Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Resursas dyzelinio variklio truputį didesnis, bet ne daug kartų kaip tu galvoji. Beje jeigu žiūrint tarkim Škoda Octavia 1.6tdi, tai prie 210000km reikia keisti paskirstymo diržą ir jeigu tai skaityti kaip dyzelinio resurso pabaigą (reikalingas rimtesnis remontas), tai visiškai susilygina su Nissan Leaf baterijos naudojimo resursu.
    Resurso pabaiga yra tada, kai mašina važiuoja į metalo laužą, o ne tada, kai jai atlieka eilinį aptarnavimą (prie kurio priskiriamas ir diržo keitimas). Ir dar apie resursą - dyzeliui 500 tūkst.km yra normali rida.

    Comment


      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
      Blogiau dyzelio dabartiniu laikotarpiu nera Dyzelis, kaip kuras privalo but isgyvendintas is miesto automobiliu ir apskritai miesto centru. Dyzelis tai komercinio transporto kuras, o ne lengvojo ir miestuose dyzeliui ir jo kancerogenams - ne vieta
      Nauji mažalitriai dyzeliai apskritai naudoja mažai kuro ir tuo pačiu mažai teršia, CO2 iš vis labai mažas. Problema yra daug senų transporto priemonių.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Nauji mažalitriai dyzeliai apskritai naudoja mažai kuro ir tuo pačiu mažai teršia, CO2 iš vis labai mažas. Problema yra daug senų transporto priemonių.
        Senu ir netvarkingu, kurios eina technikine uz blata ir panasiai.

        Turiu Euro 5b ir Euro 6 dyzelius. Uzkurus garaze absoliuciai jokio kvapo nera, net nesu mates kaip spjauna juoda duma nors duodu iki 4000rpm. I Euro 6 pilasi AdBlue

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
          Turiu Euro 5b ir Euro 6 dyzelius. Uzkurus garaze absoliuciai jokio kvapo nera, net nesu mates kaip spjauna juoda duma nors duodu iki 4000rpm. I Euro 6 pilasi AdBlue
          Kur jį reikia pilti? Čia į lengvąjį?

          Gal geriau šioje temoje kalbėti apie elektromobilių savybes.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Šiaip jau vandens garai yra šiltnamio dujos, tik niekas apie tai nešneka. Ir jų išmetama šimtus kartų daugiau.
            Juokaujate turbūt? Kai garuoja okeanas ir dangumi plaukia vandens garų debesėliai, tai šiltnamio dujos? O gal neskiriate H2O nuo CO2?

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Kur jį reikia pilti? Čia į lengvąjį?
              Taip, dalyje naujų lengvųjų automobilių yra atskiri Adblue bakeliai.

              Comment


                Tik bėda, kad galima atjungti adblue sistemą statant emuliatorių, imituojantį sistemos darbą. O adblue paskirtis tik redukuoti selektyvų azoto oksidų katalitinį kaupiamąjį konverterį. Būtent - kurio paskirtis skaidyti kancirogeną.
                Tiesa, siūlau pasiieškoti informacijos, kiek "ekologiški" CNG autobusai išmeta azoto oksidų, ypač, kai variklis nuo traukos režimo pereina prie laisvų sūkių. Tai gal tegul toliau darbe ir buityje tarnauja dyzelis.

                Comment


                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                  Juokaujate turbūt? Kai garuoja okeanas ir dangumi plaukia vandens garų debesėliai, tai šiltnamio dujos? O gal neskiriate H2O nuo CO2?
                  Aš dar ne ant tiek nukvakęs. Nei kiek nejuokaju. Taip - debesėliai. Vandens garai yra šiltnamio dujos Nr.1, lemiančios 36-72% pačio efekto.
                  https://en.wikipedia.org/wiki/Greenhouse_gas

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Taip, dalyje naujų lengvųjų automobilių yra atskiri Adblue bakeliai.
                    Europai skirtuose modeliuose tokių bakelių nėra. Jie yra tik JAV rinkai skirtuose lengvuosiuose dyzeliniuose automobiliuose (dėl kitokių taršos reikalavimų). Lietuvoje tokie automobiliai atsiranda tik kai daužtus atgabena iš JAV ir prikelia antram gyvenimui.

                    Comment


                      Beje grįžtant prie temos. Vienas iš tarpinių sprendimo būdų yra įkraunami hibridai. Mieste iki 50km važinėji elektra, o tolimesnius atstumus įprastai. Bent jau privačių namų gyventojams kas naktį pasikrauti jokia problema. Realiai jau galima Lietuvoje pirkti VW Golf GTE, Passat GTE, naująją Toyota Prius ir pan. Tiesa kainos kol kas "kandžiojasi"

                      Comment


                        Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                        Europai skirtuose modeliuose tokių bakelių nėra. Jie yra tik JAV rinkai skirtuose lengvuosiuose dyzeliniuose automobiliuose (dėl kitokių taršos reikalavimų). Lietuvoje tokie automobiliai atsiranda tik kai daužtus atgabena iš JAV ir prikelia antram gyvenimui.
                        Range Rover Evogue pirktas is salono pilasi Ad Blue. Visi kur Euro 6 yra Ad Blue. Pas pazystamus Porsche Macan pirktas LT is salono irgi pilasi Ad Blue
                        Paskutinis taisė Darius555; 2016.04.06, 11:12.

