Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    The 20 Best-Selling EVs In 2024 In Europe

    Source: Jato Dynamics
    Rank Model Registrations Change From 2023
    1 Tesla Model Y 209,214 -17%
    2 Tesla Model 3 112,789 +12%
    3 Volvo EX30 78,032 New
    4 Skoda Enyaq 68,874 +4%
    5 Volkswagen ID.4 64,756 -24%
    6 Volkswagen ID.3 54,531 -14%
    7 BMW iX1 52,283 +16%
    8 MG4 51,775 -28%
    9 Audi Q4 48,094 +2%
    10 BMW i4 45,062 -8%
    11 Mercedes-Benz EQA 43,083 +13%
    12 Cupra Born 41,231 -5%
    13 Volvo EX40 39,995 -21%
    14 Hyundai Kona 36,450 +1%
    15 Peugeot 208 35,459 -23%
    16 Mercedes-Benz EQB 33,188 +58%
    17 Volkswagen ID.7 32,218 New
    18 Renault Megane 31,445 -28%
    19 Fiat 500 29,150 -53%
    20 Kia Niro 25,616 -33%
    -

    Comment


      Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

      Šitas žiauriai geras, ačiū.
      Toks truputį "Potemkin village".

      Bet klausimas ar nebus taip kad poros metų bėgyje susitvarkys, kaip susitvarkė DJI, Huawei, Oppo ir kiti.
      Stabdžių diskai vizualiai dideli, prisukti rimtus suportus su normaliom kaladėlėm nesunku, tiesiog taupo ant degtukų.

      Pats važinėju kinišku EV, stabdžiai taip pat nedžiugina. Gerai kad aš ne mėgėjas lakstyti. Tik tenka priprasti prie jautrumo ir stabdymo skirtumų keičiant automobilius.
      -

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
        Stabdžių diskai vizualiai dideli, prisukti rimtus suportus su normaliom kaladėlėm nesunku, tiesiog taupo ant degtukų.
        Man atrodo kad tam filmuke stabdžiai net ne pagrindinė problema.
        Padarius ganėtinai smulkią avariją, stipriai sulūžo vairuotojo kėdė.

        Ir nei viena oro pagalvė nesuveikė.
        Lenktyniniuose automobiliuose jos kartais atjungtos, bet nepanašu kad čia būtų atjungta.

        Ir dar priedo neveikiantys stabdžiai.
        Cherry on the cake.

        Comment


          Švedijoje Hongqi E-HS9 vienu metu buvo labai stipriai nukainuotas – 499 kSEK (43 kEUR).
          43 kEUR už visiškai naują su visom garantijom ir be jokių baterijos nuomų ar papildmų išlaidų.
          Didesnis už BMW X7 su 100+ kWh baterija ir labai ilgu sąrašu extra funkcijų.
          Sakyčiau pigu. Apžvalgos labai teigiamos.
          Bet savininkai susiduria su pačiom keisčiausiom problemom ir gana dažnai išvis neveikiančiu automobiliu.



          Edit:
          • Norvegijoje Hongqi turi grupinę teismo bylą už klaidinančias reklamas ir specifikacijas kurios neatitinka realybės.
          • Švedijoje yra nesveikai brangios Hongqi rezervinės dalys – 6000 eurų už vieną priekinį žibintą, 2000 eurų už vieną galinį žibintą, stabdžių kaladėlės už 2000 eurų/vnt.​ ČIa tik dalių kainos, pats keitimas kainuoja papildomai.
          Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.04, 13:47. Priežastis: iš SEK į EUR

          Comment


            Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
            Švedijoje Hongqi E-HS9 vienu metu buvo labai stipriai nukainuotas – 499 kSEK (43 kEUR).
            43 kEUR už visiškai naują su visom garantijom ir be jokių baterijos nuomų ar papildmų išlaidų.
            Didesnis už BMW X7 su 100+ kWh baterija ir labai ilgu sąrašu extra funkcijų.
            Sakyčiau pigu. Apžvalgos labai teigiamos.
            Tuo tarpu Lietuvoje dėvėtą pardavinėjo už 65k eurų.

            Click image for larger version

Name:	Hongqi.png
Views:	622
Size:	99,2 kB
ID:	2181240

            Comment


              Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
              Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
              Turbūt todėl, kad tai būtų melas?


              A+ autmobilius šiais laikais gamina nebent Japonai.

