Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąBlogiau dyzelio dabartiniu laikotarpiu nera Dyzelis, kaip kuras privalo but isgyvendintas is miesto automobiliu ir apskritai miesto centru. Dyzelis tai komercinio transporto kuras, o ne lengvojo ir miestuose dyzeliui ir jo kancerogenams - ne vieta
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNauji mažalitriai dyzeliai apskritai naudoja mažai kuro ir tuo pačiu mažai teršia, CO2 iš vis labai mažas. Problema yra daug senų transporto priemonių.
Turiu Euro 5b ir Euro 6 dyzelius. Uzkurus garaze absoliuciai jokio kvapo nera, net nesu mates kaip spjauna juoda duma nors duodu iki 4000rpm. I Euro 6 pilasi AdBlue
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTuriu Euro 5b ir Euro 6 dyzelius. Uzkurus garaze absoliuciai jokio kvapo nera, net nesu mates kaip spjauna juoda duma nors duodu iki 4000rpm. I Euro 6 pilasi AdBlue
Gal geriau šioje temoje kalbėti apie elektromobilių savybes.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiaip jau vandens garai yra šiltnamio dujos, tik niekas apie tai nešneka. Ir jų išmetama šimtus kartų daugiau.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKur jį reikia pilti? Čia į lengvąjį?
Comment
-
Tik bėda, kad galima atjungti adblue sistemą statant emuliatorių, imituojantį sistemos darbą. O adblue paskirtis tik redukuoti selektyvų azoto oksidų katalitinį kaupiamąjį konverterį. Būtent - kurio paskirtis skaidyti kancirogeną.
Tiesa, siūlau pasiieškoti informacijos, kiek "ekologiški" CNG autobusai išmeta azoto oksidų, ypač, kai variklis nuo traukos režimo pereina prie laisvų sūkių. Tai gal tegul toliau darbe ir buityje tarnauja dyzelis.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąJuokaujate turbūt? Kai garuoja okeanas ir dangumi plaukia vandens garų debesėliai, tai šiltnamio dujos? O gal neskiriate H2O nuo CO2?
https://en.wikipedia.org/wiki/Greenhouse_gas
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, dalyje naujų lengvųjų automobilių yra atskiri Adblue bakeliai.
Comment
-
Beje grįžtant prie temos. Vienas iš tarpinių sprendimo būdų yra įkraunami hibridai. Mieste iki 50km važinėji elektra, o tolimesnius atstumus įprastai. Bent jau privačių namų gyventojams kas naktį pasikrauti jokia problema. Realiai jau galima Lietuvoje pirkti VW Golf GTE, Passat GTE, naująją Toyota Prius ir pan. Tiesa kainos kol kas "kandžiojasi"
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąEuropai skirtuose modeliuose tokių bakelių nėra. Jie yra tik JAV rinkai skirtuose lengvuosiuose dyzeliniuose automobiliuose (dėl kitokių taršos reikalavimų). Lietuvoje tokie automobiliai atsiranda tik kai daužtus atgabena iš JAV ir prikelia antram gyvenimui.Paskutinis taisė Darius555; 2016.04.06, 11:12.
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąStatys kažkur, kur pakankamai pigi savikaina, šalis turi auto pramonės specialistų ir gera logistika bei susisiekimas su pagrindinėm rinkom - Vokietija, Skandinavija, Prancūzija - manau, kad nereikia būtų labai dideliu ekspertu, kad atspėtum naujos gamyklos lokaciją
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąBeje grįžtant prie temos. Vienas iš tarpinių sprendimo būdų yra įkraunami hibridai. Mieste iki 50km važinėji elektra, o tolimesnius atstumus įprastai. Bent jau privačių namų gyventojams kas naktį pasikrauti jokia problema. Realiai jau galima Lietuvoje pirkti VW Golf GTE, Passat GTE, naująją Toyota Prius ir pan. Tiesa kainos kol kas "kandžiojasi"
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąResurso pabaiga yra tada, kai mašina važiuoja į metalo laužą, o ne tada, kai jai atlieka eilinį aptarnavimą (prie kurio priskiriamas ir diržo keitimas). Ir dar apie resursą - dyzeliui 500 tūkst.km yra normali rida.
It is routine for diesel engines to cover 400,000 km (250,000 mi) or more without a rebuild.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą70% brangiau uz analogiska dyzeli ar benzina kainuoja.
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąManau, kad Golf atveju teisingiau būtų lyginti GTE su GTD(su 6DSG automatu). Kainos skirtumas gaunasi 26 proc.
GTD - bus recaro sedynes isores GTI paketas ir t.t.
Bandziau komplektuotis A3 e-tron gavosi tokia kaina kad tikrai iseina vidutines komplektacijos A6 2.0TDI ultra.
Taigi ant LT laimi dyzelis.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąAš dar ne ant tiek nukvakęs. Nei kiek nejuokaju. Taip - debesėliai. Vandens garai yra šiltnamio dujos Nr.1, lemiančios 36-72% pačio efekto.
https://en.wikipedia.org/wiki/Greenhouse_gas
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąGTE - gausi plika praktiksai
GTD - bus recaro sedynes isores GTI paketas ir t.t.
Bandziau komplektuotis A3 e-tron gavosi tokia kaina kad tikrai iseina vidutines komplektacijos A6 2.0TDI ultra.
Taigi ant LT laimi dyzelis.
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąNiekas juk ir neprieštarauja, kad dyzelis pigiausias. Aš ir pats važinėju dyzeliu jau daug metų. Bet jei nori kažko naujesnio su ateities technologijomis, tai variantai jau yra ir ne už kosminę kainą. Tikiuosi Tesla su 3 modeliu užduos naują lygį po kelių metų.
Comment
Comment