Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
    Kiek radau info internete tai Golf'as kainuoja apie 300,000 NOK (tai spėju Skoda Superb kokius 400,000 NOK), o Tesla buvo kainavo apie 500,000 NOK, bet po to pabrango nes NOK nuvertėjo USD atžvilgiu (nes pigo nafta) ir beje tuo metu kai pabrango Teslos augimas Norvegijoje sustojo (dabar daugiausia parduodama Leafu ir elektrinių Golfu). Aišku viskas vyksta dėka mokesčių politikos ir atrodo gan keistai, šalis kuri yra viena iš didžiausių tiekėjų produkto kuris sukelia CO2 pas save atseit 'gelbėja planetą' ir diskriminuoja to produkto vartotojus. Dar įdomiau kad skatindama elektromobilių pramonę pamažu pjauna šaką ant kurios sėdi. Suprasčiau jei tą darytu Lietuva, bet ir tai su salyga kad elektra būtu vietinės gamybos, bet dabar tas ant to ir tą ir aną importuojam tai nelabai verta vyriausybei vargti, vistiek pinigai iš šalies išteka.
    Iki kazkur 2013 metu benzinas/elektra buvo mokestines lengvatos. Nu ir priviso prius RX450h, GS450h. Dabar tos lengvatos nera tai perka visi EV. Kai nuims EV lengvatas visi ses i klasikinius VDV.

    Aplamai Norvegija ne ta salis kur galima naudot EV mano akimis - nebent kur Osle ar aplink, nes atstumai dideli. Tokioj Olandijoj visai gerai su EV kur ir parkavimas nemokamas jiems (Pataisykit del sito)
    Paskutinis taisė Darius555; 2017.02.28, 16:57.

    Comment


      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
      Kiek radau info internete tai Golf'as kainuoja apie 300,000 NOK (tai spėju Skoda Superb kokius 400,000 NOK), o Tesla buvo kainavo apie 500,000 NOK, bet po to pabrango nes NOK nuvertėjo USD atžvilgiu (nes pigo nafta) ir beje tuo metu kai pabrango Teslos augimas Norvegijoje sustojo (dabar daugiausia parduodama Leafu ir elektrinių Golfu). Aišku viskas vyksta dėka mokesčių politikos ir atrodo gan keistai, šalis kuri yra viena iš didžiausių tiekėjų produkto kuris sukelia CO2 pas save atseit 'gelbėja planetą' ir diskriminuoja to produkto vartotojus. Dar įdomiau kad skatindama elektromobilių pramonę pamažu pjauna šaką ant kurios sėdi. Suprasčiau jei tą darytu Lietuva, bet ir tai su salyga kad elektra būtu vietinės gamybos, bet dabar tas ant to ir tą ir aną importuojam tai nelabai verta vyriausybei vargti, vistiek pinigai iš šalies išteka.
      Nepjauna jie jokios šakos ant kurios sėdi. Norvegija yra taip pat ir didelis elektros energijos eksportuotojas ir galėtų dar daugiau eksportuoti jei būtų galimybių. Beje beveik visa el. energija pagaminta iš atsinaujinančių šaltinių (hydro), tad logiška, kad nori ją maksimaliai pas save namuose naudoti skatinant pvz. elektromobilių gausą, o netik pigiai eksportuoti.

      Momentinę gamybą pagal rūšis galima pasižiūrėti čia:
      http://www.statnett.no/en/Market-and...power-balance/
      Paskutinis taisė Jegermeister; 2017.02.28, 17:22.

      Comment


        Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
        Nepjauna jie jokios šakos ant kurios sėdi. Norvegija yra taip pat ir didelis elektros energijos eksportuotojas ir galėtų dar daugiau eksportuoti jei būtų galimybių.
        Nėra jie eksportuotojai nes daugiau suvartoja nei pagamina: https://en.wikipedia.org/wiki/Electr...ctor_in_Norway Taip kad nežinau iš kur duomenis traukiate (wiki duomenys aišku seni, bet abejoju ar kas labai pasikeitė).
        Beje elektros gamyba gali užsiimti bet kuri šalis, tuo tarpu naftos gavyba tik ta pas kurią ta nafta yra kloduose, taigi tikėtis kad ateityje Norvegijos valiutos įplaukos iš elektros eksporto (jei staiga tikrai pataptu eksportuotojais) bus tokios pačios kokias jie dabar gauna iš naftos yra naivoka.
        Paskutinis taisė Gladiator; 2017.02.28, 18:02.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Pažiūrėkim ir iš kitos pusės. Elektromobiliai, kaip bepasakysi, yra švaresnė transporto priemonė nei standartinis transportas. O tai reiškia ir mažesnis gyventojų nuodijimas, potencialiai mažesnės valstybės išlaidos sveikatos apsaugai. Čia panašiai kaip su kokios nors ligos gydymu vs. prevencija. Pinigus gali išleisti abiem dalykam panašius, bet pirmasis negarantuos sveiko piliečio. O sveikas pilietis, kaip žinia, yra ekonomikai labai naudingas

