Parašė Darius555
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąManau, mokslininkai sugalvos ką nors - krekingas, riformingas ir t.t. Juk iš naftos gamina ne tik benzą ir dyzelį, bet ir žibalą, o be žibalo dideli lėktuvai dar nelabai moka skraidyti (neskaitant bandomųjų skrydžių).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJau yra sukurta. Tik sintetiniai degalai brangesni, žiūrint kokie ir iš ko išgaunami. Be to, nedidelė prasmė sintetinti benziną iš dyzelino.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš irgi taip manau. Bet jie laukia. Laukia kažko.
Nissan Leaf atspindi realią EV masinės gamybos situaciją.Paskutinis taisė andyour; 2016.12.20, 17:01.
Comment
-
/\ Sunkiai galima sulyginti Teslą ir Lamborghini. Vis gi kiti maštabai pirkėjų kiekyje. Tesla - prabangus sedanas (Model S), visureigis (Model X) ir būsimas paprastas automobilis (Model 3), tai ir pirkėjų segmentai atitinkami.
EDIT: nei vienas iš modelių nėra miesto automobilis. Leaf yra miesto automobilis. Tesla modeliai su 300-400 km nuvažiuojamu atstumu yra daugmaž standartiniai automobiliai.Paskutinis taisė Creatium; 2016.12.20, 17:07.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Sunkiai galima sulyginti Teslą ir Lamborghini. Vis gi kiti maštabai pirkėjų kiekyje. Tesla - prabangus sedanas (Model S), visureigis (Model X) ir būsimas paprastas automobilis (Model 3), tai ir pirkėjų segmentai atitinkami.
EDIT: nei vienas iš modelių nėra miesto automobilis. Leaf yra miesto automobilis. Tesla modeliai su 300-400 km nuvažiuojamu atstumu yra daugmaž standartiniai automobiliai.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKiek laiko Tesla reikia kraut kad nuvaziuot toki atstuma?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Leaf yra taburetė, palyginus su Tesla prabanga ir galia.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTaigi su TESLA leistis i tolimas keliones vis dar neiseina?
Jeigu važiuosi daugiau nei 400 km ir važiuosi ta kryptimi, kuria nėra Supercharger krovimo stotelių - neįmanoma be didesnių pertraukų.
Jeigu važiuosi daugiau nei 400 km, bet pakeliui bus Supercharger krovimo stotelės, tada per valandą pasipildęs akumuliatorių galėsi baigti dienos kelionę savo tiksle.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip ir ne. Priklauso nuo to ką tu laikai tolima kelione ir kuria kryptimi važiuosi.
Jeigu važiuosi daugiau nei 400 km ir važiuosi ta kryptimi, kuria nėra Supercharger krovimo stotelių - neįmanoma be didesnių pertraukų.
Jeigu važiuosi daugiau nei 400 km, bet pakeliui bus Supercharger krovimo stotelės, tada per valandą pasipildęs akumuliatorių galėsi baigti dienos kelionę savo tiksle.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Degalinės dažnai nebus pakeliui, nuolat turėsi važiuoti į degalinę pvz. už 200km ir atgal. Tai reiškia, kad visada turėsi pasilikti dar rezervui nuvykti iki pasikrovimo vietos maždaug 200km ridai.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Dabar kol kas yra tik už Vroclavo: https://www.tesla.com/en_EU/findus#/...er&name=Europe
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTaigi su TESLA leistis i tolimas keliones vis dar neiseina?
Comment
-
Kol kas tas elektromobilių įkrovimo tinklas gal ir nėra labai platus, bet kol kas ir elektromobilių pardavimai nebuvo labai dideli. Tačiau jie auga ir auga ne procentais, o kartais. Tinklas irgi netruks laiko atsirasti. Po kiek laiko elektromobilį galima bus nusipirkti naudotų mašinų turguje, taigi jis pasidarys įperkamas ir mažesnes pajamas gaunantiems žmonėms. Bet per tą laiką ir patys elektromobiliai atpigs ir jų technologija patobulės, kas be ko ir įkrovimo tinklas atsiras, spėjų jau kitais metais į pajūrį važiuojantiems turėtų išnykti visos problemos.
Comment
-
/\ Pakrovimų vietų nebus tiek, kiek yra degalinių, ypač užmiestyje. Reiškia gali tekti važinėti lankais ir turėti rezervui km, kad sulakstyti iki degalinės. Tikriausiai Tesla kompe paskaičiuoja ir rekomenduoja, kurioje vietoje ir kada reiktų pasikrauti? Kitaip tiesiog turėtum nuolat sukti galvą kaip čia tau kur pasikrauti, planuoti maršrutus. Net ir vakaruose degalinių tinklas nėra tankus, turi taikytis prie pakrovimo vietų, o jei dar važinėji ne autostradomis, tai išvis sudėtinga.
Elektromibiliams reikia lengvatų ir adekvataus tinklo pasikrauti.
Comment
-
O kodėl elektromobilių įkrovimo vietų tinklas turėtų būti mažesnis, nei degalinių? Negi degalinę pastatyti lengviau, nei elektros stotelę? Man kaip tik atrodo, kad lengviau elektros įkrovimo stoteles pastatyti, dėl ko prie visokių ofisų, prekybcentrių ir pan. tos įkrovimo aikštelės ir dygsta. Galbūt super-chargui reikia ir įmantresnės infrastruktūros, tik man kažkaip atrodo, kad jinai vistiek turėtų būti paprastesnė ir pigesnė, nei degalinėms kuro saugojimo ir pilstymo infrastruktūra. Apskritai spėju mėgindamos gelbėtis visos degalinės turės ir elektros įkrovimo opciją, tik man kažkaip atrodo, kad skirtingai nei kuru varomoms mašinoms, elektromobililiams degalinių taip stipriai nereikės, nes elektros įsikrauti galės visur, pvz. prekybcentrių automobilių stovėjimo aikštelėse.
Comment
Comment