Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    5 metų senumo automobilio bijot?
    Jeigu jo brangiausia dalis yra baterija, tai jo, 5 metų baterija yra loterija.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      5 metų senumo automobilio bijot?
      Taip, nes garantinis pasibaigęs, o automobilius dabar gamina, kad patikimai tarnautų tik tam tikrai ridai.
      Flickr

      Comment


        Po 5 metų elektrobaterija yra visiškai kitos kartos. Kas norės imti seną (3-5 metų) automobilį, kurio baterija sakykim 50 kw, kai gali pasiimti panaudai naują automobilį su 150 kw baterija ir su nauja operacine sistema. Ką jūs gerbiamieji rinktumėtės? Kompiuterių ar telefonų antrinė rinka irgi egzistuoja, bet dauguma klientų eina į saloną ir pasirašo 2-3 metų sutartis ir moka mėnesinius įnašus, o neperka dėvėto 2 metų senumo telefo.
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          Na kompiuteriai tai prastas pavyzdys, nes jų antrinė rinka labai aktyvi ir 2 metų senumo dalis gali parduoti beveik be kainos nuvertėjimo.

          Comment


            Car of the Year rinkimai, TopGear ir What Car išrinko Renault 5 / Alpine 290 metų automobiliu:

            https://www.caroftheyear.org/index.php
            https://www.topgear.com/car-news/202...gearcom-awards
            https://www.whatcar.com/news/car-of-...-winner/n25379

            Comment


              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
              Po 5 metų elektrobaterija yra visiškai kitos kartos. Kas norės imti seną (3-5 metų) automobilį, kurio baterija sakykim 50 kw, kai gali pasiimti panaudai naują automobilį su 150 kw baterija ir su nauja operacine sistema. Ką jūs gerbiamieji rinktumėtės? Kompiuterių ar telefonų antrinė rinka irgi egzistuoja, bet dauguma klientų eina į saloną ir pasirašo 2-3 metų sutartis ir moka mėnesinius įnašus, o neperka dėvėto 2 metų senumo telefo.
              Grįžtant į realybę - 2019 tesla iš pavyzdžio yra 49 kWh baterijos, o tas pats modelis šiandien - 57,5 kWh. O operacinė sistema gauna atnaujinimus ir senam, ir naujam modelyje.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Jeigu jo brangiausia dalis yra baterija, tai jo, 5 metų baterija yra loterija.
                Na gauti 59 procentų nuolaidą (lyginant su nauja) ir gauti akumą, kurio talpa bus artima naujam tikrai yra puikus dealas. Net jei ir kažkada reikės keisti akumą, vistiek jis nekainuos net pusės tų 20 000+€ kuriuos sutaupai pirkdamas naudotą. Gali netgi dvi tokias nusipirkti už vienos naujos kainą

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  Na gauti 59 procentų nuolaidą (lyginant su nauja) ir gauti akumą, kurio talpa bus artima naujam tikrai yra puikus dealas. Net jei ir kažkada reikės keisti akumą, vistiek jis nekainuos net pusės tų 20 000+€ kuriuos sutaupai pirkdamas naudotą. Gali netgi dvi tokias nusipirkti už vienos naujos kainą
                  Įdomiai "nuolaidą" skaičiuojant, lyg tam pačiam naujam automobiliui būtų, o ne nebeturinčiam garantijos neaiškios techninės būklės automobiliui. Turbūt neveltui ta vertė ir yra atitinkama. Pagal tokią logiką iš vis pigiausia važinėti su kokia bulka, nes garaže paramentuoti pigiau nei pirkti naują Audi.
                  Čia panašiai kaip sakyti, kad perku 5 metų senumo iphone su 60% nuolaida.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Įdomiai "nuolaidą" skaičiuojant, lyg tam pačiam naujam automobiliui būtų, o ne nebeturinčiam garantijos neaiškios techninės būklės automobiliui. Turbūt neveltui ta vertė ir yra atitinkama. Pagal tokią logiką iš vis pigiausia važinėti su kokia bulka, nes garaže paramentuoti pigiau nei pirkti naują Audi.
                    Čia panašiai kaip sakyti, kad perku 5 metų senumo iphone su 60% nuolaida.
                    Na kiekvienam rinktis - sutaupyti daugiau nei dvigubai ir gauti apynaujį automobilį (na, be garantijos, ir su 100k km) vieniems yra fantastiškas dealas, o kitiems gal ir vienintelis būdas įsigyti tokio tipo automobilį, su visais šiuolaikiškais navarotais.

