Trumpas užvažiavo ant elektromobilių, EU irgi svarstys kaip stabdyti arklius kad išgelbėti tradicinių tąršių automobilių pramonę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Europoj visų EV pardavimai stipriai krito, bet bendrai pasaulyje Tesla aiški lyderė, artimiausius europietiškus konkurentus VW lenkia 2,5 karto.Parašė shimon Rodyti pranešimąGerai Teslos pardavimai Europoj krenta - https://www.reuters.com/business/aut...ry-2025-02-04/
https://www.facebook.com/100Procentu...N2iTNvGKbnXUelPo to, kai Tesla viesulu įsiveržė į automobilių rinką, kiti gamintojai vis žadėjo pagaminti ir rinkai pasiūlyti "tesla žudiką" (tesla killer).
Buvo ir tokių kaip Volkswagen, kurie sakė, kad tikrai pavys ir aplenks Tesla. Vienas iš 2021 metais išsakytų VW planų - iki 2025 tapti EV rinkos pasauliniu lyderių.
Šiandien už lango - 2025. Spėkite, kurioje vietoje EV pardavimų pasaulinėje statistikoje yra Volkswagen? Penkta vieta su beveik 7% rinkos. Kaip ten su ta lyderyste?
Panašu, kad visi tradiciniai gamintojai taikydamiesi į Tesla pamiršo, kad į rinką gali ateiti ir juos aplenkti kiti žaidėjai...
Kaip gi atrodo praėjusių metų EV pardavimų penketukas?
1. Tesla - 16.5%
2. BYD - 16.3%
3. Geely-Volvo - 8.5%
4. SAIC - 7.6%
5. Volkswagen - 6.9%
- 1 patinka
Comment
-
Italijoje pernai auto nuomoje davė BYD suv'ą, kas prieš kokius 3 metus būtų buvę dar sunkiai įsivaizduojama. Rimtai manot, kad Kinijoje VW lyderis, tik kinai statistiką klastoja?Parašė mantasm Rodyti pranešimąYra naivuoliai ir yra tikintys kiniečių statistika.
Comment
-
Tikiu kad kinai prigamina (nes partija liepė).Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Italijoje pernai auto nuomoje davė BYD suv'ą, kas prieš kokius 3 metus būtų buvę dar sunkiai įsivaizduojama. Rimtai manot, kad Kinijoje VW lyderis, tik kinai statistiką klastoja?
Did Nio lose $35000 per car?
And none of it is profitable – far from it. Nio lost US$835 million from April through June, or US$35,000 (S$48,000) for each car it sold. Nio and other companies in China's sprawling electric car sector have formidable government backing that allows them to withstand such losses and keep growing.-
Comment
-
Kas Kinijoj dedasi neįsivaizduoju. Bet įdomu koks gautųsi pasaulinis vaizdas atmetus tuos pievose suparkuotus bet registruotus elektromobilius.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Italijoje pernai auto nuomoje davė BYD suv'ą, kas prieš kokius 3 metus būtų buvę dar sunkiai įsivaizduojama. Rimtai manot, kad Kinijoje VW lyderis, tik kinai statistiką klastoja?
Comment
-
Paprastas benzas, viskas labai gerai lyginant su analogiškos klasės vokiškais/prancūziškais auto, kurias tenka važinėti citybee, sėdynės patogios, multimedia gerai veikia nelagina, garso sistema nebloga, el. bagažinė, tik pats variklis sąlyginai neekonomiškas/negalingas. P.S. sumaišiau markę, šita buvo auto MG:Parašė Taj Mahal
Elektrinis ar VDV?
Kaip įspūdžiai?
Paskutinis taisė Lettered; 2025.02.10, 19:32.
