Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    LG700 ar kažkas panašaus.
    Nusišneki - prieš įeinant į akkauntą, visada reikia suvesti loginą ir slaptažodį, o baigus darbą su paštu - paspausti "log off".
    O grįžtant prie temos ir kalbant apie resursų taupymą - šviečiančios reklamos ir veikiantys kondicionieriai suvartoja nemažai elektros.
    Tai čia jau visiems aišku, kad jei galėtum, tai tu ir kondicionierių dyzelinį nusipirktum, nes juk tau dyzelis, dyzelis ir dar kartą dyzelis.

    Comment


      Parašė Zilvis3 Rodyti pranešimą
      Tai čia jau visiems aišku, kad jei galėtum, tai tu ir kondicionierių dyzelinį nusipirktum, nes juk tau dyzelis, dyzelis ir dar kartą dyzelis.
      Mano mašinoje kondicionieriaus nėra.

      Comment


        „Samsung“ Vengrijoje statys elektromobilių akumuliatorių gamyklą
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Pagaliau kažkoks rimtesnis judesys jaučiasi ir pas Europos gamintojus:


          Bręsta elektromobilių ir hibridų derlius

          Griežtą Europos Tarybos valdininkų nuostatą po penkerių metų mažinti emisijos normas automobilių gamintojai vadina drakoniška, tačiau pokyčiams intensyviai rengiasi ir vienas po kito skelbia apie naujų elektromobilių bei hibridų gamybą. Tokių reikia, nes bus skaičiuojama bendra modelių gamos emisija.....

          Plačiau: http://vz.lt/laisvalaikis/automobili...#ixzz4KcknHMWe

          Comment


            Puikios žinios iš už Atlanto. Akcijos šoko aukštyn, kalba eina apie pelningą ir ateinantį ketvirtį, o planai paleisti Model 3 ateinančiais metais lieka tvirti.

            Comment


              Tesla supercharger greito įkrovimo tinklas artėja link Lietuvos: prasidėjo statybos Poznanėj (galima rasti čia). Turbūt jau kitais metais ir iš Lietuvos bus galima leistis elektromobiliu į ilgą kelionę po Europą.

              Comment




                Comment


                  Nissan elektromobiliai visam pasaulyje nuvažiavo 3 milijardus kilometrų. Taip jie sutaupė 500 mln. kilogramų CO2 išmetimo. Pradėjus masiškai gaminti Nissand LEAF 2010 metais, dabar iš viso pasaulyje yra 275000 Nissan elektromobilių, iš jų 76000 Europoje.

                  New Nissan Electric Café Opens in Paris as the Brand Celebrates Three Billion EV Kilometres Worldwide
                  Paskutinis taisė booraz; 2016.12.16, 19:44.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Gal kas girdet apie kolukieciu pazadus isvesti pvm lengvata elektromobiliams/leist imonems itraukti elektromobiliu pvm i atskaita?

                    Comment


                      Lietuvis verslininkas vilioja milžinišką „Tesla“ gamyklą į Lietuvą

                      „Tesla“ įkūrėjas E.Muskas prieš gerą mėnesį prakalbo ir apie tai, kad pradeda ieškoti vietos antrajai „Gigafactory“, kurią norėtų pastatyti Europoje. Smulkusis „Tesla Motors“ akcininkas, Globalios Lietuvos lyderių tarybos narys Vladas Lašas įsitikinęs, kad tai – visiškai įmanoma. Tiesiog reikia, kad dėl to pečius suremtų ir verslas, ir valdžia.
                      Ištiesų tai elektromobilių pramonė Lietuvoje nebūtų jokia utopija. Automobilių pramonė klesti Slovakijoj, Čekijoj ir pan., ten jie tradicijas gilesnes turi, tačiau iš esmės tos šalys nėra labai skirtingos nuo Lietuvos. Elektromobilių pramonės tradicijų dar nelabai kas turi, dėl to šalys dėl jų gamyklų konkuruos kitais aspektais ir Lietuvos pozicijos nėra pačios prasčiausios. Visų pirma tai gera geografinė padėtis - europinė geležinkelio vėžė elektromobilių transportavimui į vakarų europą, kaip ir vėžė į rytus. Klaipėdos uostas patogus medžiagų ir detalių tiekimui, kaip ir mašinų eksportui. Lietuva - ES šalis su ES teise, įstatymais, prekybinėmis taisyklėmis, pakankamai aukšta darbo kultūra ir ne tokie dideli atlyginimai, kaip vakarų Europoj. Šansų tokias investicijas prisikviesti yra, tačiau tam reikėtų, kad mūsų valdžia stipriai pasistengtų.

