte matosi 100 eurų už kilovatvalandę.“ Tiesa, nekonkretizavo, kada tikisi tokios mažos kainos.
Comment
-
Dar viena gera citata iš šio straipsnio:
„Šviesmečiais aplenkę“
Dauguma automobilių gamintojų neturi tokio noro, kaip „Tesla“ – gaminti baterijų, kadangi joms iš esmės trūksta kompetencijos. „Atvirai kalbant, jei dabar palyginsime save su „Samsung“ ir LG, jie šviesmečiais mus aplenkę“, – sakė „VW Group“ skyriaus vadovas Th. Sedranas.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/autonaujien....d?id=73349328
Comment
Comment