Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tie patys argumentai... Tai elektrinis šaldytuvas irgi naudoja elektrinėje pagamintą energiją. Tai jis ką, prastesnis už kokį dyzeliu varomą šaldytuvą? Nu kvaili argumentai. Jeigu elektra gaminama deginant anglį, tai jis bus taip gaminama nepaisant to ar gatvėje važiuoja elektromobilis ar dyzelis/benzinas. Faktas. Faktas ir tas, kad AE sparčiai auga, taigi ilgainiui keis visus senus elektros gamybos būdus.

    Comment


      Ta pačia tema

      How two-cylinder engines and F1 technology could redefine road cars
      http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/...fine-road-cars

      "I think there is a beautiful partnership between high-voltage hybrid systems and internal combustion engines, where they can help each other," he explained. "There is a huge problem with the mass of batteries in pure electric vehicles. Cars need to have low aerodynamic losses and be lightweight [to be efficient], but as soon as you say 'lightweight' and 'electric vehicle' there is a huge conflict. So what you want is a system that recovers all that kinetic energy and a system that uses gasoline because gasoline has great energy density. But you want an engine that converts that at greater than 50% efficiency to useful work.

      "If in the future we are all going to be living in cities and close together, then electric cars are fine. But we need to make sure that the electricity comes from an honourable source -- it's very important that we keep an eye on that. What comes out of our three-pin [wall] socket hasn't necessarily come from a great source.

      "If it's coming from solar panels on all the buildings then fine, but if it's coming from coal-fired power stations or gas turbines, I don't think it's that honourable. In cities an EV [electric vehicle] with zero emissions is perfect, but as soon as we start doing say 100km or maybe even 80km -- not a big number -- then a hybrid makes more sense."

      Comment


        /\ ir vėl ta pati dainelė iš naujo. Kad ir padangas degintų gaminant elektrą elektromobiliams, nors tada būtų filtrai uždėti. Visi tik kliedi apie atmosferą, o kad į veidą dyzeliai degėsius pučia tai tipo normalu.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          Visi tik kliedi apie atmosferą, o kad į veidą dyzeliai degėsius pučia tai tipo normalu.
          Dyzelinis degėsis yra čia arba čia

          Comment


            /\ mieste sudėjus visus dyzelius, gautusi tūkstančiai tokių į veidą.

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              /\ mieste sudėjus visus dyzelius, gautusi tūkstančiai tokių į veidą.
              Netiesa.

              Comment


                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                Pasek pasakų dar.
                Kokias pasakas? Aš su savo 66kw važiuodamas 80-90 užmiestyje irgi galiu pasiekt tokius skaičius.
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Pats žvalgiausiu Priuso, 6-7 metų senumo - Lietuvoje visų akumai leisgyviai
                  Kaip nustatyti akumuliatoriaus gyvybingumą? Vežt į atstovybę?

                  Comment


                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                    Nematavau, nereikejo, bet speju virs penkiu...
                    O 120-130 km/h teko matuot?

                    Comment


                      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                      Kaip nustatyti akumuliatoriaus gyvybingumą? Vežt į atstovybę?
                      Nežinau. Įtariu, kad "gariūniniu" atveju tiesiog testiniu važiavimu.

                      Comment


                        Siulau baigt tuos burtus apie tarsius elektromobilius ir pradet vadovautis moksliniais tyrimais, o ne neaiskiom personom




                        O cia labai detaliai paaiskinta

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Netiesa.
                          Zinoma, kai sudedi dyzelinius lauzus i viena eile, jie mistiskai pranyksta, o kruvos mazu traktoriuku efektyvumas pasidaro mistiskai geresnis net nei anglies kurenamos jegaines Baudas turetu israsinet uz dyzelnes masinas miestuose...

