Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Pirmiausia reikia atsisakyti pačių taršiausių gamybos pajėgumų - anglies ir pan.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Pirmiausia reikia atsisakyti pačių taršiausių gamybos pajėgumų - anglies ir pan.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVokietija anglies išgauna 2,5 daugiau nei suvartoja, o uraną reikia importuoti. Beto atominės šiuo metu nebe tokios populiarios dėl daugelio priežasčių. Žodžiu Vokietija visiems turėtų būti pavyzdys, kaip protingai vystyti energetiką, t.y. sparčiai investuoti į atsinaujinančią energetiką ir mažinti priklausomybę nuo importuojamo kuro.
Tikėkimės tendencijos pasikeis į atsinaujinančios naudą.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąTada, kada tamsta parodys man toki dyzeli beje, registruojant dyzeline lengvaja Irane taikomas 20% registracijos momestis virs visu kitu iprastu registracijos ir importi mokesciu pvz registruojant vw caravelle tsi mokestis 85%, o dyzeline butu 105%
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąAr žinai, kiek kainuoja sveikata ir komfortas, oras be nuodingos smarvės?
Parašė andyour Rodyti pranešimąNors kažin ar tu suprasi, kas tas komfortas, jei vairuoji seną dyzelį.Parašė dondc Rodyti pranešimąSalonas pradedamas šildyti, kai tik įkaista variklis, po 5 min ir daugiau. Tuo tarpu, elektromobilyje iškart šildo saloną ir greičiau galima atitirpinti langus ir pradėti kelionę.Paskutinis taisė Aleksio; 2016.06.02, 06:16.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą5 minutės kelių valandų kelionei yra labai mažas laiko tarpas.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąLabai teisingai pasakyta. Būtent tam dyzeliai ir skirti - ilgoms kelionėms. Miestuose (važiavimams į darbą pvz.) jų neturėtų būti.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ o pridėjai sveikatos apsaugai išleistus pinigus?
Ar žinai, kiek kainuoja sveikata ir komfortas, oras be nuodingos smarvės? Nors kažin ar tu suprasi, kas tas komfortas, jei vairuoji seną dyzelį.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąMieste dyzelis žiūrint į kuro suvartojimą dar efektyvesnis už benziną. Užmiestyje tarp jų skirtumas žymiai mažesnis.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSalonas pradedamas šildyti, kai tik įkaista variklis, po 5 min ir daugiau. Tuo tarpu, elektromobilyje iškart šildo saloną ir greičiau galima atitirpinti langus ir pradėti kelionę.
Comment
-
Norway to 'completely ban all petrol powered cars by 2025'
Turėjo paminėti, kad miesto centre uždraus. Bet lyg to nepastebėjau straipsnyje.
Comment
-
Iš LT straipsnio:
Partijos turi didelių ambicijų: siekia, kad „nauji privatūs automobiliai, autobusai ir lengvosios komercinės transporto priemonės“ į orą neleistų teršalų. Tai turėtų įsigalioti nuo 2025 m., o 2030 m. tokia pati tvarka galiotų ir 75 proc. tarpmiestinių autobusų, 50 proc. naujų sunkvežimių.
„The Next Web“ duomenimis, Norvegijoje jau yra 24 proc. elektromobilių, todėl ji yra „daugiausia automobilių įsigijusi šalis“.
Comment
-
Elektromobiliams – išskirtiniai registracijos numeriaiVidaus reikalų ministras Tomas Žilinskas pasirašė Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų registravimo taisyklių pakeitimus, kuriais elektra ar vandeniliniu kuru varomiems lengviesiems ir iki 3,5 tonos sveriantiems krovininiams automobiliams bus išduodami registracijos numeriai su raidėmis EV pradžioje.
Pasak ministro, naujas žymėjimas padės atskirti šiuos automobilius iš bendro srauto, mat jiems numatytos lengvatos, kaip – nemokamas parkavimas ir leidimas važiuoti A juosta.
Taisyklių pakeitimai įsigalios liepos 1 dieną.
Mokestis už šiuos numerius bus toks pat kaip ir už įprastus.
Comment
Comment