Mes gyvename demopkratinėje valstybėje, kur kiekvienas turi teisę išsakyti savo nuomonę apie viską.
Jeigu jau mes gyvename demokratinėje valstybėje, tai kodėl tu vis dar gyveni kažkokioje karalystėje, kur tik dyzelis yra geriausias, nors taip demokratinėje valstybėje nėra. Žmonės naudoja benzininius, dyzelinius, hibridinius automobilius ar elektromobilius.
Jeigu jau mes gyvename demokratinėje valstybėje, tai kodėl tu vis dar gyveni kažkokioje karalystėje, kur tik dyzelis yra geriausias, nors taip demokratinėje valstybėje nėra. Žmonės naudoja benzininius, dyzelinius, hibridinius automobilius ar elektromobilius.
Kartoju: norite važinėti elektromobiliais, hibridais, LPG, benzinais, dyzeliais, SNG - važinėkite. Aš visada esu už pasirinkimo laisvę. O teisė rinkti automobilio variklio tipo yra viena iš laisvių.
Mes gyvename demokratinėje valstybėje, kur kiekvienas turi teisę išsakyti savo nuomonę apie viską.
Tai aš ir nedraudžiu (nors moderatorių vietoje dar gerai pagalvočiau), tik prašau. Nes tavo nuomonė:
1. visiems žinoma
2. Nelabai kuo pagrįsta
3. Jei kiti pagrindžia, tu pareiški, kad jų pagrindimų neskaitysi, nes "tiesiog žinai geriau".
Iš viso to išplaukia, kad tavo nuomonė kitiems gal nelabai ir įdomi.
Kartoju: norite važinėti elektromobiliais, hibridais, LPG, benzinais, dyzeliais, SNG - važinėkite. Aš visada esu už pasirinkimo laisvę. O teisė rinkti automobilio variklio tipo yra viena iš laisvių.
Niekas ir neplanuoja uždrausti tau rinktis! Tik jeigu planuoji rinktis neprotingai, tai nebijok už tai ir susimokėti...
Štai ir Vokiečiai suka tuo keliu, vakar dar skaičiau straipsnį, kad jie planuoja uždrausti dyzeliams, neatitinkantiems Euro6 standarto, įvažiuoti į miestus. Paduos į lietuvą dyzelių, bus kažkam džiaugsmo..
Štai ir Vokiečiai suka tuo keliu, vakar dar skaičiau straipsnį, kad jie planuoja uždrausti dyzeliams, neatitinkantiems Euro6 standarto, įvažiuoti į miestus. Paduos į lietuvą dyzelių, bus kažkam džiaugsmo..
Lietuviams manau tikrai puikios naujienos, atpigs senesni naudoti dyzeliai iš Vokietijos.
Miesto centruose ir taip nepakanka vietos, o jus norite dar elektrinę pastatyti.
Pilna Vilniuje vietos. Va, šalia Quadrumo apleista teritorija su kažkokia troba. Nugriausim ir elektrinę anglimi kūrenamą pastatysim. Juk NMC reikia daug elektros energijos...
O kiek galima brukti frazes apie tai, kad visiems persėdus į elektromobilius, oras bus superšvarus ir nebus sergančių kvėpavimo takų ligomis?
Mieste 90% (neskaitant senų individualių namų rajonų žiemą) oro taršos yra dėl automobilių, pramonė šiais laikais teršia labai mažai, beto yra toli nuo gyvenamųjų rajonų.
O kiek galima brukti frazes apie tai, kad visiems persėdus į elektromobilius, oras bus superšvarus ir nebus sergančių kvėpavimo takų ligomis?
Niekas nesako, kad nebus. Tiesiog yra mokslininkų nustatyta, kad tam tikras mirčių kiekis Europoje yra būtent dėl dyzelio teršalų, todėl sumažinus dyzelinių auto skaičių logiška, kad tų mirčių sumažėtų. Betgi tu mokslininkų neskaitai.
Joks kuras nera 100% svarus, bet... Nissan Leaf, varomas isskirtinai anglies elektrines elektra yra svaresnis nei svariausias dyzelis Ir tai ne del to, kad yra elektra, o paprasciausiai del fakto, jog "masine gamyba" naturaliai yra efektyvesne (siuo atveju svaresne) nei vienetine. Tad jei ir elektrine butu varoma tuo paciu dyzeliu, o jos elektra panaudota tokiam kiekiui elektromobiliu, koks atitiktu dyzeliniu masinu ir elektrines galia - elektromobiliai vistiek butu svaresni, nes elektrine ta pacia galia pagamintu svariau ir efektyviau nei kruva mazu traktoriuku
Mieste 90% (neskaitant senų individualių namų rajonų žiemą) oro taršos yra dėl automobilių, pramonė šiais laikais teršia labai mažai, beto yra toli nuo gyvenamųjų rajonų.
O kiek tai būtų ne miestų (nes reikia mąstyti globaliai, o ne vien tik miesto ribose) tai sudarytų pasaulio mąstu?
O kiek tai būtų ne miestų (nes reikia mąstyti globaliai, o ne vien tik miesto ribose) tai sudarytų pasaulio mąstu?
Todėl vis daugiau žmonių atsijungia nuo centrinio šildymo ir montuoja boilerius?
Todėl vis daugiau žmonių atsijungia nuo centrinio šildymo ir montuoja boilerius?
Zinoma, visi atsijungia del ekologijos ir dar pagalvoja apie efektyvuma pakeliui Jei kalbetum apie kaina, tai dar butu geras klaustukas, nes pvz Kaune dujos nebeapsimoka (jei renovuotas namas arba nauja statyba (pvz http://www.vasiliauskaspage.com/inde...ektai/zenitas/ naudoja miesto sildyma, nes tai gerokai pigiau nei dujos). Bet nenukrypstam nuo temos, tamstos argumentas neteisingas nei ekologijos, nei efektyvumo, nei ekonomijos prasme
„Tesla“ vadovas Elonas Muskas, prasidėjus beprotybei dėl „Model 3“, pažadėjo pasaulį nustebinti dar dviem modeliais. Manoma, kad 2018 m. pasirodys „Model 4“ (koncepcija – primenanti mažą miesto automobilį „Renault Zoe“) ir „Model Y“ (kompaktiškas krosoveris). „Tesla“ taip pat žada „Tesla Roadster“ įpėdinį ir netgi elektrinį pikapą.
Tačiau kol kas didžiausias „Tesla“ pasiekimas šiais metais yra tas, kad kompanijos elektromobilis pirmą kartą peržengė 300 mylių (apie 485 km) ribą.
Rezultatą pagerino 9 myliomis
„Autocar“ praneša, kad aplinkos apsaugos agentūra EPA oficialiai patvirtino, kad atnaujintas „Model S“ gali nuvažiuoti be įkrovimo 303,2 mylias. Taigi ankstesnė riba peržengta 9 myliomis (14,5 km)!
Neoficialiais duomenimis atnaujinto „Model S“ versija iki 100 km/val. įsibėgės greičiau nei dabartinė, tokį greitį pasiekianti per 2,7 sek.
Kiti modelio atnaujinimai – žiedadulkes bei itin smulkius organizmus sulaikantys HEPA oro filtrai, galingesni įkrovikliai, leisiantys elektromobilio akumuliatorių įkrauti greičiau.
Comment