Nupirk nedidelę mašina ir važinėsi taupiai.
Net neplanuoju. Aš net ir automato nevairavau ir neplanuoju.
Tegul skaičiuoja toliau, bet rinka rodo priešingai.
Kaip suprast "rinką rodo priešingai" kalbant apie gamybos taršą? Čia maždaug jeigu elektromobilių neparduodama 30 mln. per metus - tai gamyba teršia?
Mieste iš viso turi būti sudarytos sąlygos gyventi be automobilio. Elektromobiliai neišspręs transporto problemos. Tarša, triukšmas sumažės, bet spūsčių problema, parkavimo problemos liks.
Bet tai geriau nei tarša ir didesnis triukšmas? Lengviau visus persodinti į elektromobilius, nei į troleibusus. Kol keliai bus, tol jie bus užkimšti automobiliais. JAV NY Manhattane aukšti parkingo mokesčiai, bet taksi ir kitų ne asmeninių transporto priemonių pilna.
Kaip suprast "rinką rodo priešingai" kalbant apie gamybos taršą? Čia maždaug jeigu elektromobilių neparduodama 30 mln. per metus - tai gamyba teršia?
Taip. VDV automobilį galima parduoti kitam savininkui, tas po 5 metų parduos kitam ir t.t. Elektromobilius visi perka naujus, o tai reiškia didesnę taršą. Tuo labiau, kad elektros tinklų pajėgumai ne beribiai.
Taip. VDV automobilį galima parduoti kitam savininkui, tas po 5 metų parduos kitam ir t.t. Elektromobilius visi perka naujus, o tai reiškia didesnę taršą. Tuo labiau, kad elektros tinklų pajėgumai ne beribiai.
juokingi jūs.
Kiek elektromobilių yra pardavinėjami naudoti? Juk tai visiškai minimalus kiekis, nes elementariai yra visiškai minimalus kiekis elektromobilių apskritai.
VDV automobilių bet kokiu atveju yra nuperkama - tai jų taršą išvis šimtą kartų didesnė už elektromobilių, jeigu jau pagal tokią logiką matuojant taršą.
P.S. Man čia primena, lyg bandytum paaiškinti, kad iPhone 7 yra taršiausias mobilusis telefonas (nors jis net neišleistas) pasaulyje, nes iPhone 6 naudotų bus parduodama daugiau
Taip. VDV automobilį galima parduoti kitam savininkui, tas po 5 metų parduos kitam ir t.t. Elektromobilius visi perka naujus, o tai reiškia didesnę taršą. Tuo labiau, kad elektros tinklų pajėgumai ne beribiai.
Šitas teiginys būtų logiškas tik jei niekas nebepirktų naujų automobilių su vidaus degimo varikliais, o visi naujai parduodami automobiliai būtų tik elektriniai. Tuomet būtų galima diskutuoti kas ekologiškiau ar naujų nors ir ekologiškų eksplotuoti automobilių gamyba ar senų vis dar važiuojančių tolimesnis eksplotavimas tol kol jie fiziškai dar gali riedėti. Tik įdomu ką reikėtų daryti su nebetinkamais eksplotuoti automobiliais, kaip juos pakeisti, jei naujų nebegaminsim? Atsisakyti asmeninių automobilių visai?
Taip kad tamstos teiginys turi pora trūkumų:
1. Automobiliai su vidaus degimo varikliais vis dar gaminami ir pardavinėjami nauji, lygiai kaip ir elektriniai.
2. Nėra jokių priežasčių kodėl elektrinis automobilis negali būti po 5 metų parduodamas antram savininkui, po dar penkių trečiam ir t.t.
P.S. Elektros energiją galima generuoti iš atsinaujinančių elektros šaltiniu, todėl iš principo yra beribė, priešingai nei iškastinis kuras.
Nėra jokių priežasčių kodėl elektrinis automobilis negali būti po 5 metų parduodamas antram savininkui, po dar penkių trečiam
Ar po 5 metų dabartinės kartos automobiliai galės su nepakaistais akumuliatoriais nuvažiuoti bent 95% atstumo, kuris buvo nuvažiuojamas su naujais? Abejoju.
Ar po 5 metų dabartinės kartos automobiliai galės su nepakaistais akumuliatoriais nuvažiuoti bent 95% atstumo, kuris buvo nuvažiuojamas su naujais? Abejoju.
Leaf (ok, ok, jis nuo 2011 pardavinejamas, tai dar sakykim, kad ne visai tinka), Clio electric (2002), Tesla Roadster ir kruva kitu - gali. O ar automobilis su vdv po 5 metu tiek pat gali nuvaziuot su baku?
Tavo teiginys teisingas tik tokiu atveju:
1) Priimama, kad baterijos degraduoda. Gamintojai palieka 10+% rezerva nuo nurodomos vertes, kad kompensuot degradavima automobilio lifetime'ui. Kuris skaiciuojamas 15m. Po ju jau galima zenklesne baterijos degradacija.
2) Vdv nesidevi, del ko jo sanaudos nedideja. Kas kaip ir nelogiska
Taip. VDV automobilį galima parduoti kitam savininkui, tas po 5 metų parduos kitam ir t.t. Elektromobilius visi perka naujus, o tai reiškia didesnę taršą. Tuo labiau, kad elektros tinklų pajėgumai ne beribiai.
Vel blogas teiginys, nes darai prielaidas:
1) VDV niekas neperka nauju. Elektromobiliu nauju nuperkama vos 1proc, kai tuo tarpu vdv sluojami milziniskais tempais.
