Pasiimkit liniuotę, pratęskit grafiką keletui metų į priekį ir pamatysit šviesų rytojų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąPasiimkit liniuotę, pratęskit grafiką keletui metų į priekį ir pamatysit šviesų rytojų
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąBet užtat pamatysim gerą tendenciją
Taip, kad nebejuokimkim su tom "tendencijom", o grįžkim į realybę, kažkas svaigo, neva stambieji gamintojai nesugeba pagaminti elektromobilių, realybė tokia, kad jų rinka dar per maža, kad vertėtų užsiimti masine gamyba, o pelnas minimalus.
Electric Cars: Still Unpopular With Buyers and Unprofitable for SellersPaskutinis taisė Lettered; 2016.12.29, 22:35.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTai čia dar tik pradžia gi. Manau, po kokio dešimtmečio jie jau bus gerokai įsitvirtinę.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠiaurės korėjoje irgi gera tendencija pvz. mobiliakų turėtojų, pernai buvo 100, šiemet 1000, augimas 10 kartų per metus, mums tik pavydėti. Tik kai palygini su visais milijonais gyventojų, tai ne kažin kas.
Taip, kad nebejuokimkim su tom "tendencijom", o grįžkim į realybę, kažkas svaigo, neva stambieji gamintojai nesugeba pagaminti elektromobilių, realybė tokia, kad jų rinka dar per maža, kad vertėtų užsiimti masine gamyba, o pelnas minimalus.
Electric Cars: Still Unpopular With Buyers and Unprofitable for Sellers
Žinoma, automobiliai taip greitai kaip telefonai nekeičiami, bet visi procesai jau prasidėjo, ypač Kinijoje ir JAV.Paskutinis taisė Jegermeister; 2016.12.29, 23:49.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąElektros Lietuvai ir dabar neužtenka (importuojame), o greit geležinkelis pradės siurbti vis daugiau ir daugiau, dar ir elektromobiliams reikės.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąElektros Lietuvai ir dabar neužtenka (importuojame), o greit geležinkelis pradės siurbti vis daugiau ir daugiau, dar ir elektromobiliams reikės.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąElektros Lietuvai ir dabar neužtenka (importuojame), o greit geležinkelis pradės siurbti vis daugiau ir daugiau, dar ir elektromobiliams reikės.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠiaurės korėjoje irgi gera tendencija pvz. mobiliakų turėtojų, pernai buvo 100, šiemet 1000, augimas 10 kartų per metus, mums tik pavydėti. Tik kai palygini su visais milijonais gyventojų, tai ne kažin kas.
Taip, kad nebejuokimkim su tom "tendencijom", o grįžkim į realybę
Elektromobiliai sukels revoliuciją, tokią kaip kompiuteriai, mobiliakai ar internetas. Visi šie įrenginiai pasižymėjo labai panašiomis tendencijomis - sparčiu paplitimu. Elektromobilis ne mobiliakas ir ne kompiuteris, jo gamyba atsieina brangiau, tačiau esmės tai nekeičia, gal tik tą revoliuciją kiek lėtesnę daro, bet mašinas žmones perka kad ir kokios brangios jos būtų, svarbiausia, kad elektromobilis turi tapti pigesne/patogesne/švaresne/ir t.t. alternatyva kurą deginančioms priemonėms. Jis tokiu neabejotinai taps, klausimas tik kada. Pirmieji mobiliakai irgi baisiai brangūs buvo, atrodė, kad tik turtuoliai gali juos įsigyti, o dabar jie dešimtis kartų mažesni, tūkstančius kartų galingesni, jų galimybės net nelygintinos su pirmtakais, o kaina - dešimteriopai mažesnė. Kažkas panašaus bus ir su elektromobiliais ir tas procesas jau yra prasidėjęs, ne veltui visokios gigafactory statomos, tendenciją apie elektromobilių populiarumo augimą galima būtų suprasti net nemačius jokios jų pardavimų statistikos, tačiau kai yra konkretūs skaičiai, rodantys labai spartų elektromobilių augimą, tai tame neįžvelgti tendencijos turėtų būti sudėtinga
Comment
-
Na, pamišimas dėl pokemonų irgi rodė didžiulį augimą. Kiek dabar tuo užsiima? Mados dalykas. Todėl galim būti tikri, kad normalios konkurencijos sąlygomis elektromobiliai tol nepralenks vidaus degimo variklių, kol elektros energijos toks pats kiekis tilps kaip dabar telpa į benzino baką. Tiek pat energijos tokiame pat tūryje ir svoryje. Dabar gi yra taip, kad viskas laikosi ant subsidijų. Efektyvumas nėra geras, nes labai sunkius, inertiškus akumuliatorius reikia kas kartą sustojus vėl "įvaryti".
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąVisa laimė, kad dabar visi Lietuvoje naudojami naftos produktai tiek išgauti, tiek perdirbti Lietuvoje.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJau 5 metus nebuvau užsukęs į Lietuvos degalines - važinėju degalų į Belarusiją.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąNa, pamišimas dėl pokemonų irgi rodė didžiulį augimą. Kiek dabar tuo užsiima? Mados dalykas. Todėl galim būti tikri, kad normalios konkurencijos sąlygomis elektromobiliai tol nepralenks vidaus degimo variklių, kol elektros energijos toks pats kiekis tilps kaip dabar telpa į benzino baką. Tiek pat energijos tokiame pat tūryje ir svoryje. Dabar gi yra taip, kad viskas laikosi ant subsidijų. Efektyvumas nėra geras, nes labai sunkius, inertiškus akumuliatorius reikia kas kartą sustojus vėl "įvaryti".
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGal ir po šiukšliadėžes rausiesi maisto ir rūkai kontrabandines cigaretes?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKontrabanda yra kai aš nuvažiuoju ir parduodu degalus kitam, o kai pats nuvažiuoju ir pats suvartoju - tai ne kontrabanda, o legaliai įvežta prekė.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNiekas kitaip ir nesako. Po šiukšliadėžes raustis irgi legalu. Šiaip pasiteiravau.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimągalim būti tikri, kad normalios konkurencijos sąlygomis elektromobiliai tol nepralenks vidaus degimo variklių, kol elektros energijos toks pats kiekis tilps kaip dabar telpa į benzino baką.
Comment
Comment