Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na... EV numerius gi dalino (ar tebedalina?) ir hibridams, kas šiaip logikos yra 0.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Lietuvoje akivaizdžiai auga EV rinka. Dažnai matau Porsche, BMW ir kitus brangius vokiškus auto su EV numeriais.
      Jau nekalbant apie tą, kiek važinėja Nissan Leafų.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Pirmą kartą Lietuvos istorijoje Lietuvos metų automobilio rinkimuose dalyvauja net keturi elektromobiliai. Gana skirtingi klasėmis, bet vistiek elektromobiliai.
        1. Hyundai Kona (34.990€)
        2. Nissan Leaf (35.900€)
        3. Jaguar I-Pace (80.700€)
        4. Nissan e-NV200 (40.223€)

        Click image for larger version

Name:	leaf.jpg
Views:	109
Size:	189,5 kB
ID:	1684730Click image for larger version

Name:	nv200.jpg
Views:	98
Size:	392,8 kB
ID:	1684731Click image for larger version

Name:	jaguar.jpg
Views:	107
Size:	412,8 kB
ID:	1684732Click image for larger version

Name:	kona.jpg
Views:	103
Size:	382,1 kB
ID:	1684733
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Lietuvoje akivaizdžiai auga EV rinka. Dažnai matau Porsche, BMW ir kitus brangius vokiškus auto su EV numeriais.

          Tai, kad jie ne elektriniai, nebent i3. Porsche elektrinių neturiu mašinų Porsche Panamera 2018 modelis yra hibridas.

          Comment




            https://www.facebook.com/100Procentu...type=3&theater
            Flickr

            Comment


              Įdomu, kas pakliūna į hibridų kategoriją. nes kai kurie jų turi elektros variklį šiek tiek didesnį nei užvedimo starteris, ir vien elektra gali pavažiuoti vos kelioliką metrų.

              Comment


                Turbūt kokie 95% yra tojotos.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Prie darbo stovi toks https://plugin-magazine.com/electric...0-ivct-hybrid/ su numeriais EV ****. Su powerbanko dydžio baterija, manau daug ką pasako.
                  Show must go von!

                  Comment


                    Kada čia mačiau BMW džipą su EV numeriais

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Kada čia mačiau BMW džipą su EV numeriais
                      Greičiausiai matei BMW X5 xDrive40e. Kažką iš tos operos
                      Show must go von!

                      Comment


                        Parašė VNS Rodyti pranešimą

                        Greičiausiai matei BMW X5 xDrive40e. Kažką iš tos operos
                        Evrosajuzas čia žiauriai sufeilino, leisdami tokiems dvi tonas sveriantiems ir virš 10 l degalų ryjantiems monstrams dar ir naudotis elektromobiliams teikiamomis privilegijomis, vien todėl, kad susimontuoja dar vieną varikliuką. Čia kaip pamenu kadaise amerikonai viename šou pritaikė 5l dyzelinį variklį dirbti su panaudotu aliejumi ir gyrėsi, kad daro ekologiją.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Evrosajuzas čia žiauriai sufeilino, leisdami tokiems dvi tonas sveriantiems ir virš 10 l degalų ryjantiems monstrams dar ir naudotis elektromobiliams teikiamomis privilegijomis, vien todėl, kad susimontuoja dar vieną varikliuką. Čia kaip pamenu kadaise amerikonai viename šou pritaikė 5l dyzelinį variklį dirbti su panaudotu aliejumi ir gyrėsi, kad daro ekologiją.
                          Kad ES čia ne prie ko, čia mūsų valdininkėliai sugalvojo pluginams dalinti EV numerius ale pagal kažkokį ES pavyzdį, bet kuriuo nebuvo būtina vadovautis

                          Comment


                            Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                            Kad ES čia ne prie ko, čia mūsų valdininkėliai sugalvojo pluginams dalinti EV numerius ale pagal kažkokį ES pavyzdį, bet kuriuo nebuvo būtina vadovautis
                            Čia privaloma ES direktyva, todėl ir buvo perkelta į mūsų įstatymų bazę, ne kažkoks kitos šalies tik šiaip pavyzdys ar praktika.

                            Regitros“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis sakė, kad ES išleistoje ekologiškų transporto priemonių plėtrą skatinančioje direktyvoje elektromobilio sąvoka apima ir įkraunamus hibridinius automobilius. Anot jo, tokia pati nuostata 2017 metais įtvirtinta ir Lietuvoje. „Kitaip tariant, elektromobiliais laikomos tos transporto priemonės, kuriose yra sumontuota jėgos pavara, turinti bent vieną ne išorinį elektros energijos keitiklį su kaupimo sistema, o ją galima įkrauti iš išorės“, – aiškino pašnekovas. D.Jurgučio teigimu, Vidaus reikalų ministerija ir „Regitra“ tiesiog atnaujino teisinę bazę pagal privalomą ES šalims direktyvą. Todėl esą nuo šių metų balandžio 3 dienos tiek tik elektra varomiems, tiek hibridiniams automobiliams ir yra išduodami specialūs numerio ženklai.

