Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Vieno darbo nepadarę gerai, jau griebiasi kito. Gal tai susiję su rinka, noras įšokti į jau pajudėsį EV serijinės gamybos traukinį. Pasirodęs naujas Nissan Leaf jau taip pat nuvažiuoja iki 300km, bei šiaip atrodo nepalyginamai geriau, nei pirmtakas.
    Antras Leaf, žiūrint natūroje, atrodo daugiau minivenas-vienatūris (Touran, Zafira), negu hečbekas (Golfas, Auris).
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Parašė booraz Rodyti pranešimą

      Antras Leaf, žiūrint natūroje, atrodo daugiau minivenas-vienatūris (Touran, Zafira), negu hečbekas (Golfas, Auris).
      Realiai teko bandyti, tai susidarė įspūdis, kad nėra didesnis už naują golfą.

      Comment


        Ne veltui Muskas sakė, kad absoliučiai niekam nerekomenduoja pradėti naujos auto gamybos įmonės.

        Lengviausia visada yra kritikuoti ir skeptiškai žiūrėti. Teslai ir SpaceX žlugimai prognozuojami metai iš metų, nors kaip nežlunga, taip nežlunga.

        Tai, kad Muskas iš principo turi daug bendrovių, yra ir privalumas. Antai Tesla parduoda ne tik elektromobilius, tačiau ir įrenginėja saulės elementus ant stogų, pradės (ar jau pradėjo?) prekybą stogais su integruotais elementais (čerpės su saulės baterijomis), taip pat visame pasaulyje stato milžiniškus baterijų masyvus energijos kaupimui (pvz., beveik visiškai išsprendė vienos Australijos dalies pastovų energijos netekimą tam tikrais laikotarpiais). Boring Company kasa tunelius, kuriais galima bus paleisti tas pačias Teslas. SpaceX naudoja Tesla gaminamas baterijas ir yra potencialo Boring Company tunelių kasimo patirtį panaudoti Marse.

        Beje, paskutinės naujienos iš Tesla:

        https://twitter.com/Tesla/status/1004118655230078977

        Click image for larger version

Name:	De9WxlhUwAAj3Px.jpg
Views:	80
Size:	74,3 kB
ID:	1646544

        -----

        Tesla has installed a truly huge amount of energy storage

        Comment


          Man asmeniskai atrodo, kad daug pastaruoju metu negatyviu naujienu gali buti susije su banginiu bandymu pigiau uzsipirkti tesla akciju, pries pranesant apie pagaliau ivykdytus model 3 gamybos planus.
          Studentas

          Comment


            Kad ir kas būtų, Tesla brandas matyt nežlugs. Net jei jį nusipirktų koks VW Group ar panašus gamintojas, kaip savo laiku prisipirko kitų ekskliuzyvinių brandų, įskaitant Lambo ir Porsche. Kaip bebūtų, tai prestižiškiausias EV brandas šiuo metu.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Ne veltui Muskas sakė, kad absoliučiai niekam nerekomenduoja pradėti naujos auto gamybos įmonės.

              Lengviausia visada yra kritikuoti ir skeptiškai žiūrėti. Teslai ir SpaceX žlugimai prognozuojami metai iš metų, nors kaip nežlunga, taip nežlunga.
              SpaceX kartais ne iš valstybinių užsakymų gerai gyvena?

              Comment


                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                SpaceX kartais ne iš valstybinių užsakymų gerai gyvena?
                Na tikrai ne iš privačių piliečių raketų užsakymų Falcon Model 3

                Aišku, yra privačių įmonių užsakymų, bet jo, berods didžioji dalis yra valstybiniai. Bet čia nuo rinkos priklauso. Dėl to jie ir stengiasi smarkiai sumažinti iškėlimo kainą, kad atsivertų galimybės mažesnėms įmonėms kelti savo projektus.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Beje, kas girdėti dėl Tesla Gigafactory Europe? Kažkaip nugeso reikalas?
                  Ką tik pažiūrėjau paskutinį vakarykštį pristatymą investuotojams. Ten paminėjo, kad maždaug šių metų gale turėtų pranešti apie gamyklą Europoje. Kol kas neišrinko vietos, tad dar šansų yra.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Kad ir kas būtų, Tesla brandas matyt nežlugs. Net jei jį nusipirktų koks VW Group ar panašus gamintojas, kaip savo laiku prisipirko kitų ekskliuzyvinių brandų, įskaitant Lambo ir Porsche. Kaip bebūtų, tai prestižiškiausias EV brandas šiuo metu.
                    Tarp EV tokio didelio experience skirtumo kaip tarp bezininių jau nėra, jei lyginant eilinis automobilis vs sportinis ekskliuzyvas.
                    Lambo ir Porche visa vertė tik istorijoje ir variklyje. Tuo tarpu EV neturi istorijos, neturi išsiskiriančio riaumojančio variklio, tik stiprią trauką. Kaip aš suprantu, EV visa vertė baterijos, t.y. kiek tu jų įsimesi, tiek ir gausi galios?

