Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Slovakija, Čekija. Gal net Lenkija, Rumunija/Bulgarija nemenkesnės kandidatės manau. Slovakijoj turbūt daugiausiai žmonių dirba auto pramonėje iš visų Europos valstybių.
    O galima išgirsti apie ką tu nutarei, kad aš rašiau?.. Pasiskaičius tavo komentarą įdomios mintys kyla

    Comment


      Na, didesnis komfortas nei traktoriuj irgi turetu but iskaiciuotas i kainos premium

      Comment


        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
        Na, didesnis komfortas nei traktoriuj irgi turetu but iskaiciuotas i kainos premium
        Kame tu matai ta komforta hybridas vs dyzelis. Testinau NX300h - as ten stebuklo nepamaciau, kaip tik sakyciau dyzelis geriau, nors reiketu gaut Audi hybrida pabandyt. Pasirinktas buvo R.Rover dyzelis finale

        Comment


          Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
          O galima išgirsti apie ką tu nutarei, kad aš rašiau?.. Pasiskaičius tavo komentarą įdomios mintys kyla
          Kas taip įdomaus dėl elementaraus neatidaus skaitymo apsižioplinimo?

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            Kame tu matai ta komforta hybridas vs dyzelis. Testinau NX300h - as ten stebuklo nepamaciau, kaip tik sakyciau dyzelis geriau, nors reiketu gaut Audi hybrida pabandyt. Pasirinktas buvo R.Rover dyzelis finale
            Vaziavimo komforte, vibracijos nebuvime, garso nebuvime, smarves nebuvime, nereikejime liest riebaluotu koloneles zarnu ir moraliniam pasitenkinime, jog isleidi maziau kancerogenu ir maziau nuodyji aplinkinius ir save nei su dyzeliu

            Comment


              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              Vaziavimo komforte, vibracijos nebuvime, garso nebuvime, smarves nebuvime, nereikejime liest riebaluotu koloneles zarnu
              Dyzelis be problemų užtikrina komfortišką važiavimą, vibracijos nesijaučia (jeigu pagalvės normalios), smarvės nesijaučia, techninis purvas nėra purvas.

              Comment


                Įdomu koks elektromobilių akumuliatorių resursas ir kiek kainuos kai jį reiks keisti?

                Comment


                  Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                  Įdomu koks elektromobilių akumuliatorių resursas ir kiek kainuos kai jį reiks keisti?
                  Leaf - +-300 000km ir 8k usd kaina

                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Dyzelis be problemų užtikrina komfortišką važiavimą, vibracijos nesijaučia (jeigu pagalvės normalios), smarvės nesijaučia, techninis purvas nėra purvas.
                  Manau neteko pasivazinet su tokio pat modelio normalia masina ir dyzeline... ) Kas yra techninis purvas?

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Leaf - +-300 000km
                    O pagal metus kiek?
                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Manau neteko pasivazinet su tokio pat modelio normalia masina ir dyzeline
                    Normalia mašina yra dyzelis su mechanine dėže.
                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Kas yra techninis purvas?
                    Naftos produktai. Yra toks senas posakis.
                    Paskutinis taisė Aleksio; 2016.04.07, 09:57.

                    Comment


                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                      Leaf - +-300 000km ir 8k usd kaina
                      Aš tiek nuvažiuoju per 20 metų. Tai vadinasi visam mašinos gyvenimui?

                      Comment


                        Leaf tik 6-ti metai gaminamas, tai tikriausiai nežinomas realus baterijos resursas. Teoriškai jis turėtų priklausyti nuo ciklų ir apkrovimo sąlygų, talpa ir srovė turėtų kristi su laiku.

