Parašė Justiakas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Išties buvo Volkswagen grupės vadovo itin dramatiški pasisakymai. Bet tada pasižiūri į istorinius pardavimų duomenis:
Tada pasižiūri į paskutinius grupės pranešimus akcininkams apie šių metų pirmo pusmečio rezultatus:In the first half of the year, the Volkswagen Group was able to match the previous year's delivery level in a challenging market environment. The basis for this is our continued strong position in Western Europe. In North America and South America, we grew significantly and were able to expand our market share. As announced, we have deliberately prioritized sustainable value creation over higher volumes in the highly competitive environment in China in order to achieve our long-term strategic goals. For the full year 2024, we continue to expect a slight increase in global deliveries compared to the previous year due to the launch and ramp-up of numerous important models in the second half of the year.”Hildegard Wortmann
Member of the Group’s Extended Executive Committee for Sales
4.35 million vehicle worldwide total deliveries in H1 2024 at the level of H1 2023 (4.37 million vehicles)
Growth in North America (+8%), South America (+15%) and Western Europe (+2%) almost offsets declines in other regions, particularly China in Q2.
Tada galvoji kur čia ta pasaulio pabaiga, kad po dviejų metų koncernas jau gali išnykti nuo žemės paviršiaus. Ir kažkaip pradeda kirbėti negeros mintys, kad čia toks būdas išsireikalauti naujų subsidijų ar lengvatų. Žinoma, gal tai ir suprantama, žinant, kad Kinijos gamintojai nuolat gauna subsidijas ir kitas lengvatas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąIšties buvo Volkswagen grupės vadovo itin dramatiški pasisakymai. Bet tada pasižiūri į istorinius pardavimų duomenis:
Tada pasižiūri į paskutinius grupės pranešimus akcininkams apie šių metų pirmo pusmečio rezultatus:In the first half of the year, the Volkswagen Group was able to match the previous year's delivery level in a challenging market environment. The basis for this is our continued strong position in Western Europe. In North America and South America, we grew significantly and were able to expand our market share. As announced, we have deliberately prioritized sustainable value creation over higher volumes in the highly competitive environment in China in order to achieve our long-term strategic goals. For the full year 2024, we continue to expect a slight increase in global deliveries compared to the previous year due to the launch and ramp-up of numerous important models in the second half of the year.”
Hildegard Wortmann
Member of the Group’s Extended Executive Committee for Sales
4.35 million vehicle worldwide total deliveries in H1 2024 at the level of H1 2023 (4.37 million vehicles)
Growth in North America (+8%), South America (+15%) and Western Europe (+2%) almost offsets declines in other regions, particularly China in Q2.
Tada galvoji kur čia ta pasaulio pabaiga, kad po dviejų metų koncernas jau gali išnykti nuo žemės paviršiaus. Ir kažkaip pradeda kirbėti negeros mintys, kad čia toks būdas išsireikalauti naujų subsidijų ar lengvatų. Žinoma, gal tai ir suprantama, žinant, kad Kinijos gamintojai nuolat gauna subsidijas ir kitas lengvatas.
VW Group has Debts of 400 Billion Euros ($428bn) Total assets as of June 30 amounted to 581.3 billion euros or 622 Billion Dollars. Of this, 181 billion euros is reported as equity.2023
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl tada gamyklas uždarinėja, jei taip gerai sekasi?
"Paprastų žmonių" automobilių modelių trūksta ir gamyba nespėja, nes jie laikomi nepelningais. Nežinau, kiek tiesos tame nepelningume yra.
Priedo, dalis gamybos gi iškeliama. Didžiausia VW gamykla, berods, Meksikoje.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na tai ok, o jeigu jie tiesiog surinks Vengrijoje/Turkijoje iš komponentų ir detalių kurių absoliuti dauguma pagaminti Kinijoje - ar galios šitie tarifai?
Comment
-
ELTA / Lrytas.lt 2024.10.22
Elektromobilių įkrovimo kainos visai neskatina jų pirkti
Atlikti skaičiavimai, kiek kainuoja įkrauti elektromobilį Europoje. Didžiojoje Europos dalyje įkrovimo kaina svyruoja nuo 5 iki 10 eurų už 100 km. Pigiausiai kainuoja: Islandija (2,9 euro), Portugalija (3,2 euro) ir Suomija (4,6 euro). Lietuvoje ir Latvijoje kaina 9,8 eurų už 100 km, o Estijoje – 10 eurų už 100 km. Tokios elektromobilių įkrovimo kainos visai neskatinančios jų pirkti.
Paprastu dyzeliniu automobiliu nuvažiuoti 100 km šiandien gali kainuoti pigiau, nei elektromobiliu. Imant dyzelinio kuro kainos vidurkį 1,4 euro už litrą ir 6,5 l/100 km, gautume 9,1 euro.
