Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    As nelinkes manyti kad bus pagrindinis transportas. Aisku elektrmoboiliu padauges i miestu centrus bus uzdrausta ivaziuot VDV. Dyzelis yra benzino gamybos salutinis produktas. Kur desim dyzelino pertekliu?
    Manau, mokslininkai sugalvos ką nors - krekingas, riformingas ir t.t. Juk iš naftos gamina ne tik benzą ir dyzelį, bet ir žibalą, o be žibalo dideli lėktuvai dar nelabai moka skraidyti (neskaitant bandomųjų skrydžių).

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Manau, mokslininkai sugalvos ką nors - krekingas, riformingas ir t.t. Juk iš naftos gamina ne tik benzą ir dyzelį, bet ir žibalą, o be žibalo dideli lėktuvai dar nelabai moka skraidyti (neskaitant bandomųjų skrydžių).
      Jau yra sukurta. Tik sintetiniai degalai brangesni, žiūrint kokie ir iš ko išgaunami. Be to, nedidelė prasmė sintetinti benziną iš dyzelino.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Jau yra sukurta. Tik sintetiniai degalai brangesni, žiūrint kokie ir iš ko išgaunami. Be to, nedidelė prasmė sintetinti benziną iš dyzelino.
        Tai būtų ne sintetiniai. Sintetinius masiškai gamino vokiečiai karo metais, o čia tiesiog kitoks perdirbimo procesas.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Aš irgi taip manau. Bet jie laukia. Laukia kažko.
          Tesla pirkėjas yra specifinis. Važinėja tik mieste ir greičiausiai turi antrą automobilį. Dažniausiai yra pasiturintis, dėl to gali sau leisti gana prabangią pramogą turėti ekskliuzyvą. Taip pat kaip ir tie kas turi Lamborghini, tikriausiai turės ir kitų automobilių skirtų kasdieniniams poreikiams su neapribotom galimybėm.
          Nissan Leaf atspindi realią EV masinės gamybos situaciją.
          Paskutinis taisė andyour; 2016.12.20, 17:01.

          Comment


            /\ Sunkiai galima sulyginti Teslą ir Lamborghini. Vis gi kiti maštabai pirkėjų kiekyje. Tesla - prabangus sedanas (Model S), visureigis (Model X) ir būsimas paprastas automobilis (Model 3), tai ir pirkėjų segmentai atitinkami.

            EDIT: nei vienas iš modelių nėra miesto automobilis. Leaf yra miesto automobilis. Tesla modeliai su 300-400 km nuvažiuojamu atstumu yra daugmaž standartiniai automobiliai.
            Paskutinis taisė Creatium; 2016.12.20, 17:07.

            Comment


              /\ Leaf yra taburetė, palyginus su Tesla prabanga ir galia.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                /\ Sunkiai galima sulyginti Teslą ir Lamborghini. Vis gi kiti maštabai pirkėjų kiekyje. Tesla - prabangus sedanas (Model S), visureigis (Model X) ir būsimas paprastas automobilis (Model 3), tai ir pirkėjų segmentai atitinkami.

                EDIT: nei vienas iš modelių nėra miesto automobilis. Leaf yra miesto automobilis. Tesla modeliai su 300-400 km nuvažiuojamu atstumu yra daugmaž standartiniai automobiliai.
                Kiek laiko Tesla reikia kraut kad nuvaziuot toki atstuma?

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  Kiek laiko Tesla reikia kraut kad nuvaziuot toki atstuma?
                  Krovimo laikas priklauso nuo atiduodamos galios. P60D iki pilno akumuliatoriaus is 8KW namie reikia apie 9 valandu, ofise is 25KW reikia apie 3 - 3.5 valandu. SC krauna apie valanda.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    /\ Leaf yra taburetė, palyginus su Tesla prabanga ir galia.
                    Tesla neturi prabangos. Tai standartinis E klases automobilis. Dizaino aspektais galima gincytis, tai individualu, asmeniskai nieko issisokancio ar isskirtinio man nepavyksta iziureti. Galios siek tiek yra, teisybe, labiausiai skiriasi galios dinamika. Taciau jos legaliam naudojimui neprisireikia. Asmeniskai lyginant su Volvo T5 nera smarkiau jauciamo skirtumo.

                    Comment


                      Taigi su TESLA leistis i tolimas keliones vis dar neiseina?

                      Comment


                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                        Taigi su TESLA leistis i tolimas keliones vis dar neiseina?
                        Taip ir ne. Priklauso nuo to ką tu laikai tolima kelione ir kuria kryptimi važiuosi.

                        Jeigu važiuosi daugiau nei 400 km ir važiuosi ta kryptimi, kuria nėra Supercharger krovimo stotelių - neįmanoma be didesnių pertraukų.

                        Jeigu važiuosi daugiau nei 400 km, bet pakeliui bus Supercharger krovimo stotelės, tada per valandą pasipildęs akumuliatorių galėsi baigti dienos kelionę savo tiksle.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Taip ir ne. Priklauso nuo to ką tu laikai tolima kelione ir kuria kryptimi važiuosi.

                          Jeigu važiuosi daugiau nei 400 km ir važiuosi ta kryptimi, kuria nėra Supercharger krovimo stotelių - neįmanoma be didesnių pertraukų.

