Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Išties buvo Volkswagen grupės vadovo itin dramatiški pasisakymai. Bet tada pasižiūri į istorinius pardavimų duomenis:

    Click image for larger version

Name:	image_2024-10-07_085927932.png
Views:	635
Size:	70,6 kB
ID:	2156821

    Tada pasižiūri į paskutinius grupės pranešimus akcininkams apie šių metų pirmo pusmečio rezultatus:
    In the first half of the year, the Volkswagen Group was able to match the previous year's delivery level in a challenging market environment. The basis for this is our continued strong position in Western Europe. In North America and South America, we grew significantly and were able to expand our market share. As announced, we have deliberately prioritized sustainable value creation over higher volumes in the highly competitive environment in China in order to achieve our long-term strategic goals. For the full year 2024, we continue to expect a slight increase in global deliveries compared to the previous year due to the launch and ramp-up of numerous important models in the second half of the year.”
    Hildegard Wortmann
    Member of the Group’s Extended Executive Committee for Sales

    4.35 million vehicle worldwide total deliveries in H1 2024 at the level of H1 2023 (4.37 million vehicles)
    Growth in North America (+8%), South America (+15%) and Western Europe (+2%) almost offsets declines in other regions, particularly China in Q2.


    Tada galvoji kur čia ta pasaulio pabaiga, kad po dviejų metų koncernas jau gali išnykti nuo žemės paviršiaus. Ir kažkaip pradeda kirbėti negeros mintys, kad čia toks būdas išsireikalauti naujų subsidijų ar lengvatų. Žinoma, gal tai ir suprantama, žinant, kad Kinijos gamintojai nuolat gauna subsidijas ir kitas lengvatas.

    Comment


      Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
      Išties buvo Volkswagen grupės vadovo itin dramatiški pasisakymai. Bet tada pasižiūri į istorinius pardavimų duomenis:



      Tada pasižiūri į paskutinius grupės pranešimus akcininkams apie šių metų pirmo pusmečio rezultatus:
      In the first half of the year, the Volkswagen Group was able to match the previous year's delivery level in a challenging market environment. The basis for this is our continued strong position in Western Europe. In North America and South America, we grew significantly and were able to expand our market share. As announced, we have deliberately prioritized sustainable value creation over higher volumes in the highly competitive environment in China in order to achieve our long-term strategic goals. For the full year 2024, we continue to expect a slight increase in global deliveries compared to the previous year due to the launch and ramp-up of numerous important models in the second half of the year.”


      Hildegard Wortmann
      Member of the Group’s Extended Executive Committee for Sales

      4.35 million vehicle worldwide total deliveries in H1 2024 at the level of H1 2023 (4.37 million vehicles)
      Growth in North America (+8%), South America (+15%) and Western Europe (+2%) almost offsets declines in other regions, particularly China in Q2.


      Tada galvoji kur čia ta pasaulio pabaiga, kad po dviejų metų koncernas jau gali išnykti nuo žemės paviršiaus. Ir kažkaip pradeda kirbėti negeros mintys, kad čia toks būdas išsireikalauti naujų subsidijų ar lengvatų. Žinoma, gal tai ir suprantama, žinant, kad Kinijos gamintojai nuolat gauna subsidijas ir kitas lengvatas.
      Šitie duomenys, kiek gauna pajamų ar kiek parduoda automobilių nelabai ką pasako apie įmonės finansinę būklę, gali pardavimai didėti, bet jei skolos pradeda viršyti turtą įmonei bankrotas.

      VW Group has Debts of 400 Billion Euros ($428bn) Total assets as of June 30 amounted to 581.3 billion euros or 622 Billion Dollars. Of this, 181 billion euros is reported as equity.2023
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Kodėl tada gamyklas uždarinėja, jei taip gerai sekasi?
        Kiek žinau, grąsina uždarinėti kelias gamyklas, kurios gamina pagrinde išskirtinius modelius.
        "Paprastų žmonių" automobilių modelių trūksta ir gamyba nespėja, nes jie laikomi nepelningais. Nežinau, kiek tiesos tame nepelningume yra.
        Priedo, dalis gamybos gi iškeliama. Didžiausia VW gamykla, berods, Meksikoje.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Na tai ok, o jeigu jie tiesiog surinks Vengrijoje/Turkijoje iš komponentų ir detalių kurių absoliuti dauguma pagaminti Kinijoje - ar galios šitie tarifai?
          Galios, nes šie tarifai ir dalis apmokestina. Ten kažkaip sudėtingai reikės net skaičiuoti koks procentas dalių toks procentas kainos apmokestinamas.