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą

                      Tarp EV tokio didelio experience skirtumo kaip tarp bezininių jau nėra, jei lyginant eilinis automobilis vs sportinis ekskliuzyvas.
                      Lambo ir Porche visa vertė tik istorijoje ir variklyje. Tuo tarpu EV neturi istorijos, neturi išsiskiriančio riaumojančio variklio, tik stiprią trauką. Kaip aš suprantu, EV visa vertė baterijos, t.y. kiek tu jų įsimesi, tiek ir gausi galios?
                      Prisikrauni baterkiu ant galines sedynes ir sauni 0-100 km/h per 1s.
                      Studentas

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Ne veltui Muskas sakė, kad absoliučiai niekam nerekomenduoja pradėti naujos auto gamybos įmonės.

                        Lengviausia visada yra kritikuoti ir skeptiškai žiūrėti. Teslai ir SpaceX žlugimai prognozuojami metai iš metų, nors kaip nežlunga, taip nežlunga.

                        Tai, kad Muskas iš principo turi daug bendrovių, yra ir privalumas. Antai Tesla parduoda ne tik elektromobilius, tačiau ir įrenginėja saulės elementus ant stogų, pradės (ar jau pradėjo?) prekybą stogais su integruotais elementais (čerpės su saulės baterijomis), taip pat visame pasaulyje stato milžiniškus baterijų masyvus energijos kaupimui (pvz., beveik visiškai išsprendė vienos Australijos dalies pastovų energijos netekimą tam tikrais laikotarpiais). Boring Company kasa tunelius, kuriais galima bus paleisti tas pačias Teslas. SpaceX naudoja Tesla gaminamas baterijas ir yra potencialo Boring Company tunelių kasimo patirtį panaudoti Marse.

                        Beje, paskutinės naujienos iš Tesla:

                        https://twitter.com/Tesla/status/1004118655230078977

                        Click image for larger version

Name:	De9WxlhUwAAj3Px.jpg
Views:	80
Size:	74,3 kB
ID:	1646544

                        -----

                        Tesla has installed a truly huge amount of energy storage
                        Ką jau ką, bet marketingą daryt Muskas moka

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Ką jau ką, bet marketingą daryt Muskas moka
                          Labai lengva viską nurašyti marketingui. Tada nereikia nei diskutuoti, nei gilintis

                          Beje, Tesla makertingui išleidžia 0. Aišku, dėka paties Musko ikonos.

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą

                            Tarp EV tokio didelio experience skirtumo kaip tarp bezininių jau nėra, jei lyginant eilinis automobilis vs sportinis ekskliuzyvas.
                            Lambo ir Porche visa vertė tik istorijoje ir variklyje. Tuo tarpu EV neturi istorijos, neturi išsiskiriančio riaumojančio variklio, tik stiprią trauką. Kaip aš suprantu, EV visa vertė baterijos, t.y. kiek tu jų įsimesi, tiek ir gausi galios?
                            Vidaus degimo yra lengvesni. Dėl to su gresniu valdymu bei stabdymu. Be to sportiniu tempu baterijos labai kaista. Bandė Teslą Niurburgringe. Rezultatai palyginus su popierinėm specifikacijom gavosi liūdnoki. Aišku 0-100 atrodo gražiai. Dėl to Muskas daugiausia tą skaičių ir akcentuoja. Bet pvz 100-150 pagreitėjimas jau nebe toks įspūdingas.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Vidaus degimo yra lengvesni. Dėl to su gresniu valdymu bei stabdymu. Be to sportiniu tempu baterijos labai kaista. Bandė Teslą Niurburgringe. Rezultatai palyginus su popierinėm specifikacijom gavosi liūdnoki. Aišku 0-100 atrodo gražiai. Dėl to Muskas daugiausia tą skaičių ir akcentuoja. Bet pvz 100-150 pagreitėjimas jau nebe toks įspūdingas.
                              Klysti del valdymo, nes svorio centras labai zemas, del to posukiuose EV yra daug pranasesnis uz iprastus automobilius.

