Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąAš 'save' turėjau omenyje visą šeimą, kuri dar namie arba prie namo. Aišku gali sėdėti užsidaręs automobilyje, bet kaip langus nusigramdyti jei apšalę?Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLaikyti mašiną garaže. O jeigu be garažo - paimi gramdiklį, nusigramdai ledą, ir tik tada užvedį variklį ir važiuoji. O dar geriau - visuomeninis transportas jūsų paslaugoms.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąTai va dėl to geriau elektromobilis, nes autobusą nusipirkti brangiau. Plius nenuodiji aplinkinių, gali išlipęs nusigramdyti apšalusius langus.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAutobuso pirkti nereikia, užtenka nupirkti "Vilniečio kortelę". Ir autobuso langus gramdyti pačiam nereikia.
Comment
-
Yra visiškai normalu leisti asmeninius pinigus vardan kokių nors idėjų, kad ir ekologijos. Kai kas perka brangesnius ir lengvai plyštančius popierinius maišelius, kai kas - visokius rūbus, katrie labai gaminami labai sąžiningu ir draugišku gamtai būdu, kai kas - elektromobilius. Viskas priklauso nuo prioritetų ir ką gali sau leisti. Man rodos, saulės baterijos ant stogo ir visokie vėjo malūnėliai su integracija į namų elektros sistemą irgi nei pro kur neatsiperka, bet yra, kas statosi.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNissan Leaf kainuoja 34 tūkst. Eur, o atinkamas modelis įprastu kuru varomas Pulsar 15 tūkst. Eur, tai tas 19 tūkst. Eur niekaip atsipirktų net daug važinėjant ir visąlaik kraunant mieste nemokamai.
Tačiau perkant kokių 2-3 metų senumo, nauda akivaizdi. Pavyzdžiui:
Nissan Leaf 2013 kaina Lietuvoje yra nuo 13k
Tuo tarpu kitų panašios klasės automobilių su VDR kaina nuo 8k.
Jei per mėnesį kurui išleidi bent 90 eur, automobilis atsipirks per 5 metus, čia net neskaičiuojant telpalų, filtrų keitimų ir t.t.
Na o jei važinėsi su juo dar 5 metus, pilnai atsipirks elektromobilio kaina, t.y per 10 metų būstų galima sutaupyti 5k eurų lyginant su VDV automobiliu.
Čia jei kam įdomu, galite paskaityti kokie yra reikalingi detalių keitimai Nissan Leaf iki ~200k km. (arba galite tiesiog žinoti, jų yra du: pakeisti solono oro filtrą ir stabdžių skystį).Dear Sir,
Comment
-
„Tesla“ pristatė naująjį „Model 3“
Pažadėjęs pagaminti pigų ir greitą elektromobilį, Elonas Muskas, „Tesla Motors“ vadovas, savo pažadą ištesėjo. „Model 3“ kaina prasidės nuo 35.000 USD (30.742 Eur), o viena įkrova jis nuvažiuos daugiau nei 300 km.
Labai gali būti, kad šitas elektromobilis bus game changer'is. Pagrindinis privalumas nedidelė jo kaina ir talpi baterija, kas tikriausiai buvo pagrindiniai stabdžiai elektromobilių populiarumo augimui.
Comment
-
Labai gali būti, kad naftos pigimas su tuo ir susijęs. Saudo Arabija pradėti naftos kainų karą galėjo išsigandusi skalūnų naftos ekpansijos, tačiau taip pat tikėtina, jog jie numatė artėjančią elektromobilių revoliuciją ir kad tai sustabdyti nusprendė atpiginant benziną. Pristabdyti gal ir pavyks, bet vargu ar sustabdys. Visgi kad ir kokia nafta pigi būtų, elektromobilio sąnaudos nuvažiuotam kilometrui vistiek bus mažesnės. Problema su elektromobiliais kitur - mašinų kaina, baterijų talpa, jų tarnavimo laikas, įkrovimo greitis, įkrovimo stotelių skaičius ir pan. Išsprendus tas problemas net ir labai maža naftos kaina nesugebės pakonkuruoti su elektromobiliais.
Comment
-
Na, Teslos pardavimai - aukšti. Su Model 3 iš vis į kosmosą išeina. Jau dabar rašoma, kad rezervacijų yra 100+ tūkst. automobilių, sumokėti ir 1000 eurų/dol įnašai.
Kas man nepatinka iš dizaino, tai priekinė dalis. Suprantu, kad radiatoriaus grotelių nereikia, bet bent imitacinį sprendimą galima buvo sugalvoti. Dabar atrodo keistai, tarsi kas būtų pamiršęs pripiešti arba dar blogiau: kaip kokie lietuviai būtų standartinį auto padarę į elektromobilį, o visas nereikalingas ertmes tiesiog užkimšę.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąLabai gali būti, kad naftos pigimas su tuo ir susijęs. Saudo Arabija pradėti naftos kainų karą galėjo išsigandusi skalūnų naftos ekpansijos, tačiau taip pat tikėtina, jog jie numatė artėjančią elektromobilių revoliuciją ir kad tai sustabdyti nusprendė atpiginant benziną. Pristabdyti gal ir pavyks, bet vargu ar sustabdys. Visgi kad ir kokia nafta pigi būtų, elektromobilio sąnaudos nuvažiuotam kilometrui vistiek bus mažesnės. Problema su elektromobiliais kitur - mašinų kaina, baterijų talpa, jų tarnavimo laikas, įkrovimo greitis, įkrovimo stotelių skaičius ir pan. Išsprendus tas problemas net ir labai maža naftos kaina nesugebės pakonkuruoti su elektromobiliais.
O gal žinote per kiek tesla pakrauna pilnai akumą? Jaučiu apie kokią valandą reikės laukti...Pakrovimo laikas labai svarbus, nes jau visi priprato užpilti degalus už 1 min. ir sėkmingai važiuoti toliau
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąper kiek tesla pakrauna pilnai akumą?Viena įkrova naujasis elektromobilis nuvažiuos mažiausiai 215 mylių (344 km), be to, į jį diegiamas „Tesla Supercharger“ standartas, leidžiantis nemažą bateriją įkrauti itin greitai.
Plačiau: http://vz.lt/laisvalaikis/automobili...#ixzz44gactkPm
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąTaip, Saudo Arbija nusprendė dempinguoti naftos kainas, bijant usa skalūnų revoliucijos.
O gal žinote per kiek tesla pakrauna pilnai akumą? Jaučiu apie kokią valandą reikės laukti...Pakrovimo laikas labai svarbus, nes jau visi priprato užpilti degalus už 1 min. ir sėkmingai važiuoti toliau
Tesla greito įkrovimo stotelėse (Supercharger) pusę baterijos įkrauna per 20 minučių. Pusė baterijos - tai mažiausiai 170 km (jeigu Model 3 pilnai nuvažiuoja mažiausiai 340 km). Prie Kauno planuojama statyti Tesla krovimo stotelę dar šiemet.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, Teslos pardavimai - aukšti. Su Model 3 iš vis į kosmosą išeina. Jau dabar rašoma, kad rezervacijų yra 100+ tūkst. automobilių, sumokėti ir 1000 eurų/dol įnašai.
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąIvedus google tesla sales vą ką raudau:
Atvaizdas
Kol kas auga greitai, eksponentiškai, bet tai žemos bazės startas, stebėsime kaip toliau augs su model3, linkiu sekmės jiems
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPrie Kauno planuojama statyti Tesla krovimo stotelę dar šiemet.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąBus tik stotele ar ir salona planuoja?
Comment
Comment