Parašė vilnews
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai pradės visi stambieji gamintojai kaip VW, Toyota gaminti elektromobilius, Teslai bus šakės.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai pradės visi stambieji gamintojai kaip VW, Toyota gaminti elektromobilius, Teslai bus šakės.
Comment
-
Parašė dts Rodyti pranešimąKad tik nebūtų kažkuriam iš didesniųjų kaip NOKIA'aiPaskutinis taisė Lettered; 2016.12.19, 14:29.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai pradės visi stambieji gamintojai kaip VW, Toyota gaminti elektromobilius, Teslai bus šakės.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet Nokią būtent tie stambesni gamintojai Samsung su Apple nukonkuravo, tad nemaža tikimybė, kad ir Teslą gali tas pats likimas ištikti, nepaisant to, kad ji kaip ir Nokia yra/buvo lyderiai savo laiku.
Galiausiai E. Muskas pats yra sakęs, kad Teslos tikslas ne uždarbis, o elektromobilių rinkos įsukimas. Tad tikrai nenustebčiau, jeigu po X metų Tesla būtų perpirkta kokio didesnio gamintojo (jau po to, kai būtų kitų gamintojų išvystyta elektromobilių gama).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai, kad čia tik konceptas. Po metų ar dviejų nuvažiuos vos daugiau nei Tesla nuvažiuoja dabar. Kiek buvo prikurta visokių konceptų, tiek nei vienas dar nebuvo paleistas. Nes tam reikia didelių investicijų, o grąža - minimali (Tesla žiū tik neseniai išėjo į nulį).
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVW vien dėl dyzelių skandalo kiek išleido milijardų baudoms, būtų ne vieną naują elektrinį modelį išleidę. Beje, gamina vieną kitą elektrinį golfą ir dabar, tik tiek, kad labai simbolinį skaičių, nes nėra rinkos, bet kai dauguma naujų automobilių bus perkami jau elektriniai, tada ir pamatysit, kas ką gali ir kam bus įdomūs tie visi Tesla S palyginus su vokiškais premium automobiliais.
1. senieji gamintojai nelips į elektromobilių traukinį - tada numirs.
2. senieji gamintojai įlips į elektromobilių traukinį.
Nėra priežasčių kodėl Tesla turėtų staiga imt ir numirt kai koks VW išleis elektrinį Passatą. Nu nėra. Lygiai kaip nėra priežasčių numirt kokiems Ferrari ar Porsche. Tiesiog Tesla brandas jau dabar turi savo patikimų pirkėjų ratą ir jis toliau plečiasi (vien ką rodo Model 3 išankstiniai užsakymai).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai mes dėl nieko nesiginčijam. Abiejų nuomonės sutampa. Yra du variantai:
1. senieji gamintojai nelips į elektromobilių traukinį - tada numirs.
2. senieji gamintojai įlips į elektromobilių traukinį.
Nėra priežasčių kodėl Tesla turėtų staiga imt ir numirt kai koks VW išleis elektrinį Passatą. Nu nėra. Lygiai kaip nėra priežasčių numirt kokiems Ferrari ar Porsche. Tiesiog Tesla brandas jau dabar turi savo patikimų pirkėjų ratą ir jis toliau plečiasi (vien ką rodo Model 3 išankstiniai užsakymai).
3. Kai kurios valstybes nuims elektromobiliu subsidijas ir numirs Tesla
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąArba
3. Kai kurios valstybes nuims elektromobiliu subsidijas ir numirs Tesla
4. Arba nukris meteoritas ant Gigafactory;
5. Arba išsiverš visi JAV ugnikalniai;
6. Arba prasidės 3 pasaulinis;
7. Arba JAV nacionalizuos visus privačius verslus;
8. Arba ateiviai atskris;
...
Long story short: jeigu nori, tai priežasčių gali prisigalvoti. Skirtumas tik tas, kad tie visi šansai yra penkti skaičiai po nulio su kableliu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe, tai...
4. Arba nukris meteoritas ant Gigafactory;
5. Arba išsiverš visi JAV ugnikalniai;
6. Arba prasidės 3 pasaulinis;
7. Arba JAV nacionalizuos visus privačius verslus;
8. Arba ateiviai atskris;
...
Long story short: jeigu nori, tai priežasčių gali prisigalvoti. Skirtumas tik tas, kad tie visi šansai yra penkti skaičiai po nulio su kableliu.
Del sito gali but ramus - jei reikes tikrai ilips. O dabar dar nelipa nes nera reikalo. Danija su Norvegija jau masto apie subsidiju nuemima elektromobiliams. Hibridams jau nueme bent Norvegija
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą1. senieji gamintojai nelips į elektromobilių traukinį - tada numirs.
Del sito gali but ramus - jei reikes tikrai ilips. O dabar dar nelipa nes nera reikalo. Danija su Norvegija jau masto apie subsidiju nuemima elektromobiliams. Hibridams jau nueme bent Norvegija
Nesuprantu dėl ko čia dabar mes ginčijamės? Jeigu senieji gamintojai imsis elektromobilių, tai puiku. Nesiims - irgi ne bėda, numirs, o jų vietoje atsiras kiti. Kiek duodu šansų tam įvykti? Labai mažai. Bet precedentas jau buvo: minėtoji Nokia. Atrodė visiems elementaru, kad tapšnokliai yra ateitis, bet vat Nokia atrodė kitaip. Nėra priežasčių tam pačiam nenutikti su VW ar kitu automobilių gamintoju. Yra tik maži ar dideli šansai tam įvykti.
