Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    O kodėl elektromobilių įkrovimo vietų tinklas turėtų būti mažesnis, nei degalinių? Negi degalinę pastatyti lengviau, nei elektros stotelę? Man kaip tik atrodo, kad lengviau elektros įkrovimo stoteles pastatyti, dėl ko prie visokių ofisų, prekybcentrių ir pan. tos įkrovimo aikštelės ir dygsta. Galbūt super-chargui reikia ir įmantresnės infrastruktūros, tik man kažkaip atrodo, kad jinai vistiek turėtų būti paprastesnė ir pigesnė, nei degalinėms kuro saugojimo ir pilstymo infrastruktūra. Apskritai spėju mėgindamos gelbėtis visos degalinės turės ir elektros įkrovimo opciją, tik man kažkaip atrodo, kad skirtingai nei kuru varomoms mašinoms, elektromobililiams degalinių taip stipriai nereikės, nes elektros įsikrauti galės visur, pvz. prekybcentrių automobilių stovėjimo aikštelėse.
    Degalinės nebankrutuos, gal skaičiavimai ne visai tikslūs, bet aš Statoile jiems padarau daugiau pelno iš kavos nei degalų, kuriems marža dėl konkurencijos gana maža, o 2 Eur kavos puoduko savikaina tik kokie keliolika centų, jau nekalbant apie visą maistą. Kadangi elektros pakrovimas užtrunka ilgiau nei degalų pylimas, tai visi dar daugiau pirks maisto ir kavos. Pati elektra degalinėse kaip pas didmenininką turėtų būti pigesnė nei individualiame name.
    Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.21, 10:53.
    Flickr

    Comment


      Buterbrodams ir kavai pardavinėti tokios infrastruktūros nereikia, kaip degalams, užtenka Narvesen kioskelio, nebūtina visos degalinės statyti. Kas patenkins kavos ir sumuštinių poreikį visada atsiras. Tik žinoma tos degalinės taip staigiai irgi neišnyks, nes taip staigiai ir elektromobiliai neateis. Be to iš pradžių jos bandys ir elektrą pardavinėti, tik po to vistiek tą visą degalinių infrastruktūrą taps per brangu išlaikyt ir degalinių po truputi pradės mažėti.

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        Vienu zodziu buvusioms ex Varsuvos pakto salims tai visiskai neracionalus pirkinys toks kaip Tesla, nebent zinoma nera kur pinigu det tuomet galima pirkt kaip ketvirta masina vazinet po miesta
        Ir taip ir ne. Vėl gi, viskas priklauso nuo poreikių. Jeigu gyveni mieste, o tavo sodyba yra už kokių 100-150 km nuo miesto, tai Tesla elektromobilis gali puikiai tarnauti kaip pagrindinė transporto priemonė.

        Čia lygiai tas pats, kaip koks Golfas yra ir tinkama pagrindinė mašina ir ne. Vieniems tinkama, nes patenkina poreikius, kitiems netinkama, nes nepatenkina. Tai vieno atsakymo nėra.

        Galiausiai faktas, kad Tesla pardavimai kasmet auga kaip ant mielių irgi kažką rodo. Lengvatos čia nors ir daro įtaką, tačiau nėra pagrindinis faktorius. Niekas neaukos savo patogumo vien dėl to, kad gaus 5000 dolerių lengvatą.

        Comment


          /\ Svarbiausia, kad čia niekas neturi EV ir diskutuoja apie tuos, kurie turi ir naudojasi reguliariai

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            O kodėl elektromobilių įkrovimo vietų tinklas turėtų būti mažesnis, nei degalinių?
            Tačiau, kol kas taip yra. Vakaruose Tesla ne pirmi metai, o pakrovimų vietų tūkstančiais kartų mažiau nei degalinių. Manau, kad Tesla nepajėgs pristatyti pakrovimų vietų analogiškai kiek degalinių.

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              Tačiau, kol kas taip yra. Vakaruose Tesla ne pirmi metai, o pakrovimų vietų tūkstančiais kartų mažiau nei degalinių. Manau, kad Tesla nepajėgs pristatyti pakrovimų vietų analogiškai kiek degalinių.
              Tai to ir nereikia. Elektromobilį galima krauti iš bet kurio tinklo. O galiausiai atsiradus poreikiui iš esmės bet kuri įmonė galės statyti Supercharger stoteles.

              Įsivaizduokim situaciją su degalinėmis. Turbūt nesuklysiu pasakydamas, kad ateityje kuro stoteles keis įkrovimo stotelės. Jeigu atsitiktų taip, kad iki tol dar nebus vieno kroviklių standarto, tai degalinės prisistatys 5-10 skirtingų įkrovimo stotelių ir tiek.

