Tie patys argumentai... Tai elektrinis šaldytuvas irgi naudoja elektrinėje pagamintą energiją. Tai jis ką, prastesnis už kokį dyzeliu varomą šaldytuvą? Nu kvaili argumentai. Jeigu elektra gaminama deginant anglį, tai jis bus taip gaminama nepaisant to ar gatvėje važiuoja elektromobilis ar dyzelis/benzinas. Faktas. Faktas ir tas, kad AE sparčiai auga, taigi ilgainiui keis visus senus elektros gamybos būdus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Ta pačia tema
How two-cylinder engines and F1 technology could redefine road cars
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/...fine-road-cars
"I think there is a beautiful partnership between high-voltage hybrid systems and internal combustion engines, where they can help each other," he explained. "There is a huge problem with the mass of batteries in pure electric vehicles. Cars need to have low aerodynamic losses and be lightweight [to be efficient], but as soon as you say 'lightweight' and 'electric vehicle' there is a huge conflict. So what you want is a system that recovers all that kinetic energy and a system that uses gasoline because gasoline has great energy density. But you want an engine that converts that at greater than 50% efficiency to useful work.
"If in the future we are all going to be living in cities and close together, then electric cars are fine. But we need to make sure that the electricity comes from an honourable source -- it's very important that we keep an eye on that. What comes out of our three-pin [wall] socket hasn't necessarily come from a great source.
"If it's coming from solar panels on all the buildings then fine, but if it's coming from coal-fired power stations or gas turbines, I don't think it's that honourable. In cities an EV [electric vehicle] with zero emissions is perfect, but as soon as we start doing say 100km or maybe even 80km -- not a big number -- then a hybrid makes more sense."
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąVisi tik kliedi apie atmosferą, o kad į veidą dyzeliai degėsius pučia tai tipo normalu.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ mieste sudėjus visus dyzelius, gautusi tūkstančiai tokių į veidą.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąPasek pasakų dar.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPats žvalgiausiu Priuso, 6-7 metų senumo - Lietuvoje visų akumai leisgyviai
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąNematavau, nereikejo, bet speju virs penkiu...
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKaip nustatyti akumuliatoriaus gyvybingumą? Vežt į atstovybę?
Comment
-
Siulau baigt tuos burtus apie tarsius elektromobilius ir pradet vadovautis moksliniais tyrimais, o ne neaiskiom personom
O cia labai detaliai paaiskinta
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNetiesa.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąZinoma, kai sudedi dyzelinius lauzus i viena eile, jie mistiskai pranykstaPaskutinis taisė Aleksio; 2016.04.11, 17:05.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPirmiasia, jokių dyzelinių laužų nėra - visi jie atitinka techapžiūros reikalavimus. Antra - jie nėra tokie taršūs, kaip mums bando vaizduoti. Taip kad dyzelis, dyzelis, dyzelis. Šiuolaikiniai dyzeliai išmeta mažiau nei 100g CO2/1km (ir tai yra prie nominalių degalų sąnaudų, realybėje kuro vartojama dar mažiau).Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVienu žodžiu, supratome, kad benzininiams varikliams pretenzijų nėra...
Juk iš esmės yra elektromobiliai vs degimo variklius.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAha man čia irgi įdomiai ta diskusija pakrypo
Juk iš esmės yra elektromobiliai vs degimo variklius.Paskutinis taisė Sula; 2016.04.11, 20:19.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVienu žodžiu, supratome, kad benzininiams varikliams pretenzijų nėra...Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąBenzininiai varikliai išmeta daug mažiau kietųjų dalelių ir azoto oksidų (kas sukelia smogą) nei dyzeliniai. Elektriniai, aišku, dar ekologiškesni. Už benzininius dar ekologiškesni varomi dujomis (tiek LPG, tiek LNG).
Tas pats tikrinimas su 5000 apsukų TA. Kodėl benzinų variklių netikrina, sakykim prie 10000? Nesu užsiangažavęs, bet kažkas čia ne taip. T.y. visi VDV yra taršūs, ypač jeigu ne nauji.
Elektros varikliai tiesiogiai iš viso neteršia, apie ką kalba?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąOK, nesigilinsime, žinome kas yra realybėje Lietuvoje.
Tas pats tikrinimas su 5000 apsukų TA. Kodėl benzinų variklių netikrina, sakykim prie 10000? Nesu užsiangažavęs, bet kažkas čia ne taip. T.y. visi VDV yra taršūs, ypač jeigu ne nauji.
Elektros varikliai tiesiogiai iš viso neteršia, apie ką kalba?
Man bjauriau atrodo pastarieji.Post in English - fight censorship!
Comment
Comment