              Comment


                Gerai Teslos pardavimai Europoj krenta - https://www.reuters.com/business/aut...ry-2025-02-04/

                Comment


                  Trumpas užvažiavo ant elektromobilių, EU irgi svarstys kaip stabdyti arklius kad išgelbėti tradicinių tąršių automobilių pramonę.
                  -

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Turbūt todėl, kad tai būtų melas?

                    A+ autmobilius šiais laikais gamina nebent Japonai.
                    Turėjau omenyje kad yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos, neturėtų būti keista jeigu yra ir labai kokybiškų kinietiškų EV.

                    gerietis parodytame filmuke pas Xiaomi SU7 staiga nustoja veikti stabdžiai, avarijos metu nesuveikia oro pagalvės ir per smulkią avariją stipriai sulūžta vairuotojo kėdė. Dar toli iki A+. Bet nebūčiau nustebęs jeigu jau nedaug laiko liko iki kol Xiaomi elektromobiliai pasieks A+.

                    Comment


                      Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                      Turėjau omenyje kad yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos, neturėtų būti keista jeigu yra ir labai kokybiškų kinietiškų EV.
                      .
                      Mes turbūt naudojame skirtingas skales kas yra vertas A+.

                      P.S. tekstas mėlynas be nuorodos nėra.

                      Comment



                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        P.S. tekstas mėlynas be nuorodos nėra.
                        Nebuvo nuorodos, galėjau protingiau pasirinkti spalvą.

                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Mes turbūt naudojame skirtingas skales kas yra vertas A+.
                        Prisegiau truputį nuotraukų.
                        Kuris čia nėra A+ pagal kainą/kokybę ir kodėl?



                        Click image for larger version  Name:	E4.png Views:	0 Size:	421,4 kB ID:	2181397 Click image for larger version

Name:	D1.jpg
Views:	440
Size:	495,7 kB
ID:	2181413 Click image for larger version  Name:	D100.jpg Views:	0 Size:	225,0 kB ID:	2181412 Click image for larger version  Name:	D2.jpg Views:	0 Size:	77,4 kB ID:	2181396 Click image for larger version  Name:	D3.jpg Views:	0 Size:	128,8 kB ID:	2181395 Click image for larger version  Name:	D11.jpg Views:	0 Size:	137,0 kB ID:	2181394 Click image for larger version  Name:	D5.jpg Views:	0 Size:	427,6 kB ID:	2181398 Click image for larger version  Name:	E2.png Views:	0 Size:	1,31 MB ID:	2181399 Click image for larger version  Name:	E1.png Views:	0 Size:	1,65 MB ID:	2181401 Click image for larger version  Name:	E3.png Views:	0 Size:	1,34 MB ID:	2181402 Click image for larger version  Name:	F1.jpg Views:	0 Size:	134,4 kB ID:	2181404 Click image for larger version  Name:	F2.png Views:	0 Size:	241,7 kB ID:	2181405 Click image for larger version  Name:	F3.jpg Views:	0 Size:	546,7 kB ID:	2181406 Click image for larger version  Name:	G1.png Views:	0 Size:	3,18 MB ID:	2181407
                        Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.05, 13:15.

                        Comment


                          Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                          Prisegiau truputį nuotraukų.
                          Kuris čia nėra A+ pagal kainą/kokybę ir kodėl?
                          Ok, aš kalbėjau tik apie automobilius, kad yra šiaip A+ klasės elektronikos sutinku.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Ok, aš kalbėjau tik apie automobilius, kad yra šiaip A+ klasės elektronikos sutinku.
                            Galbūt per anksti pasakiau kad jau yra A+ kinietiškų elektromobilių. Ant popieriaus ir apžvalgose, jie jau atrodo A+, bet galbūt ne viskas yra auksas, kas auksu žiba. Manau kad tik laiko klausimas kada bus ne vienas A+ kinietiškas elektromobilis, jei dar nėra. Be to, įsitvirtinti telefonų gamyboje mano nuomone yra sunkiau nei automobilių gamyboje. Ir telefonuose, apart Apple, Google ir Samsung, praktiškai vien Kinijos gamintojai.

                            3 ne Kinijos gamintojai ir 10+ Kinijos.
                            Neskaičiuoju tokių kaip HTC, Asus ar Sony nes pasaulinė rinkos dalis arčiau 0% nei 1%.