          Comment


            ELTA / Lrytas.lt 2024.10.22
            Elektromobilių įkrovimo kainos visai neskatina jų pirkti
            Atlikti skaičiavimai, kiek kainuoja įkrauti elektromobilį Europoje. Didžiojoje Europos dalyje įkrovimo kaina svyruoja nuo 5 iki 10 eurų už 100 km. Pigiausiai kainuoja: Islandija (2,9 euro), Portugalija (3,2 euro) ir Suomija (4,6 euro). Lietuvoje ir Latvijoje kaina 9,8 eurų už 100 km, o Estijoje – 10 eurų už 100 km. Tokios elektromobilių įkrovimo kainos visai neskatinančios jų pirkti.

            Paprastu dyzeliniu automobiliu nuvažiuoti 100 km šiandien gali kainuoti pigiau, nei elektromobiliu. Imant dyzelinio kuro kainos vidurkį 1,4 euro už litrą ir 6,5 l/100 km, gautume 9,1 euro.
            Skirtumas nedidelis, tačiau jis gali būti didėjantis, krentant naftos kainoms ir/ar važiuojant naujesniais dyzeliniais automobiliais, sunaudojančiais 5,5/6 litrus kuro 100 km

            https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jimai-34754886

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              ELTA / Lrytas.lt 2024.10.22
              Elektromobilių įkrovimo kainos visai neskatina jų pirkti
              Viskas teisinga, tik jei apie dyzeliną šnekama kad gali didėti arba mažėti kintant naftos kainai, reikėtų parašyti ir tai, kad jei elektra kraunamasi ne viešose greito krovimo stotelėse o tarkim namuose, tuomet kaina ženkliai mažesnė.
              Kaip pavyzdys aš kraunuosi didžiąją dalį namuose, pagal biržos kainas. Esu appse nusistatęs savo "lubas" kad kai brangi elektra nekrautų ir taip elektros kaina gali būti ir dešimt kartų pigesnė nei viešose greito krovimo stelėse.
              Žinoma, dar reikia suprasti ir atskirti kas yra greito ir lėto krovimo stotelės ir kodėl jose tiek kainuoja elektra.
              Tokie straipsniai atrodo šiek tiek šališki arba žurnalistai tiesiog neišmanydami elektromobilių krovimo niuansų rašo.

              Comment


                Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                jei elektra kraunamasi ne viešose greito krovimo stotelėse o tarkim namuose, tuomet kaina ženkliai mažesnė.
                .
                Kiek % populiacijos turi šią galimybę?

                Comment


                  Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                  Kiek % populiacijos turi šią galimybę?
                  Pilna AC stotelių po 30-35 ct, yra daug ir su dinamine kainodara. Kaune yra kelios vietos kur NordPool + 10 ct, gaila kad savivaldybė lempinį tarifą skėlė su +16...
                  Paskutinis taisė transpondster; 2024.10.22, 21:02.

                  Comment


                    3,3-3,4 (kartais pavyksta "itįšitemmpti" iki 3,2 l/100km/)dyzelio.

                    Comment


                      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                      Kiek % populiacijos turi šią galimybę?
                      2021 metų surašymo duomenimis - mažiausiai 40%

                      Comment


                        Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                        2021 metų surašymo duomenimis - mažiausiai 40%
                        Surašyme buvo vertinama tokia galimybė?

                        Comment


                          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                          Kiek % populiacijos turi šią galimybę?
                          Nesvarbu kokia populiacijos dalis turi šią galimybę, procentais pasakyti yra sunku, bet tai tikrai eina šneka ne apie 5% populiacijos.
                          Visi gyvenantys nuosavuose namuose, kotedžose, dažnu atveju ir naujos statybos daugiabučiuose (pats gyvenu naujos statybos daugiabutyje ir požeminiame parkinge turiu stotelę) turi realią ir gana paprastą galimybę turėti stoteles.
                          Ar tu manai, kad kol visi tokios galimybės neturės apie tai nereikia šnekėti? Kaip tik, aš manau reikia apie tai šnekėti ir kuo daugiau. Tokiose diskusijuose gimsta idėjos kaip padaryti prieinamesnį krovimą visiems ir t.t.
                          Plius reikia suprasti, greitas krovimas pagrinde yra reikalingas ne kasdieniniame gyvenime o ilgose kelionėse. Dėl to nereikia kraipyti vaizdo.
                          Suprantu, kad daug kam sunku suprasti kaip čia viskas vyksta ir kaip viskas veikia, bet tam ir turi būti šviečiami žmonės, kad atsirastų supratimas kaip viskas iš tiesų vyksta, gal tada pradėtų mažėti heito banga kuri dabar kyla dažnu atveju iš nežinojimo.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Surašyme buvo vertinama tokia galimybė?
                            Tai yra vienbučiuose namuose gyvenančių žmonių procentas.

