Norint, kad po 10 metų trečdalis parko būtų elektromobiliai, reikia ribojimus įvesti šiandien.
VDV automobiliai per 30 metų iš esmės mažai pasikeitė, o sakot, kad per 10 metų važinės 300.000 elektromobilių LIETUVOJE? Nežinau ką jūs rūkot, bet reikėtų tai mesti
Naivu butu tiketis, kad 2030 bent trecdalis parko butu elektromobiliai
Gal ne kiek naivu, kiek labai labai optimistiška. Naivu yra tai, kas nėra įgyvendinama. Trečdalį parko pasiekti įmanoma, bet to kaina būtų ženkliai per didelė. Nėra prasmės taip daryti. Geriau po truputį taikyti didesnius taršos mokesčius ir duoti lengvatas eko transportui, tame tarpe ir VT. Turėtų būti du leidžiami keliai: elektromobiliai arba VT.
Gal ne kiek naivu, kiek labai labai optimistiška. Naivu yra tai, kas nėra įgyvendinama. Trečdalį parko pasiekti įmanoma, bet to kaina būtų ženkliai per didelė. Nėra prasmės taip daryti. Geriau po truputį taikyti didesnius taršos mokesčius ir duoti lengvatas eko transportui, tame tarpe ir VT. Turėtų būti du leidžiami keliai: elektromobiliai arba VT.
Kad reikia propaguoti visuomeninį transportą - faktas. Tuo labiau, kad kamščių dydžiui neturi reikšmės, dyzelinis kuras suka automobilio ratus ar akumuliatorius. O štai autobusai/troleibusai kamščius mažina.
Gal ne kiek naivu, kiek labai labai optimistiška. Naivu yra tai, kas nėra įgyvendinama. Trečdalį parko pasiekti įmanoma, bet to kaina būtų ženkliai per didelė. Nėra prasmės taip daryti. Geriau po truputį taikyti didesnius taršos mokesčius ir duoti lengvatas eko transportui, tame tarpe ir VT. Turėtų būti du leidžiami keliai: elektromobiliai arba VT.
Ne optimistiška, o teoriškai neįmanoma. Lietuvoje yra apie 2 mln. transporto priemonių, naujų per metus registruojama netoli 20.000, tai net jei visi nuo kitų metų būtų nauji perkami tik elektromobiliai, po 10 metų maximum 10% visų transporto priemonių būtų elektrinės. Realybė tokia, kad iš 20.000 naujų automobilių tik keliolika yra elektriniai.
Daugiau bus mieste žalumos: parkai, skverai, gelynai (net daugiabučių balkonuose) - ir sveikata bus geresnė. O dar geriau - vaikščioti daugiau pėstute (10-12 km kasdien).
Del LT viskas normaliai Ziurekime kas vyksta. Formuojasi keli klasteriai - Vilniaus (gal ir Kauno) regiono ir Klaipedos. Vyksta zmoniu koncentracija i tuos klasterius, kaimai, mazi miesteliai nyksta. Kadangi zmones gyvens kompakiskai ir sukoncentruotai tai galima daryti prielaida, kad individualaus transporto tiek nereikes arba galikma ji butu riboti per turejimo kastus (tarsa, parkingas ir pan.) Tokiu budu imanoma sumazinti autoparka ir greiciau ji atnaujinti. Ir kaip buvo pamineta tureti automobili galimai butu privilegija o tai sumazintu resursu poreiki.
Del LT viskas normaliai Ziurekime kas vyksta. Formuojasi keli klasteriai - Vilniaus (gal ir Kauno) regiono ir Klaipedos. Vyksta zmoniu koncentracija i tuos klasterius, kaimai, mazi miesteliai nyksta. Kadangi zmones gyvens kompakiskai ir sukoncentruotai tai galima daryti prielaida, kad individualaus transporto tiek nereikes arba galikma ji butu riboti per turejimo kastus (tarsa, parkingas ir pan.) Tokiu budu imanoma sumazinti autoparka ir greiciau ji atnaujinti. Ir kaip buvo pamineta tureti automobili galimai butu privilegija o tai sumazintu resursu poreiki.
Nyksta ir didieji miestai, tame tarpe Kaunas su Klaipėda, jau nekalbant apie visus kitus. Vienintelis klasteris Lietuvoje Vilnius, visur kitur kamščių bus tik mažiau ir ne tiek aktualu atsisakyti automobilių.
Ne optimistiška, o teoriškai neįmanoma. Lietuvoje yra apie 2 mln. transporto priemonių, naujų per metus registruojama netoli 20.000, tai net jei visi nuo kitų metų būtų nauji perkami tik elektromobiliai, po 10 metų maximum 10% visų transporto priemonių būtų elektrinės. Realybė tokia, kad iš 20.000 naujų automobilių tik keliolika yra elektriniai.
Kodėl gi. Įmanoma. Galima pvz. išregistruoti visus ne elektromobilius Panašių būdų yra, tik sakau, to nei reikia daryti, nei tai duos realios naudos, nei bus finansiškai naudinga.
Kodėl gi. Įmanoma. Galima pvz. išregistruoti visus ne elektromobilius Panašių būdų yra, tik sakau, to nei reikia daryti, nei tai duos realios naudos, nei bus finansiškai naudinga.
Na, nebent išgarsėtume visame pasaulyje
Reiktų kol kas orientuotis ne į procentą nuo viso parko, o į naujus automobilius, Norvegijoje šis rodiklis didžiausias, apie trečdalis naujų automobilių elektromobiliai. Tad mums būtų gerai pasiekti bent 10%. Su naudotais automobiliais irgi sudėtinga, nes jų paprasčiausiai per mažai antrinei rinkai.
Neįmanoma propaguoti to, ko nėra. Provincijoje VT praktiškai numirė. Merdi netgi vidutiniuose miestuose.
VT merdi netgi Vilniuje, kada paskutinį kartą troleibusai pirkti, neskaitant kelių pagamintų Amberių? Kai kurie troleibusai 35 metų amžiaus, kas su tokiais gali važinėti, neskaitant pensininkų ir visokių asocialų? Apie įvairiaspalvius autobusus net nekalbu.
VT merdi netgi Vilniuje, kada paskutinį kartą troleibusai pirkti, neskaitant kelių pagamintų Amberių? Kai kurie troleibusai 35 metų amžiaus, kas su tokiais gali važinėti, neskaitant pensininkų ir visokių asocialų?
Kada pats paskutinį kartą važiavai troleibusu? Taip, yra žmonių, kurie nuo Gorbačiovo laikų nevažinėja troleibusu, bet ne visi tokie yra.
Prius skirtas ECO'nomijai/logijai. Kas yra geriau karve ar arklys? Su arkliu gali palakstyti bet jis pieno neduoda... Kam stengtis lyginti nesulyginamus dalykus?
Nu vel viskas is pradziu ;-). As nematau Prius'e jokios ekonomijos lyginant su dyzeliu,nebent ji naudoji grynai mieste, del ekologijos nesigincysiu. Nu su tokiom sanaudom kiek eda Prius gausi dyzeli su 1.5-2 kart daugiau galios.
Bet dyzeli... ) su visa smarve, vibracijom, dpf ir kitom nesamonem )
Taip dyzelį, nuo kurio nesijaučio jokios smarvės, kuriame nusijaučia vibracijos. O kokoos problemos gali būti su tuo dpf jeigu važinėji daugiasia užmiesty?
P.S. kada išmoksi raštyti lietuviškomis raidėmis?
Comment