- 1 patinka
Comment
-
Pernai Italijoje ir aš tokį MG vadeliojau (visiškai naują) - na nebuvau visiškai patenkintas - labai keista komplektacija - dideli ratai, odinės sėdynės ir t.t., o elementarios klimato kontrolės nėra - turi kaitaliot temperatūra ir pūtimo stiprumą pats ir dar ant ekrano specialiam meniu (nėra fiziniu suktukų), kas važiuojant su android auto/car play buvo rimtas pain in the ass. Europiečiai bent sugeba į ekrano apačia klimato nustatymus padėt, kad nereiktų kaskart specialaus meniu kviest.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Paprastas benzas, viskas labai gerai lyginant su analogiškos klasės vokiškais/prancūziškais auto, kurias tenka važinėti citybee, sėdynės patogios, multimedia gerai veikia nelagina, garso sistema nebloga, el. bagažinė, tik pats variklis sąlyginai neekonomiškas/negalingas. P.S. sumaišiau markę, šita buvo auto MG:
Visa kita džiugino - komforto pakako, galios pakako (kažkoks turbobenzas), dydis irgi tiko.
- 1 patinka
Comment
-
Aha, ėmė ir atsirado iš niekur, sukonstravo savo automobilius :-)Parašė Taj MahalZeekr įkurta 2021 metais ir šiemet planuoja parduoti 700k elektromobilių.
Čia Volvo dydžio EV gamintojas užaugintas per penkmetį. Kinietiški tempai.
Zeekr yra Geely grupės įmonė, tai turi nemažą užnugarį, bet penkių metų progresas visvien imponuoja.
Jau turi modernias gamyklas, HQ, pardavimų tinklą ir konkurencingus produktus.
Iš Wiki:
Taigi paėmė gatavą Lynk gaminį, užvadino Zeekr, ir vualia: "nematytas progresas".Zeekr started delivering the 001 model in October 2021 a vehicle originally planned to be launched by sister brand Lynk & Co.
Beje, nėra jiems dar net 4 metų "Zeekr was founded in March 2021".
Žinoma galima teigti kad Kinijos automobilių pramonė vystosi dideliais tempais, bet per daug žavėtis reikia su saiku.-
- 1 patinka
Comment
-
Nusisukę nuo fašistinės Teslos, norvegai atrado Toyota EV. (juokauju, iš tikro jie laukia atnaujinto Y modelio. Model 3 jau atnaujintas, jį neblogai perka ir toliau.)
Norway January 2025 – models:.Pos Model Jan-25 % /24 Dec FY24 1 Toyota bZ4X 1,188 12.7% + 780.0% 35 5 2 VW ID.4 830 8.9% + 391.1% 3 4 3 Nissan Ariya 544 5.8% + 197.3% 8 7 4 VW ID.3 537 5.7% + 347.5% 14 8 5 VW ID.7 490 5.2% + 759.6% 5 14 6 Tesla Model Y 361 3.9% – 62.5% 1 1 7 Tesla Model 3 324 3.5% + 126.6% 2 2 8 BMW i4 243 2.6% + 507.5% 10 13 9 Ford Explorer 221 2.4% + 10950.0% 23 26 10 Volvo EX30 213 2.3% + 124.2% 4 3
Pilnas sąrašas su 169 modeliais čia: https://bestsellingcarsblog.com/2025...x-in-top-spot/Paskutinis taisė gerietis; 2025.02.15, 21:03.-
- 1 patinka
Comment
-
Trumpo administracija stabdo elektromobilių plėtrą: naikinamos įkrovimo stotelės, išparduodami elektromobiliai
JAV prezidentas Donaldas Trumpas pareikalavo pašalinti apie 8 000 įkrovimo stotelių ir atsisakyti valstybės naudojamų elektromobilių.
Dar prieš kelerius metus elektromobilių plėtra buvo vienas pagrindinių ankstesniojo prezidento Joe Bideno administracijos prioritetų. Generalinė administracijos tarnyba (GSA) buvo atsakinga už perėjimą prie tvaresnio transporto, palaipsniui atsisakant vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių.
Pagal šį planą buvo numatyta, kad iš 650 000 valstybės valdomų transporto priemonių daugiau nei pusė palaipsniui bus pakeista elektromobiliais. Dar 2024 m. kovą GSA buvo užsakiusi daugiau nei 58 000 elektromobilių ir pradėjusi įrengti 25 000 naujų įkrovimo stotelių.