                            Skaitykite daugiau: https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...tm_medium=Copy
                            Paskutinis taisė Lettered; 2018.12.14, 08:38.
                            Flickr

                            Comment


                              Tuomet spraga teisinėje bazėje, kurią šiuo atveju reikia atnaujinti tokiai sparčiai besivystančiai sričiai. PHEV su "žaisline" elektros pavara turi būti išskirti į kažkokią atskirą kategoriją ir nevadinami elektromobiliais. Įtariu, kad standarinis Prius hibridas yra ekologiškesnis nei šitie su 100 kW VDV ir 1 kW elektriniu su 2kWh baterija (kitaip tuoj tikrai įsigudrins įtaisyti telefono baterijas).
                              Paskutinis taisė Sula; 2018.12.14, 10:19.

                              Comment


                                Kaip praneša „Reuters“, „Volkswagen“ strategijos vadovas Michaelas Jostas, dalyvaudamas Vokietijoje, Volfsburge, vykusioje aukščiausių automobilių pramonės atstovų konferencijoje pranešė, kad 2026-ieji metai yra tie, kai „Volkswagen“ į rinką išleis paskutinius automobilius su vidaus degimo varikliu. Nuo tų metų „Volkswagen“ sutelks visą dėmesį tik į elektromobilius.

                                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=79869085
                                Jei toks gigantas, kaip Volkswagen jau ne taip ir už ilgo gamins vien elektromobilius, tai mano supratimu nebelieka abejonių dėl to, kad vyksta revoliucija, dar tik praždia jos, bet viskas turėtų pradėti sparčiai keistis. JAV skelbia apie rekordinius naftos išgavimo kiekius ir tai, kad iš naftos importuotojos tampa jos eksportuotoja, ko nebuvo dešimtmečiais. Manau tai susiję, nes jau neužilgo jos poreikio kreivė pradės krypti į apačią ir vis labiau juodasis auksas darysis juoduoju šlamštu.

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                  Jei toks gigantas, kaip Volkswagen jau ne taip ir už ilgo gamins vien elektromobilius, tai mano supratimu nebelieka abejonių dėl to, kad vyksta revoliucija, dar tik praždia jos, bet viskas turėtų pradėti sparčiai keistis. JAV skelbia apie rekordinius naftos išgavimo kiekius ir tai, kad iš naftos importuotojos tampa jos eksportuotoja, ko nebuvo dešimtmečiais. Manau tai susiję, nes jau neužilgo jos poreikio kreivė pradės krypti į apačią ir vis labiau juodasis auksas darysis juoduoju šlamštu.
                                  Nafta visišku šlamštu netaps, nes iš jos gaminama labai daug įvarių produktų, beto lėktuvai, laivai dar ilgai naudos naftos produktus kaip kurą. Tiesiog naftą eksportuojančios šalys turės susitaikyti su apie du kartus sumažėjusiomis pajamomis, o tokios šalys kaip Lietuva galės atsigauti ir sutaupytį kokį milijardą Eur.

                                  Click image for larger version

Name:	073DE37B-D183-4686-B6A5-6477D2619560.png
Views:	118
Size:	72,1 kB
ID:	1689054
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Čia privaloma ES direktyva, todėl ir buvo perkelta į mūsų įstatymų bazę, ne kažkoks kitos šalies tik šiaip pavyzdys ar praktika.
                                    Direktyva, kuri apibrėžia elektromobilio sąvoką. O kam duodam specialius numerius ir ar išvis duodam, kokias lengvatas suteikiam ir t.t. yra mūsų reikalas, o ne ES

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                      Jei toks gigantas, kaip Volkswagen jau ne taip ir už ilgo gamins vien elektromobilius,
                                      Tai yra graži PR pasaka. Kiek pamenu, vos prieš 5 metus rašė, kad 2020 pusė naujų lengvųjų bus elektromobiliai. Kiek jų dabar realiai, 1-2%?

                                      Comment


                                        Atrodo Tesla Model 3 taip ir netaps masėms prieinamu elektromobiliu, kaip buvo skelbta jį pristatant...

                                        „Tesla Model 3“ ateina į Europos rinką

                                        Vokietijoje „Tesla Model 3“ kaina sieks 57.900–68.600 Eur. Pasirenkama spalva arba ratlankiai kainą gali pakelti dar keliais tūkstančiais, pusiau automatinė valdymo sistema „Automatic Pilot System“ siūloma už 5.300 Eur. Pirmuosius automobilius klientams žadama atvežti jau vasario pradžioje.

                                        Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5ZmD4wwv3
                                        Flickr

                                        Comment


                                          O JAV taps.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X