Parašė Eidvis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.21, 10:53.
-
Buterbrodams ir kavai pardavinėti tokios infrastruktūros nereikia, kaip degalams, užtenka Narvesen kioskelio, nebūtina visos degalinės statyti. Kas patenkins kavos ir sumuštinių poreikį visada atsiras. Tik žinoma tos degalinės taip staigiai irgi neišnyks, nes taip staigiai ir elektromobiliai neateis. Be to iš pradžių jos bandys ir elektrą pardavinėti, tik po to vistiek tą visą degalinių infrastruktūrą taps per brangu išlaikyt ir degalinių po truputi pradės mažėti.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąVienu zodziu buvusioms ex Varsuvos pakto salims tai visiskai neracionalus pirkinys toks kaip Tesla, nebent zinoma nera kur pinigu det tuomet galima pirkt kaip ketvirta masina vazinet po miesta
Čia lygiai tas pats, kaip koks Golfas yra ir tinkama pagrindinė mašina ir ne. Vieniems tinkama, nes patenkina poreikius, kitiems netinkama, nes nepatenkina. Tai vieno atsakymo nėra.
Galiausiai faktas, kad Tesla pardavimai kasmet auga kaip ant mielių irgi kažką rodo. Lengvatos čia nors ir daro įtaką, tačiau nėra pagrindinis faktorius. Niekas neaukos savo patogumo vien dėl to, kad gaus 5000 dolerių lengvatą.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąO kodėl elektromobilių įkrovimo vietų tinklas turėtų būti mažesnis, nei degalinių?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTačiau, kol kas taip yra. Vakaruose Tesla ne pirmi metai, o pakrovimų vietų tūkstančiais kartų mažiau nei degalinių. Manau, kad Tesla nepajėgs pristatyti pakrovimų vietų analogiškai kiek degalinių.
Įsivaizduokim situaciją su degalinėmis. Turbūt nesuklysiu pasakydamas, kad ateityje kuro stoteles keis įkrovimo stotelės. Jeigu atsitiktų taip, kad iki tol dar nebus vieno kroviklių standarto, tai degalinės prisistatys 5-10 skirtingų įkrovimo stotelių ir tiek.
Apskritai, jeigu tarkim dabar koks degalinių tinklas nuspręstų įsirengti po 1-2 įkrovimo stoteles, tai jų bendras kiekis Lietuvoje padidėtų kartais.
Vis gi faktas lieka faktu, kad kol kas tų stotelių bent Lietuvoje yra gerokai per mažai, dėl ko nėra didelė ir elektromobilių plėtra. Vaizdas visai kitoks vakarų šalyse, kur stotelių yra pilna. Ten ir tokios situacijos, kad elektromobilių užsakoma daugiau nei galima pagaminti.
Comment
-
Aš nemanau, kad Tesla pati statys visas įkrovimo stoteles. Veikiau tai bus laisvas pasirinkimas, kaip su benzino kolonėlėmis - kas nori, tas stato. Nebent Tesla norės užsiimti machinacijoms kaip Apple ir savo mašinas pritaikys tik savo autentiškom pakrovimo stotelėm. Statys jas pati, pardavinės franšizę ir pan. ir tokiu atveju įkrovimo tinklas būtų kiek apribotas, bet niekas neriboja konkurencijos - šoktels kitų elektromobilių gamintojų pardavimai, tų, kurie paliks laisvę elektros stotelėms steigtis pačioms ir neribos automobilio įkrovimo galimybių.
Comment
-
Dar įdomus dalykas. Tesla prieš keletą dienų paskelbė, kad papildomai apmokestins elektrą tiems elektromobiliams, kurie yra paliekami pajungti prie Supercharger net po to, kai pasikrauna. Taip skatins stotelių atlaisvinimą.
Tačiau įdomu yra kitas dalykas: buvo pranešta ir apie tai, kad netolimoje ateityje elektromobiliai, kurie pasikraus, galės patys atsijungti nuo stotelės ir pasistatyti šalia. Čia greičiausiai numesta užuomina, kad bus plėtojama automatinių įkrovimo stotelių programa, t.y. kuomet elektromobiliui privažiavus prie stotelės, įkroviklis pats pasijungia prie elektromobilio.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš nemanau, kad Tesla pati statys visas įkrovimo stoteles. Veikiau tai bus laisvas pasirinkimas, kaip su benzino kolonėlėmis - kas nori, tas stato. Nebent Tesla norės užsiimti machinacijoms kaip Apple ir savo mašinas pritaikys tik savo autentiškom pakrovimo stotelėm. Statys jas pati, pardavinės franšizę ir pan. ir tokiu atveju įkrovimo tinklas būtų kiek apribotas, bet niekas neriboja konkurencijos - šoktels kitų elektromobilių gamintojų pardavimai, tų, kurie paliks laisvę elektros stotelėms steigtis pačioms ir neribos automobilio įkrovimo galimybių.