                        Comment


                          Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                          Statys kažkur, kur pakankamai pigi savikaina, šalis turi auto pramonės specialistų ir gera logistika bei susisiekimas su pagrindinėm rinkom - Vokietija, Skandinavija, Prancūzija - manau, kad nereikia būtų labai dideliu ekspertu, kad atspėtum naujos gamyklos lokaciją
                          Slovakija, Čekija. Gal net Lenkija, Rumunija/Bulgarija nemenkesnės kandidatės manau. Slovakijoj turbūt daugiausiai žmonių dirba auto pramonėje iš visų Europos valstybių.

                          Comment


                            Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                            Beje grįžtant prie temos. Vienas iš tarpinių sprendimo būdų yra įkraunami hibridai. Mieste iki 50km važinėji elektra, o tolimesnius atstumus įprastai. Bent jau privačių namų gyventojams kas naktį pasikrauti jokia problema. Realiai jau galima Lietuvoje pirkti VW Golf GTE, Passat GTE, naująją Toyota Prius ir pan. Tiesa kainos kol kas "kandžiojasi"
                            70% brangiau uz analogiska dyzeli ar benzina kainuoja.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Resurso pabaiga yra tada, kai mašina važiuoja į metalo laužą, o ne tada, kai jai atlieka eilinį aptarnavimą (prie kurio priskiriamas ir diržo keitimas). Ir dar apie resursą - dyzeliui 500 tūkst.km yra normali rida.
                              Kaip Darius555 jau minėjo dyzelio resursas toks:
                              It is routine for diesel engines to cover 400,000 km (250,000 mi) or more without a rebuild.
                              https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                Kaip Darius555 jau minėjo dyzelio resursas toks:

                                https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine
                                Kuo didesne kubatura tuo didesnis resursas. Teke matyt 3.0TDI su 600 000km rida. Siaip jei vokiskas ir tvarkingai eksplotuojamas turi atlaikyt 500 000km. Japonisku/Korejietisku dyzeliai turi resursa iki 300 000km

                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                  70% brangiau uz analogiska dyzeli ar benzina kainuoja.
                                  Manau, kad Golf atveju teisingiau būtų lyginti GTE su GTD(su 6DSG automatu). Kainos skirtumas gaunasi 26 proc.

                                  Comment


                                    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                                    Manau, kad Golf atveju teisingiau būtų lyginti GTE su GTD(su 6DSG automatu). Kainos skirtumas gaunasi 26 proc.
                                    GTE - gausi plika praktiksai
                                    GTD - bus recaro sedynes isores GTI paketas ir t.t.

                                    Bandziau komplektuotis A3 e-tron gavosi tokia kaina kad tikrai iseina vidutines komplektacijos A6 2.0TDI ultra.

                                    Taigi ant LT laimi dyzelis.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Aš dar ne ant tiek nukvakęs. Nei kiek nejuokaju. Taip - debesėliai. Vandens garai yra šiltnamio dujos Nr.1, lemiančios 36-72% pačio efekto.
                                      https://en.wikipedia.org/wiki/Greenhouse_gas
                                      Nereikia pamiršti kad wiki rašo kas tik netingi. Visko ten galime rasti. Padarykim elementarų eksperimentą mintyse. Kas daugiau sugers šilumos ir akumuliuos Žemėje, ar balti debesys atspindintys virš 90% Saulės energijos atgal į kosminę erdvę ar tamsus okeano paviršius?

                                      Comment


                                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                        GTE - gausi plika praktiksai
                                        GTD - bus recaro sedynes isores GTI paketas ir t.t.

                                        Bandziau komplektuotis A3 e-tron gavosi tokia kaina kad tikrai iseina vidutines komplektacijos A6 2.0TDI ultra.

                                        Taigi ant LT laimi dyzelis.
                                        Niekas juk ir neprieštarauja, kad dyzelis pigiausias. Aš ir pats važinėju dyzeliu jau daug metų. Bet jei nori kažko naujesnio su ateities technologijomis, tai variantai jau yra ir ne už kosminę kainą. Tikiuosi Tesla su 3 modeliu užduos naują lygį po kelių metų.

                                        Comment


                                          Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                                          Niekas juk ir neprieštarauja, kad dyzelis pigiausias. Aš ir pats važinėju dyzeliu jau daug metų. Bet jei nori kažko naujesnio su ateities technologijomis, tai variantai jau yra ir ne už kosminę kainą. Tikiuosi Tesla su 3 modeliu užduos naują lygį po kelių metų.
                                          As irgi mielai gal pirkciau A3 e-tron jei man ja kas parduotu uz 2.0TDI kaina. Tarkim NL ivertinus visus mokescius, parkingus sie automobiliai finale iseina beveik ta pacia kaina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X