Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    Vistiek jie skirti tranzitui, o ne vietiniams gyventojams.
    Būtent. Plius tie ant vienos rankos skaičiuojami lietuviški Model S yra iš JAV ir krautis iš europietiškų Supercharger'ių negali.
    Greičiausiai vilties ženklas bus kai įkals vieną į šiaurę arba vakarus nuo Varšuvos, nes kol kas plėtra geografiškai tolygiai eina.

    Comment


      Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
      Būtent. Plius tie ant vienos rankos skaičiuojami lietuviški Model S yra iš JAV ir krautis iš europietiškų Supercharger'ių negali.
      Greičiausiai vilties ženklas bus kai įkals vieną į šiaurę arba vakarus nuo Varšuvos, nes kol kas plėtra geografiškai tolygiai eina.
      Tai kodėl stebitės, kad nėra superchargerių, jei tik keli automobiliai registruoti ir tie patys nepritaikyti? Kai atsiras daugiau automobilių, tada ir ir superchargerius įrengs, iki tol teks krautis įprastai.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Tai kodėl stebitės, kad nėra superchargerių, jei tik keli automobiliai registruoti ir tie patys nepritaikyti? Kai atsiras daugiau automobilių, tada ir ir superchargerius įrengs, iki tol teks krautis įprastai.
        Katik paminėjau kad jie skirti tranzitui: Suomiams, Estams, Latviams.

        Comment


          Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
          Galvojant apie naujo elektromobilio pirkimą iškyla dar viena dilema. Ar pirkti pavyzdžiui naują Leaf ir šiandien ar vizgi dar palaukti pora-trejetą metų ir rinktis tesla 3, kuri tai jau tikrai "džiugins".
          leaf2 gi po metų turėtų būt pasirodęs, beto po 2 metų kai realiai bus pasiekiamas €uropoje Model ☰, 300+ km emobilių pasirinkimas bus nemažas

          Comment


            Parašė transpondster Rodyti pranešimą
            leaf2 gi po metų turėtų būt pasirodęs, beto po 2 metų kai realiai bus pasiekiamas €uropoje Model ☰, 300+ km emobilių pasirinkimas bus nemažas
            Ir kokių gi visai naujų rimtesnių ir grynai elektrinių automobilių atsiras po 2 metų, kad būtų jau realiai parduodami ir dar Lietuvoje? Jie juk jau dabar turėtų būti bent tarptautinėse parodose paviešinti (belieka tikėtis kad šį rudenį).
            Vienintelis apie kurį teko girdėti, tai kad metų pabaigoje gal būt bus paskelbta konkrečiau apie Mercedes naują modelį, kuris beje turės Teslos variklius ir akumuliatorius.
            Paskutinis taisė Jegermeister; 2016.07.10, 00:49.

            Comment


              Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
              Ir kokių gi visai naujų rimtesnių ir grynai elektrinių automobilių atsiras po 2 metų, kad būtų jau realiai parduodami ir dar Lietuvoje? Jie juk jau dabar turėtų būti bent tarptautinėse parodose paviešinti (belieka tikėtis kad šį rudenį).
              Vienintelis apie kurį teko girdėti, tai kad metų pabaigoje gal būt bus paskelbta konkrečiau apie Mercedes naują modelį, kuris beje turės Teslos variklius ir akumuliatorius.
              Tai kad lyg nutraukė Daimleris bendradarbiavimą su Tesla.

              Comment


                Nuotrauka iš Facebook (spėju, kad būstinės) parkingo:

                Comment


                  Tesla paleidžia pigesnę X versiją su programiniu akumo apribojimu. Gan keistas kompanijos elgesys, prasidėjęs su S, nes akumą jie vistiek stato didesnį, bet už jį iš pirkėjo negauna pinigų. Problemos parduodant?

