Lyg elektrinis automobilis neturi nei vieno mazgo, kuris gali sugesti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąLyg elektrinis automobilis neturi nei vieno mazgo, kuris gali sugesti.Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip dyzelį, nuo kurio nesijaučio jokios smarvės, kuriame nusijaučia vibracijos. O kokoos problemos gali būti su tuo dpf jeigu važinėji daugiasia užmiesty?
P.S. kada išmoksi raštyti lietuviškomis raidėmis?
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąbeje, registruojant dyzeline lengvaja Irane taikomas 20% registracijos momestis virs visu kitu iprastu registracijos ir importi mokesciu pvz registruojant vw caravelle tsi mokestis 85%, o dyzeline butu 105%
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąO prie ko elektromobiliai ir lietuviskos raides ar stebuklingi dyzeliniai varikliai be vibraciju ir smarves?
Labas vakaras. Įsijungsiu ir aš į diskusiją. Kaip matau verda aistros tarp elektros ir dyzelių šalininkų, o gal ir radikalų. Savo poziciją dedikuoju dyzelio "smarvės" šalininkams, karštai neigiantiems ekologiškumą.
Elektromobilio gamyba gamtai tiek pat kenksminga kiek ir įprastinio automobilio. Prie minusų priskiriami jau iki gyvo kaulo įgrisę tokie faktai kaip trumpas nuvažiuojamas atstumas ir visos su įkrovimo stotelių infrastruktūra susijusios problemos. Ir aišku 50% didesnė elektromobilio kaina, kad lietuviams daro neįmanoma prabanga. Esminis skirtumas yra kuras (ir kt. smulkesni niuansai). Kiekvienas automobilis tarsi atskira šiluminė jėgainė gaminanti sau varomąją jėgą ir išmetanti begalės teršalų.
Elektromobilis šiuo atveju daug švaresnis, nes naudoja elektrą iš baterijų ir į aplinką neišmeta jokio brudo. Brudas buvo išmetamas ankščiau, gaminant elektrą.
Ir iš karto atsakau, kad elektra gaunama ne vien deginant anglį. Argumentuodami nepamirškite paminėti atsinaujinančius elektros šaltinius - hidro ir vėjo elektrines, taip pat atominę energetiką. Elektra taip pat lengvai yra eksportuojama, užtenka laidų ir šiokios tokios logistikos.
O tam pačiam dyzeliui ar benzinui išgauti kiek daug etapų praeinama. Naftos išgavimas (irgi reikia elektros), perdirbimas, transportavimas, iškrovimas ir t.t. Tad mielieji dyzelio radikalai, nejaugi tas dyzelis toks jau ekonomiškas ir "jėga"? Viena elektrinė ir šimtai naudotojų geriau nei šimtai dyzelių jėgainių ir šimtai naudotojų (ir prašau nekiškite čia Vilniaus Energijos, tai visai ne prie ko).kk3
Comment
-
Priedo to, niekas nevažinėja ir ko gero nevažinės elektromobiliais, elektromobiliai prieš 100 metų buvo sukurti ir pamiršti, prisiminti dabar, bet suinteresuotų jėgų pastangomis numarinami po truputį. Labai gaila, kad nejudama į priekį pakankamai (pvz. įvyktų techninis ir socialinis perversmas iš benzininių auto į elektrinius).kk3
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąElektromobilis šiuo atveju daug švaresnis, nes naudoja elektrą iš baterijų ir į aplinką neišmeta jokio brudo. Brudas buvo išmetamas ankščiau, gaminant elektrą.
Parašė Haski Rodyti pranešimąIr iš karto atsakau, kad elektra gaunama ne vien deginant anglį. Argumentuodami nepamirškite paminėti atsinaujinančius elektros šaltinius - hidro ir vėjo elektrines
Parašė Haski Rodyti pranešimątaip pat atominę energetiką.
Parašė Haski Rodyti pranešimąTad mielieji dyzelio radikalai, nejaugi tas dyzelis toks jau ekonomiškas ir "jėga"?
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąPriedo to, niekas nevažinėja ir ko gero nevažinės elektromobiliais, elektromobiliai prieš 100 metų buvo sukurti ir pamiršti, prisiminti dabar, bet suinteresuotų jėgų pastangomis numarinami po truputį. Labai gaila, kad nejudama į priekį pakankamai (pvz. įvyktų techninis ir socialinis perversmas iš benzininių auto į elektrinius).
O dėl tobulėjimo yra įdomus pastebėjimas, savotiškas Moore dėsnio atitikmuo: jau 100 metų akumuliatorių talpa padidėja po 20 proc. kas 10 metų. Nors tu ką. Jei turit idėjų kaip patobulint - pirmyn. Pasaulis laukia, iškart milijonieriais tapsit. Akumuliatoriai yra ta vieta, kuri labiausiai stabdo elektromobilių plitimą.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąArklys turbūt kaip ir karvė išmeta metaną.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet vistiek buvo išmetamas.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąIsmetama, bet mazesnis kiekis
Parašė andyour Rodyti pranešimąŠiukšles irgi bet vis tiek išmeti po langais? Ar vis tik į konteinerį, kuris vežamas už miesto, kad bet vis tiek tau nesmirdėtų?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDeginant akmens anglį elektros gamybai, anglies dvideginio išmetama daugiau nei deginant tiesiogiai dyzelinį kurą.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDeginant akmens anglį elektros gamybai, anglies dvideginio išmetama daugiau nei deginant tiesiogiai dyzelinį kurą.
Į konteinerį, bet tai nėra priežastis uždrausti nesmirdančius dyzelius.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠaltinį prašau. Ačiū.
Comment
Comment