              Apskritai, jeigu tarkim dabar koks degalinių tinklas nuspręstų įsirengti po 1-2 įkrovimo stoteles, tai jų bendras kiekis Lietuvoje padidėtų kartais.

              Vis gi faktas lieka faktu, kad kol kas tų stotelių bent Lietuvoje yra gerokai per mažai, dėl ko nėra didelė ir elektromobilių plėtra. Vaizdas visai kitoks vakarų šalyse, kur stotelių yra pilna. Ten ir tokios situacijos, kad elektromobilių užsakoma daugiau nei galima pagaminti.

              Comment


                Aš nemanau, kad Tesla pati statys visas įkrovimo stoteles. Veikiau tai bus laisvas pasirinkimas, kaip su benzino kolonėlėmis - kas nori, tas stato. Nebent Tesla norės užsiimti machinacijoms kaip Apple ir savo mašinas pritaikys tik savo autentiškom pakrovimo stotelėm. Statys jas pati, pardavinės franšizę ir pan. ir tokiu atveju įkrovimo tinklas būtų kiek apribotas, bet niekas neriboja konkurencijos - šoktels kitų elektromobilių gamintojų pardavimai, tų, kurie paliks laisvę elektros stotelėms steigtis pačioms ir neribos automobilio įkrovimo galimybių.

                Comment


                  Dar įdomus dalykas. Tesla prieš keletą dienų paskelbė, kad papildomai apmokestins elektrą tiems elektromobiliams, kurie yra paliekami pajungti prie Supercharger net po to, kai pasikrauna. Taip skatins stotelių atlaisvinimą.

                  Tačiau įdomu yra kitas dalykas: buvo pranešta ir apie tai, kad netolimoje ateityje elektromobiliai, kurie pasikraus, galės patys atsijungti nuo stotelės ir pasistatyti šalia. Čia greičiausiai numesta užuomina, kad bus plėtojama automatinių įkrovimo stotelių programa, t.y. kuomet elektromobiliui privažiavus prie stotelės, įkroviklis pats pasijungia prie elektromobilio.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Aš nemanau, kad Tesla pati statys visas įkrovimo stoteles. Veikiau tai bus laisvas pasirinkimas, kaip su benzino kolonėlėmis - kas nori, tas stato. Nebent Tesla norės užsiimti machinacijoms kaip Apple ir savo mašinas pritaikys tik savo autentiškom pakrovimo stotelėm. Statys jas pati, pardavinės franšizę ir pan. ir tokiu atveju įkrovimo tinklas būtų kiek apribotas, bet niekas neriboja konkurencijos - šoktels kitų elektromobilių gamintojų pardavimai, tų, kurie paliks laisvę elektros stotelėms steigtis pačioms ir neribos automobilio įkrovimo galimybių.
                    Teslos koncepcija yra nemokama elektra, kai tuo tarpu pvz. UK kitiems EV pakrovimas pries kelis menesius tapo apmokestinamas visuose greitkeliuose.

                    Dar vienas dalykas nebuvo paminetas, kad nissan leaf savininkas turi galimybe pasiimti VDV automobili jei yra poreikis ilgoms kelionems. Tas yra nemokamai kelis kartus per metus, ko manau didziajai daugumai visiskai pakanka,

                    Comment


                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                      Teslos koncepcija yra nemokama elektra, kai tuo tarpu pvz. UK kitiems EV pakrovimas pries kelis menesius tapo apmokestinamas visuose greitkeliuose.

                      Dar vienas dalykas nebuvo paminetas, kad nissan leaf savininkas turi galimybe pasiimti VDV automobili jei yra poreikis ilgoms kelionems. Tas yra nemokamai kelis kartus per metus, ko manau didziajai daugumai visiskai pakanka,
                      Leaf kainuoja 34k Eur, kai analogiškas VDV automobilis Pulsar 15k Eur, tai ta "nemokama" nuoma gana releatyvus dalykas.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Leaf kainuoja 34k Eur, kai analogiškas VDV automobilis Pulsar 15k Eur, tai ta "nemokama" nuoma gana releatyvus dalykas.
                        Kas kasdien suka daug kilometru pirkdamas leaf sutaupo.

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                          Kas kasdien suka daug kilometru pirkdamas leaf sutaupo.
                          Tegul 100km kainuoja ~6€ (degalai-tepalai-filtrai). 19000/6*100 =316000km. Aš tiek ir per 15 metų neprisuksiu.

                          Comment


                            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                            Kad ir šitoj srity Lietuvoje yra stipriai pavėluota:

                            Self-driving minibuses set to roam the streets of Tallinn in 2017
                            https://e-estonia.com/self-driving-m...llinn-in-2017/
                            Dzin, mes gi metro statysimes!!!
                            Show must go von!