                  Comment


                    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                    Tesla paleidžia pigesnę X versiją su programiniu akumo apribojimu. Gan keistas kompanijos elgesys, prasidėjęs su S, nes akumą jie vistiek stato didesnį, bet už jį iš pirkėjo negauna pinigų. Problemos parduodant?
                    Spėju bus tokia taktika: įsigyti S dabar už mažesnę kainą ir su ribojimu, o ateityje jeigu norėsi - susimokėsi papildomą mokestį ir ribojimas bus nuimtas. Vos ne išperkamasis naudojimasis, kuo daugiau moki tuo daugiau galios gauni nekeisdamas automobilio ir jo neardydamas.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Spėju bus tokia taktika: įsigyti S dabar už mažesnę kainą ir su ribojimu, o ateityje jeigu norėsi - susimokėsi papildomą mokestį ir ribojimas bus nuimtas. Vos ne išperkamasis naudojimasis, kuo daugiau moki tuo daugiau galios gauni nekeisdamas automobilio ir jo neardydamas.
                      Lietuviai auksarankiai mechanikai manau sugalvos kaip perprogramuoti ir išnaudoti visą galią, panašiai kaip dabar pakelia galią įprastiems varikliams, nes dažnai kokio nors modelio TDI variklis būna išėjės programiškai apribotas su 2-3 skirtingais gamykliškai nustatytais galingumais, nors metalas tas pats visur.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Spėju bus tokia taktika: įsigyti S dabar už mažesnę kainą ir su ribojimu, o ateityje jeigu norėsi - susimokėsi papildomą mokestį ir ribojimas bus nuimtas. Vos ne išperkamasis naudojimasis, kuo daugiau moki tuo daugiau galios gauni nekeisdamas automobilio ir jo neardydamas.
                        Tai taip ir yra, už berods 5 k gali bet kuriuo metu įsijungti papildomą talpą.
                        Ko aš nesuprantu, kodėl Tesla taip daro - kiekviena kWh yra labai brangi ir jie taip įšaldo krūvą pinigų.

                        Comment


                          Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                          Tai taip ir yra, už berods 5 k gali bet kuriuo metu įsijungti papildomą talpą.
                          Ko aš nesuprantu, kodėl Tesla taip daro - kiekviena kWh yra labai brangi ir jie taip įšaldo krūvą pinigų.
                          Jų baterijos gal labai pigios, kad taip gali laisvai švaistytis į kairę ir į dešinę?
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Jų baterijos gal labai pigios, kad taip gali laisvai švaistytis į kairę ir į dešinę?
                            Jauciu programiskai riboja efektyvu diapazona, kaip tai yra padaryta mano Prius'e.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Jų baterijos gal labai pigios, kad taip gali laisvai švaistytis į kairę ir į dešinę?
                              Kol kas dar ne - vertinama kWh kaina apie 200-300 USD.

                              Comment


                                Tiek kainuoja gelinis akumas gylaus iskrovimo ciklo 12v 100AH (apie 1kwh) (200-400 eur) Bet energijos/svorio santykis matyt daug geresnis. Noreciau pora tokiu akumu po 200 eur.
                                Paskutinis taisė arian_l; 2016.07.14, 10:31.

                                Comment


                                  Parašė arian_l Rodyti pranešimą
                                  Tiek kainuoja gelinis akumas gylaus iskrovimo ciklo 12v 100AH (apie 1kwh) (200-400 eur) Bet energijos/svorio santykis matyt daug geresnis. Noreciau pora tokiu akumu po 200 eur.
                                  Švino akumai turi labai blogas ciklų skaičiaus charakteristikas. Net ir gilaus ciklo iškraudamas iki dugno turėsi max 500 ciklų. Jei nori priartėti prie ličio, 1000-2000 ciklų, galėsi iškrovinėti tik iki 50-30%. Dabar gali perskaičiuoti kainą.

                                  Bet esminis dalykas - masė. Kiek svers 60-100 kWh paketas? 2-3 t? Kokiu traktorium visa tai veši? Tesla su visa periferija sutalpina tai į ~500 kg.

                                  Toliau eina įkrovimas: švinas yra lėta chemija. Nei tu jos greitai iškrausi, nei įkrausi. Norėdamas nesunaikinti elektrodu turėtum kraut apie 8h - negi tai konkurentas 30 min ličiui?

