Parašė Gladiator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė andyour; 2017.04.07, 17:21.
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTu manai, kad tie kas į Teslą kiša milijardus yra durneliai? Uždirbti tokias pinigų sumas reikia turėti gerą nuovoką ir supratimą apie verslą apskritai. Be greito pakrovimo degalinių tinklo MB galės slėptis kamputyje. Įrengti tokį tinklą nepriklauso vien nuo pinigų kiekio, Tesla jų turi kaip matom daug.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Baltarusijoje greito pakrovimo stotelių yra nedaug, labai nedaug.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLyginant su ES, JAV, Kanada, šitos šalys bendrai sudaro absoliučiai juokingą perkamosios galios dalį.
Comment
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąJus visi biski pjaunat su tom greito ikrovimo stotelem. Galvojat ateityje bus skirtingos stoteles skirtingiems modeliams ir jas irengines automobiliu gamintojai? Galeciau lazintis, kad po 10 metu daugiau nei puse europos degaliniu tures elektros ikrovimo stoteles.
Kodėl Nissan Leaf serijinis automobilis taip atsilieka nuo Tesla? Nissan berods priklauso didelei autogamintojų grupei.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąPo 10 metų dar 10 metų reikės statyti fabrikus baterijoms.
Kodėl Nissan Leaf serijinis automobilis taip atsilieka nuo Tesla? Nissan berods priklauso didelei autogamintojų grupei.Paskutinis taisė Sula; 2017.04.09, 20:46.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąPo 10 metų dar 10 metų reikės statyti fabrikus baterijoms.
Kodėl Nissan Leaf serijinis automobilis taip atsilieka nuo Tesla? Nissan berods priklauso didelei autogamintojų grupei.
Bateriju fabrikus stato jau dabar. Planuojamas jau 2 gigafactory, taip pat ir visi kiti gamintojai stato/planuoja statyt, tik galbut jie nera taip garsiai nuskambeje.Studentas
Comment
-
/\ Naujas ekonominis Tesla kainuos tiek, kiek Leaf, kaip supratau? Kiek skirsis parametrai - AG, per kiek įsibėgės iki 100km/h, koks maksimalus nuvažiuotas atstumas, kiek laiko reikia pakrauti Tesla greitojoje stotelėje ir kiek leaf? Leaf pirko tik dėl to, kad jis buvo smarkiai pigesnis, bei kartu smarkiai prastesnis. Dabar bus kitaip.Paskutinis taisė andyour; 2017.04.10, 09:37.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Naujas ekonominis Tesla kainuos tiek, kiek Leaf, kaip supratau? Kiek skirsis parametrai - AG, per kiek įsibėgės iki 100km/h, koks maksimalus nuvažiuotas atstumas, kiek laiko reikia pakrauti Tesla greitojoje stotelėje ir kiek leaf? Leaf pirko tik dėl to, kad jis buvo smarkiai pigesnis, bei kartu smarkiai prastesnis. Dabar bus kitaip.
Comment
-
/\ Čia labiau buvo kritika į pasakymus - didieji gamintojai yra protingi ir laukia naujesnių technologijų ir tada iškart pradės gaminti, nors kai kurie jau 10 metų gamina daug kuo prastesnius EV. Manau, kad tie, kurie investuoja milijardus nėra visiški durniai(dėl ko ir turi milijardus), jau apie tai pagalvojo kaip galėtų būti, kad neprarasti milijardų. Kitas momentas, nebūtinai turi įvykti automobilių revoliucija. Tesla turi savo klientų segmentą, VDV gamintojai savo. Manau, kad staigiai niekas nepersimes į EV, dar ilgai važinės ir su VDV.Paskutinis taisė andyour; 2017.04.10, 10:51.
Comment
-
Nebent VDV bus smarkiai griežtinami reikalavimai ir po truputį atsiras draudimai.
---
Kinijoje šiemet turėtų pradėti gaminti naujo tipo lanksčias baterijas, kurios yra atsparios įvairiems pažeidimams (t.y. nesprogsta kai jas perkerpi ar pan.). Įsivaizduokit auto kėbulą, pagamintą (ar bent padengtą) iš tokių baterijų.
Šaltinis: http://www.patentlyapple.com/patentl...a-reality.html
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNebent VDV bus smarkiai griežtinami reikalavimai ir po truputį atsiras draudimai.
Comment
-
Kauniečiai kuria ateitį: „Mazdą“ pavertė superelektromobiliu
perdarant automobilį didžiausia problema yra svoris. Kartais sudėtinga įdėti baterijų bloką į kompaktinės klasės automobilį. Taip, išsiima pavarų dėžė, variklis, išmetimo, kuro sistemos, bakas, tačiau labai daug baterijų nepridėsi. Tarkime, „Tesloje“ baterija sveria apie 600 kg. Teoriškai baterijų bloką galima įdėti į bet kurį automobilį, bet jo tiesiog neleis užregistruoti, nes jis bus per sunkus. Per sunkus stabdžiams, važiuoklei ir kitoms sistemoms. Tai labiausiai riboja“, – pasakoja L. Jokužis.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąJie jau atsiranda, bet atsiranda miestuose ar jų centruose, kas yra labai logiška. Užmiestyje niekas nedraus ir būtų labai kvaila taip daryti.
Aišku, čia reikia įvertinti ir tai, kad autonominiai automobiliai bus didesnė revoliucija, negu elektromobiliai. Revoliucija labiausiai tame, kad keisis "nuosavo" automobilio konceptas, t.y. tu automobilį galėsi ne pirkti, o tiesiog susimokėti už mėnesinį "bilietą" ir naudotis. Tesla apie tai yra kalbėjusi, kad tokį modelį ketina taikyti.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAišku, čia reikia įvertinti ir tai, kad autonominiai automobiliai bus didesnė revoliucija, negu elektromobiliai. Revoliucija labiausiai tame, kad keisis "nuosavo" automobilio konceptas, t.y. tu automobilį galėsi ne pirkti, o tiesiog susimokėti už mėnesinį "bilietą" ir naudotis. Tesla apie tai yra kalbėjusi, kad tokį modelį ketina taikyti.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSu tais automoniais automobiliais viskas bus gerai kol viskas bus gerai. O kai kompas pakibs (o taip, tikriausiai, buvo atsitikę dažnam iš mūsų su paprastais kompais) ar pan. kas tada?
Suges kompiuteris? Automobilis sustos. Kas nutinka, kai sugenda VDV kuri nors dalis? Automobilis sustoja. Gedimai turbūt yra neišvengiama bet kokios technikos dalis.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSu tais automoniais automobiliais viskas bus gerai kol viskas bus gerai. O kai kompas pakibs (o taip, tikriausiai, buvo atsitikę dažnam iš mūsų su paprastais kompais) ar pan. kas tada?
Comment
Comment