Parašė Jegermeister
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu tai tada nepirk elektromobilio. Problem solved
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąMan Formula E nepatinka tik tuo, kad keičiamas automobilis visas įpusėjus distancijai, o ne pakraunama ar pakeičiama baterija.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąMan Formula E nepatinka tik tuo, kad keičiamas automobilis visas įpusėjus distancijai, o ne pakraunama ar pakeičiama baterija.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąMan labiausiai garsas nepatinka, kaip kokio dulkių siurblio.
Comment
-
„Honda“ dar kartą bandys sėkmę gamindama elektromobilius
http://vz.lt/laisvalaikis/automobili...lektromobilius
Japonijos automobilių gamintoja „Honda“ gaminti elektromobilius jau yra bandžiusi. 2014 m. bendrovė nustojo gaminti visiškai elektrinį „Fit EV“ ir porą metų apie šio gamintojo elektromobilius nebuvo nieko girdėti.
Visgi japonai priėmė sprendimą pamėginti dar kartą. Šįkart bendrovė dar šiemet žada išleisti vandeniliu varomą „Clarity“ modelį, netrukus po to pasirodys elektra varomas „Clarity“ modelis. Dar po metų, 2017 m. pabaigoje, „Honda“ išleis iš tinklo įkraunamą hibridinį „Clarity“.
Comment
-
Nissan Leaf blogas – automobilio iš JAV nuotykiai Lietuvoje
Grįžtant prie temos – atstumas nuo Šiaulių – didesnis nei maksimaliai galimas nuvažiuoti. Pasirinkime – keturios alternatyvos:
* Bandyti važiuoti iki Kauno ribos, kur yra PC Mega, prie kurios yra įkrovimo stotelė (apie ją detaliau – kitame įraše). Atstumas – apie 135 km. Tada įsikrauti ir važiuoti iki namų
* Važiuoti iki Kryžkalnio, kur autobusų stotyje turėtų būti įkrovimo stotelę, įkrauti ir tada mėginti pasiekti namus
* Važiuoti trumpiausiu keliu, o sustojus kviestis traliuką, kuris nuvežtų iki namų
* Iš kart samdyti traliuką, kad pargabentų Nissan Leaf iš Šiaulių iki pat namų.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
VĮ „Regitra“ duomenimis, 2011 metais Lietuvoje buvo užregistruoti tik 4 elektromobiliai, o 2016 metais jų skaičius perkopė 220.
http://www.technologijos.lt/n/techno...ublikacijos%29AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąTai tikėtina, kad pasieksime 1000 elektromobilių per metus.
http://www.technologijos.lt/n/techno...ublikacijos%29
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKaina yra susijusi su kaina. Tą skirtumą kažkaip reikia padengti. Nemokamas parkavimas man neįdomus (kelis € į metus nesunkiai sumokėsių), kamščių aplenkimas autobusinėmis juostomis - taip pat (turiu Vilniečio kortelę). Dyzkuras dabar kainuoja nebrangiai.
O štai atstumas - labai svarbus. Nesinori sustoti kur nors Lenkijoje su išsikrovusia batareika.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai aš ir nesiruošiu. Tik skirtingai nuo "elektromobilistų" neagituoju neleisti-apmokestinti-uždrausti.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNa, niekad ir neegituoja drausti ir pan.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMokėsčių įvedimas taip pat yra draudimas. Taip kad dyzelis yra geras automobilis. Ir ne kitaip.
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąLoginė klaida
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLoginė klaida yra laikyti dyzelinius automobilius pagrindiniu žmonių sviekatos ir gamtos problemų šaltiniu.
http://www.eea.europa.eu/publication...in-europe-2015
Na taip, geriau gyvent kaip rusui, det skersa ant aplinkosaugos ir gert radioaktyvu piena
Tik neidele problema, jog visi uzkieteje "dyzelistai" nuodija netik save, bet ir aplinkinius
Tingintiems skaityt:
There is no one figure in the EEA’s report that says how many deaths have been caused specifically by diesel emissions, still less by VW’s excess emissions specifically. However, it estimates that 432,000 people in 40 European countries died prematurely in 2012, due to concentrations of particulate matter in the atmosphere, while another 75,000 died from long-term exposure to nitrogen oxide and another 17,000 due to exposure to ground-level ozone. Over 90% of those deaths happened in the 28 countries of the E.U..
The non-governmental agency Transport & Environment (T&E) said that the EEA’s estimates are, if anything, conservative, given that its estimate of premature deaths for the U.K. in 2012, at 14,100, was 40% lower than the U.K.’s own estimate of 23,500.
Vehicle emissions contribute to human health problems through all three channels–particulate matter, ozone and nitrogen oxides. But T&E zeroed in on the number of deaths caused by the last of the three, given that the road transport sector–cars, trucks, buses and vans–still accounted for 40% of total E.U. emissions of nitrogen oxides, or NOx in 2013. The EEA noted that diesel-powered vehicles accounted for around 80% of total NOx emissions from vehicles.
Paskutinis taisė ViR2; 2016.04.26, 20:00.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąTai turbut
O kas liečia radioaktyvų pieną - visos atominės elktrinės turi būti išjungtos.Paskutinis taisė Aleksio; 2016.04.27, 12:07.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNeplanuoju nei skaityti tavo nuorodų, nei žiūrėti tavo filmukus. Dyzelis yra geras variklis. O mokslininkų nuomonių aš neskaitau.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai gal tu tada nebediskutuok tose temose, kur nieko neišmanai ir net neatsižvelgi į mokslininkų duomenis?Paskutinis taisė Aleksio; 2016.04.27, 12:39.
Comment
Comment