Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Kyla pavojus dar neįsibėgėjus elektromobilių erai. Atrastas pigus būdas skaldyti vandenį ir išgauti vandenilį.
    https://www.sciencedaily.com/release...0627095937.htm
    Vandeniliui isvystyt iki komercinio panaudojimo reikes dar ne vieno desimtmecio

    Comment


      Ar kas neseniai pirkot automobilį? Kokie argumentai buvo nepirkti elektromobilio?

      Comment


        Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
        Ar kas neseniai pirkot automobilį? Kokie argumentai buvo nepirkti elektromobilio?
        Taip, kaina.
        Flickr

        Comment


          Naujas, naudotas? Koks buvo biudžetas?

          Comment


            Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
            Naujas, naudotas? Koks buvo biudžetas?
            Naudotas, netoli 10k Eur.
            Flickr

            Comment


              Hm. Šitam diapazone imkim klasikinį Leaf: jo ir VDV analogo kainų skirtumas yra apie 3k. Tame visa problema?
              Kaip dėl atkritusių išlaidų degalams, beveik nulinių kitų eksploatavimo kaštų?

              Comment


                Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                Hm. Šitam diapazone imkim klasikinį Leaf: jo ir VDV analogo kainų skirtumas yra apie 3k. Tame visa problema?
                Kaip dėl atkritusių išlaidų degalams, beveik nulinių kitų eksploatavimo kaštų?
                Ir turėt automobilį, su kuriuo važiuodamas iš Vilniaus į Kauną turėsi galvot, kur čia jį palikt valandai krautis, kad atgal turėt su kuom grįžt?
                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                Comment


                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                  Ir turėt automobilį, su kuriuo važiuodamas iš Vilniaus į Kauną turėsi galvot, kur čia jį palikt valandai krautis, kad atgal turėt su kuom grįžt?
                  Visų pirma, Leaf'as ima grubiai 20 kWh/100 km, senesnio modelio akumas - 24 kWh. Antra, Vilnius-Kaunas stovi 50 kW Chademo įkroviklis, primetantis 80% per pusvalandį. So?
                  Beje, kaip dažnai tenka lakstyt Vilnius-Kaunas į abi puses be pertraukų?

                  Comment


                    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                    Visų pirma, Leaf'as ima grubiai 20 kWh/100 km, senesnio modelio akumas - 24 kWh. Antra, Vilnius-Kaunas stovi 50 kW Chademo įkroviklis, primetantis 80% per pusvalandį. So?
                    Beje, kaip dažnai tenka lakstyt Vilnius-Kaunas į abi puses be pertraukų?
                    Važiuodamas prarasi pusvalandį valandos kelionėj, kas yra nepriimtina. Jei tuo metu krausis kažkas kitas, prarasi dar daugiau, kas yra nepriimtina. Jei važiuosi toliau nei į Kauną irba atokiau nuo didžiųjų kultūros centrų, pasikrovimo stotelių apskritai nebus ir nelabai įsivaizduoju ką ten reiktų daryt. 300 km be sustojimo yra pilnai normalus atstumas, elementari kelionė į Klaipėdą, su Leaf jau turėsi ten stot bent porą kartų ir sugaišt kaip minimum papildomą valandą.

                    Pasiskaitinėjau internete vieno žmogaus įspūdžius su Leaf važinėjantis, tai pagal juos sprendžiant kol kas tik entuziastams tinkamas variantas. Arba gal jei tik mieste važinėji.
                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                    Comment


                      Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                      Hm. Šitam diapazone imkim klasikinį Leaf: jo ir VDV analogo kainų skirtumas yra apie 3k. Tame visa problema?
                      Kaip dėl atkritusių išlaidų degalams, beveik nulinių kitų eksploatavimo kaštų?
                      Vis tiek brangiau, nebent su VDV visišku kibiru lyginant, beto gyvenant bute nėra, kur krauti.
                      Flickr

                      Comment


                        Per radija sake kad dabar Lietuvoje uzregistruota 160 elektromobiliu.... lasas juroje... o tiksliau, molekule vandenyne...