                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Vaziavimo komforte, vibracijos nebuvime, garso nebuvime, smarves nebuvime, nereikejime liest riebaluotu koloneles zarnu ir moraliniam pasitenkinime, jog isleidi maziau kancerogenu ir maziau nuodyji aplinkinius ir save nei su dyzeliu
                          Nu realiai butu idomu gaut pavaziuot A3 e-tron ir palygint su 2.0TDI. Bet ka cia rasineji apie vibracijas ir smarves tai bobuciu pasakos. Kur tu matai vibracija ir smarves siuolaikiniuose dyzeliuose. Euro 5b,6 dar ziurek ar tik ne maziau smirda uz hibridus ypac japoniskus su atmosferiniais caro laiku varikliais.

                          Apie garsa tai isvis geriau nerasinek nesamoniu - yra toks dalykas kaip Start/Stop. Prie sviesaforo variklis nedirba
                          Paskutinis taisė Darius555; 2016.04.07, 11:32.

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            Nu realiai butu idomu gaut pavaziuot A3 e-tron ir palygint su 2.0TDI. Bet ka cia rasineji apie vibracijas ir smarves tai bobuciu pasakos. Kur tu matai vibracija ir smarves siuolaikiniuose dyzeliuose. Euro 5b,6 dar ziurek ar tik ne maziau smirda uz hibridus ypac japoniskus su atmosferiniais caro laiku varikliais.

                            Apie garsa tai isvis geriau nerasinek nesamoniu - yra toks dalykas kaip Start/Stop. Prie sviesaforo variklis nedirba
                            Na, pvz. 2012 metų Passatas BlueMotion dyzelis tikrai turi vibracijų. Garsas irgi didesnis, negu benzininio analogo. Gal šių metų modeliai jau pažengę toliau... ?

                            Comment


                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                              Apie garsa tai isvis geriau nerasinek nesamoniu - yra toks dalykas kaip Start/Stop. Prie sviesaforo variklis nedirba
                              Žmogau, tu gal nematęs elektromobilio? Ten garso nėra ne tai, kad stovint prie šviesoforo pusė minutės, bet iš viso!

                              Ar įsivaizduoji kaip pasikeistų gyvenimo kokybė miestuose prie gatvių, jei nebūtų garso ir taršos nuo gatvių? Aš manau tai būtų visiškas miestų atgimimas.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Leaf tik 6-ti metai gaminamas, tai tikriausiai nežinomas realus baterijos resursas. Teoriškai jis turėtų priklausyti nuo ciklų ir apkrovimo sąlygų, talpa ir srovė turėtų kristi su laiku.
                                Šiaip tai iki šiol nėra tekę matyti akumuliatorių kurie nesentų vien nuo laikymo. Parametrai blogėja vien nuo stovėjimo, net nekraunant-iškraunant. Todėl ilgaamžiškumas iš tikro nežinomas. Šis parametras nesvarbus nebent kokiems taksi, kurie važiuoja kiaurą parą.

                                Comment


                                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                  Šiaip tai iki šiol nėra tekę matyti akumuliatorių kurie nesentų vien nuo laikymo. Parametrai blogėja vien nuo stovėjimo, net nekraunant-iškraunant. Todėl ilgaamžiškumas iš tikro nežinomas. Šis parametras nesvarbus nebent kokiems taksi, kurie važiuoja kiaurą parą.
                                  Tai parašyta juk, kad šių "garantija" yra 8 metai arba 100000 mylių (tai yra nedaug). Po to talpa neišvengiamai krenta. Iš to reikia suprasti, kad ciklų skaičius yra labiau įtakojantis. O Lietuvos sąlygomis - juolab. Kažkokie mėgėjiški bandymai prie vidutiniškai neigiamų tempertūrų buvo - nieko gero.
                                  Pats žvalgiausiu Priuso, 6-7 metų senumo - Lietuvoje visų akumai leisgyviai, Tojotoje "refurbished" 14000Lt kainavo. Gal dabar chrakteristikos pagerėjo.
                                  Paskutinis taisė Sula; 2016.04.07, 13:03.

                                  Comment


                                    Parašė tajus Rodyti pranešimą
                                    Žmogau, tu gal nematęs elektromobilio? Ten garso nėra ne tai, kad stovint prie šviesoforo pusė minutės, bet iš viso!

