Dėja ne Lietuvos klimatui dabartiniai elektromobiliai. Vazinėti tik vasara, o žiema laikyti šiltame garaže... jau tada geriau dviračiu važinėti...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDėja ne Lietuvos klimatui dabartiniai elektromobiliai. Vazinėti tik vasara, o žiema laikyti šiltame garaže... jau tada geriau dviračiu važinėti...
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąNa, jeigu turėčiau lėšų tai pirkčiau tik EV, tik ne kokį Nissan Leaf, bet norečiau kokio Tesla Roadster, o šiaip tai kai mano 95% visų kelionių yra mažesnės negu 120km ilgio, tai man tas būtu tikrai į naudą
Dar tiesa apie įkrovimą tai Airijoj jau nemažai tų įkrovimo stotelių pristatyta mieste kur gyvenu yra apie 100,000 žmonių, turim jau 8 stoteles (bet jas toliau statys ir statys, už kelių metų matysim Airijoj pasikrovimo stulpą ties kiekviena stovėjimo vieta parkinge) kurios įkraus 80% baterijos per 40min.
Kad maždaug įsivaizduot apie ką šneka: minėtas Leaf turi 24kWh bateriją, realiai nesidrąskant iš jos gali nuvažiuot tarkim apie 100km. Čia beje optimistinis scenarijus, nes žiemą papildomai valgo šildymas, vasarą kondicionierius, dar pridėkim šviesas. Taigi, gaunam apie 20kWh/100km energijos sąnaudas. Šito skaičiaus gerindamas technologijas jau niekaip juntamai nebepagerinsi.
Jei paimt eilinę šeimą su 2 automobiliais ir visai kukliom 15tkm/metai ridom, tai per mėnesį gausim 2x1250km. Arba kitaip tariant 1250*2 / 100 * 20 = 500kWh. Vidutinis 2 žmonių butas paprastai suvartoja kokius 200kWh per mėnesį, t.y. elektros sąnaudos staiga patrigubės. Ir čia dar neįskaičiavom "greito" krovimo, t.y. tinklo apkrovimas vakarais padidės gerokai daugiau.
Žodžiu jei pastatysi po stulpą ties kiekviena stovėjimo vieta parkinge, tai viskas pasibaigs elektros tinklų kolapsu.
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąDar tiesa apie įkrovimą tai Airijoj jau nemažai tų įkrovimo stotelių pristatyta mieste kur gyvenu yra apie 100,000 žmonių, turim jau 8 stoteles (bet jas toliau statys ir statys, už kelių metų matysim Airijoj pasikrovimo stulpą ties kiekviena stovėjimo vieta parkinge) kurios įkraus 80% baterijos per 40min.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąMinėtas "testas" patogiai nutyli, kad didžiausia problema yra baterijų atšalimas automobiliui per naktį stovint parkinge. Arba perkaitimas vasarą. Važiuojant tai žinoma ne problema, nes visi automobiliai jas šildo/vėsina.
Aš pati, aišku, už elektromobilius, bet žiuriu į juos kaip į transporto priemonę, o ne kaip pramogą, dėja dabar jie arčiau brangios pramogos. Kaip transporto priemonė juos galima naudoti tik netoli savo šilto garažo, kaip tai darys Lietuvos paštas. Apie tarpmiestinius važiavimus kol kas tik pasvajoti...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Dviratis giroskopais stabilizuojamas Elektromobilis: Lit Motors C1
ALAMEDA, California – If you’re anything like me, you value your life. Which means you’ve probably avoided motorcycles despite their stellar fuel economy, small footprint and ability to weave through traffic like a snake through grass. But the benefits of riding a bike are often outweighed by their inherent vulnerability, not to mention the lack of creature comforts and cargo capacity.
Lit Motors aims to change that.
This is the C1, the first prototype from San Francisco-based Lit Motors. It’s a fully electric, fully enclosed two-wheeled two-seater. And when the production version arrives in 2014, the C1 will come complete with airbags, a seatbelt and a smartphone-connected infotainment system. But that’s not the cool part.
Underneath the passenger compartment are two gyroscopes that keep the C1 constantly upright. That means it stays standing while stopped and can pirouette through traffic like the best from Honda, Yamaha and Ducati.
Šaltinis: http://www.wired.com/autopia/2012/05/lit-motors-c1/
Comment
-
Over the past few years you will have become familiar with developments in the area of electric transport through various channels. But how sustainable is electrically-powered driving really? What is the distance that a car can cover in normal daily driving on one fully charged battery? What design choices have to be made in the development of an electric vehicle?
TU/e has opted to develop a lightweight, state-of-the-art electric vehicle, a process that has generated plenty of knowledge and experience as well as a vehicle that offers a lot of research value for the future.