Bet kokiu atveju rezultatas bus tas pats: elektromobiliai bus pagrindinis transportas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTuo pačiu net pati Vokietija galvoja apie draudimą prekiauti vidaus degimo varikliais nuo ~2030 metų.
Nesuprantu dėl ko čia dabar mes ginčijamės? Jeigu senieji gamintojai imsis elektromobilių, tai puiku. Nesiims - irgi ne bėda, numirs, o jų vietoje atsiras kiti. Kiek duodu šansų tam įvykti? Labai mažai. Bet precedentas jau buvo: minėtoji Nokia. Atrodė visiems elementaru, kad tapšnokliai yra ateitis, bet vat Nokia atrodė kitaip. Nėra priežasčių tam pačiam nenutikti su VW ar kitu automobilių gamintoju. Yra tik maži ar dideli šansai tam įvykti.
Bet kokiu atveju rezultatas bus tas pats: elektromobiliai bus pagrindinis transportas.
Siuo metu elektromobiliai gyvuoja del subsidiju - jei ju nebutu jie niekam nebutu idomus.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTuo pačiu net pati Vokietija galvoja apie draudimą prekiauti vidaus degimo varikliais nuo ~2030 metų.
Nesuprantu dėl ko čia dabar mes ginčijamės? Jeigu senieji gamintojai imsis elektromobilių, tai puiku. Nesiims - irgi ne bėda, numirs, o jų vietoje atsiras kiti. Kiek duodu šansų tam įvykti? Labai mažai. Bet precedentas jau buvo: minėtoji Nokia. Atrodė visiems elementaru, kad tapšnokliai yra ateitis, bet vat Nokia atrodė kitaip. Nėra priežasčių tam pačiam nenutikti su VW ar kitu automobilių gamintoju. Yra tik maži ar dideli šansai tam įvykti.
Bet kokiu atveju rezultatas bus tas pats: elektromobiliai bus pagrindinis transportas.
Comment
-
Norvegija, Vokietija, dabar Nyderlandai ...
Netherlands Moves To Only Allow EV Sales By 2025 – End Of Gas, Petrol
http://insideevs.com/netherlands-mov...-diesel-sales/
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąManau labai realu, kad uždraus, galbūt elektromobilių rinką pastumės pabrangusi nafta dėl kokio karo, visko gali būti, bet esu tikras, kad VW, BMW, MB ir kiti gamintojai viską puikiai į priekį suplanavę ar bent turi technologinius ir finansinius resursus prisitaikyti ir išlikti toliau dominuojančiais, Merkel vienašališkai tikrai nepjautų šakos ant kurios pati sėdi.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš irgi taip manau. Bet jie laukia. Laukia kažko.
P.S. Laukiu, kad kokiais 2020-2022 m. taip ir įvyks...Paskutinis taisė Sula; 2016.12.19, 15:56.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLaukia, kol atpigs, sumažės savikaina pagerės parametrai, nors tai uždaras ratas. Jeigu elektrinis Golfas (35000 EUR) kainuos tiek kiek paprastas (18000EUR) ir nuvažiuos bent 250-300 km, tai aš iš karto jį perku ir net nežiūriu į dyzelinio pusę.
* nors girdėjau, kad VW irgi prakalbo apie panašios baterijų gamyklos statybas. Bet kaip supratau dar nieko apčiuopiamo neturi.
EDIT: laukia turbūt ir ne tik žemesnių kainų, bet ir didesnių kiekių. Mat dabar gaminamų baterijų kiekiai neatitinka būsimų poreikių.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimą„Lucid Air“ galės be papildomos įkrovos įveikti ne mažiau įspūdingą 643 kilometrų distanciją. Palyginimui, dabar galingiausias „Tesla Model S P100D“ modelis gali nuvažiuoti 506 km.
Monstras ant 4 ratų: 1000 AG elektromobilis „Air“ perspjauna net ir „Tesla“ (Video)
http://www.technologijos.lt/n/techno...ir-Tesla-VideoOur deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMan irgi atrodo, kad laukiama geresnių laikų baterijų srityje. Tada tai reiškia, kad didieji gamintojai neturi jokių kozirių čia ir lauks malonės iš šono. Tuo tarpu Tesla stato Gigafactory ir planuoja dar bent keletą tokių pačių kitose pasaulio vietose ir ruošiasi baterijų kainas nuleist bent 30% žemyn. Ar nebus taip, kad VW* ir kiti gamintojai bent kurį laiką seiles varvins pirkdami baterijas iš tos pačios Teslos?
* nors girdėjau, kad VW irgi prakalbo apie panašios baterijų gamyklos statybas. Bet kaip supratau dar nieko apčiuopiamo neturi.
EDIT: laukia turbūt ir ne tik žemesnių kainų, bet ir didesnių kiekių. Mat dabar gaminamų baterijų kiekiai neatitinka būsimų poreikių.Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Comment
-
Parašė keen Rodyti pranešimąKiti gamintojai jau pradeda projektuoti bateriju gamyklas, VW, Ford, etc...
Comment
Comment