2) Darai prielaida, kad elektromobiliu niekas nepardavineja. Tas nera teisinga, nes ju pilna ir naudotu
Tusciai gincijames. Buvo senais laikais ir zmoniu, kurie teige, jog CRT monitoriai buvo pranasesni uz LCD/LED, o ar kasnors dabar atsimena laikus su CRT monitorium?
Leaf (ok, ok, jis nuo 2011 pardavinejamas, tai dar sakykim, kad ne visai tinka), Clio electric (2002), Tesla Roadster ir kruva kitu - gali. O ar automobilis su vdv po 5 metu tiek pat gali nuvaziuot su baku?
Kur aš parašiau, kad VDV automobilis nuvažiuos po 5 metų tiek pat? - aš parašiau 95% pirminio atstumo. Taip kad dyzelis yra gerai.
Na tu teigi, kad elektromobilis nenuvaziuos ir ivardini tai, kaip minusa, vadinas netiesiogiai sakai, kad tokio "minuso" VDV neturi
Dyzelis yra gerai, kai lygini su mazutu, bet jei lygini su ekologija ar galiausiai ir komfortu, tai elektra>hibridas>benzinas>dyzelis
Dyzelis yra gerai, kai lygini su mazutu, bet jei lygini su ekologija ar galiausiai ir komfortu, tai elektra>hibridas>benzinas>dyzelis
Apie kokį komfortą galima kalbėti, jeigu važiuojant su batareika tenka nuolat galvoti: "užteks įkrovos ar teks sustoti vidury laukų". O su dyzeliu tokių problemų nėra - degalinių daug, tinklas tankus.
Apie kokį komfortą galima kalbėti, jeigu važiuojant su batareika tenka nuolat galvoti: "užteks įkrovos ar teks sustoti vidury laukų". O su dyzeliu tokių problemų nėra - degalinių daug, tinklas tankus.
Elektros rozečių dar daugiau, jeigu jau ką . O šiaip matai juk kiek nuvažiuoti gali, jeigu važiuosi 100 km atstumą nors automobilis rodo jog energijos liko 50-čiai kažin ar pastarąjį kaltinti galima. O jei atvirkščiai, rodo jog liko 100+ km, o į dieną nuvažiuoji ne daugiau 50-ies, tai koks čia diskomfortas gali būti?
Daiktus pagal paskirtį naudoti tiesiog reikia. Didžioji dauguma elektramobilių šiuo metu yra skirti miesto naudojimui. Žmonės, kurie juos tam ir naudoja - nesiskundžia
Elektromobili manau verta tureti tik tuomet, kaip valstybe tau dalinai dengia jo isigijimo kastus, kai nera jam mokesciu papildomu ir dar gali nemokamai parkuotis. Tokia salis yra Olandija, kur tarkim vaziuojant tikrai daug kur pamatai kraunama elektromobili, daug Tesla ar Prius taksi modeliu ir t.t. Pas mus LT tikrai nemanau kad verta pirkt hibrida ar elektromobili, nes uz ji permoki vienas dalykas , kitas dalykas tikrai negauni tiek performance'o kiek is modernaus dyzelinio.
Pvz kainos Vokietijoje baziniu modeliu, todel ten hibridu nera praktiskai
CityBee žada leisti elektromobilių nuomą. Prieš porą dienų parėjo jų appso atnaujinimas, kuriame parašyta, kad pridedama funkcija elektromobiliams rezervuoti.
Mažmeninės prekybos tinklas „Fresh Market“ Lietuvoje el. parduotuvės klientus aptarnaus dviem „Nissan e-NV200“ elektromobiliais. Jais nuo šiol bus pristatomos prekės Vilniuje – čia tinklas įrengė ir nuosavą elektromobilių įkrovos stotelę.
Arvydas Avulis, statybų bendrovės „Hanner“ vadovas, atšilus orui kasdien sėda į savo elektrinį „BMW i3“ ir juo važinėdamas tvarko visus verslo reikalus.
Sėdęs į didelį BMW visureigį verslininkas prisipažįsta, kad vairuoti jam bus nelengva, mat jis įpratęs važinėti juostomis, skirtomis visuomeniniam ir elektra varomam transportui.
Štai elektromobilis – absoliučiai netradicinis BMW. Važinėti juo išties patogu, tik, sako p. Avulis, trūksta įkrovos stotelių.
„Juostų elektromobiliams jau visai nemažai, motyvuoja ir 4,3 Eur kainuojantis stovėjimas metams. Labai patogu – kartą per metus susimoki ir gali automobilį statyti kur nori, kiek nori.
Elektromobilis, pasak p. Avulio, labai greitas ir smagiai vairuojamas. Prieš jį įsigydamas verslininkas nuogąstavo, kad pirkinys bus toks pats lėtas, kaip ir troleibusas. Šiandien, įvertinęs elektra varomos transporto priemonės pagreitį, jis juokauja, kad neaplenkia tik „Ferrari“.
Daiktus pagal paskirtį naudoti tiesiog reikia. Didžioji dauguma elektramobilių šiuo metu yra skirti miesto naudojimui.
O man automobilis reikalingas ne tik miestui, bet ir užmiestyje važinėti - įvertinant visokias energijos sąnaudas (žibintai, šildymas šaltuoju metų laiku), vieno įkrovimo rida turi siekti ~600km.
Tai ten vat ir apsimoka juos pirkt, kur mokesciu nera. 2012 metais kaip pasirode Lexus GS450h naujos kartos, vienas norvegas isigijo ten toki, kazkaip dar uzklausiau sakau ne geriau butu buve 530d naujas, jis man atsove - o tu matei BMW kaina, jis 66% brangesnis, sakau pas mus irgi brangesnis bet max 20% kokia,jis manes paklause , o GS 450h yra pas jus gatvese, sakau yra :-), nu ir debilai tuomet jus atsove
Comment