Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Beje kiek teko sutikti elektromobilių, hibridų ar plugin-h, tai visdėlto Fordas dominuoja mano akiratyje.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Hibridai vien Toyota, "batareikos" - beveik vien Nisanai ir VW. Kur Fodas?

      Comment


        Amerikoj.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

          Parasiau nes tai dar vienas irodymas kad dyzelis ekonomiskiausias variantas. Idomu yra kas hibrida bande su moderniu VDV. Pvz BMW 330e arba e-tron?
          Pagal spritmonitor
          A3 etron vidurkis 3.89
          Q7 Tdi etron 7.43

          Sakyciau jei teisybe rezultatas geras

          Comment


            E-tron yra plug-in hibridai.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              E-tron yra plug-in hibridai.
              Arba visiškai EV.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą

                O ka elektrinej dalyj REIKIA remontuoti? Gal galima sita vieta siek tiek detalizuoti?
                Mirusį akumą. Aišku, galima nieko nekeist ir tampytis jį visur su savim, tik tada degalų sąnaudos kosminės.
                Siūlau pažiūrėti nuo 5:35, neblogai paaiškinta, kodėl hibrido neapsimoka pirkti, o geriau tikrą EV.

                Flickr

                Comment


                  Gal yra kokia statistika, kiek hibridų akumų miršta eksploatacijos laikotarpiu?
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Gal yra kokia statistika, kiek hibridų akumų miršta eksploatacijos laikotarpiu?
                    Kai norėjau pirkti Prius, tai vienas specas patarė, kad dauguma atvarytų pas mus yra su pasėdusiu akumu (kas savaime yra pusė bėdos) arba sugedusia elektronika (kas gali būti brangiai arba labai brangiai pataisoma). Tuomet Tokvila siųlė "refurbished" akumą už 14000 litų, bet 10 metų galima važinėti ir su senu, jis nemiršta staigiai kaip kai kurios baterijos.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Kai norėjau pirkti Prius, tai vienas specas patarė, kad dauguma atvarytų pas mus yra su pasėdusiu akumu (kas savaime yra pusė bėdos) arba sugedusia elektronika (kas gali būti brangiai arba labai brangiai pataisoma). Tuomet Tokvila siųlė "refurbished" akumą už 14000 litų, bet 10 metų galima važinėti ir su senu, jis nemiršta staigiai kaip kai kurios baterijos.
                      Nemirsta bet zenkliai padideja kuro sanaudos. Vilniuje kazkur yra kur juos atrestauruoja tik neaisku kaip ir kiek jie laiko po tokio garazinio remonto.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Mirusį akumą. Aišku, galima nieko nekeist ir tampytis jį visur su savim, tik tada degalų sąnaudos kosminės.
                        Siūlau pažiūrėti nuo 5:35, neblogai paaiškinta, kodėl hibrido neapsimoka pirkti, o geriau tikrą EV.

                        Hibridai tik taupo ir tiek kažkiek. Taxi visą dieną malasi po miestą, daug stabdo, kraunasi nemokamai, tai gal ir susitaupo per visą taxi parką.
                        Lexus naudoja jau grynai dėl mados, nes pirkdamas Lexus nieko tu nesutaupysi bet kokiu atveju.

                        Comment


                          Kaip sukčiai sustabdė elektromobilių vystymąsi 100 metų

                          Flickr

                          Comment


                            Ar buna Kaune CityBee i3?

                            Comment


                              Kinija nori uždrausti benzinu ir dyzelinu varomus automobilius

                              Konkrečių datų dar nėra, bet vietiniai gamintojai jau yra įspėti, kad turės investuoti ir prisitaikyti. Kartu numatomos ir didelės kompensacijos perkant elektromobilius bei hibridus.

                              Comment


                                /\ Kinijoje tai ypatingai aktualu, ten gana užteršta. Šiaip, kinai turi daugiausiai elektroautobusų, yra miestas kur uždrausti su VDV mopedai, tai visai realu ir su automobiliais. Gal vieną dieną miestuose oras bus grynas kaip miške

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Mirusį akumą. Aišku, galima nieko nekeist ir tampytis jį visur su savim, tik tada degalų sąnaudos kosminės.
                                  Kad akumai begalo retai mirsta ir tik po begales kilometru... Estijoj Leaf'ai su tais paciais akumais virs 300k prasuke ir turi apie 70-80proc orginalios talpos... Turint omenyj, kad Nissanai neturi jokios normalios termo kontroles akumams - labai geras rezultatas Teslos su 200k+ rida buna praradusios talpa isvis tik vieno skauciaus zonoj. Pazistamas turi S75 su +-240k rida ir kompas teberodo 94% talpa

                                  Bet taip, renkantis EV vengciau tokiu (Leaf, naujos kartos Leaf, Zoe, B class EV ir kiti), kur tera pasyvi bateriju vedinimo sistema. i3 ar Ioniq (dalinai ir naujos kartos Leaf) jau turi bent fenus, taciau normalus baterijos termo valdymas kolkas tik Tesloj.

                                  Comment


                                    Pagal tai, kas darosi su automobiliais, prognozuoja labai greitą naftos ekonomikos griūtį: ar pasaulis tam pasiruošęs?

                                    http://www.technologijos.lt/n/techno...tam-pasiruoses

                                    Comment


                                      2018 metais Norvegija planuoja apmokestinti elektormobilius vienkartiniu 750-7500€ mokesčiu. https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...sti-220-868584

                                      Comment


                                        Vietos gyventojai šalies vadovų planus į 2018-ųjų metų biudžetą įtraukti papildomą mokestį jau pakrikštijo „Tesla mokesčiu“. Tokiu vienkartiniu mokesčiu bus apmokestinami visi perkamisunkūs“ elektromobiliai. TAIP PAT SKAITYKITE: Atsitiktinai užfiksavo naują „Tesla“ sunkvežimį: formos tikrai įspūdingos Paskelbta priežastis, dėl kurios nukelta „Tesla“ vilkiko premjera Tad be „Tesla Model S“ ar „Model X“ mokestis, neabejotinai, bus taikomas ir visiems elektriniams vilkikams bei sunkvežimiams.

                                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...sti-220-868584
                                        Paskutiniu metu taip rašo straipsnius, kad nesuprasi kaip ten iš tikro yra. Svarbu clickus susirinkti.

                                        Comment


                                          „Circle K“ degalinėse – „Ionity“ elektromobilių įkrovimo stotelės

                                          Kaip ir buvo galima prognozuoti... degalinėse po truputį atsiras įkrovimo stotelės (iš pradžių iki 2020 tik 4 Lietuvoje).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X