Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O kiek Prius valgo laikant 140km/h?
    Nematavau, nereikejo, bet speju virs penkiu...

    Comment


      Parašė agnette Rodyti pranešimą
      Bendrai. Mano rida - 31717 km, sudeginta - 1549 l benzino, sanaudos iseina - 4.82 l/100… arba 5.55 €/100.
      Mieste, aisku maziau, nei uzmiesty…
      Mano rekordas 3.1 l/100.
      Su visų nekenčiamu 15 metų senumo dyzeliu irgi sugebėčiau pasiekt apie 5l vidutines, jei visada važinėčiau penkta pavara mieste baisiau už pensininką, užmiesty neviršyčiau 80km/h. O standartiškai užmiesty pasiekiu 4,7 eurų šimtui kilometrų (5,5l/100km), mieste su gana agresyviu stiliumi - 6,12 eurų šimtukui (7,2l/100km). Bet turiu tikrai ne 50kw, jaučiuos komfortiškai, o ne ant priuso taburetės, tepaluojuos rankas savo malonumui. Kaip matosi, su dyzeliu irgi neblogai

      Comment


        Mano taburete startuojant tavo smirdanti kibira padaro kaip vaika….

        Comment


          Parašė agnette Rodyti pranešimą
          Mano taburete startuojant tavo smirdanti kibira padaro kaip vaika….
          Nu, remiantis oficialiais duomenimis, nepadaro. Nebent čia iš tos serijos, kai "mano mašina važiuoja ant oro, negenda, ir šiap išmeta vaivorykštę".

          P.S. Tas bandymas "įkast" priminė mokyklos laikus, kai ginče nebeturi argumentų ir šauni iš lempos "o tavo ausys atlėpusios"

          Comment


            Padaro, gali net neabejoti… bandziau ne viena syki sankryzose startuoti sportiskai… pries elektromotora nepalenktiniausi...

            Comment


              Parašė agnette Rodyti pranešimą
              Padaro, gali net neabejoti… bandziau ne viena syki sankryzose startuoti sportiskai… pries elektromotora nepalenktiniausi...
              Prieš elektrinį, o ne Priusą Mane kartais ir litriniai poliukai ar lupai padaro, kai nesinori draskytis, kartais tenka ir trilitrines audines į vietą pastatyt. Sankryža nėra rodiklis.

              Comment


                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                Su visų nekenčiamu 15 metų senumo dyzeliu irgi sugebėčiau pasiekt apie 5l vidutines, jei visada važinėčiau penkta pavara mieste baisiau už pensininką, užmiesty neviršyčiau 80km/h. O standartiškai užmiesty pasiekiu 4,7 eurų šimtui kilometrų (5,5l/100km), mieste su gana agresyviu stiliumi - 6,12 eurų šimtukui (7,2l/100km). Bet turiu tikrai ne 50kw, jaučiuos komfortiškai, o ne ant priuso taburetės, tepaluojuos rankas savo malonumui. Kaip matosi, su dyzeliu irgi neblogai
                Turiu kiek daugiau 50kW, jaučiuosi komfortiškai, užmiesty - 3.7l/100km (greitis ~90km/h), mieste - ne daugiau 5.5l/100km.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Turiu kiek daugiau 50kW, jaučiuosi komfortiškai, užmiesty - 3.7l/100km (greitis ~90km/h), mieste - ne daugiau 5.5l/100km.
                  Pasek pasakų dar.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    Pasek pasakų dar.
                    Rimtai sakau. Vieną kartą pavyko pasiekti 3.4l/100km (pats buvau nustebęs), bet po to kiek bandžiau, mažiau 3.6l/100km nebuvo. Aišku, jeigu spausti 120km/h, tai sanaudos pasiekia net 4.7l/100km, bet aš tokių greičių nemėgstu.

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      Prieš elektrinį, o ne Priusą...
                      Tai tu ne temoje esi visai… ka as cia su tavim.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Turiu kiek daugiau 50kW, jaučiuosi komfortiškai, užmiesty - 3.7l/100km (greitis ~90km/h), mieste - ne daugiau 5.5l/100km.
                        Ytariu nedidele masina pas tave...

                        Comment


                          Parašė agnette Rodyti pranešimą
                          Ytariu nedidele masina pas tave...
                          A3 8V 2.0TDI 110 kW MT - trasa 4,4, miestas 6,5. Rekordas 3,8 su Shell V Power diesel. Ant 140km/h ~5,8/100

                          Range Rover Evogue HSE su R20 ratais 2,0TD 180AG AT - 7,8/100 vidurkis

                          BMW 320d F30 135kW AT - trasa 4,8 miestas 6,5-7

                          A6 3,0TDI bi-turbo quattro 240kW R20 ratai - miestas 10-11, trasoj sunku pasakyt nes ant 100 retai su ja vaziuojama, bendras vidurkis ~8-9

                          Cia yra kuro sanaudos realybeje o ne ant popieriaus

                          Comment


                            Parašė agnette Rodyti pranešimą
                            Padaro, gali net neabejoti… bandziau ne viena syki sankryzose startuoti sportiskai… pries elektromotora nepalenktiniausi...
                            Jei tai butu Tesla ar e-tron'as sutikciau

                            Comment


                              Parašė agnette Rodyti pranešimą
                              Tai tu ne temoje esi visai… ka as cia su tavim.
                              Tema apie elektromobilius, ne hibridus. Priusas yra flegma, taškas.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                Pasek pasakų dar.
                                Opel Corsa/Astra 2001-2004 metu su ISUZU varikliu 55kW tiek valgo - isbandyta

                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                  A3 8V 2.0TDI, Range Rover 2,0TD, BMW 320d, A6 3,0TDI
                                  Kai paskaitau, kad pas žmogų 4 dyzeliai šeimoj (ar jei ir ne vienu metu), tai akys kraujuoja.