                    5 metų senumo iphonas yra jau beveik pabaigęs savo gyvenimą, o 5 metų automobilis dar neįpusėjęs.

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      Grįžtant į realybę - 2019 tesla iš pavyzdžio yra 49 kWh baterijos, o tas pats modelis šiandien - 57,5 kWh. O operacinė sistema gauna atnaujinimus ir senam, ir naujam modelyje.
                      Pasižiūrėk į kiniečius, jie užsako muziką, o ne tesla. Nio ET7 jau su 150 kw pardavinėja, o tai jau netoli 1000 km su vienu įkrovimu. Gal po poros metų tokias baterijas reiks išmesti nes bus geresnės.
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                        Pasižiūrėk į kiniečius, jie užsako muziką, o ne tesla. Nio ET7 jau su 150 kw pardavinėja, o tai jau netoli 1000 km su vienu įkrovimu. Gal po poros metų tokias baterijas reiks išmesti nes bus geresnės.
                        Na taip, kam pirkti naudotą mašiną už 17k kai gali geresnę už 80k

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          Na kiekvienam rinktis - sutaupyti daugiau nei dvigubai ir gauti apynaujį automobilį (na, be garantijos, ir su 100k km) vieniems yra fantastiškas dealas, o kitiems gal ir vienintelis būdas įsigyti tokio tipo automobilį, su visais šiuolaikiškais navarotais.
                          Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
                          Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 11:20.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
                            Jeigu sąnaudos bendroj sumoj tokios pačios, tai Lietuvai naudingiau kai vežamos padėvėtos mašinos. Pinigai kurie išeitų kažkur į užsienį, lieka šalyje, žmonės turi darbus, verslus.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
                              Skirtumas tame, kad „naudota“ dažniausiai būna koks atidrožtas nupirikupintas BNB ar Keksus. O „nauja“ būna gerokai, pavadinkim, žemiškesnė. Su žemiškesne pavažinėta ir pasiremontuot žemiškos kainos. Kaip ir su prabangiais auto pirkimo bei priežiūros garantiniu laikotarpiu kaštai visai kiti.

                              Bet iš principo taip, geresnės būklės paprastesnė.

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                Na taip, kam pirkti naudotą mašiną už 17k kai gali geresnę už 80k
                                Matau neįkerti kur eina kinijos mintis. Bandau dar kart aiškinti, kad naudotas auto bus toks, kad skęsi remonte, galėsi nuvažiuoti tik kažkokį ribotą atstumą, kuris kas mėnesį mažės ir finale tau atsistos dvigubai ir yra kita alternatyva - pasirašai panaudos sutartį ir važinėji nauju auto, mokėdamas mėnesinį abonementą, remontuojiesi pagal garantiją ir nesuki sau galvos kaip čia parduoti kai nusibos, nes tiesiog pasirašai naują sutartį. Kinija eina šiuo keliu, o europos kaimas atsilieka.
                                Aš neliūdnas - aš blaivus

                                Comment


                                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                  Matau neįkerti kur eina kinijos mintis. Bandau dar kart aiškinti, kad naudotas auto bus toks, kad skęsi remonte, galėsi nuvažiuoti tik kažkokį ribotą atstumą, kuris kas mėnesį mažės ir finale tau atsistos dvigubai ir yra kita alternatyva - pasirašai panaudos sutartį ir važinėji nauju auto, mokėdamas mėnesinį abonementą, remontuojiesi pagal garantiją ir nesuki sau galvos kaip čia parduoti kai nusibos, nes tiesiog pasirašai naują sutartį. Kinija eina šiuo keliu, o europos kaimas atsilieka.
                                  jau 15 metų visi pasakoja, kaip senos mašinos buvo stipresnės ir kokybiškesnės, o naujos - trapios ir gendančios. Bet kažkaip visi toliau važinėja ir bėdos nemato. Tikrai netikiu kad kiniečiai sukurs tokį automobilį, kurį po garantinio ekonomiškiausia utilizuoti...

