Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Beje, visi tik kalba apie baterijų talpą, tačiau nesigirdi nieko apie kokias nors antrinio krovimo priemones važiavimo metu. Generatoriai, saulės, vėjo energija? Kas nors tokio yra?
    Galėtų būti generatorius, kurį suka pagrindinis variklis. Dar vėjo malūnas, kurį važiuojant suka priešpriešinis vėjas. Va, kiek galimybių (jau galit bėgt patentuot).

    Stabdymo metu tesloje yra kraunama baterija
    Nustebinai visą troleibusų parką.

    Comment


      elektra varomu vilkiku „Semi“
      Labai originalus pavadinimas. Kiti gaminiai bus traktorius "Tractor" ir šilumvežis "Locomotive".

      Comment


        Parašė r08n Rodyti pranešimą

        Galėtų būti generatorius, kurį suka pagrindinis variklis. Dar vėjo malūnas, kurį važiuojant suka priešpriešinis vėjas. Va, kiek galimybių (jau galit bėgt patentuot).



        Nustebinai visą troleibusų parką.
        Kodėl toks buthurt? Degalai brangsta?

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Turint reikalų su Musku nereikia visko priimti už gryną pinigą. Neretai tai būna tik prezentacijai ir vėliau savininkų buičiai praskaidrinti skirti dalykai. Antai Model X neva turi cheminį ginklą atlaikyti galinčią oro filtravimo sistemą su mygtuku "Biohazard mode", kuri iš tiesų veikia. Klausimas tik dėl naudos cheminio ginklo panaudojimo metu.
          Žiūrint, kur ta mašina bus. Šiaip tai reklaminis ėjimas. Ne toks galingas įprastas sprogimas arti mašinos gali padaryti daugiau žalos.

          1 Mt ("Topol-M") galvutės sprogimo atveju 6 km atstumu nuo epicentro pradės degti oda (kam tuomet tas stiklas??) Po poros sekundžių ateis sprogimo banga maždaug 200 atmosferų slėgio galingumo, t.y. 200 tonų į 1 kv.m. Vairuotojas patirs geriausiu atveju labai sunkią kontuziją. Gaus apie 1 Sv apšvitos (priklauso nuo padėties)...
          Saugus sunkvežimis
          Paskutinis taisė Sula; 2017.11.17, 20:35.

          Comment


            Parašė andyour Rodyti pranešimą

            Elektrai nėra akcizo, tai kažkokie papildomi mokesčiai EV turės atsirasti. Akcizas gana nemažas mokestis, tai turėtų pasijausti. Klausimas dar, kaip tą mokestį pritaikys EV, kaip patikrins, kiek realiai nuvažiavo.
            Elektra yra ne energijos saltinis, o energijos transportavimo forma. Akcizas elektrai tiek pat turi prasmes kaip akcizas variniams laidams arba naftos cisternom.
            Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

            Comment


              Ne pačiame apibrėžime esmė, o kaip teisingai surinksi mokesčius už kelių naudojimasį. Apie tai ir rašiau. Su EV važiuodamas nemoki už kelius.

              Comment


                /\ Nėra viskas taip paprasta. Apmokestinti galėsi elektrą, kuri tiekiama valstybiniais tinklais (taigi, gali apskaičiuoti). Kas bus, kai elektrą gaminsies čia pat? Pavyzdžiui, Tesla naujiems Semi planuoja Megacharger įkrovimo tinklą, kuris bus aprūpintas tik vietoje generuojama ir saugoma iš saulės elektrinių gauta energija. Kaip tada uždėsi akcizą? Jeigu aš sau ant namo pasistatysiu jėgainę ir generuosiu elektrą savo automobiliui, niekas neturi teisės tos elektros apmokestinti.