          Galiausiai tikrų Norvegijos tikslų mes nesužinosim. Tad galim tik daryti prielaidas.
          Palikime Norvegiją, pakalbėsime apie Lietuvą (nes absoliuti dauguma forumiečių gyvena čia) - iš kur imsime elektrą? OK, dalis poreikio bus patenkinta uždarius Mažeikių benzino gamyklą (nes jai tiesiog gali neapsimokėti dirbti mažu pajėgumu), o likusią dalį kur imsime? Savi neteršiantys galingumai yra "ant ribos" (nei naujų hidroelektrinių, nei daug naujų vėjo elektrinių nenusimato), tai lieka arba deginti dujas Elektrėnuose, arba importuoti. Lenkijoje elektrą gamina deginant anglį (o tai yra fuuuu), Estijoje degina skalūnus (taip pat fuuu), kabelis į Švediją ne guminis, o pirkti Rusijoje nesinori dėl jų koloradizmo.

          Comment


            Važiuosime į Lenkiją pasikrauti, kaip dyzelio į Baltarusiją, kad važinėjam ))))

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Palikime Norvegiją, pakalbėsime apie Lietuvą (nes absoliuti dauguma forumiečių gyvena čia) - iš kur imsime elektrą? OK, dalis poreikio bus patenkinta uždarius Mažeikių benzino gamyklą (nes jai tiesiog gali neapsimokėti dirbti mažu pajėgumu), o likusią dalį kur imsime? Savi neteršiantys galingumai yra "ant ribos" (nei naujų hidroelektrinių, nei daug naujų vėjo elektrinių nenusimato), tai lieka arba deginti dujas Elektrėnuose, arba importuoti. Lenkijoje elektrą gamina deginant anglį (o tai yra fuuuu), Estijoje degina skalūnus (taip pat fuuu), kabelis į Švediją ne guminis, o pirkti Rusijoje nesinori dėl jų koloradizmo.
              Kaip sakė ministras Masiulis dabartiniu metu neapsimoka statyti bet kokius elektros generavimo pajėgumus.
              Niekas nedraudžia tiesti antrą kabelį į Švediją, geriau į SE3 zoną iš Lietuvos ar Latvijos. Neatsimenu tiksliai, po metų kitų bus padidinta pralaidumas LV<>EE, reiškia pagerės ir LV, lT zonos aprūpinimas. Importuoti gal ir visai geria, neterši pas save.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Palikime Norvegiją, pakalbėsime apie Lietuvą (nes absoliuti dauguma forumiečių gyvena čia) - iš kur imsime elektrą? OK, dalis poreikio bus patenkinta uždarius Mažeikių benzino gamyklą (nes jai tiesiog gali neapsimokėti dirbti mažu pajėgumu), o likusią dalį kur imsime? Savi neteršiantys galingumai yra "ant ribos" (nei naujų hidroelektrinių, nei daug naujų vėjo elektrinių nenusimato), tai lieka arba deginti dujas Elektrėnuose, arba importuoti. Lenkijoje elektrą gamina deginant anglį (o tai yra fuuuu), Estijoje degina skalūnus (taip pat fuuu), kabelis į Švediją ne guminis, o pirkti Rusijoje nesinori dėl jų koloradizmo.
                Sena diskusija, kurios tu negali niekaip pamiršti, nes prisišneki kaip visada nesąmonių, o tą pripažinti yra belenkaip sunku.

                Comment


                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                  Nėra jie eksportuotojai nes daugiau suvartoja nei pagamina: https://en.wikipedia.org/wiki/Electr...ctor_in_Norway Taip kad nežinau iš kur duomenis traukiate (wiki duomenys aišku seni, bet abejoju ar kas labai pasikeitė).
                  Beje elektros gamyba gali užsiimti bet kuri šalis, tuo tarpu naftos gavyba tik ta pas kurią ta nafta yra kloduose, taigi tikėtis kad ateityje Norvegijos valiutos įplaukos iš elektros eksporto (jei staiga tikrai pataptu eksportuotojais) bus tokios pačios kokias jie dabar gauna iš naftos yra naivoka.
                  Susivesk pageidaujamą periodą ir pamatysi exporto skaičius pats:

                  http://www.statnett.no/en/Market-and...rt-and-export/

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Sena diskusija, kurios tu negali niekaip pamiršti, nes prisišneki kaip visada nesąmonių, o tą pripažinti yra belenkaip sunku.
                    Nesąmones šneka tie, kurie tiki kad elektromobilizavus pasaulį, visi kvepuosime švariu oru.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Palikime Norvegiją, pakalbėsime apie Lietuvą (nes absoliuti dauguma forumiečių gyvena čia) - iš kur imsime elektrą? OK, dalis poreikio bus patenkinta uždarius Mažeikių benzino gamyklą (nes jai tiesiog gali neapsimokėti dirbti mažu pajėgumu), o likusią dalį kur imsime? Savi neteršiantys galingumai yra "ant ribos" (nei naujų hidroelektrinių, nei daug naujų vėjo elektrinių nenusimato), tai lieka arba deginti dujas Elektrėnuose, arba importuoti. Lenkijoje elektrą gamina deginant anglį (o tai yra fuuuu), Estijoje degina skalūnus (taip pat fuuu), kabelis į Švediją ne guminis, o pirkti Rusijoje nesinori dėl jų koloradizmo.
                      O dar pagalvok kaip visa energetine sistema bus apkrauta. Ar neteks keisti dali transformatoriu ir tiesti storesnius laidus kaip ant LT bus vien elektromobiliai

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Nesąmones šneka tie, kurie tiki kad elektromobilizavus pasaulį, visi kvepuosime švariu oru.
                        Nesamones sneki tu.

                        Automobiliai yra dalis piramides ant kurios stovi visa iskasamojo kuro pramone.

                        Elektromobilizuok, kaip tu sakai, pasauli ir gali koncentruotis ties kitais CO2 skleidzianciais dalykais.

                        Tamstai geriau is vis nieko nedaryt, nes gi taip sunku suprast ka daryt.
                        Studentas

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Nesąmones šneka tie, kurie tiki kad elektromobilizavus pasaulį, visi kvepuosime švariu oru.
                          Su tamsta toliau diskutuosiu tik kai pamatysiu video, kur tamsta prikišęs nosį prie savo dyzelio išmetimo vamzdžio uostot "gryną orą".

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Su tamsta toliau diskutuosiu tik kai pamatysiu video, kur tamsta prikišęs nosį prie savo dyzelio išmetimo vamzdžio uostot "gryną orą".
                            Tavo problemos, jeigu netiki dyzelio ekologiškumu.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Tavo problemos, jeigu netiki dyzelio ekologiškumu.
                              Jeigu tau dyzelis yra religija, tai tu juo ir tikėk. Aš tuo tarpu remsiuosi faktais.

                              Comment


                                Automobiliui naudojant dyzeli kietuju daleliu, sieros ir azoto oksidu - bus visa laik daugiau! Moksline tiesa kad ir kaip banytumete kalbet, tiesiog tokia angliavandeniliu sandara.
                                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                - George W. Bush President of the USA

                                Comment


                                  Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                  Automobiliui naudojant dyzeli kietuju daleliu, sieros ir azoto oksidu - bus visa laik daugiau! Moksline tiesa kad ir kaip banytumete kalbet, tiesiog tokia angliavandeniliu sandara.
                                  Kada mažiau "sudeginama" deguonies - kai šildomas daugiabutis ar kai šildomas individualių namų kvartalas?

                                  Comment


                                    Elektromobilių stovėjimo lengvata Vilniuje pabrango 10 kartų
                                    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...rtu-221-762422

                                    Rūpestį ekologija užgožia rūpestis pinigais . Patrauklios lengvatos galioja tol, kol jomis nelabai yra kam naudotis.

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Elektromobilių stovėjimo lengvata Vilniuje pabrango 10 kartų
                                      Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...rtu-221-762422

                                      Rūpestį ekologija užgožia rūpestis pinigais . Patrauklios lengvatos galioja tol, kol jomis nelabai yra kam naudotis.
                                      Tikrai labai pikta. Kokios čia gali būti administracinės išlaidos? Negi negalima visko sužiūrėti pagal "EV xxxx" elektromobilio valstybinį numerį? Kam tos kortelės išvis reikalingos? Absurdas.

                                      Comment


                                        Netikėta iniciatyva: parlamentaras Lietuvos keliuose siūlo įteisinti tikrą retenybę

                                        Apeinant antraštę: parengtas projektas savavaldžių automobilių įteisinimui Lietuvoje. Jeigu bus jam pritarta, įteisinti jie bus nuo liepos 1 d.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Netikėta iniciatyva: parlamentaras Lietuvos keliuose siūlo įteisinti tikrą retenybę

                                          Apeinant antraštę: parengtas projektas savavaldžių automobilių įteisinimui Lietuvoje. Jeigu bus jam pritarta, įteisinti jie bus nuo liepos 1 d.
                                          Labai įdomu. Ar tai gali būti susiję su Gigafactory? Gal vienas iš Musko reikalavimų? Kitaip neįsivaizduoju, kam to daugiau gali reikėti. Pirmiau reiktų bent jau normalias lengvatas elektromobiliams įteisinti.

                                          Beje, kad jau pradėjau rašyt, tai išreikšiu nuomonę, kad graudu skaityti kai kurių forumiečių pasisakymus apie dyzelio gerumą ir kt. pezenas. Labai gaila, kad žmonės vis dar nesupranta, kokią revoliuciją atneša elektromobiliai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X