                                    Ar įsivaizduoji kaip pasikeistų gyvenimo kokybė miestuose prie gatvių, jei nebūtų garso ir taršos nuo gatvių? Aš manau tai būtų visiškas miestų atgimimas.
                                    Reikia pirma netvarkingas masinas isvyt is gatviu - t.y dyzelius kurie eina technikine uz blata, su nusprogusiai purkstukais ir turbinoms. Vat tiek ir uztektu.

                                    Comment


                                      Kad ne, jei tik bus galimybė, visada atsiras nesąžiningų žmonių. Žymiai geriau produktas, kuriame net nėra tokių dalykų.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Na, pvz. 2012 metų Passatas BlueMotion dyzelis tikrai turi vibracijų. Garsas irgi didesnis, negu benzininio analogo. Gal šių metų modeliai jau pažengę toliau... ?
                                        2012 naudojamas EA189 variklis. Dabar jau eina EA288 siaip su Audi vazineju ten garso izoliacija zymiai geresne nei VW. Range Rover - stovi naujasis Jaguar 2.0 dyzelis, is isores gal kiek triuksmingesnis uz TDI bet salone garso ir vibraciju praktiskai near

                                        As nieko pries hybridus ir elektro neturiu. Gaila kad neina pabandyt 2 analogisku auto, nes kuris geriau taip ir nesuzinosim. Tik sakau gal geriau pirkt dyzeli nei elektromobili vien del kainos. Paziurekit A3 2.0TDI vs A3 e-tron ar BMW 330d vs BMW330e ir pamtysit kad uz kainu skirtuma iseina VW Polo ar net daugiau. As tikrai mielai noreciau paturet ikraunama hybrida kaip e-tron ar panasiai. Bet vien premoket kad jame bus garso 10% maziau tikrai yra nesamone
                                        Paskutinis taisė Darius555; 2016.04.07, 13:17.

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          Nu realiai butu idomu gaut pavaziuot A3 e-tron ir palygint su 2.0TDI. Bet ka cia rasineji apie vibracijas ir smarves tai bobuciu pasakos. Kur tu matai vibracija ir smarves siuolaikiniuose dyzeliuose. Euro 5b,6 dar ziurek ar tik ne maziau smirda uz hibridus ypac japoniskus su atmosferiniais caro laiku varikliais.

                                          Apie garsa tai isvis geriau nerasinek nesamoniu - yra toks dalykas kaip Start/Stop. Prie sviesaforo variklis nedirba
                                          Bobuciu pasakos bendradarbis katik atsiime A6 katafalka, labai lengvai pasakytum, kad dyzelis, o ir vibracija labai lengvai juntama. Kitas kolega turi poros metu benzinini toki pat a6 katafalka, tad labai lengva palygint

                                          Dar nemaciau nei vieno dyzelio, kuris komfortu prilygtu tai paciai masinai tik normaliu varikliu. Anei vienos. Jei dar nebutu kvailai kuras dotuojamas, tai dyzelis ir liktu tik komercinio transporto kuru, o ne miesto automobiliu nuodais. Vien kiek mirciu pavyktu isvengt pakeitus dyzelinius miesto automobilius i normalius, jau nekalbant apie elektromobilius

                                          Stop/startas tai yra net pas KIA, cia joks ne stebuklas, tuo labiau tai ne specifinis dyzelio atributas. Stop startas jau nuo A3 laiku sukasi rinkoj

                                          Siaip butu grazi utopija velniop isvijus dyzelius is gatviu, tiek oro kokybe nerealiai pageretu, tiek triuksmo gerokai sumazetu. Pasiseke prancuzams, kad Paryziuj netrukus bus uzdraustas dyzeliu eismas centre, netrukus seks ir Roma Romoj ypac nepatenkinti del dyzeliniu traktoriuku, nes tenka nuolat kolizeju ir kitas senovines strukturas valyt nuo dyzelio tarsos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X