                          Jeigu važiuosi daugiau nei 400 km, bet pakeliui bus Supercharger krovimo stotelės, tada per valandą pasipildęs akumuliatorių galėsi baigti dienos kelionę savo tiksle.
                          Kaunas-Vroclavas-Liberecas yra kur pakeliuj SC?

                          Comment


                            /\ Dabar kol kas yra tik už Vroclavo: https://www.tesla.com/en_EU/findus#/...er&name=Europe

                            Comment


                              /\ Degalinės dažnai nebus pakeliui, nuolat turėsi važiuoti į degalinę pvz. už 200km ir atgal. Tai reiškia, kad visada turėsi pasilikti dar rezervui nuvykti iki pasikrovimo vietos maždaug 200km ridai.
                              Paskutinis taisė andyour; 2016.12.20, 20:14.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                /\ Degalinės dažnai nebus pakeliui, nuolat turėsi važiuoti į degalinę pvz. už 200km ir atgal. Tai reiškia, kad visada turėsi pasilikti dar rezervui nuvykti iki pasikrovimo vietos maždaug 200km ridai.
                                ???

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  /\ Dabar kol kas yra tik už Vroclavo: https://www.tesla.com/en_EU/findus#/...er&name=Europe
                                  Vienu zodziu buvusioms ex Varsuvos pakto salims tai visiskai neracionalus pirkinys toks kaip Tesla, nebent zinoma nera kur pinigu det tuomet galima pirkt kaip ketvirta masina vazinet po miesta

                                  Comment


                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                    Taigi su TESLA leistis i tolimas keliones vis dar neiseina?
                                    Nuvaziuojamas atstumas labiausiai priklauso nuo kelio profilio ir lauko oro temperaturos. Vasara mieste pilnai ikrautu akumuliatoriumi per kelias dienas galima nuvaziuoti kiek virs 300 km, rekuperacija mieste kiek daugiau grazina, taciau stovint vis tiek nedaug naudojama. Vilnius - Palanga vasara gaunasi su tarpiniu sustojimu Kaune (turetu pavykti ir be Kauno, taciau jau ant ribos - nesinorejo rizikuoti), dabartiniu oru turbut tik iki Kryzkalnio (dar nebandyta), akumuliatoriu sildymas dabartiniu oru naudoja apie 9%. Ant kiek sudetingesnio kelio profilio (San Jose - Livermore per 130 ir atgal per 680) su nuomotu P85D (kuriu niekas nesaugo ir drozia iki ribos, todel akumuliatoriaus busena nezinoma) gavosi apie 180 km.

                                    Comment


                                      Kol kas tas elektromobilių įkrovimo tinklas gal ir nėra labai platus, bet kol kas ir elektromobilių pardavimai nebuvo labai dideli. Tačiau jie auga ir auga ne procentais, o kartais. Tinklas irgi netruks laiko atsirasti. Po kiek laiko elektromobilį galima bus nusipirkti naudotų mašinų turguje, taigi jis pasidarys įperkamas ir mažesnes pajamas gaunantiems žmonėms. Bet per tą laiką ir patys elektromobiliai atpigs ir jų technologija patobulės, kas be ko ir įkrovimo tinklas atsiras, spėjų jau kitais metais į pajūrį važiuojantiems turėtų išnykti visos problemos.

                                      Comment


                                        /\ Pakrovimų vietų nebus tiek, kiek yra degalinių, ypač užmiestyje. Reiškia gali tekti važinėti lankais ir turėti rezervui km, kad sulakstyti iki degalinės. Tikriausiai Tesla kompe paskaičiuoja ir rekomenduoja, kurioje vietoje ir kada reiktų pasikrauti? Kitaip tiesiog turėtum nuolat sukti galvą kaip čia tau kur pasikrauti, planuoti maršrutus. Net ir vakaruose degalinių tinklas nėra tankus, turi taikytis prie pakrovimo vietų, o jei dar važinėji ne autostradomis, tai išvis sudėtinga.

                                        Elektromibiliams reikia lengvatų ir adekvataus tinklo pasikrauti.

                                        Comment


                                          O kodėl elektromobilių įkrovimo vietų tinklas turėtų būti mažesnis, nei degalinių? Negi degalinę pastatyti lengviau, nei elektros stotelę? Man kaip tik atrodo, kad lengviau elektros įkrovimo stoteles pastatyti, dėl ko prie visokių ofisų, prekybcentrių ir pan. tos įkrovimo aikštelės ir dygsta. Galbūt super-chargui reikia ir įmantresnės infrastruktūros, tik man kažkaip atrodo, kad jinai vistiek turėtų būti paprastesnė ir pigesnė, nei degalinėms kuro saugojimo ir pilstymo infrastruktūra. Apskritai spėju mėgindamos gelbėtis visos degalinės turės ir elektros įkrovimo opciją, tik man kažkaip atrodo, kad skirtingai nei kuru varomoms mašinoms, elektromobililiams degalinių taip stipriai nereikės, nes elektros įsikrauti galės visur, pvz. prekybcentrių automobilių stovėjimo aikštelėse.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X