Tačiau dabar D. Trumpo administracija šiuos planus visiškai sustabdė. Nurodyta parduoti elektromobilius, kuriuos GSA įsigijo pagal J. Bideno programą, taip pat išmontuoti daugelį jau veikiančių įkrovimo stotelių, kurios buvo naudojamos ne tik vyriausybinėms transporto priemonėms, bet ir federalinių darbuotojų asmeniniams elektromobiliams krauti.
Pasikeitė administracija, pasikeitė prioritetai
D. Trumpas dar per rinkimų kampaniją žadėjo atsisakyti J. Bideno propaguotos elektromobilių politikos, o tapęs prezidentu ėmėsi konkrečių veiksmų.
Jau sustabdytas 5 mlrd. dolerių vertės federalinis projektas, skirtas naujų viešųjų įkrovimo stotelių diegimui. Be to, paskelbta, kad artimiausiu metu bus panaikintos visos valstybės subsidijos elektromobilių pirkėjams.
Dabartinė D. Trumpo administracija taip pat faktiškai atsisakė J. Bideno priimto „Inflation Reduction Act“ įstatymo tikslų, kurie numatė 975 mln. dolerių investicijas į tvarią energetiką ir federalinių pastatų modernizavimą.
Vienas pagrindinių šio plano siekių buvo iki 2045 m. pasiekti visišką anglies dvideginio emisijų neutralumą, o elektromobiliai ir jų įkrovimo infrastruktūra sudarė svarbią šio plano dalį.
- 1 patinka
Comment
-
Viena - planuoti, kita - parduoti.Parašė Taj MahalZeekr įkurta 2021 metais ir šiemet planuoja parduoti 700k elektromobilių.
Čia Volvo dydžio EV gamintojas užaugintas per penkmetį. Kinietiški tempai.
Bet jei vienkartinius EV gamins iš š..o ir pagaliukų, gražiai nudažys - šiemet kažkiek parduos.
Comment
-
Zeekr 700k planų kol kas neatsisako, nors augimas sulėtėjęs. Galbūt tai sezoniškumas. Įdomiau būtų grafikas be pardavimų Kinijoje. Beje, 700k tai planas visai grupei, t.y. Lynk ir Zeekr brandams.
Iš čia: https://cnevpost.com/2025/03/01/zeek...ries-feb-2025/-
Comment
-
Renault tyliai atgaivino Megane su dizeliniu varkliu, ir.... :
Bliūkšta elektromobilių vajus: Vokietijos ir Italijos automobilių gamintojai keičia savo planus https://www.delfi.ltNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Kalbama apie muitų Kinijos elektromobiliams nuėmimą.
Norvegija muitų neįvedinėjo bet pardavimai vis tiek krito, šiais metais tarp TOP 20 yra tik 2 kinietiški modeliai (praėjusiais metais tokiu metu buvo 4), 10 vietoje VOLVO EX30 ir 19 - MG4 Electric.
Pirmoje vietoje vis dar Model Y bet sumuojant pagal gamintojus VW grupė aplenkė Tesla daugiau nei dvigubai.
- 3 patinka
Comment
-
Idomus skaiciai:
Kai kuriose, Klaipėdos apmokestintose vietose, ypatingai sezono metu, įvairius leidimus turinčios transporto priemonės sudarydavo iki 85 proc. visų stovinčių automobilių.„Regitros“ turimais ir metų pradžioje paskelbtais duomenimis, 60 proc. elektrinių transporto priemonių įregistravo fiziniai asmenys, 40 proc. – juridiniai asmenys.Vilnius, Neringa ir Palanga, juose elektromobiliai sudaro daugiau nei 3,5 proc. visų automobilių.Norvegijos automobilių parke beveik 30 proc. automobilių yra elektromobiliai ar įkraunami hibridai. Lietuvoje tokių – 1,61 proc.
https://www.delfi.lt/auto/eismo-puls...arka-120108005
- 4 patinka
Comment
Comment