Elektromobilių įkrovimo vieta
VW Lupo EL prototipo "energijos klasė"
VW Lupo EL prototipo vienas iš trijų LiFePO3 akumuliatorių
Kas slepiasi po VW Lupo EL prototipo variklio dangčiu
VW Lupo EL prototipo vienas iš trijų LiFePO3 akumuliatorių
VW Lupo EL prototipo "Powertrain" schema
VW Lupo EL
VW Lupo EL
Elektromobilio įkrovimo laidas
Vienas iš galimų standartinių elektromobilio įkrovimo lizdų
Vienas iš galimų standartinių elektromobilio įkrovimo lizdų su besikeičiančiu LED pašvietimu
http://w3.wtb.tue.nl/nl/nieuws/artik...ash=5d6131528e
Paskutinis taisė LAZAS_; 2012.06.02, 13:10.
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąDviratis giroskopais stabilizuojamas Elektromobilis: Lit Motors C1
Vaizdinė medžiaga: http://bcove.me/syovi9i0
Šaltinis: http://www.wired.com/autopia/2012/05/lit-motors-c1/
Nebent jie ten sugalvojo kokią nors genialią to giroskopo vartymo sistemą, priklausančią nuo greičio ir nuo vairo pasukimo kampo. Bet tai labai komplikuotas reikalas, motociklo reakcija į vairo pasukimą yra toli gražu ne visada tokia kokią ją įsivaizduoja dauguma žmonių. Giroskopai beje irgi ryja nemažai energijos.
Šveicarai jau ganėtinai senai yra išradę ir gamina analogišką, bet techniškai gerokai paprastesnį Peraves Monotracer negriūnantį motociklą. Yra ir elektrinė versija.
Dar paprastesnis negriūnantis yra Piaggio MP3:
Tetrūksta tik stogo ir tiek.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąSakyčiau labai originali idėja. Matau tik vieną problemą: motociklas kuris "negriūna" gali labai keistai (jei nepasakyt "š....") vairuotis.
Nebent jie ten sugalvojo kokią nors genialią to giroskopo vartymo sistemą, priklausančią nuo greičio ir nuo vairo pasukimo kampo. Bet tai labai komplikuotas reikalas, motociklo reakcija į vairo pasukimą yra toli gražu ne visada tokia kokią ją įsivaizduoja dauguma žmonių. Giroskopai beje irgi ryja nemažai energijos.
Šveicarai jau ganėtinai senai yra išradę ir gamina analogišką, bet techniškai gerokai paprastesnį Peraves Monotracer negriūnantį motociklą. Yra ir elektrinė versija.
Atvaizdas
Dar paprastesnis negriūnantis yra Piaggio MP3:
Atvaizdas
Tetrūksta tik stogo ir tiek.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąŠeip tai Izraelyje: http://en.wikipedia.org/wiki/Better_Place
Bet tai irgi nelabai koks sprendimas, tai pvz reikštų, kad važiuojant iš Vilniaus į Palangą reiktų paskeist bent 3 tokias baterijas. Plius prisideda suderinamumo problemos ir baterijų kaina vistiek reikia sumokėt.
Bet be abejo geriau nei visiškai nieko.
Automobiliai su pirmais vidaus degimo varikliais judėdavo lėčiau už pėsčią žmogų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKą tuom nori pasakyti nesuprantu?
Automobiliai su pirmais vidaus degimo varikliais judėdavo lėčiau už pėsčią žmogų.
Tuo tarpu elektromobiliai ir jų sudėtinės dalys yra nuo seno gerai žinomos ir ištyrinėtos brandžios technologijos, viskas kas paprasta jau atrasta ir tolesnis progresas vyksta tik mažais žingsneliais.
Kitaip tariant, kol tuos elektromobilius konstruoja iš tradicinių komponentų, tol nieko ženkliai geriau tikėtis neverta. Tai yra technologinis akligatvis.
Visai kitaip atrodytų, jei kas nors sugalvotų naują energijos šaltinį, nes būtent tai ir yra silpnoji dabartinių elektromobilių vieta. Visai neblogai atrodė idėja su vandeniliu. Bet kol kas nesugalvota kaip jį saugiai saugoti.
Comment
-
Opel Ampera "Dutch Technology Week" metu "High Tech Automotive Campus" teritorije. Dėl neaiškių sumetimų lietuviškos vairavimo teisės bandomajam važiavimui "netiko"...
Su vienu įkrovimu galima nuvažiuoti ~60 Km ko vidutiniškai pakanka miesto sąlygoms, vėliau užsikuria vidaus degimo variklis, kuris suka generatorių ir tiekia el. energiją el. motorui.
Akumuliatoriaus krovimo lizdo dangtelis
Regeneraciniai stabdžiai paslėpti po ratlankio gaubtais
Po variklio dangčių vidaus degimo variklis bei elektrinis motoras
Dėl automobilio dugne įmontuotų baterijų siedimų vietų liko 4 ir sumažėjo bagažinės talpa
Nemažai jų rieda ir miestų gatvėmis bei naudoja viešas el. krovimo stoteles, bet po ranka nebuvo fotoaparato, tai gal kada vėliau pavyks pagauti...