Skirtumas nedidelis, tačiau jis gali būti didėjantis, krentant naftos kainoms ir/ar važiuojant naujesniais dyzeliniais automobiliais, sunaudojančiais 5,5/6 litrus kuro 100 km
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jimai-34754886
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąELTA / Lrytas.lt 2024.10.22
Elektromobilių įkrovimo kainos visai neskatina jų pirkti
Kaip pavyzdys aš kraunuosi didžiąją dalį namuose, pagal biržos kainas. Esu appse nusistatęs savo "lubas" kad kai brangi elektra nekrautų ir taip elektros kaina gali būti ir dešimt kartų pigesnė nei viešose greito krovimo stelėse.
Žinoma, dar reikia suprasti ir atskirti kas yra greito ir lėto krovimo stotelės ir kodėl jose tiek kainuoja elektra.
Tokie straipsniai atrodo šiek tiek šališki arba žurnalistai tiesiog neišmanydami elektromobilių krovimo niuansų rašo.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąjei elektra kraunamasi ne viešose greito krovimo stotelėse o tarkim namuose, tuomet kaina ženkliai mažesnė.
.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKiek % populiacijos turi šią galimybę?Paskutinis taisė transpondster; 2024.10.22, 21:02.
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKiek % populiacijos turi šią galimybę?
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
2021 metų surašymo duomenimis - mažiausiai 40%
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKiek % populiacijos turi šią galimybę?
Visi gyvenantys nuosavuose namuose, kotedžose, dažnu atveju ir naujos statybos daugiabučiuose (pats gyvenu naujos statybos daugiabutyje ir požeminiame parkinge turiu stotelę) turi realią ir gana paprastą galimybę turėti stoteles.
Ar tu manai, kad kol visi tokios galimybės neturės apie tai nereikia šnekėti? Kaip tik, aš manau reikia apie tai šnekėti ir kuo daugiau. Tokiose diskusijuose gimsta idėjos kaip padaryti prieinamesnį krovimą visiems ir t.t.
Plius reikia suprasti, greitas krovimas pagrinde yra reikalingas ne kasdieniniame gyvenime o ilgose kelionėse. Dėl to nereikia kraipyti vaizdo.
Suprantu, kad daug kam sunku suprasti kaip čia viskas vyksta ir kaip viskas veikia, bet tam ir turi būti šviečiami žmonės, kad atsirastų supratimas kaip viskas iš tiesų vyksta, gal tada pradėtų mažėti heito banga kuri dabar kyla dažnu atveju iš nežinojimo.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Surašyme buvo vertinama tokia galimybė?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Tai yra vienbučiuose namuose gyvenančių žmonių procentas.
Juolab daugiabučiuose yra galimybė, ypač naujausios statybos. Pvz. sūnaus parkinge yra paruoštos vietos garaže, skydinė, dalis gyventojų įsirengę stoteles ir krauna.
Kai kas įsigudrina net nusitiesti laidus senuose daugiabučiuose.
IMHO krovimosi iš buitinės 5 A 220 V rozetės opciją nelaikyčiau tvaria galimybe krauti elektromobilius.Paskutinis taisė Sula; 2024.10.23, 10:03.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai toli gražu nereiškia, kad jie ten pasirengę krautis.
Ką aš sakau, tai kad gyvenantys nuosavuose namuose turi realią galimybę namuose krauti elektromobilį. Na gerai, galbūt kažkoks nedidelis procentas yra nutolusių vienkiemių, kuriems įsivesti trifazį įvadą kainuotų dešimtis tūkstančių eurų. Visgi nemanau, kad derėtų koncentruotis į išimtinius ir retus atvejus.
Juolab daugiabučiuose yra galimybė, ypač naujausios statybos. Pvz. sūnaus parkinge yra paruoštos vietos garaže, skydinė, dalis gyventojų įsirengę stoteles ir krauna.
Kai kas įsigudrina net nusitiesti laidus senuose daugiabučiuose.
IMHO krovimosi iš buitinės 5 A 220 V rozetės opciją nelaikyčiau tvaria galimybe krauti elektromobilius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIMHO krovimosi iš buitinės 5 A 220 V rozetės opciją nelaikyčiau tvaria galimybe krauti elektromobilius.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Buitinė rozetė yra 16A 230V, tad nenuvertinkite jos 3+ kilovatų galios.
Comment
-
Jau atsiranda kinietiškų elektromobilių kainos kategorijoje kartu su Bentley, Rolls Royce, Range Rover, Aston Martin.
Tuo tarpu Europoje – Volkswagen uždarys 3 gamyklas Vokietijoje.
Historic moment for Volkswagen: Automaker plans to close ‘at least’ 3 German plants and cut thousands of jobs
Comment
Comment