Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kas bus po kelių metų? - juk ir dabar yra tokių politikų ir jiems prijaučiančių paprastų žmonių, kurie nori uždrausti dyzeliams įvažiuoti į miesto centrus arba išvis uždrausti VDV automobilius.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą60 valstybių, bet ne visame pasaulyje.
Suprantama, kad ten, kur beveik visada yra giedras dangus, saulės energija turi geras perspektyvas ir su tuo sutinka dauguma. Bet kiek elektros šiandien pagamintų Vilniaus saulės elektrinė, jeigu ji būtų pastatyta?
Pavyzdžiui mano 9,17 kW galios saulės elektrinė per 2015 metus pagamino 8351 kWh elektros energijos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kas bus po kelių metų? - juk ir dabar yra tokių politikų ir jiems prijaučiančių paprastų žmonių, kurie nori uždrausti dyzeliams įvažiuoti į miesto centrus arba išvis uždrausti VDV automobilius.
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąNesvarbu kiek šiandien(t.y. konkrečią dieną) pagamintų Vilniaus saulės elektrinė, svarbu kiek ji pagamina per metus. Pagamintos elektros kiekis priklauso nuo instaliuotos galios. Be to saulės elektrinės gamina lengvai prognozuojamą elektrą dienos metu, kada yra didžiausias jos poreikis ir tuo puikiai papildo kitus gamybos šaltinius.
Pavyzdžiui mano 9,17 kW galios saulės elektrinė per 2015 metus pagamino 8351 kWh elektros energijos.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPer metus kiek pagamina svarbu tik tiems, kas turi elektrines ir parduoda elektrą į tinklą. O kai saulės nėra, t.y. žiemą ir kada tas poreikis didžiausias tinklo operatoriui norint užtikrinti elektros poreikį reikia tą elektrą pirkti iš kitų gamybos šaltinių.
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąTai, niekas ir nekalba, kad tik saule būsim gyvi ateityje. Reikia juk visų gamybos šaltinių, bet deginančių iškastinį kurą turi mažėti.Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.02, 13:47.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kas bus po kelių metų? - juk ir dabar yra tokių politikų ir jiems prijaučiančių paprastų žmonių, kurie nori uždrausti dyzeliams įvažiuoti į miesto centrus arba išvis uždrausti VDV automobilius.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Grįžtant prie elektromobilių temos svarbu suvokti tai, kad netgi deginant dyzeliną elektrinėje, o pagamintą iš jo elektrą (įvertinus dar visus jos perdavimo nuostolius iki elektromobilio) verčiant elektromobilyje į judėjimo energiją yra maždaug du kartus naudingiau (pigiau), nei deginti dyzeliną tiesiogiai automobilio VDV variklyje verčiant jį ta pačia judėjimo energija.Paskutinis taisė Jegermeister; 2017.01.02, 13:52.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąNiekas neatkreipia dėmesio į vieną niuansą. Prieš porą metų teko skaityti paskaičiavimus, nebeprisimenu kur, bet įstrigo atminty. Realybė yra tokia, kad jei visi pereitų ant elektromobilių, susumavus būsimą energijos suvartojimą tektų pastatyti dar 2 kartus daugiau nei yra dabar elektrinių.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąNiekas neatkreipia dėmesio į vieną niuansą. Prieš porą metų teko skaityti paskaičiavimus, nebeprisimenu kur, bet įstrigo atminty. Realybė yra tokia, kad jei visi pereitų ant elektromobilių, susumavus būsimą energijos suvartojimą tektų pastatyti dar 2 kartus daugiau nei yra dabar elektrinių.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLietuvoje tai tikrai. Bet yra klausimas, ar krovininis transportas ir mechanizmai pereis prie elektrinės traukos pakankamai greitai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLietuvoje šiuo metu instaliuota bendra elektros generavimo šaltinių galia 3,5 GW, o visų registruotų transporto priemonių galia apie 150 GW. Tai arba automobiliai labai neefektyviai naudoja savo galią, arba tikrai labai daug reiktų instaliuoti naujų gamybos pajėgumų. Bet elektra manau mažiausia problema, dabar tuos arabams atiduodamus milijardus už naftą būtų galima panaudoti vidaus rinkoje vystant elektros energijos gamybos pramonę.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLietuvoje šiuo metu instaliuota bendra elektros generavimo šaltinių galia 3,5 GW, o visų registruotų transporto priemonių galia apie 150 GW. Tai arba automobiliai labai neefektyviai naudoja savo galią, arba tikrai labai daug reiktų instaliuoti naujų gamybos pajėgumų. Bet elektra manau mažiausia problema, dabar tuos arabams atiduodamus milijardus už naftą būtų galima panaudoti vidaus rinkoje vystant elektros energijos gamybos pramonę.Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąBūtent. Elektrinio variklio naudingumo koeficientas gerokai virš 90%, o dyzelinio kažkur tik apie 18%, benzininio dar mažiau.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLietuvoje šiuo metu instaliuota bendra elektros generavimo šaltinių galia 3,5 GW, o visų registruotų transporto priemonių galia apie 150 GW. Tai arba automobiliai labai neefektyviai naudoja savo galią, arba tikrai labai daug reiktų instaliuoti naujų gamybos pajėgumų. Bet elektra manau mažiausia problema, dabar tuos arabams atiduodamus milijardus už naftą būtų galima panaudoti vidaus rinkoje vystant elektros energijos gamybos pramonę.
