Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kol kas elektromobilių rinka yra stumiama tik dėl valstybių duodamų subsidijų. Su ta mintimi, kad po 2020 rinka bus pakankamai išvystyta, kad galėtų būti komerciškai pelninga be subsidijų.
    Pasakei "stumiama" tai susidaro įspūdis, kad valstybės privaloma tvarka išduoda elektromobilius. Niekas nieko nestumia. Skatina - taip. Tačiau kiek yra skatinimas veiksmingas, jeigu pats produktas yra prastas? Šiuo atveju ir produktas nėra blogas ir skatinimas geras (ir tai ne visur). Niekas nepirks elektromobilio su nuolaida už vis tiek kiek didesnę kainą, negu VDV, jeigu nematys jame nieko naudingo, verto ir prasmingo.

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą
      Sveikatos apsauga irgi kainuoja, ypač kai reikia žmones gydyti nuo plaučių vėžio.
      No smoking ir statistika pagerės (ne tik su plaučiais, bet ir su širdies ligomis).

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        No smoking ir statistika pagerės (ne tik su plaučiais, bet ir su širdies ligomis).
        Kitaip tariant, sutrukdykim žmonėms įsigyti rūkalų ir juos vartoti. Tas pats daroma ir su vidaus degimo varikliais. Ne tokiomis apimtimis, bet einama link to.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Pasakei "stumiama" tai susidaro įspūdis, kad valstybės privaloma tvarka išduoda elektromobilius. Niekas nieko nestumia. Skatina - taip. Tačiau kiek yra skatinimas veiksmingas, jeigu pats produktas yra prastas? Šiuo atveju ir produktas nėra blogas ir skatinimas geras (ir tai ne visur). Niekas nepirks elektromobilio su nuolaida už vis tiek kiek didesnę kainą, negu VDV, jeigu nematys jame nieko naudingo, verto ir prasmingo.
          Taip butent stumiama. Paziurek kiek Norvegijoj kainuoja Tesla Model S, Lexus GS450h ir tarkim VDV benzinine Audi A6 3,0TFSI. Pamatysi kad tesla isvis parduodama netaikant jokiu mokesciu, GS bus 30% nuo kaininko kainos, Audi bus 100% mokesciu nuo pardavimo kainos. Ka as ir noriu paskyt, kad jei butu tokios salygos ten kaip Lietuvoje niekas tu elektrmobiliu nepirktu.

          Comment


            Estai už panašią kainą lyg ir visai parai nuomoja.

            Gal kas domėjotės, kur galima europoje išsinuomoti visą parą ne už kosminius pinigus.
            Paskutinis taisė andyour; 2016.05.14, 22:32.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Tas pats daroma ir su vidaus degimo varikliais. Ne tokiomis apimtimis, bet einama link to.
              Radau internete tokius skaičius: sudeginant 1kg anglies išskiriama 2,93kg CO2 ir gaunama 2kWh elektros. Jeigu skaičiai yra kitokie - galima bus prerskaičiuoti.
              NISSAN LEAF su 30kWh akumuliatoriu gali nuvažiuoti iki 250km http://www.nissan.lt/LT/lt/vehicle/e...d-battery.html - t.y. 250km=15*2,93=43,95kg CO2.
              Panašaus dydžio NISSAN NOTE 1km išskiria 93g CO2 http://www.nissan.lt/LT/lt/vehicle/c...41_501272.html - t.y. 250km=0,093*250=23,25kg CO2. Beveik dvigubai mažiau.

              Comment


                /\

                Tu šiukšles mėtai sau po langais, vis tiek gi tarša beveik ta pati? Šiukšlių nereikia vežti - susitaupo CO2.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Radau internete tokius skaičius: sudeginant 1kg anglies išskiriama 2,93kg CO2 ir gaunama 2kWh elektros. Jeigu skaičiai yra kitokie - galima bus prerskaičiuoti.
                  NISSAN LEAF su 30kWh akumuliatoriu gali nuvažiuoti iki 250km http://www.nissan.lt/LT/lt/vehicle/e...d-battery.html - t.y. 250km=15*2,93=43,95kg CO2.
                  Panašaus dydžio NISSAN NOTE 1km išskiria 93g CO2 http://www.nissan.lt/LT/lt/vehicle/c...41_501272.html - t.y. 250km=0,093*250=23,25kg CO2. Beveik dvigubai mažiau.
                  Tai kodėl su anglimi paskaičiavai? Gal paskaičiuok išvis su mazutu kokiu? Arba gryna nafta? Na, kad tik blogesnį skaičiai gautųsi.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Tai kodėl su anglimi paskaičiavai? Gal paskaičiuok išvis su mazutu kokiu? Arba gryna nafta? Na, kad tik blogesnį skaičiai gautųsi.
                    Dar reiktų paskaičiuoti, kiek 1 litras degalų išmeta CO2 į aplinką, kol jis atkeliauja iš kokios Šiaurės jūros ar Arabijos dykumos iki degalinės Vilniuje. Ar naftos platformos, tanklaiviai, perdirbimo gamyklos, benzovežiai neišmeta CO2?
                    Flickr