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    jau 15 metų visi pasakoja, kaip senos mašinos buvo stipresnės ir kokybiškesnės, o naujos - trapios ir gendančios. Bet kažkaip visi toliau važinėja ir bėdos nemato. Tikrai netikiu kad kiniečiai sukurs tokį automobilį, kurį po garantinio ekonomiškiausia utilizuoti...
                                    Apsimeti kaimu ar rimtai taip galvoji? Kokia batareikia tau atlaikys 15 metų ir kur tu su ja nuvažiuosi? Ar tu dar gyveni VDV paradigmoje? Tai VDV jau savo atgyveno. Transporto ateitis bus EV. Pilnos utilizacijos po garantijos gal ir nebus, gal parastesnis variantas - update.
                                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                                    Comment


                                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                      Matau neįkerti kur eina kinijos mintis. Bandau dar kart aiškinti, kad naudotas auto bus toks, kad skęsi remonte, galėsi nuvažiuoti tik kažkokį ribotą atstumą, kuris kas mėnesį mažės ir finale tau atsistos dvigubai ir yra kita alternatyva - pasirašai panaudos sutartį ir važinėji nauju auto, mokėdamas mėnesinį abonementą, remontuojiesi pagal garantiją ir nesuki sau galvos kaip čia parduoti kai nusibos, nes tiesiog pasirašai naują sutartį. Kinija eina šiuo keliu, o europos kaimas atsilieka.
                                      Kinija supras kokioj šiknoj atsidūrė po 5-10 metų kai nebus antrinės rinkos ir liaudis nebenorės mest krūvos pinigų į daiktą, kuris per kelis metus nuvertės iki nulio. Kurį laiką galės vaizduot kylančius pardavimus kol valdžiukė dotuos ir tyliai parkuot grąžintas mašinas laukuose. Bet anksčiau ar vėliau muzika baigsis.

                                      Europos kaimui tuo tarpu didesnė problema elektryčkų nuvertėjimas. Bet tai neišvengiama kol baterijų technologijos sparčiai tobulėja. Kai nusistovės, turbūt ir antrinė rinka susitvarkys.

                                      Comment


                                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                        Apsimeti kaimu ar rimtai taip galvoji? Kokia batareikia tau atlaikys 15 metų ir kur tu su ja nuvažiuosi? Ar tu dar gyveni VDV paradigmoje? Tai VDV jau savo atgyveno. Transporto ateitis bus EV. Pilnos utilizacijos po garantijos gal ir nebus, gal parastesnis variantas - update.
                                        15 metų ne mašinos, o tas posakis :-) bet manau ir mašinų akumuliatoriai tiek atlaikys - ypač didesnės talpos, nes ten vienas ciklas gali trukti ir savaitę.

                                        šiaip spėju bus kaip su priusais - keis ne visą bateriją o atkirus akumuliatorius ar jų blokus, kad būtų pigiau. Iš dužusių mašinų rinks mažai naudotas baterijas antrinei rinkai ir pan.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Kinija supras kokioj šiknoj atsidūrė po 5-10 metų kai nebus antrinės rinkos ir liaudis nebenorės mest krūvos pinigų į daiktą, kuris per kelis metus nuvertės iki nulio. Kurį laiką galės vaizduot kylančius pardavimus kol valdžiukė dotuos ir tyliai parkuot grąžintas mašinas laukuose. Bet anksčiau ar vėliau muzika baigsis.

                                          Europos kaimui tuo tarpu didesnė problema elektryčkų nuvertėjimas. Bet tai neišvengiama kol baterijų technologijos sparčiai tobulėja. Kai nusistovės, turbūt ir antrinė rinka susitvarkys.
                                          Tai tu irgi nesupranti esmės? Papasakok kaip tu įsigyji telefoną? Turbūt eini pas atstovus į saloną, pasirašai sutartį ir moki kažkiek pinigų į mėnesį? Ar pas tave kitaip? Kai baigiasi sutartis vėl eini į saloną ir imi jau naują telefoną. Seną turbūt išmeti ar guli kur nors stalčiuje. Kuo čia dėta kažkokia valdžiukė? Tu pasirašai sutartį su atstovais. Tą patį kinai jau daro su auto. Jiems nafig nebereikalinga ta antrinė rinka. Jie pasirašo kitą sutartį su atstovais. Negi sunku įsikirsti? Tiesiog automobilis tampa buitine preke kaip telefonas, televizorius, skalbenkė ir t.t.
                                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X