                                  Comment


                                    As aisku durnas vatnykas, bet turejau omeny, noreciau Tesla akuma po 100ah 12v (licio cele 3.7v, tai bus daugiau) uz 200 eur, nes tokiu akumu kaina virs 1000 eur. 500 ciklu tai pigiausias, yra ir po 1200 ciklu svino akumai. O krovimo srove spec svino akumams gali būti gan didele. 100ah pakrauti per 30min reikalinga 200A srove. kad pakrauti 60kwh akuma per 30min reikia 120kw energijos saltinio. Nu tipo reiketu atskiros pastotes. bet yra dar niuansas su svino akimais, ju talpa prie minusiniu temperaturu sumazeja maziau negu licio. idomu, kaip tesla issprende sita problema. Arba pasildo akuma, arna turi uztikrinti pertekline talpa naudojant Tesla automobilius pvz Lietuvoje ar teroristu salyje, kur buna iki -40.
                                    Paskutinis taisė arian_l; 2016.07.14, 11:07.

                                    Comment


                                      Parašė arian_l Rodyti pranešimą
                                      As aisku durnas vatnykas, bet turejau omeny, noreciau Tesla akuma po 100ah 12v (licio cele 3.7v, tai bus daugiau) uz 200 eur, nes tokiu akumu kaina virs 1000 eur. 500 ciklu tai pigiausias, yra ir po 1200 ciklu svino akumai. O krovimo srove spec svino akumams gali būti gan didele. 100ah pakrauti per 30min reikalinga 200A srove. kad pakrauti 60kwh akuma per 30min reikia 120kw energijos saltinio. Nu tipo reiketu atskiros pastotes. bet yra dar niuansas su svino akimais, ju talpa prie minusiniu temperaturu sumazeja maziau negu licio. idomu, kaip tesla issprende sita problema. Arba pasildo akuma, arna turi uztikrinti pertekline talpa naudojant Tesla automobilius pvz Lietuvoje ar teroristu salyje, kur buna iki -40.
                                      Parodyk tu man 1200 ciklų šviną iškraunamą iki 100% talpos. Nuorodą. Srovė didelė būti negali, nes eroduoja elektrodai.
                                      Tos atskiros pastotės vadinamos elektromobilių krovimo stotelėmis. Tesla - 135 kW, Chademo - 50 kW.
                                      Tesla turi aktyvią temperatūros palaikymo sistemą ir aplinkos temperatūra jų akumams nesvarbi.

                                      Comment


                                        Matai, kaip, reikalingas 10kV skirstymo tinklo ivadas krovimo stoteliai. Gilaus iskrovimo ciklas tai nera iskrovimas iki 100%, nes licio akumai netoleruoja iskrovimo iki nulio, dazniausia buna apsauga nuo pilno iskrovimo. Tai Tesla privalo tureti akumo ausinima, nes kraunant didele srove ziauriai kaista ir gali sprogti. Pagal datasheet'us nurodoma maziausia itampa (akumu talpa skaiciuojama per itampa)it iki 0V niekas neiskaruna, jeigu 12V tai iskrauna iki 8V, automobilini galima iskrauti iki 11V. Gilaus ciklo akumai toleruoja toki rezima arba ACM automobiliniai su start/stop sistema, o paprastiems bus greitai batai, nes elektrodai uzsinesa svino sulfidais tai yra sulfidacija, nes jie pritaikyti atiduoti didele srove trumpa laiko momenta o po to krautis.

                                        Comment


                                          Jei nori greitai krautis tai reiks bet kokiam akumui galios - ne apie tai kalba.
                                          Ličio akumai toleruoja bet kokio lygio iškrovimą 10-100 kartų geriau nei švinas, yra lengvesni ir mažesni, eksploatuojant kainuoja /Wh išlaikyti mažiau - tuo viskas pasakyta. Šiai dienai nebėra nei vieno elektromobilio varomo švinu ir jau nebeatsiras.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X