Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąNebūčiau toks tikras dėl elektromobilių sparčios plėtros, ypač šalto klimato šalyse. Tam reikalingi technologiniai atradimai, kurių prognozė yra nedėkingas dalykas. Apie perkamąją galią net nekalbu.
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąAr Norvegija yra pakankamai šalto klimato šalis?
Comment
-
Kažkam ruošiamasi prieš Dainavos polikliniką Pramonės pr.šalia Urmo įvažiavimo. 5adienį sudėjo metalinę tvorą, šiandien ją užaklino plėvele.Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąIr beje, kad pasiteisintų įkrovimo stotelės, visada turi būti laisvų vietų, kad būtų garantija jog rasi kur prisijungti. Kitu atveju net nevažiuosi. Tad jei norim pajudėti iš mirties taško, pats laikas keisti STR'ą jau dabar įvedant privalomą įkrovimo taškų kiekį (jei to dar nėra).
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąAr Norvegija yra pakankamai šalto klimato šalis? Ten dabar kas trečias parduodamas naujas automobilis yra elektromobilis, o bendras jų kiekis jau yra 5% visų Norvegijos automobilių.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąDel mokesciu ten taip yra. Tesla ten kainuoja kiek Skoda Superb
Ir Norvegijoje daug kur yra šilčiau nei Lietuvoje žiemą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKalba eina apie technines galimybes.
Ir Norvegijoje daug kur yra šilčiau nei Lietuvoje žiemą.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąDel mokesciu ten taip yra. Tesla ten kainuoja kiek Skoda SuperbStudentas
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąSiaip ten reikia AWD masinos nes buna labai daug sniego, o jei gyveni siaureje tai ir keliu niekas nebarsto.Studentas
Comment
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąTurbut 60 proc. Norvegijos zmoniu gyvena vietovese, kur klimatas svelnesnis nei pas mus.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNori pasakyt kad Tesla perka is "idejos"?
Is idejos ar ne nezinau. Is dalies tai elektromobilis kuris tausoja gamta, is kitos puses tai zveris su nezmoniska trauka. Galeciau sau leisti toki leisti, pirkciau nedvejodamas.Studentas
Comment
-
Kiek radau info internete tai Golf'as kainuoja apie 300,000 NOK (tai spėju Skoda Superb kokius 400,000 NOK), o Tesla buvo kainavo apie 500,000 NOK, bet po to pabrango nes NOK nuvertėjo USD atžvilgiu (nes pigo nafta) ir beje tuo metu kai pabrango Teslos augimas Norvegijoje sustojo (dabar daugiausia parduodama Leafu ir elektrinių Golfu). Aišku viskas vyksta dėka mokesčių politikos ir atrodo gan keistai, šalis kuri yra viena iš didžiausių tiekėjų produkto kuris sukelia CO2 pas save atseit 'gelbėja planetą' ir diskriminuoja to produkto vartotojus. Dar įdomiau kad skatindama elektromobilių pramonę pamažu pjauna šaką ant kurios sėdi. Suprasčiau jei tą darytu Lietuva, bet ir tai su salyga kad elektra būtu vietinės gamybos, bet dabar tas ant to ir tą ir aną importuojam tai nelabai verta vyriausybei vargti, vistiek pinigai iš šalies išteka.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąKiek radau info internete tai Golf'as kainuoja apie 300,000 NOK (tai spėju Skoda Superb kokius 400,000 NOK), o Tesla buvo kainavo apie 500,000 NOK, bet po to pabrango nes NOK nuvertėjo USD atžvilgiu (nes pigo nafta) ir beje tuo metu kai pabrango Teslos augimas Norvegijoje sustojo (dabar daugiausia parduodama Leafu ir elektrinių Golfu). Aišku viskas vyksta dėka mokesčių politikos ir atrodo gan keistai, šalis kuri yra viena iš didžiausių tiekėjų produkto kuris sukelia CO2 pas save atseit 'gelbėja planetą' ir diskriminuoja to produkto vartotojus. Dar įdomiau kad skatindama elektromobilių pramonę pamažu pjauna šaką ant kurios sėdi. Suprasčiau jei tą darytu Lietuva, bet ir tai su salyga kad elektra būtu vietinės gamybos, bet dabar tas ant to ir tą ir aną importuojam tai nelabai verta vyriausybei vargti, vistiek pinigai iš šalies išteka.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip daro, nes žino, kad naftos verslas užsirauks palyginus greitai.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip daro, nes žino, kad naftos verslas užsirauks palyginus greitai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBe naftos verslo sugeneruotų pajamų neturėtų iš ko žaisti žaliuosius ir pirkti elektromobilius.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąTaip, bet kokia prasmė jiems tą daryti? Turiu galvoje Norvegijos ekonomiką. Jei visi ant elektromobilių perses jų ekonomikai nuo to geriau nepasidarys. Elektromobilių jie negamina ir į pasaulį neeksportuoja, liks tik su lašišos fermomis. Žiu po 20 metų ir pralenksim mes tuos norvegus, emigrantai griš
Jeigu žinai, kad po 20-30 metų naftos verslo nebebus, ar nėra logiška po truputi investicijas nukreipinėti į naujas rinkas? Taip elgtis pradeda jau ir kai kurios naftos gavybos įmonės, investuodamos į vėjo ar saulės energetiką.
Pažiūrėkim ir iš kitos pusės. Elektromobiliai, kaip bepasakysi, yra švaresnė transporto priemonė nei standartinis transportas. O tai reiškia ir mažesnis gyventojų nuodijimas, potencialiai mažesnės valstybės išlaidos sveikatos apsaugai. Čia panašiai kaip su kokios nors ligos gydymu vs. prevencija. Pinigus gali išleisti abiem dalykam panašius, bet pirmasis negarantuos sveiko piliečio. O sveikas pilietis, kaip žinia, yra ekonomikai labai naudingas
Galiausiai tikrų Norvegijos tikslų mes nesužinosim. Tad galim tik daryti prielaidas.Paskutinis taisė Creatium; 2017.02.28, 16:34.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPažiūrėkim ir iš kitos pusės. Elektromobiliai, kaip bepasakysi, yra švaresnė transporto priemonė nei standartinis transportas. O tai reiškia ir mažesnis gyventojų nuodijimas, potencialiai mažesnės valstybės išlaidos sveikatos apsaugai.Paskutinis taisė andyour; 2017.02.28, 16:49.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTai liečia tik didžiuosius miestus. Gamtoje keli automobiliai nepriterš daugiau, nei trobos pečius
Comment
Comment