                        Comment


                          Diskutuojant kilo šiek tiek filosofiškas klausimas:

                          Individualų namą šildyti elektra - brangiausias (su mažomis išimtimis) šildymo būdas. Net dyzelinu šildyti namą yra pigiau. Automobilių naftinės kilmės energija (benzinas, dujos, dyzelinas) yra brangiau nei elektra.
                          Iš kur čia žirklės? T.y. kodėl taip yra?

                          Suprantam tokius argumentus kaip akcizas ir naudingumo koeficientas. Bet negi tai viskas?

                          Comment


                            Parašė Robert Rodyti pranešimą
                            Diskutuojant kilo šiek tiek filosofiškas klausimas:

                            Individualų namą šildyti elektra - brangiausias (su mažomis išimtimis) šildymo būdas. Net dyzelinu šildyti namą yra pigiau. Automobilių naftinės kilmės energija (benzinas, dujos, dyzelinas) yra brangiau nei elektra.
                            Iš kur čia žirklės? T.y. kodėl taip yra?

                            Suprantam tokius argumentus kaip akcizas ir naudingumo koeficientas. Bet negi tai viskas?
                            Taip, atsakymas - efektyvumas. Generuojant šilumą deginant, priklausomai nuo katilo, nuostolių gali praktiškai nebūti. 1l dyzelio duoda 9.7 kWh šilumos. Tai gaunas grubiai 10 ct/kWh. Kiek iš tinklo - žinai pats. Bet VDV efektyvumas max 50%, greičiau link 30.

                            Parašė agnette Rodyti pranešimą
                            Per radija sake kad dabar Lietuvoje uzregistruota 160 elektromobiliu.... lasas juroje... o tiksliau, molekule vandenyne...
                            Nors skaičius klaidingas, bet taip, gaila, kad lietuviai nemoka skaičiuoti. Bet ir tai greitai keičiasi.

                            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                            Važiuodamas prarasi pusvalandį valandos kelionėj, kas yra nepriimtina. Jei tuo metu krausis kažkas kitas, prarasi dar daugiau, kas yra nepriimtina. Jei važiuosi toliau nei į Kauną irba atokiau nuo didžiųjų kultūros centrų, pasikrovimo stotelių apskritai nebus ir nelabai įsivaizduoju ką ten reiktų daryt. 300 km be sustojimo yra pilnai normalus atstumas, elementari kelionė į Klaipėdą, su Leaf jau turėsi ten stot bent porą kartų ir sugaišt kaip minimum papildomą valandą.

                            Pasiskaitinėjau internete vieno žmogaus įspūdžius su Leaf važinėjantis, tai pagal juos sprendžiant kol kas tik entuziastams tinkamas variantas. Arba gal jei tik mieste važinėji.
                            Turbūt elektromobilį šiai dienai gali svarstyti žmogus, turintis galimybę krauti privačiomis pastangomis - matyt privačiame name. Privatus namas matyt bus atokiau nuo centro - reiškias šeimoje bus ne vienas automobilis. Taigi galima turėti vieną kelioninį, o kitą(-us) elektrinius commute'inimui. Man atrodo tobulas receptas.
                            Viskas gan greitai keičiasi ir taip pat reikia galvoti, kiek VDV nuvertės antrinėj rinkoj, kai alternatyvos taps daugiau nei akivaizdžios. Jau sekančiais metais į stoteles numatoma investuoti 10 mil, kas duos 17 naujų greitų ir 150 paprastų miestuose. Jei tavo darbas maltis po Lietuvą - elektromobilis gal ir nėra optimalu, bet statistiniam lietuviui - puikus variantas.

                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Vis tiek brangiau, nebent su VDV visišku kibiru lyginant, beto gyvenant bute nėra, kur krauti.
                            A, tai visgi argumentas ne kaina, o rutininio krovimo problemos. Taip, kol kas tam tikrai grupei žmonių tai rimtas argumentas...

