Angliavandeniai, kurie sudega katilinių krosnyse, taip pat išskyria anglies dvideginį. Chemijos pamokose mokykloje apie tai pasakojo ir visi apie tai puikiai žino.
Taip kad dyzelis, dyzelis, dyzelis. Ir tik su mechanine dėže.
Angliavandeniai, kurie sudega katilinių krosnyse, taip pat išskyria anglies dvideginį. Chemijos pamokose mokykloje apie tai pasakojo ir visi apie tai puikiai žino.
Taip kad dyzelis, dyzelis, dyzelis. Ir tik su mechanine dėže.
Prašiau skaičių, o ne vaikystės prisiminimų. Kiek vidutiniškai išmetama kenksmingų medžiagų į atmosferą kilometrui nuvažiuoto atstumo vidaus degimo varikliu ir kiek tam pačiam kilometrui elektromobilio suvartojamos elektros gamybai?
Prašiau skaičių, o ne vaikystės prisiminimų. Kiek vidutiniškai išmetama kenksmingų medžiagų į atmosferą kilometrui nuvažiuoto atstumo vidaus degimo varikliu ir kiek tam pačiam kilometrui elektromobilio suvartojamos elektros gamybai?
Padarom tokį eksperimentą... pajungiam žarną nuo dujų išmetimo vamzdžio atgal į automobilio saloną ir pažiūrėsim kiek išbūsit Po to pasakokit kaip vidaus degimo varikliai neteršia MIESTŲ.
Nereiketu ir jokios jungties i salona, uztektu nuvaziuot i tokius miestus, kaip Pekina ar New Delhi
Pekine pagrindinis teršėjas yra pramonės įmonės. Taip pat nepamirškite, kad labai daug Kinijos gyventojų rūko, o cigarėčių dūmai yra labai kenksmingi. Delyje pagrindinė problema yra viešojo transporto neatitikimas miesto dydžiui - nėra nei tramvajų, nei troleibusų, metro perveža tik apie 3mln/d, kai panašaus dydžio Tokijuje - apie 9mln (ir tai iškart matosi).
Nu mazu vaiku darzelis. Elektromobilis tikrai manau mieste yra zymiai ekologiskesne priemone nei VDV. Bet is cia rasinejanciu bent zinote kiek jie kainuoja. BMW i3 kainuoja ~40k EUR. Uz tiek gali rinktis dyzelini BMW 120d su kuriuo tikrai daugiau galima nuveikt.
Nissan Leaf kainuoja 2x brangiau nei analogas su VDV
Isvada tokia : kol elektromobiliu kainos nenukris iki VDV lygio,kol nebus galima nuvaziuot 700km su vienu ikrovimu,kol pilnas ikrovimas nebus trumpesnis nei 10min - tol ju pirkt visiskai neapsimoka. Nebent neturi kur det pinigu turi seimoje dar +2 masinas tuomet gali nusipirkt ant prikolo pasivazinet ir panasiai, nes durniausia kad ji galima panaudot tik mieste - o tam yra viesasis transportas.
Tai ta pacia logika vadovaujantis... kodel buduliokai man mieste suka savo purvinus dyzelius ir nuodija gyventojus, kai mieste yra viesasis transportas?
Kazkaip ziuriu, kad didzioji dauguma sveikatos neskaiciuoja, tik paverkia kad vaistai brangus, kai jau suserga...
Nu mazu vaiku darzelis. Elektromobilis tikrai manau mieste yra zymiai ekologiskesne priemone nei VDV. Bet is cia rasinejanciu bent zinote kiek jie kainuoja. BMW i3 kainuoja ~40k EUR. Uz tiek gali rinktis dyzelini BMW 120d su kuriuo tikrai daugiau galima nuveikt.
Nissan Leaf kainuoja 2x brangiau nei analogas su VDV
Isvada tokia : kol elektromobiliu kainos nenukris iki VDV lygio,kol nebus galima nuvaziuot 700km su vienu ikrovimu,kol pilnas ikrovimas nebus trumpesnis nei 10min - tol ju pirkt visiskai neapsimoka. Nebent neturi kur det pinigu turi seimoje dar +2 masinas tuomet gali nusipirkt ant prikolo pasivazinet ir panasiai, nes durniausia kad ji galima panaudot tik mieste - o tam yra viesasis transportas.
Truputį paradoksas gaunasi. Niekas nesiginčija, kad elektromobilių kaina yra patraukli. Tas pats ir su nuvažiuojamu atstumu bei pakrovimu. Nepaisant to, elektromobilių pardavimai auga sparčiai.
Tikėtina, kad dabar jie patenkins daugiausiai uždirbančių asmenų poreikius, o tai (gamybos didinimas) leis sumažinti jų kainą ir ją padaryti prieinamesnę plačioms masėms.
Truputį paradoksas gaunasi. Niekas nesiginčija, kad elektromobilių kaina yra patraukli. Tas pats ir su nuvažiuojamu atstumu bei pakrovimu. Nepaisant to, elektromobilių pardavimai auga sparčiai.
Tikėtina, kad dabar jie patenkins daugiausiai uždirbančių asmenų poreikius, o tai (gamybos didinimas) leis sumažinti jų kainą ir ją padaryti prieinamesnę plačioms masėms.
Matai kai kuriose salyse kaip Olandija,Danija ar Norvegija - jiems nera taikomi mokesciai ir daug lengvatu, todel ten ir auga. Pas mus buvusiame ex-soc.lagery as nematau jokiu tendenciju,kad elektromobiliai ar hybridai taps populiarus bent prie dabartiniu salygu, nes neskaitant oro tarsos jie pries dyzelius del dinamikos ar kitu patogumu neturi. Jei Norvegijoj nuimtum mokescius visi jau kita diena sestu i VDV. Pamenu norvegas vienas nusipirkes GS450h labai nustebo,kad ant LT yra kas perka hybridus kaip pasakiau kad pas mus kainuoja 530d ar A6 3,0TDI labai panasiai kieki ir 450h
Matai kai kuriose salyse kaip Olandija,Danija ar Norvegija - jiems nera taikomi mokesciai ir daug lengvatu, todel ten ir auga. Pas mus buvusiame ex-soc.lagery as nematau jokiu tendenciju,kad elektromobiliai ar hybridai taps populiarus bent prie dabartiniu salygu, nes neskaitant oro tarsos jie pries dyzelius del dinamikos ar kitu patogumu neturi. Jei Norvegijoj nuimtum mokescius visi jau kita diena sestu i VDV. Pamenu norvegas vienas nusipirkes GS450h labai nustebo,kad ant LT yra kas perka hybridus kaip pasakiau kad pas mus kainuoja 530d ar A6 3,0TDI labai panasiai kieki ir 450h
Nereikia vertinti visko vien tik iš savo kiemo. Bendra pasaulio statistika yra elektromobilių pusėje, pardavimai auga ir spartėja.
Elektromobiliai turi nežmonišką dinamiką ir sukimo momentus. Dėl itin žemai esančio svorio centro ir dėl elektrinių variklių pajėgumų jie į šuns vietą deda net itin aukštos kainos galingus automobilius.
Kol kas elektromobilių rinka yra stumiama tik dėl valstybių duodamų subsidijų. Su ta mintimi, kad po 2020 rinka bus pakankamai išvystyta, kad galėtų būti komerciškai pelninga be subsidijų.
Comment