                      Comment


                        /\ Tereikia tik noro ir vizijos. Tada viską galima pasiekti. Gal ne Tesla, gal Volvo ar Volkswagen. Koks skirtumas? Svarbiausia yra dirbti ties konkrečiai pasirinkta kryptimi.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          /\ Tereikia tik noro ir vizijos. Tada viską galima pasiekti. Gal ne Tesla, gal Volvo ar Volkswagen. Koks skirtumas? Svarbiausia yra dirbti ties konkrečiai pasirinkta kryptimi.
                          Norų ir vizijų turi visi, niekam tai neįdomu, investicijos dažniausiai eina ten, kur pirmiausia yra rinka ir paklausa.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Norų ir vizijų turi visi, niekam tai neįdomu, investicijos dažniausiai eina ten, kur pirmiausia yra rinka ir paklausa.
                            Kur yra rinka ir paklausa eina paslaugų arba prekybos investicijos. Es rinka yra bendra, todėl gamybos prasme svarbiau yra darbo jėgos kiekis, kaina, našumas, logistikos galimybės, energijos išteklių kainą ir pan.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Norų ir vizijų turi visi, niekam tai neįdomu, investicijos dažniausiai eina ten, kur pirmiausia yra rinka ir paklausa.
                              Jeigu visada viskas būtų taip kategoriška ir nelankstu, tai Lietuvoje neturėtume didžiosios dalies užsienio investicijų: nei paslaugų centrų, nei pramonės.

                              Akivaizdu, kad bet kurioje Europos vietoje pastačius Tesla gamyklą ji užsiims eksportu. O Lietuvoje yra labai patogioje strateginėje eksporto vietoje, negana to galime pasiūlyti ir daugiau galimybių: lankstesnes darbo sąlygas (naujas DK), mažesnius mokesčius, mažesnius darbo kaštus. Galime net už rankos paimt ir pravest pro kiekvieną kabinetą, turime tam skirtų organizacijų. O turint tokį tikslą aukščiausioje valdžioje, galime viską suorganizuoti taip greit, kad niekas nespės mirktelėti.

                              P.S. Prisiminkim, kaip Uber Vilniuje veiklą pradėjo vos per tris savaites, kaip IKEA gavo visus leidimus per kelis mėnesius, kaip Barclays atėjo ir t.t.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                /\ Tereikia tik noro ir vizijos. Tada viską galima pasiekti. Gal ne Tesla, gal Volvo ar Volkswagen. Koks skirtumas? Svarbiausia yra dirbti ties konkrečiai pasirinkta kryptimi.
                                Lietuvoje gaminamos žymių markių detalės. Asmeniškai mačiau, kad gamina kėbulo detales. Dėl kitų detalių negirdėjau.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  P.S. Prisiminkim, kaip Uber Vilniuje veiklą pradėjo vos per tris savaites, kaip IKEA gavo visus leidimus per kelis mėnesius, kaip Barclays atėjo ir t.t.
                                  Galima suteikti išskirtines sąlygas, nors LEZ'ai kaip tik tokias ir turi. Jeigu tai ateities technologijos, tai Lietuva pateks tarp lyderių.
                                  Paskutinis taisė andyour; 2016.12.17, 13:57.

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                    Lietuvoje gaminamos žymių markių detalės. Asmeniškai mačiau, kad gamina kėbulo detales. Dėl kitų detalių negirdėjau.
                                    Nu bet žinai... galima gaminti gumytes BMW automobiliams ir galima surinkinėti BMW automobilius arba gaminti baterijas jiems.

                                    Geriausia, be abejo, daryti viską.

                                    Comment


                                      Esmė, kad kaip tik šiuo metu prasideda elektromobilių bumas, o tai reiškia, kad ir pradės kilti naujos gamyklos. Dabar yra palankiausias metas prisikviesti tokias investicijas, juolab kad Lietuva tikrai turi daug pliusų, tiek dėl geografinės padėties, tiek dėl teisinės, tiek dėl kaštų. Turim visas galimybes pasinaudoti šita elektromobilių banga, dabar viskas priklausys kiek mes sugebėsime iš to laimėti. O reikėtų pasistengti, nes mūsų Mažeikių naftos gali laukti liūdnos dienos.

                                      Comment


                                        /\ Tiesiog būtų proga išokti į automobilių gamybą, nes su vidaus degimo kažin ar pavyks, per daug sudėtingas procesas.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Nu bet žinai... galima gaminti gumytes BMW automobiliams ir galima surinkinėti BMW automobilius arba gaminti baterijas jiems.

                                          Geriausia, be abejo, daryti viską.
                                          Baterijas ir variklius vis tiek gamins atskirai, kaip ir nemažai kitų detalių. Realiai, tai mes tik surinkinėtume, kaip pvz. Kaliningrade. Kaip pradžiai, tai jau būtų šis tas, vėliau pats laikas padiktuotų ar mes galime ir daugiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X