                            Comment


                              A, tai visgi argumentas ne kaina, o rutininio krovimo problemos. Taip, kol kas tam tikrai grupei žmonių tai rimtas argumentas...
                              Tam tikra grupė turtingų žmonių gyvena daugiaaukščiuose apartamentuose, dažnai todėl kad nereiktų savam kieme žolės pjauti. Tai kaip jiems tada krauti?

                              Comment


                                Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                                Hm. Šitam diapazone imkim klasikinį Leaf: jo ir VDV analogo kainų skirtumas yra apie 3k. Tame visa problema?
                                Naujas Nissan Leaf (o seną elektromobilį nelabai ir pardavinėja) atstovybėje kainioja nuo 34749€. Tai tikrai ne 10k€.
                                Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                Tam tikra grupė turtingų žmonių gyvena daugiaaukščiuose apartamentuose, dažnai todėl kad nereiktų savam kieme žolės pjauti. Tai kaip jiems tada krauti?
                                Kartu su apartamentais nupirkti garažą ir krauti garaže.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Naujas Nissan Leaf (o seną elektromobilį nelabai ir pardavinėja) atstovybėje kainioja nuo 34749€. Tai tikrai ne 10k€.Kartu su apartamentais nupirkti garažą ir krauti garaže.
                                  Kalba juk eina apie naudotus. Atsiverti bet kurį tarptautinį automobilių prekybos psl. ir randi tai, ką parašiau.

                                  Comment


                                    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                                    Kalba juk eina apie naudotus. Atsiverti bet kurį tarptautinį automobilių prekybos psl. ir randi tai, ką parašiau.
                                    Na ir kiek kainuoja naujas akumuliatorius naudotam elektromobiliui? Kiek prabėgus reikės vėl keisti?

                                    Comment


                                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                      Na ir kiek kainuoja naujas akumuliatorius naudotam elektromobiliui? Kiek prabėgus reikės vėl keisti?
                                      O jūs skaičiuojat, kiek kainuoja naujas variklis, kai perkat VDV automobilį? Ką reiškia "vėl" keisti?
                                      Viskas priklauso nuo ciklų tipo, skaičiaus, baterijų chemijos, kontrolės algoritmų. Vienas blogesnių scenarijų yra tas pats pirmos kartos Leaf. Ir net jo atveju talpa gali kristi iki 70% pradinės ir tai po 200 000 km. Tesla išlaiko 95%. Šiaip daugumos dabar naudojamų akumų kritimas yra netiesinis, labiau pasireiškia pirmus kelis metus ir vėliau sustoja.
                                      Šią akimirką akumo kaina apie 5000. Bet.. Ar tikrai tai taip svarbu?

                                      Ai, štai pvz. Nissan'as dabar 30 kWh akumui suteikia 96 mėn garantiją. Sakyčiau problema išspręsta.
                                      Paskutinis taisė Emigraves; 2016.07.06, 15:27.

                                      Comment


                                        Laukiu nesulaukiu kol galėsiu įsigyti Tesla ar kažką panašaus.
                                        Žmonės kurie už VDV, tai man skamba panašiai kaip kovotų už Nokia 3310 vs iPhone (ar bet kuris kitas touchscreenas), todėl kad gali paliesti mygtukus ir baterija laiko savaitę.
                                        Bet kaip sakant nuo progreso nepabėgsi.

                                        Comment


                                          Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                          Laukiu nesulaukiu kol galėsiu įsigyti Tesla ar kažką panašaus.
                                          Žmonės kurie už VDV, tai man skamba panašiai kaip kovotų už Nokia 3310 vs iPhone (ar bet kuris kitas touchscreenas), todėl kad gali paliesti mygtukus ir baterija laiko savaitę.
                                          Jeigu telefonas naudojamas tik skambučiams/SMS, tai ir senų modelių puikiai tinka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X