Kažkur skaičiau, kad suomiai labai stengias prisikviesti Teslą dėl to, kad pas juos kažkokios medžiagos, pagrinde reikalingos akumuliatorių gamybai didžiausi Europoje klodai. Bet suomiai toli, pas juos problemos su kitų dalių pristatymų ir tų pačių automobilių vėlesniu paskirstymu. Be to darbo jėga brangi. Jeigu vieni pagrindinių elementų elektromobilių akumuliatorių gamybai yra Suomijoje, tai viena logiškiausių vietų jų gamyklai statyti yra Lietuva, nes čia užtikrinama geriausia tiekimo grandinė iš visų pusių, tiek ir iš tos pačios Suomijos ir vienas geriausių darbo kainos ir produktyvumo santykis. Pvz. koks Kaunas kuo puikiausiai tiktų tapti elektromobilių pramonės centru, nes ten ir visa infrastruktūra yra ir pakankamas mokslo ir darbo jėgos potencialas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Dar galima pridėt, kad Lietuva galėtų būti viena iš pasaulio lyderių ir įsivesti teisinį autonominių automobilių reguliavimą, t.y. leidžiant eksploatuoti automobilius be vairuotojo, vairo ir pedalų. Tuomet galbūt Tesla galėtų ne tik baterijas pas mus gaminti (duok Dieve bent tą darytų), tačiau ir realius autonominių automobilių bandymus Europos sąlygomis daryti.
Comment
-
Lietuva neturi nei zaliavu, nei energijos nei tradiciju, nei darbo jegos, nei geografines padeties, praktiskai Lietuva neturi absoliuciai jokiu koziriu ir jokiu sansu kokuruoti su lenkais, cekais, slovakais, vokieciais del tesla gigafactory ar panasiu stambiu pramones investiciju. Fantazuoti galima, bet visi matom kur tokios investicijos kuriasi o kur ne. Lietuvoj ne. Del to Lietuvai reikiair toliai koncentruotis i IT, Fintech ir kitokiu paslaugu sektorius nes tik cia yra pranasumas, bet ir tas issisems jei nebus supaprastintas uzsienieciu isidarbinimas.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąLietuva neturi nei zaliavu, nei energijos nei tradiciju, nei darbo jegos, nei geografines padeties, praktiskai Lietuva neturi absoliuciai jokiu koziriu ir jokiu sansu kokuruoti su lenkais, cekais, slovakais, vokieciais del tesla gigafactory ar panasiu stambiu pramones investiciju. Fantazuoti galima, bet visi matom kur tokios investicijos kuriasi o kur ne. Lietuvoj ne. Del to Lietuvai reikiair toliai koncentruotis i IT, Fintech ir kitokiu paslaugu sektorius nes tik cia yra pranasumas, bet ir tas issisems jei nebus supaprastintas uzsienieciu isidarbinimas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJo, Lietuva užtat turi didžiulę patirtį IT srityje, paslaugų sferoje ir ypač aukštųjų technologijų sferoje Akivaizdu, kad tiek vienur tiek kitur viską kuriame nuo nulio.
Comment
-
Gera mintis buvo pirmiems pasaulyje leisti-reglamentuoti autonominių automobilių eismą, nors tai žinoma nėra paprasta. Taip pasiųstume apie save signalą ne tik Tesla, bet ir Google, Uber ir visiems likusiems, kuriantiems šias programas. Be to tai labai gerai derėtų su mūsų siekiais pristatyti save kaip IT paslaugose besispecializuojančią šalį.
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąGera mintis buvo pirmiems pasaulyje leisti-reglamentuoti autonominių automobilių eismą, nors tai žinoma nėra paprasta. Taip pasiųstume apie save signalą ne tik Tesla, bet ir Google, Uber ir visiems likusiems, kuriantiems šias programas. Be to tai labai gerai derėtų su mūsų siekiais pristatyti save kaip IT paslaugose besispecializuojančią šalį.
Comment
-
Vakar vykusios diskusijos apie Gigafactory LT įrašas:
https://www.youtube.com/watch?v=95E3-m4Ijps&t=11s
Comment
-
Parašė RGG Rodyti pranešimąVakar vykusios diskusijos apie Gigafactory LT įrašas:
https://www.youtube.com/watch?v=95E3-m4Ijps&t=11s
Comment
-
Kad jau yra susidomėjusių dėl autonominių auto, tai siūlyčiau tiesiogiai kreiptis į Susisiekimo ministrą Roką Masiulį, emailu rokas.masiulis@sumin.lt. Šansų, kad bus atrašyta gal ir mažai, bet galbūt bent bus perskaityta. Pats kitos savaitės pradžioje bandysiu sukurpti ilgesnį tekstuką ir parašyt. Žiūrėsim, gal bent kokia reakcija bus. Vis gi ministras ne grybas...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKad jau yra susidomėjusių dėl autonominių auto, tai siūlyčiau tiesiogiai kreiptis į Susisiekimo ministrą Roką Masiulį, emailu rokas.masiulis@sumin.lt. Šansų, kad bus atrašyta gal ir mažai, bet galbūt bent bus perskaityta. Pats kitos savaitės pradžioje bandysiu sukurpti ilgesnį tekstuką ir parašyt. Žiūrėsim, gal bent kokia reakcija bus. Vis gi ministras ne grybas...Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJam pirma reikės išmėžti socdemų Augėjo arklides - LG.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąCool idėja yra su tais self-driving automobiliais, reikia, kad priimtų istatyminę bazę Lietuvoje. Manau, tai padėtų privilioti Gigafactory į Lietuvą.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDraudžiančią mokslinius darbus? Na tokio dar negirdėjau, nors ai, buvo gi draudimų dėl kamieninių lastelių tyrimų pvz.
Comment
-
Portalas autoblog.com praneša, kad „Kia Niro“ iš vakarinėje Amerikos dalyje esančio Los Andželo į Niujorką nuvažiavo 3715 mylių (5978 kilometrus) ir kelyje sunaudojo vos 48,5 galono (183,6) litro benzino. Atliekant automobilio taupumo bandymą prireikė 4 kartus pildyti „Kia Niro“ baką, o vidutiniškai mašina šimtui kilometrų nuvažiuoti naudojo 3,07 litro degalų. Oficialiai deklaruojamos vidutinės benzino sąnaudos yra 4,74 l/100 km. Pietų Korėjos gamintojo „Kia Motors“ padalinys JAV „Kia Motors America“ dėl visa ko patikslino, kad bandymuose dalyvavusi serijinė mašina neturėjo jokių patobulinimų.1,56 kilovatvalandžių talpos ličio-jonų baterija
© Lietuvos žiniosAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąCool idėja yra su tais self-driving automobiliais, reikia, kad priimtų istatyminę bazę Lietuvoje. Manau, tai padėtų privilioti Gigafactory į Lietuvą.
Self-driving minibuses set to roam the streets of Tallinn in 2017
https://e-estonia.com/self-driving-m...llinn-in-2017/
Comment
-
„Lucid Air“ galės be papildomos įkrovos įveikti ne mažiau įspūdingą 643 kilometrų distanciją. Palyginimui, dabar galingiausias „Tesla Model S P100D“ modelis gali nuvažiuoti 506 km.
Monstras ant 4 ratų: 1000 AG elektromobilis „Air“ perspjauna net ir „Tesla“ (Video)
http://www.technologijos.lt/n/techno...ir-Tesla-Video
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąKad ir šitoj srity Lietuvoje yra stipriai pavėluota:
Self-driving minibuses set to roam the streets of Tallinn in 2017
https://e-estonia.com/self-driving-m...llinn-in-2017/
Comment
Comment