                            Comment


                              Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                              Tai yra vienbučiuose namuose gyvenančių žmonių procentas.
                              Tai toli gražu nereiškia, kad jie ten pasirengę krautis.
                              Juolab daugiabučiuose yra galimybė, ypač naujausios statybos. Pvz. sūnaus parkinge yra paruoštos vietos garaže, skydinė, dalis gyventojų įsirengę stoteles ir krauna.
                              Kai kas įsigudrina net nusitiesti laidus senuose daugiabučiuose.

                              IMHO krovimosi iš buitinės 5 A 220 V rozetės opciją nelaikyčiau tvaria galimybe krauti elektromobilius.
                              Paskutinis taisė Sula; 2024.10.23, 10:03.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Tai toli gražu nereiškia, kad jie ten pasirengę krautis.
                                Aš ir nesakau, kad jie yra pasirengę krautis. Gal kažkas turi elektromobilį, trifazį įvadą ir krovimo stotelę, bet jam nusilankstė krovimo laidas ir jis tingi nusipirkti naują. Jis irgi yra nepasirengęs krautis.
                                Ką aš sakau, tai kad gyvenantys nuosavuose namuose turi realią galimybę namuose krauti elektromobilį. Na gerai, galbūt kažkoks nedidelis procentas yra nutolusių vienkiemių, kuriems įsivesti trifazį įvadą kainuotų dešimtis tūkstančių eurų. Visgi nemanau, kad derėtų koncentruotis į išimtinius ir retus atvejus.

                                Juolab daugiabučiuose yra galimybė, ypač naujausios statybos. Pvz. sūnaus parkinge yra paruoštos vietos garaže, skydinė, dalis gyventojų įsirengę stoteles ir krauna.
                                Kai kas įsigudrina net nusitiesti laidus senuose daugiabučiuose.

                                IMHO krovimosi iš buitinės 5 A 220 V rozetės opciją nelaikyčiau tvaria galimybe krauti elektromobilius.
                                Na va, reiškia tas procentas yra dar didesnis, nei 40%. Dėl krovimo nuo 220V tegul pakomentuoja nusimanantys, bet Google rašo kad per 8-10 valandų galima pakrauti ir nuo 220V. Manau to pilnai užtektų daugumai žmonių, nes vistiek EV krauti logiška naktį.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  IMHO krovimosi iš buitinės 5 A 220 V rozetės opciją nelaikyčiau tvaria galimybe krauti elektromobilius.
                                  Buitinė rozetė yra 16A 230V, tad nenuvertinkite jos 3+ kilovatų galios.

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    Buitinė rozetė yra 16A 230V, tad nenuvertinkite jos 3+ kilovatų galios.
                                    Daug kas kol kas turi 3 kW visam butui, namui (16 A automatas spintoje). Niekas ir nenuvertina, buvęs kaimynas krauna daugiabutyje Lazdynuose - atsivedė tiesiog iš buto per sieną iki parkavimo vietos.

                                    Comment


                                      Jau atsiranda kinietiškų elektromobilių kainos kategorijoje kartu su Bentley, Rolls Royce, Range Rover, Aston Martin.

                                      Tuo tarpu Europoje – Volkswagen uždarys 3 gamyklas Vokietijoje.
                                      Historic moment for Volkswagen: Automaker plans to close ‘at least’ 3 German plants and cut thousands of jobs




                                      Comment



                                        Ir Xiaomi SU7 Ultra pasiekė Nürburgring trasos rekordą tarp keturdurių automobilių.



                                        Comment


                                          Biškį nepanašus į serijinį. Stabdžiai labai cypia, kas gali tokio norėti.


                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X