Dar vienas dalykas nebuvo paminetas, kad nissan leaf savininkas turi galimybe pasiimti VDV automobili jei yra poreikis ilgoms kelionems. Tas yra nemokamai kelis kartus per metus, ko manau didziajai daugumai visiskai pakanka,
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąTeslos koncepcija yra nemokama elektra, kai tuo tarpu pvz. UK kitiems EV pakrovimas pries kelis menesius tapo apmokestinamas visuose greitkeliuose.
Dar vienas dalykas nebuvo paminetas, kad nissan leaf savininkas turi galimybe pasiimti VDV automobili jei yra poreikis ilgoms kelionems. Tas yra nemokamai kelis kartus per metus, ko manau didziajai daugumai visiskai pakanka,
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLeaf kainuoja 34k Eur, kai analogiškas VDV automobilis Pulsar 15k Eur, tai ta "nemokama" nuoma gana releatyvus dalykas.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąKas kasdien suka daug kilometru pirkdamas leaf sutaupo.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąKad ir šitoj srity Lietuvoje yra stipriai pavėluota:
Self-driving minibuses set to roam the streets of Tallinn in 2017
https://e-estonia.com/self-driving-m...llinn-in-2017/Show must go von!
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąKas kasdien suka daug kilometru pirkdamas leaf sutaupo.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKas kasdien daug suka perka dyzeli, nes elektromobolio tiesiog nera laiko kada kraut
Klientas turi Nissan Leaf, sako per naktį vos spėja įkrauti namie. O išvažinėja beveik iki nulio kasdien, tai čia tik po Vilnių...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai bus problema Nr.1 pradžiai.
Klientas turi Nissan Leaf, sako per naktį vos spėja įkrauti namie. O išvažinėja beveik iki nulio kasdien, tai čia tik po Vilnių...
Comment
-
Iš dviračių takų temos:
Atkreipkite dėmesį į 3 eilutė - elektromobilių įkrovos aikštelių įrengimas (21 vnt.) - 71,0 tūkst. EUR.
Skaičiuojam - viena įkrovos stotelė = 71k/21 = 3381 EUR, kas yra iš esmės juokingi pinigai bet kuriam stambesniam verslui. Tai reiškia, kad didėjant poreikiui, tokios stotelės be jokių problemų atsiras prie kiekvienos Maximos, Norfos ar Lidlo, prie kiekvieno verslo centro (jau dabar visuose naujai statomuose yra) ar naujai vystomuose daugiabučiuose, jei tik bus toks poreikis. Net ir į senų daugiabučių renovacijos projektus įtraukti papildomą eilutę su elektromobilių įkrovos stotelių įrengimu kieme nebus jokios bėdos. Tad ne stotelės problema, o pačių automobilių kainos. Kol neatsiras galimybė tautiečiams įsigyti dar padoriai važiuojantį 5-10 metų elektromobilį už 5-10 k EUR, tol jie nebus pirmasis pasirinkimas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO koks Leaf nuvažiavimas vienu įkrovimu? Pirkti kažką, kad daro mažiau 250-300km vienu įkrovimu būtų neprotinga.
Užmiestyje yra pavojus likti ant ledo tiesiogine to žodžio prasme.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIki 150 km po miestą.
Užmiestyje yra pavojus likti ant ledo tiesiogine to žodžio prasme.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąIš dviračių takų temos:
Atvaizdas
Atkreipkite dėmesį į 3 eilutė - elektromobilių įkrovos aikštelių įrengimas (21 vnt.) - 71,0 tūkst. EUR.
Skaičiuojam - viena įkrovos stotelė = 71k/21 = 3381 EUR, kas yra iš esmės juokingi pinigai bet kuriam stambesniam verslui. Tai reiškia, kad didėjant poreikiui, tokios stotelės be jokių problemų atsiras prie kiekvienos Maximos, Norfos ar Lidlo, prie kiekvieno verslo centro (jau dabar visuose naujai statomuose yra) ar naujai vystomuose daugiabučiuose, jei tik bus toks poreikis.
Comment
Comment