Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
5 metų senumo automobilio bijot?
Comment
-
Po 5 metų elektrobaterija yra visiškai kitos kartos. Kas norės imti seną (3-5 metų) automobilį, kurio baterija sakykim 50 kw, kai gali pasiimti panaudai naują automobilį su 150 kw baterija ir su nauja operacine sistema. Ką jūs gerbiamieji rinktumėtės? Kompiuterių ar telefonų antrinė rinka irgi egzistuoja, bet dauguma klientų eina į saloną ir pasirašo 2-3 metų sutartis ir moka mėnesinius įnašus, o neperka dėvėto 2 metų senumo telefo.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
Comment
-
Car of the Year rinkimai, TopGear ir What Car išrinko Renault 5 / Alpine 290 metų automobiliu:
https://www.caroftheyear.org/index.php
https://www.topgear.com/car-news/202...gearcom-awards
https://www.whatcar.com/news/car-of-...-winner/n25379
- 1 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąPo 5 metų elektrobaterija yra visiškai kitos kartos. Kas norės imti seną (3-5 metų) automobilį, kurio baterija sakykim 50 kw, kai gali pasiimti panaudai naują automobilį su 150 kw baterija ir su nauja operacine sistema. Ką jūs gerbiamieji rinktumėtės? Kompiuterių ar telefonų antrinė rinka irgi egzistuoja, bet dauguma klientų eina į saloną ir pasirašo 2-3 metų sutartis ir moka mėnesinius įnašus, o neperka dėvėto 2 metų senumo telefo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu jo brangiausia dalis yra baterija, tai jo, 5 metų baterija yra loterija.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na gauti 59 procentų nuolaidą (lyginant su nauja) ir gauti akumą, kurio talpa bus artima naujam tikrai yra puikus dealas. Net jei ir kažkada reikės keisti akumą, vistiek jis nekainuos net pusės tų 20 000+€ kuriuos sutaupai pirkdamas naudotą. Gali netgi dvi tokias nusipirkti už vienos naujos kainą
Čia panašiai kaip sakyti, kad perku 5 metų senumo iphone su 60% nuolaida.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomiai "nuolaidą" skaičiuojant, lyg tam pačiam naujam automobiliui būtų, o ne nebeturinčiam garantijos neaiškios techninės būklės automobiliui. Turbūt neveltui ta vertė ir yra atitinkama. Pagal tokią logiką iš vis pigiausia važinėti su kokia bulka, nes garaže paramentuoti pigiau nei pirkti naują Audi.
Čia panašiai kaip sakyti, kad perku 5 metų senumo iphone su 60% nuolaida.
5 metų senumo iphonas yra jau beveik pabaigęs savo gyvenimą, o 5 metų automobilis dar neįpusėjęs.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Grįžtant į realybę - 2019 tesla iš pavyzdžio yra 49 kWh baterijos, o tas pats modelis šiandien - 57,5 kWh. O operacinė sistema gauna atnaujinimus ir senam, ir naujam modelyje.
Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Pasižiūrėk į kiniečius, jie užsako muziką, o ne tesla. Nio ET7 jau su 150 kw pardavinėja, o tai jau netoli 1000 km su vienu įkrovimu. Gal po poros metų tokias baterijas reiks išmesti nes bus geresnės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na kiekvienam rinktis - sutaupyti daugiau nei dvigubai ir gauti apynaujį automobilį (na, be garantijos, ir su 100k km) vieniems yra fantastiškas dealas, o kitiems gal ir vienintelis būdas įsigyti tokio tipo automobilį, su visais šiuolaikiškais navarotais.Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 11:20.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pažįstu ne vieną, kuris taip "taupydamas" nusiperka naudota auto, kiša tūkstančius į visokių amortizatorių keitimus ir po to nusiperka naują, kad ramiai galėtų važinėti ir žinoti, kad kokioje kelionėje nieko netikėto neatsitiks. Neveltui sakoma skūpas moka du kartus. 100k tai gal dar ne, bet 200k yra ta riba nuo kurios viskas iš eilės pradeda gest. Mauricas pamenu net yra paskaičiavęs, kad lietuviai lyginant su estais mažiau išleidžia naujų auto įsigijimui, bet gerokai daugiau remonto paslaugom, todėl ir klęsti servisai.
Bet iš principo taip, geresnės būklės paprastesnė.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na taip, kam pirkti naudotą mašiną už 17k kai gali geresnę už 80kAš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Matau neįkerti kur eina kinijos mintis. Bandau dar kart aiškinti, kad naudotas auto bus toks, kad skęsi remonte, galėsi nuvažiuoti tik kažkokį ribotą atstumą, kuris kas mėnesį mažės ir finale tau atsistos dvigubai ir yra kita alternatyva - pasirašai panaudos sutartį ir važinėji nauju auto, mokėdamas mėnesinį abonementą, remontuojiesi pagal garantiją ir nesuki sau galvos kaip čia parduoti kai nusibos, nes tiesiog pasirašai naują sutartį. Kinija eina šiuo keliu, o europos kaimas atsilieka.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
jau 15 metų visi pasakoja, kaip senos mašinos buvo stipresnės ir kokybiškesnės, o naujos - trapios ir gendančios. Bet kažkaip visi toliau važinėja ir bėdos nemato. Tikrai netikiu kad kiniečiai sukurs tokį automobilį, kurį po garantinio ekonomiškiausia utilizuoti...Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Matau neįkerti kur eina kinijos mintis. Bandau dar kart aiškinti, kad naudotas auto bus toks, kad skęsi remonte, galėsi nuvažiuoti tik kažkokį ribotą atstumą, kuris kas mėnesį mažės ir finale tau atsistos dvigubai ir yra kita alternatyva - pasirašai panaudos sutartį ir važinėji nauju auto, mokėdamas mėnesinį abonementą, remontuojiesi pagal garantiją ir nesuki sau galvos kaip čia parduoti kai nusibos, nes tiesiog pasirašai naują sutartį. Kinija eina šiuo keliu, o europos kaimas atsilieka.
Europos kaimui tuo tarpu didesnė problema elektryčkų nuvertėjimas. Bet tai neišvengiama kol baterijų technologijos sparčiai tobulėja. Kai nusistovės, turbūt ir antrinė rinka susitvarkys.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Apsimeti kaimu ar rimtai taip galvoji? Kokia batareikia tau atlaikys 15 metų ir kur tu su ja nuvažiuosi? Ar tu dar gyveni VDV paradigmoje? Tai VDV jau savo atgyveno. Transporto ateitis bus EV. Pilnos utilizacijos po garantijos gal ir nebus, gal parastesnis variantas - update.
šiaip spėju bus kaip su priusais - keis ne visą bateriją o atkirus akumuliatorius ar jų blokus, kad būtų pigiau. Iš dužusių mašinų rinks mažai naudotas baterijas antrinei rinkai ir pan.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kinija supras kokioj šiknoj atsidūrė po 5-10 metų kai nebus antrinės rinkos ir liaudis nebenorės mest krūvos pinigų į daiktą, kuris per kelis metus nuvertės iki nulio. Kurį laiką galės vaizduot kylančius pardavimus kol valdžiukė dotuos ir tyliai parkuot grąžintas mašinas laukuose. Bet anksčiau ar vėliau muzika baigsis.
Europos kaimui tuo tarpu didesnė problema elektryčkų nuvertėjimas. Bet tai neišvengiama kol baterijų technologijos sparčiai tobulėja. Kai nusistovės, turbūt ir antrinė rinka susitvarkys.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
Comment