Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNa, didesnis komfortas nei traktoriuj irgi turetu but iskaiciuotas i kainos premium
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąO galima išgirsti apie ką tu nutarei, kad aš rašiau?.. Pasiskaičius tavo komentarą įdomios mintys kyla
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKame tu matai ta komforta hybridas vs dyzelis. Testinau NX300h - as ten stebuklo nepamaciau, kaip tik sakyciau dyzelis geriau, nors reiketu gaut Audi hybrida pabandyt. Pasirinktas buvo R.Rover dyzelis finale
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąVaziavimo komforte, vibracijos nebuvime, garso nebuvime, smarves nebuvime, nereikejime liest riebaluotu koloneles zarnu
Comment
-
Parašė Eisinas Rodyti pranešimąĮdomu koks elektromobilių akumuliatorių resursas ir kiek kainuos kai jį reiks keisti?
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDyzelis be problemų užtikrina komfortišką važiavimą, vibracijos nesijaučia (jeigu pagalvės normalios), smarvės nesijaučia, techninis purvas nėra purvas.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąLeaf - +-300 000km
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąManau neteko pasivazinet su tokio pat modelio normalia masina ir dyzeline
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKas yra techninis purvas?Paskutinis taisė Aleksio; 2016.04.07, 09:57.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąLeaf - +-300 000km ir 8k usd kaina
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąVaziavimo komforte, vibracijos nebuvime, garso nebuvime, smarves nebuvime, nereikejime liest riebaluotu koloneles zarnu ir moraliniam pasitenkinime, jog isleidi maziau kancerogenu ir maziau nuodyji aplinkinius ir save nei su dyzeliu
Apie garsa tai isvis geriau nerasinek nesamoniu - yra toks dalykas kaip Start/Stop. Prie sviesaforo variklis nedirbaPaskutinis taisė Darius555; 2016.04.07, 11:32.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNu realiai butu idomu gaut pavaziuot A3 e-tron ir palygint su 2.0TDI. Bet ka cia rasineji apie vibracijas ir smarves tai bobuciu pasakos. Kur tu matai vibracija ir smarves siuolaikiniuose dyzeliuose. Euro 5b,6 dar ziurek ar tik ne maziau smirda uz hibridus ypac japoniskus su atmosferiniais caro laiku varikliais.
Apie garsa tai isvis geriau nerasinek nesamoniu - yra toks dalykas kaip Start/Stop. Prie sviesaforo variklis nedirba
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąApie garsa tai isvis geriau nerasinek nesamoniu - yra toks dalykas kaip Start/Stop. Prie sviesaforo variklis nedirba
Ar įsivaizduoji kaip pasikeistų gyvenimo kokybė miestuose prie gatvių, jei nebūtų garso ir taršos nuo gatvių? Aš manau tai būtų visiškas miestų atgimimas.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLeaf tik 6-ti metai gaminamas, tai tikriausiai nežinomas realus baterijos resursas. Teoriškai jis turėtų priklausyti nuo ciklų ir apkrovimo sąlygų, talpa ir srovė turėtų kristi su laiku.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąŠiaip tai iki šiol nėra tekę matyti akumuliatorių kurie nesentų vien nuo laikymo. Parametrai blogėja vien nuo stovėjimo, net nekraunant-iškraunant. Todėl ilgaamžiškumas iš tikro nežinomas. Šis parametras nesvarbus nebent kokiems taksi, kurie važiuoja kiaurą parą.
Pats žvalgiausiu Priuso, 6-7 metų senumo - Lietuvoje visų akumai leisgyviai, Tojotoje "refurbished" 14000Lt kainavo. Gal dabar chrakteristikos pagerėjo.Paskutinis taisė Sula; 2016.04.07, 13:03.
Comment
-
Parašė tajus Rodyti pranešimąŽmogau, tu gal nematęs elektromobilio? Ten garso nėra ne tai, kad stovint prie šviesoforo pusė minutės, bet iš viso!
Ar įsivaizduoji kaip pasikeistų gyvenimo kokybė miestuose prie gatvių, jei nebūtų garso ir taršos nuo gatvių? Aš manau tai būtų visiškas miestų atgimimas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, pvz. 2012 metų Passatas BlueMotion dyzelis tikrai turi vibracijų. Garsas irgi didesnis, negu benzininio analogo. Gal šių metų modeliai jau pažengę toliau... ?
As nieko pries hybridus ir elektro neturiu. Gaila kad neina pabandyt 2 analogisku auto, nes kuris geriau taip ir nesuzinosim. Tik sakau gal geriau pirkt dyzeli nei elektromobili vien del kainos. Paziurekit A3 2.0TDI vs A3 e-tron ar BMW 330d vs BMW330e ir pamtysit kad uz kainu skirtuma iseina VW Polo ar net daugiau. As tikrai mielai noreciau paturet ikraunama hybrida kaip e-tron ar panasiai. Bet vien premoket kad jame bus garso 10% maziau tikrai yra nesamonePaskutinis taisė Darius555; 2016.04.07, 13:17.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNu realiai butu idomu gaut pavaziuot A3 e-tron ir palygint su 2.0TDI. Bet ka cia rasineji apie vibracijas ir smarves tai bobuciu pasakos. Kur tu matai vibracija ir smarves siuolaikiniuose dyzeliuose. Euro 5b,6 dar ziurek ar tik ne maziau smirda uz hibridus ypac japoniskus su atmosferiniais caro laiku varikliais.
Apie garsa tai isvis geriau nerasinek nesamoniu - yra toks dalykas kaip Start/Stop. Prie sviesaforo variklis nedirba
Dar nemaciau nei vieno dyzelio, kuris komfortu prilygtu tai paciai masinai tik normaliu varikliu. Anei vienos. Jei dar nebutu kvailai kuras dotuojamas, tai dyzelis ir liktu tik komercinio transporto kuru, o ne miesto automobiliu nuodais. Vien kiek mirciu pavyktu isvengt pakeitus dyzelinius miesto automobilius i normalius, jau nekalbant apie elektromobilius
Stop/startas tai yra net pas KIA, cia joks ne stebuklas, tuo labiau tai ne specifinis dyzelio atributas. Stop startas jau nuo A3 laiku sukasi rinkoj
Siaip butu grazi utopija velniop isvijus dyzelius is gatviu, tiek oro kokybe nerealiai pageretu, tiek triuksmo gerokai sumazetu. Pasiseke prancuzams, kad Paryziuj netrukus bus uzdraustas dyzeliu eismas centre, netrukus seks ir Roma Romoj ypac nepatenkinti del dyzeliniu traktoriuku, nes tenka nuolat kolizeju ir kitas senovines strukturas valyt nuo dyzelio tarsos
Comment
Comment