                              Stai kaip model X reguoja i vertimo testus:

                              Studentas

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Labai lengva viską nurašyti marketingui. Tada nereikia nei diskutuoti, nei gilintis

                                Beje, Tesla makertingui išleidžia 0. Aišku, dėka paties Musko ikonos.
                                Ir? Partizaninis marketingas už 0 irgi yra marketingas. Tik kūrybiškesnis ir geriau pasiekiantis tikslą.

                                Dėl gilinimosi.. Nuobodžioji kompanija rodos tik nusipirko seną tunelių kasimo aparatą ir svarsto kaip jį patobulinti. Los Andžele kur pasišovė kas tunelį, miestas juos pasiuntė toli toli. Nes labiau nori mažinti auto eismą ir persodinti į VT nei plėsti greitkelių tinklą. Ir šiaip tunelių kasimo bėda, ypač miestuose, yra daugiau teisinė ir senos prastai sužymėtos komunikacijos. Naujas kasimo aparatas mažai pakeistų. Solarcity yra viena iš priežasčių kodėl Tesla turi finansinių bėdų.

                                Girtis rinkos dalimi tarp premium auto su savo pigiausiu modeliu, kuris nė per niekur, apart kainos, nepretenduoja į premium segmentą? Čia tas pats kaip Golfo pardavimus lyginti su premium. Tas pats kaip Tesla S reiktų lyginti pagal komforto lygį ne su S mersu, o su būtent šitais. Bet tada jo pardavimai ne taip įspūdingai atrodytų.

                                Powerwall turbūt geriausiai išpildytas Musko projektas. Bet ilgalaikėj perspektyvoj klausimas kada atsiras kas gamina pigiau ir geriau. Nebent Tesla turi labai rimtų patentų baterijoms ir niekas neras kaip juos apeiti. Bet žiūrint į elektrinį Jaguarą ar Nissan Leaf - spėju nėra kliūčių gaminti ne prastesnes baterijas.

                                Paskutinis Musko pokalbis su investuotojais irgi epinis buvo. Kam atsakinėt į nepatogius klausimus, jei galima su kažkokiu gerbėju utuberiu paplepėt

                                Comment


                                  Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

                                  Klysti del valdymo, nes svorio centras labai zemas, del to posukiuose EV yra daug pranasesnis uz iprastus automobilius.

                                  Stai kaip model X reguoja i vertimo testus:

                                  Kai sveria kaip karvė tai aišku sunku apverst. Bet net ir žemas svorio centras neatperka bendrai ryškiai didesnio svorio. Tesla S - virš 2 tonų. 911 ar Aventador palenda po 1.5 tonos.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Kai sveria kaip karvė tai aišku sunku apverst. Bet net ir žemas svorio centras neatperka bendrai ryškiai didesnio svorio. Tesla S - virš 2 tonų. 911 ar Aventador palenda po 1.5 tonos.
                                    Kad valdymas geresnis vistiek man nepaneigiai. Kad svoris didesnis tai nereiskia, kad ji blogiau valdosi. Ziurint kaip neina apverst model X isivaizduok, kaip posukiuose elgiasi daug zemesnis model S?
                                    Studentas

                                    Comment


                                      Dyzelininkas aiškina, kad Tesla gaidys
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Ne veltui Muskas sakė, kad absoliučiai niekam nerekomenduoja pradėti naujos auto gamybos įmonės.
                                        Sprendžiant pagal Nissan Leaf, šis segmentas nėra labai pelningas. Tesla kaip tik į tą segmentą ir taiko.

                                        Comment


                                          Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

                                          Kad valdymas geresnis vistiek man nepaneigiai. Kad svoris didesnis tai nereiskia, kad ji blogiau valdosi. Ziurint kaip neina apverst model X isivaizduok, kaip posukiuose elgiasi daug zemesnis model S?
                                          Sakai geriau nuo mašinų ne svorį numetinėtų, o prikabintų svarmenų prie dugno? Ir įsivaizduok kaip tokiam teste atrodytų Poršas ar Lambas

                                          Mažinant visos auto svorį galima mažint stabdžius, lengvint pakabą. Neamortizuojamas svoris mažėja. Inercija mažesnė. Nu bet turbūt valdymui 0 įtakos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X