                            Comment


                              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                              Kas kasdien suka daug kilometru pirkdamas leaf sutaupo.
                              Kas kasdien daug suka perka dyzeli, nes elektromobolio tiesiog nera laiko kada kraut

                              Comment


                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                Kas kasdien daug suka perka dyzeli, nes elektromobolio tiesiog nera laiko kada kraut
                                Tai bus problema Nr.1 pradžiai.
                                Klientas turi Nissan Leaf, sako per naktį vos spėja įkrauti namie. O išvažinėja beveik iki nulio kasdien, tai čia tik po Vilnių...

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Tai bus problema Nr.1 pradžiai.
                                  Klientas turi Nissan Leaf, sako per naktį vos spėja įkrauti namie. O išvažinėja beveik iki nulio kasdien, tai čia tik po Vilnių...
                                  O koks Leaf nuvažiavimas vienu įkrovimu? Pirkti kažką, kad daro mažiau 250-300km vienu įkrovimu būtų neprotinga.

                                  Comment


                                    Iš dviračių takų temos:

                                    Atkreipkite dėmesį į 3 eilutė - elektromobilių įkrovos aikštelių įrengimas (21 vnt.) - 71,0 tūkst. EUR.
                                    Skaičiuojam - viena įkrovos stotelė = 71k/21 = 3381 EUR, kas yra iš esmės juokingi pinigai bet kuriam stambesniam verslui. Tai reiškia, kad didėjant poreikiui, tokios stotelės be jokių problemų atsiras prie kiekvienos Maximos, Norfos ar Lidlo, prie kiekvieno verslo centro (jau dabar visuose naujai statomuose yra) ar naujai vystomuose daugiabučiuose, jei tik bus toks poreikis. Net ir į senų daugiabučių renovacijos projektus įtraukti papildomą eilutę su elektromobilių įkrovos stotelių įrengimu kieme nebus jokios bėdos. Tad ne stotelės problema, o pačių automobilių kainos. Kol neatsiras galimybė tautiečiams įsigyti dar padoriai važiuojantį 5-10 metų elektromobilį už 5-10 k EUR, tol jie nebus pirmasis pasirinkimas.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      O koks Leaf nuvažiavimas vienu įkrovimu? Pirkti kažką, kad daro mažiau 250-300km vienu įkrovimu būtų neprotinga.
                                      Iki 150 km po miestą.
                                      Užmiestyje yra pavojus likti ant ledo tiesiogine to žodžio prasme.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Iki 150 km po miestą.
                                        Užmiestyje yra pavojus likti ant ledo tiesiogine to žodžio prasme.
                                        150 yra mažokai. Ypač, jei reikia garantuoto važinėjimo visą dieną mieste. Bet tas laikas, kai 300+km bus norma net pigiausiems EV, jau tikriausiai nebetoli.

                                        Comment


                                          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                          Iš dviračių takų temos:
                                          Atvaizdas

                                          Atkreipkite dėmesį į 3 eilutė - elektromobilių įkrovos aikštelių įrengimas (21 vnt.) - 71,0 tūkst. EUR.
                                          Skaičiuojam - viena įkrovos stotelė = 71k/21 = 3381 EUR, kas yra iš esmės juokingi pinigai bet kuriam stambesniam verslui. Tai reiškia, kad didėjant poreikiui, tokios stotelės be jokių problemų atsiras prie kiekvienos Maximos, Norfos ar Lidlo, prie kiekvieno verslo centro (jau dabar visuose naujai statomuose yra) ar naujai vystomuose daugiabučiuose, jei tik bus toks poreikis.
                                          O koks tikslas verslui masiškai statyti tas stoteles ir dalinti elektrą? Imam tą patį Leaf kuris talpina 60kwh dauginam iš mūsų elektros kainos 0,13 centų ir gaunam kad vienas pilnas pakrovimas kainuoja 7,8 EUR. Pilnas pakrovimas trunka 5 val. tai teoriškai jei būtu visad užimta viena stotelė elektros gali išnaudoti už 37 EUR per dieną arba 13505 EUR per metus kas yra tikrai nemažai. Kol tų elektromobilių skaičius neviršyja šimto ant viso miesto tai galima įvaizdžio tikslais pastatyti po stotelę šalia kiekvieno prekybcentrio ir naujo verslo centro (ypač žinant kad jinai stovės tuščia), bet jei jų netyčia imtu daugėti tai verslas tikrai nestatytu jų už dyką ir elektros nedalintu. Matyt dar ir ankainis ant elektros atsirastų kad atmušti tuos 3381 EUR

                                          Comment

                                          Working...
                                          X