                Comment


                  Ne apie akcizą, o apie kelių mokesčius kalba. Turi registruotą E-mobiliį – moki metinį, pvz. 1K € kelių mokestį. Turi seną auto – moki ir 1K € ir plius už naftos kurą su akcizais. Vis tiek liks paskata pereit prie el. energijos auto.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Ne apie akcizą, o apie kelių mokesčius kalba. Turi registruotą E-mobiliį – moki metinį, pvz. 1K € kelių mokestį. Turi seną auto – moki ir 1K € ir plius už naftos kurą su akcizais. Vis tiek liks paskata pereit prie el. energijos auto.
                    Kalba ėjo konkrečiai apie akcizą.

                    Kelių mokestis ko gero neišvengiamas.

                    Comment


                      Va man tik įdomu kiek gi sveria elektrofūros akumuliatoriai?

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                        Elektrai nėra akcizo, tai kažkokie papildomi mokesčiai EV turės atsirasti. Akcizas gana nemažas mokestis, tai turėtų pasijausti. Klausimas dar, kaip tą mokestį pritaikys EV, kaip patikrins, kiek realiai nuvažiavo.
                        jeigu gyventojams dar neuždėjo akcizo elektrai ir tu nežinai tai nereiškia kad jo nėra

                        beto furos moka kelių mokestį
                        Paskutinis taisė transpondster; 2017.11.18, 17:47.

                        Comment


                          Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                          Va man tik įdomu kiek gi sveria elektrofūros akumuliatoriai?
                          talpos nepasakė, tai spėjimas būtų apie 4 tonas

                          Comment


                            Elektromobiliai: ateitis, prasidedanti šiandien
                            Vienas didžiųjų automobilių gamintojų – „Volvo“ – šiemet informavo apie savo užmojus nuo 2019-ųjų rinkai ruošti tik hibridinius elektrinius ir vien elektra varomus automobilius. Išsyk po to atsiliepė Prancūzija, 2030-aisiais ketinanti uždrausti į sostinę Paryžių įvažiuoti dyzeliniais degalais ar benzinu varomiems automobiliams, o jau 2040-aisiais visiškai uždrausianti prekybą pastaraisiais. Tokį žingsnį Nikolas Hulotas, naujasis šalies ekologijos ministras, pavadino tikrų tikriausia revoliucija.
                            Be to, anot R.Buinevičiaus, šiuolaikiniai benzininiai varikliai yra labai ekologiški, teršiantys aplinką sąlyginai nedaug, paisantys „Euro 6“ išmetamųjų dujų reikalavimų. Todėl gali iškilti klausimas, kas gi daugiau aplinkai padaro žalos – automobilis su vidaus degimo varikliu ar elektromobilis, kurį pagaminti gamta veikiausiai kenčia labiau – ličio iškasimas, jo perdirbimas, baterijos gamyba ir, aišku, paties automobilio pagaminimas?
                            „Man labai patiko vienas nepriklausomas tyrimas, atliktas Vokietijos inžinierių. Kalbėta buvo apie tai, kiek gi teršiama gamta gaminant benzininį variklį ir elektromobilio bateriją bei šiuodu eksploatuojant. Vokiečiai pateikė išties įdomių faktų. Kad atsipirktų gamtai padaryta žala, kol buvo liejama, gaminama elektromobilio baterija, šia transporto priemone reikia įveikti nemažą atstumą. Svarbu tai, ar baterija kraunama iš atsinaujinančios energijos šaltinių – vėjo, saulės ar iš elektros, sugeneruotos iš suskystintų gamtinių dujų ar iškastinio kuro.
                            Taigi, jeigu tas elektra varomas automobilis kraunamas iš iškastinio kuro, žala, padaryta gamtai jį gaminant, ir nauda jai, kuomet elektromobilis į atmosferą neišmeta CO2, susilygina po šimto tūkstančių nuvažiuotų kilometrų. Jeigu kraunama vien tik iš atsinaujinančios energijos – įveikus trisdešimt tūkstančių kilometrų. Jau nė nekalbant apie žalą aplinkai, padaromą utilizuojant elektromobilio bateriją, nes šio proceso žala gamtai bus daug didesnė nei perdirbant savo jau atitarnavusį benzininį variklį, – tikina UAB „Keturtaktis“ vadovas. – Bet, žinoma, vien ko vertas tas superinis efektas, kurį ypač propaguoja municipalitetai – įvažiavo elektromobilis į miestą, ir jokios kvapo, jokio smogo.“
                            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ien-220-883372
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Ir vėl tie idiotiški palyginimai, kas labiau teršia gamtą. Kokių reikia būti debilu, kad nesuprasti, kad didmiestyje šalia panosėje išmetimo vamzdžiai teršia orą labiau, nei elektromobilis. Tai dabar žmogui savo sveikatą reikia atiduoti, kad CO2 mažiau būtų. Kažkoks puolimas po ratais, gelbėjant gamtą. Ne nuo to pradeda.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                Ir vėl tie idiotiški palyginimai, kas labiau teršia gamtą. Kokių reikia būti debilu, kad nesuprasti, kad didmiestyje šalia panosėje išmetimo vamzdžiai teršia orą labiau, nei elektromobilis. Tai dabar žmogui savo sveikatą reikia atiduoti, kad CO2 mažiau būtų. Kažkoks puolimas po ratais, gelbėjant gamtą. Ne nuo to pradeda.
                                Baterijų žaliavų išgavimas patikėk kaip teršia nuodijant upes ir orą. Aišku, nelabai kam rūpi užteršimas Kinijoje, bet viskas yra susiję ilgalaikėje perspektyvoje.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Baterijų žaliavų išgavimas patikėk kaip teršia nuodijant upes ir orą. Aišku, nelabai kam rūpi užteršimas Kinijoje, bet viskas yra susiję ilgalaikėje perspektyvoje.
                                  Bet visada kalba tik apie CO2. Upes nuodija, nes taip pigiau gaminti, nebandant apsaugoti ar perdirbti.