Dėl elektros gamybos reiktų gerokai susimąstyti. Nes jos prireiks vienu metu Europoje gana daug. Nesinorėtų finansuoti Ašmenos AE. Dar pažymėčiau elektros tinklų problemą.
Comment
-
Teko kažkur internete skaityti apie skaičiavimus, jog kol elektriniai automobiliai sudarys iki 25% viso automobilių kiekio(kas įvyks dar ne taip ir greitai), nereikės nieko papildomai investuoti į elektros gamybos ir perdavimo pajėgumus. Tai paaiškinama gan logiškai tuo jog elektromobiliai dažniausiai yra ir bus kraunami nakties metu, kai elektros tinklai dirba gerokai mažesne apkrova.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąTai pradžiai reikia suvokti, kuo skiriasi galia ir energija. Transporto priemonės maksimali važiuojant, o juo labiau stovint kieme galia neturi jokios prasmės. Kiek mums reikės elektros būtent ir galėtume įvertinti iš dabar esančio energijos suvartojimo transporte. O tai turbūt paprasčiausiai padaryti perskaičiavus per bendrą šalyje suvartojamų degalų kiekį ir įtraukus didesnį elektromobilių efektyvumą.
Galima pabandyti paskaičiuoti, kiek realiai elektros energijos reiktų visoms transporto priemonėms. Tarkim kiekvienas registruotas automobilis vidutiniškai per dieną važiuoja 1h, o efektyvumas kaip Jegermeister minėjo 90%, tai reiktų per metus apie 60 TWh, kai visas metinis suvartojimas šiuo metu tik 11 TWh, nemažas poreikio padidėjimas.Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.02, 15:06.
Comment
-
/\ Jo, energijos reikės tikrai daug. Bet turbūt vargiai daugiau, negu reikia dabar tam pačiam kiekiui. Juk iš esmės eina kalba apie tą pačią energiją. Ar ją sunaudosi degindamas kurą ar per elektrinį motorą. Skirtumas tik tas, kad reikės perkelti gamybą. Bet tą darant pastoviai ir po truputį tą kiekį ir pasieksi. Kol visi pasaulio automobiliai taps elektromobiliais, tai dar spėsi numirt, gimt, vėl numirt, vėl gimt, vėl numirt ir tada gal sulauksi.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąElektrinės irgi nedirba ištisai maksimaliu rėžimu. Lietuvoje kaip ir sakiau instaliuota 3,5 GW, tai teoriškai per metus galėtų pagaminti virš 30 TWh, bet realiai pagamina tik 4,6 TWh.
Galima pabandyti paskaičiuoti, kiek realiai elektros energijos reiktų visoms transporto priemonėms. Tarkim kiekvienas registruotas automobilis vidutiniškai per dieną važiuoja 1h, o efektyvumas kaip Jegermeister minėjo 90%, tai reiktų per metus apie 60 TWh, kai visas metinis suvartojimas tik 11 TWh, nemažas skirtumas.
Visoms transporto priemonėms reiktų apie trečdalio energijos, dabar suvartojamos degalų pavidalu. Ir nereiks spekuliuot apie 1 valandą.
Comment
Comment