                    Comment


                      Baltarusiai į Vilnių apsipirkti jau važiuoja Tesla elektromobiliais. Akropolis.

                      Comment


                        Vokiečių tyrimas kirto į paširdžius elektromobilių idėjos propaguotojams

                        Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/autonaujien....d?id=71277690

                        Comment


                          Nu tai čia kaip ir savaime aišku, kad jie yra tiek brangesni, kad ant kuro tiek nesutaupysi.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Tai kodėl su anglimi paskaičiavai?
                            Todėl kad šitoje temoje aiškino, kad "net gaminant elektrą anglies elektrinėse, teršalų išmetama mažiau".
                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Gal paskaičiuok išvis su mazutu kokiu? Arba gryna nafta?
                            Paskaičiuok, jeigu nori. Gali paskaičiuoti sudeginant dujas - gal taip bus ekologiškiau?
                            Taip kad dyzelis, dyzelis, dyzelis.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Taip kad dyzelis, dyzelis, dyzelis.
                              Juodi dyzelio dūmai, juodi dyzelio dūmai, juodi dyzelio dūmai - tau į veidą.
                              Toliau šiukšlinsi sau po langais ir aiškinsi, kad vis tiek ta pati tarša.

                              Comment


                                Elektromobiliai niekada nebus pakankamai ekonomiški vien dėl didžiulio akumuliatorių svorio. Faktiškai, jei pavyktų kada ateityje įgyvendinti, optimalus variantas turėtų būti panašus į štai tokį.
                                Varikliai varomi suskystintu vandeniliu, kaip kad dabar kai kurie varomi dujomis. Paprasčiausi vidaus degimo. Išmetimas - vandens garai, jokio nuodo. Vandenilio gamyba - Sacharoje saulės baterijos gamina elektrą, skaido jūros vandenį į vandenilį ir deguonį. Absoliučiai ekologiškas procesas, jokių nuodų.

                                Comment


                                  Ar jum neadaeina kad elektromobiliai iš esmės leidžia taršą perkelti iš miestų į pramoninius rajonus ar mažiau užterštas vietas kur koncentracija mažesnė. Nenustebčiau kad anglimis kūrenamu garvežiu vežti pigiau nei moderniu lokomotyvu, bet kažkodėl neveža, ane?
                                  *censored*

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                    Juodi dyzelio dūmai, juodi dyzelio dūmai, juodi dyzelio dūmai - tau į veidą.
                                    Jeigu tu vis dar galvoji, kad dyzelis - tai kolukyje dirbęs traktorius "Belarus" - apsižvalgyk gatvėse.
                                    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                                    Nenustebčiau kad anglimis kūrenamu garvežiu vežti pigiau nei moderniu lokomotyvu, bet kažkodėl neveža, ane?
                                    Todėl kad garvežis nepatrauks tiek svorio, kiek šiuolaikiniai.

                                    Comment


                                      Na va, tik pakalbėjom apie elektromobilių neefektyvumą ir vandenilį ir jau matome pirmąsias kregždes šioje srityje - efektyvus ekologiškas kuras automobiliams skinasi kelią.

                                      http://www.delfi.lt/video/aktualijos....d?id=71295186

                                      Comment


                                        Efektyvumas - kiek yra energijos viename kilograme nešejo?
                                        Tada kiek džouliu neša kilogramas dyzelino?

                                        Comment


                                          Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                          Efektyvumas - kiek yra energijos viename kilograme nešejo?
                                          Tada kiek džouliu neša kilogramas dyzelino?
                                          Ne džoulej esmė. Esmė - technologija kaip priversti kažką dirbti efektyviau. Asinchroniniai elektros varikliai kol kas stovi vietoje ir jų tobulėjimas nenusimato dar gana ilgą laiką, tad belieka laukti baterijų tobulėjimo. Vandenilinės technologijos tobulėja, dyzeliai ir benzininiai varikliai irgi nestovi vietoje. Mintis aiški?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X