                                  Įdomu ar bent Vilniuj savivaldybė bent išdrįso pagalvoti apie kada nors uždraudimą / didelį apmokestinimą dyzeliams įvažiuojant, bent į patį senamiestį?
                                  Paskutinis taisė dondc; 2016.04.09, 15:18.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Kai paskaitau, kad pas žmogų 4 dyzeliai šeimoj (ar jei ir ne vienu metu), tai akys kraujuoja.

                                    Įdomu ar bent Vilniuj savivaldybė bent išdrįso pagalvoti apie kada nors uždraudimą / didelį apmokestinimą dyzeliams įvažiuojant, bent į patį senamiestį?
                                    i Berlyno centra be EURO 4 ir neivaziuosi. Nuo 2018 bus jau EURO 5. Man tai pvz visai nebaisu kad vazineju Euro 5b ir Euro 6 atitinkanciomis masinomis ir ivaziuoju i senamiesti su jomis (dazniausiai i seamiesti as vaziuoju su troleibusu).Nuo ju smirda tikrai maziau nei nuo is JAV atvarytu Prius ir pan.Uzkurus ir palaikius 5min kad ir salta varikli parkinge jokio kvapo - ABSOLIUCIAI JOKIO.Kvapa galima pajust nebent jei 5min pries ivaziuojant i parkinga vyko DPF regenracija

                                    Man yra baisu kaip stovi Jonavos g Kaune eile prie saliarkos po 0,85EUR atveztos is BY,nors jos degina 10-20% daugiau - taciau niekam neidomu - juk PIGIAU, kaip yra operuojami DPF, EGR ir priduodami i EMP katalizatoriai nes uz juos pinigus moka,o atejus technikinei ieskoma blato. Kad kaimynas savo Passat TDI 2001 metu zada keist holo davikli pries technikine, nes jis kainuoja 60EUR, o kaip uzkuria parkinge pusvalandy dar smirda.

                                    Kai ateis tokie laikai kai vidutines pajamas gaunantis lietuvis gales isigyt automobili is salono, gal tada ir protinga bus ivest kazkoki mokesti dyzeliui. Vokietijoje uz DPF pasalinima meistras ir klientas yra patraukiamas baudziamojon atsakomyben. Ne administracinis pazeidimu kodeksas jam taikomas, o BAUDZIAMASIS.

                                    Vokietijoje yra tarsos mokestis ir tarkim jei vazineji su 1,6TDI bet su Euro 6 moki maziau nei uz Prius. Siaip nereikia moket jei A+ atitinka - kiekvienais metais vis griezteja ten sis reikalas ir po metu jau gali nusokt nuo A+ iki B tarkim ir jau mokesi
                                    Paskutinis taisė Darius555; 2016.04.09, 16:49.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Kai paskaitau, kad pas žmogų 4 dyzeliai šeimoj (ar jei ir ne vienu metu), tai akys kraujuoja.

                                      Įdomu ar bent Vilniuj savivaldybė bent išdrįso pagalvoti apie kada nors uždraudimą / didelį apmokestinimą dyzeliams įvažiuojant, bent į patį senamiestį?
                                      Nueik į kokį automobilių pardavimo portalą ir pažiūrėk kokie automobiliai totaliai dominuoja. Tas pats ir gatvėse - dauguma dyzelių.

                                      Comment


                                        Tai konkrečiai ne Darius555 norėjau užsipult, bet pačią tendenciją, jog visi ir vairuoja tuos dyzelius. Kadangi, spės dar pora žmonių kartų išmirt, kol eilinis statistinis lietuvis pradės pirkt mašinas iš salono ir jas dažnai keist, tai ir asmeniškai norėčiau, jog jau dabar (kol esam gyvi) uždraustų dyzeliam įvažiuot bent į senamiestį (o jei ir į patį centrą, tai išvis super būtų).

                                        Nėra pinigų benzui ar elektrai – tai viešuoju transportu iki darbo važiuokit.

                                        Gal aš toks kategoriškas, dėl to, jog antras sezonas, kaip dviračiu gatvėm važinėju ir kiekvieną dyzeli nesunkiai užuodžiu. Iki tol tik savo senoj benzininėj mašinoj (be salono filtro) kartais dūsdavau kildamas į įkalne iš paskos dyzeliui...
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          /\ Kaip galima dūst nuo dyzelio, o nuo bezdalinio benzino - ne?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X