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                    Bet visada kalba tik apie CO2. Upes nuodija, nes taip pigiau gaminti, nebandant apsaugoti ar perdirbti.
                                    CO2 tai dar nekalčiausias dalykas.

                                    Comment


                                      Parašė r08n Rodyti pranešimą

                                      Galėtų būti generatorius, kurį suka pagrindinis variklis. Dar vėjo malūnas, kurį važiuojant suka priešpriešinis vėjas. Va, kiek galimybių (jau galit bėgt patentuot).



                                      Nustebinai visą troleibusų parką.
                                      Na ir kas čia tokio juokingo? Miesto mašiniukui aišku gal racionaliausia panaudoti stabdymo energiją, bet vilkikui, didžią dalį važiuojant kreiseriniu greičiu, iš jos - kaip iš ožio pieno. Tad logiška būtų pagalvoti ir apie kitus variantus.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Na ir kas čia tokio juokingo? Miesto mašiniukui aišku gal racionaliausia panaudoti stabdymo energiją, bet vilkikui, didžią dalį važiuojant kreiseriniu greičiu, iš jos - kaip iš ožio pieno. Tad logiška būtų pagalvoti ir apie kitus variantus.
                                        Vėjo jėgainė ant automobilio sukurs daugiau žalos, negu duos naudos. Dėl padidėjusio pasipriešinimo. Arba kitaip tariant bandymas sukurti amžinąjį variklį. O saulės elementai ant stogo įdomu, ypač vilkiko. Klausimas gi vėl ar svoris nedarys daugiau žalos nei naudos ir apskritai kokia ta nauda bus. Muskas yra minėjęs, kad ant automobilio visai neapsimoka dėti.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          O saulės elementai ant stogo įdomu, ypač vilkiko. Klausimas gi vėl ar svoris nedarys daugiau žalos nei naudos ir apskritai kokia ta nauda bus. Muskas yra minėjęs, kad ant automobilio visai neapsimoka dėti.
                                          Ant vilkiko+(pus)priekabos stogo gal ir apsimokėtų. Plotas didesnis, negu lengvojo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X