                          Comment


                            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                            Zinoma, kai sudedi dyzelinius lauzus i viena eile, jie mistiskai pranyksta
                            Pirmiasia, jokių dyzelinių laužų nėra - visi jie atitinka techapžiūros reikalavimus. Antra - jie nėra tokie taršūs, kaip mums bando vaizduoti. Taip kad dyzelis, dyzelis, dyzelis. Šiuolaikiniai dyzeliai išmeta mažiau nei 100g CO2/1km (ir tai yra prie nominalių degalų sąnaudų, realybėje kuro vartojama dar mažiau).
                            Paskutinis taisė Aleksio; 2016.04.11, 17:05.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Pirmiasia, jokių dyzelinių laužų nėra - visi jie atitinka techapžiūros reikalavimus. Antra - jie nėra tokie taršūs, kaip mums bando vaizduoti. Taip kad dyzelis, dyzelis, dyzelis. Šiuolaikiniai dyzeliai išmeta mažiau nei 100g CO2/1km (ir tai yra prie nominalių degalų sąnaudų, realybėje kuro vartojama dar mažiau).
                              Tai CO2 nėra tiek labai svarbu. Daug įdomiau kiek išmeta suodžių ir kitų kietųjų dalelių, kurios vėžį sukelia.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Vienu žodžiu, supratome, kad benzininiams varikliams pretenzijų nėra...

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Vienu žodžiu, supratome, kad benzininiams varikliams pretenzijų nėra...
                                  Aha man čia irgi įdomiai ta diskusija pakrypo

                                  Juk iš esmės yra elektromobiliai vs degimo variklius.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Aha man čia irgi įdomiai ta diskusija pakrypo

                                    Juk iš esmės yra elektromobiliai vs degimo variklius.
                                    Aš, kai vos neapsinuodijau išmetamosiomis dujomis nuo visiškai tvarkingo automobilio, fiziškai nepernešu benzino.
                                    Paskutinis taisė Sula; 2016.04.11, 20:19.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Vienu žodžiu, supratome, kad benzininiams varikliams pretenzijų nėra...
                                      Benzininiai varikliai išmeta daug mažiau kietųjų dalelių ir azoto oksidų (kas sukelia smogą) nei dyzeliniai. Elektriniai, aišku, dar ekologiškesni. Už benzininius dar ekologiškesni varomi dujomis (tiek LPG, tiek LNG).
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Benzininiai varikliai išmeta daug mažiau kietųjų dalelių ir azoto oksidų (kas sukelia smogą) nei dyzeliniai. Elektriniai, aišku, dar ekologiškesni. Už benzininius dar ekologiškesni varomi dujomis (tiek LPG, tiek LNG).
                                        OK, nesigilinsime, žinome kas yra realybėje Lietuvoje.
                                        Tas pats tikrinimas su 5000 apsukų TA. Kodėl benzinų variklių netikrina, sakykim prie 10000? Nesu užsiangažavęs, bet kažkas čia ne taip. T.y. visi VDV yra taršūs, ypač jeigu ne nauji.
                                        Elektros varikliai tiesiogiai iš viso neteršia, apie ką kalba?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          OK, nesigilinsime, žinome kas yra realybėje Lietuvoje.
                                          Tas pats tikrinimas su 5000 apsukų TA. Kodėl benzinų variklių netikrina, sakykim prie 10000? Nesu užsiangažavęs, bet kažkas čia ne taip. T.y. visi VDV yra taršūs, ypač jeigu ne nauji.
                                          Elektros varikliai tiesiogiai iš viso neteršia, apie ką kalba?
                                          Nes benzininiai suodžiais ir prie aukštų apsukų nesispjaudo. O, kad teršia tai taip. Tik tarša kitokia. Benzininiai dėl didesnio kuro sunaudojimo išmeta daugiau CO (būtent to, nuo kurio "galima nusinuodyt"), CO2, dyzeliniai - kietųjų dalelių (t.y. tų mielų juodų dūmų, sukeliančių vėžį ) ir azoto oksidų.

                                          Man bjauriau atrodo pastarieji.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X