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąSu vienu įkrovimu galima nuvažiuoti ~60 Km ko vidutiniškai pakanka miesto sąlygoms, vėliau užsikuria vidaus degimo variklis, kuris suka generatorių ir tiekia el. energiją el. motorui.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąToks variantas yra labiau hibridas, nei grynas elektromobilis. Tokie hibridai artimiausioje ateityje turi daugiausiai perspektyvų, nes vis tiek pakankamai ekologiški ir ekonomiški. Grynam elektromobiliui reikia labai talpių akumuliatorių, kokių dabar dar nėra. Nes visos tos technologijos, kuriomis galima pakeisti akumuliatorius arba juos greitai pakrauti, turi didelių trūkumų.
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąLabai slidi ta riba. Taip, Ampera/Volt turi vidaus degimo variklį, bet jis naudojamas kaip generatorius ir tiesiogiai (per mechaninę transmisiją) ratų nesuka. Jeigu nuvažiuoji iki ~100 Km variklis net ir neužsikurs. Genėtiniai skiriasi nuo tipinių hibridų, kurie kartais praminami undinėlėmis, nes "When you want the Fish, you get the Woman, When you want the Woman, you get the Fish"...
Problema tame, kad ji su savim vistiek tampo pora šimtų kilogramų sveriantį variklio modulį (su baku, generatorium ir viskuo kas priklauso), visai kaip ir tradicinis hibridas.
Iš kitos pusės, sekvencinis Amperos hibrido tipas turi didesnius energetinius nuostolius už "tipinį" paralelinį.
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąLabai slidi ta riba. Taip, Ampera/Volt turi vidaus degimo variklį, bet jis naudojamas kaip generatorius ir tiesiogiai (per mechaninę transmisiją) ratų nesuka. Jeigu nuvažiuoji iki ~100 Km variklis net ir neužsikurs. Genėtiniai skiriasi nuo tipinių hibridų, kurie kartais praminami undinėlėmis, nes "When you want the Fish, you get the Woman, When you want the Woman, you get the Fish"...
Perduoti energiją į ratus galima irgi įvairiais būdais: tradicine mechanine transmisija, elektrine pavara arba netgi hidrauline pavara. Pvz. šilumvežiai geležinkeliuose būna su elektrine pavara, kuriai energiją tiekia vidaus degimo variklio sukamas generatorius, bet vis tiek tai vadinama dyzeliniu šilumvežiu.Paskutinis taisė sleader; 2012.06.06, 01:25.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą...būna su elektrine pavara, kuriai energiją tiekia vidaus degimo variklio sukamas generatorius, bet vis tiek tai vadinama dyzeliniu šilumvežiu.
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Kurs lietuviškus elektromobilius
Pirmadienį KTU rektorate sutartį pasirašė Kauno technologijos universitetas ir UAB „Elinta“.
Kaip teigė įmonės vadovas dr. Vytautas Jokužis, su KTU bendradarbiaujama jau seniai, tad kai kurie sutartyje įrašyti dalykai jau vyksta, kai kas dar tik bus stiprus postūmis į priekį.
Universitetas jau yra atlikęs bendrovės mokslinio tiriamojo, informacinio bei inžinerinio darbo užsakymus pagal atskiras sutartis. Ateityje tikimasi toliau teikti bendrovei konsultacijas ir padėti spręsti technologines, ekonomines ir organizacines problemas.
Vienas didžiausių iššūkių, kuriuos savanoriškai prisiėmė abi – mokslo ir verslo – institucijos, tai žingsnis į pasaulinę energetikos kaitą, žingsnis į elektromobilių mokslą.
Tikimasi, kad studentai aktyviai įsitrauks į šios srities mokslinius ir eksperimentinius tyrimus, rinksis šios tematikos baigiamuosius darbus.
Sutarties pasirašyme dalyvavo ir KTU apsigynęs baigiamąjį darbą elektromobilių tematika Laurynas Jokužis, kuris skatino jaunus žmones nebijoti gilintis į šią sritį.
KTU rektorius prof. Petras Baršauskas optimistiškai tiki, kad universitete jau greitai taip pat bus keli elektromobiliai, ir galbūt net pačių studentų kurti.
„Vadovaudamiesi sutartimi ir įvertindami mokslo bei naujų technologijų integracijos į paslaugas ir gamybą svarbą, universitetas ir bendrovė susitaria dėl ilgalaikio abipusiškai naudingo bendradarbiavimo rengiant mechanikos ir mechatronikos srities specialistus, mokslines konferencijas, seminarus, populiarinant minėtas specialybes, vykdant Universiteto studentų praktikas ir kita“, – teigiama bendradarbiavimo sutartyje.
KTU jau yra buvę bandymų kurti elektromobilius ir hibridinius automobilius. 1997 m. KTU jaunųjų mokslininkų ir studentų darbų parodoje „Technorama“ pristatytas Mechanikos ir mechatronikos fakulteto studentų Martyno Starevičiaus, Ovidijaus Putnyno ir kitų hibridinis automobilis.
Comment
Comment