                            Comment


                              Parašė shimon Rodyti pranešimą
                              Gerai Teslos pardavimai Europoj krenta - https://www.reuters.com/business/aut...ry-2025-02-04/
                              Europoj visų EV pardavimai stipriai krito, bet bendrai pasaulyje Tesla aiški lyderė, artimiausius europietiškus konkurentus VW lenkia 2,5 karto.

                              Po to, kai Tesla viesulu įsiveržė į automobilių rinką, kiti gamintojai vis žadėjo pagaminti ir rinkai pasiūlyti "tesla žudiką" (tesla killer).
                              Buvo ir tokių kaip Volkswagen, kurie sakė, kad tikrai pavys ir aplenks Tesla. Vienas iš 2021 metais išsakytų VW planų - iki 2025 tapti EV rinkos pasauliniu lyderių.
                              Šiandien už lango - 2025. Spėkite, kurioje vietoje EV pardavimų pasaulinėje statistikoje yra Volkswagen? Penkta vieta su beveik 7% rinkos. Kaip ten su ta lyderyste?
                              Panašu, kad visi tradiciniai gamintojai taikydamiesi į Tesla pamiršo, kad į rinką gali ateiti ir juos aplenkti kiti žaidėjai...
                              Kaip gi atrodo praėjusių metų EV pardavimų penketukas?
                              1. Tesla - 16.5%
                              2. BYD - 16.3%
                              3. Geely-Volvo - 8.5%
                              4. SAIC - 7.6%
                              5. Volkswagen - 6.9%
                              https://www.facebook.com/100Procentu...N2iTNvGKbnXUel
                              Flickr

                              Comment


                                Yra naivuoliai ir yra tikintys kiniečių statistika.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Yra naivuoliai ir yra tikintys kiniečių statistika.
                                  Italijoje pernai auto nuomoje davė BYD suv'ą, kas prieš kokius 3 metus būtų buvę dar sunkiai įsivaizduojama. Rimtai manot, kad Kinijoje VW lyderis, tik kinai statistiką klastoja?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Italijoje pernai auto nuomoje davė BYD suv'ą, kas prieš kokius 3 metus būtų buvę dar sunkiai įsivaizduojama. Rimtai manot, kad Kinijoje VW lyderis, tik kinai statistiką klastoja?
                                    Tikiu kad kinai prigamina (nes partija liepė).


                                    Did Nio lose $35000 per car?

                                    And none of it is profitable – far from it. Nio lost US$835 million from April through June, or US$35,000 (S$48,000) for each car it sold. Nio and other companies in China's sprawling electric car sector have formidable government backing that allows them to withstand such losses and keep growing.
                                    -

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Italijoje pernai auto nuomoje davė BYD suv'ą, kas prieš kokius 3 metus būtų buvę dar sunkiai įsivaizduojama. Rimtai manot, kad Kinijoje VW lyderis, tik kinai statistiką klastoja?
                                      Kas Kinijoj dedasi neįsivaizduoju. Bet įdomu koks gautųsi pasaulinis vaizdas atmetus tuos pievose suparkuotus bet registruotus elektromobilius.

                                      Comment


                                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                        Tarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.
                                        Šitas geras.
                                        EV krovimo kainos realiai.

                                        P.S. Cituojama komentare turima omeny kWh, ne KW, bet ne esmė.


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        pamiršai paminėti jog kelionės pradžios ir pabaigos krovimas yra ne greitajame įkroviklyje.

                                        Realybė:
                                        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240301_155349.png Views:	305 Size:	4,3 kB ID:	2114582

                                        Aišku galima išvažiuoti pilnai pasikrovus namie, bet krovimas ne namie labai brangiai gaunasi.

                                        Comment


                                          Parašė Taj Mahal

                                          Šitas geras.
                                          EV krovimo kainos realiai.

                                          P.S. Cituojama komentare turima omeny kWh, ne KW, bet ne esmė.
                                          Čia ne realiai, o ekstrymas, jei norisi piltis Ionity - perki subscription, jei ne - yra A1 netoli kryžkalnio Ignitis už 0,44-0,49, yra ir pigesnių.


                                          Click image for larger version

Name:	Kryžkalnis_Screenshot 2025-02-10 191034.png
Views:	286
Size:	213,0 kB
ID:	2182593
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X