Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Skelbimo lyg ir nesimatė. Gal pasidalinsi?
https://www.tesla.com/careers/search/?query=vilnius-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Matyt webe neįvedė dar darbų su location - Lithuania, tai kreivai ieškosi. Reikia nuimti varnelę nuo Lithuania, o į paiešką įrašyti Vilnius.
https://www.tesla.com/careers/search/?query=vilnius
Comment
-
ES nubalsavo už 45% tarifus kiniškiems elektromobiliams, Kinija griežtai prieš
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8ngyIXlGV
Vokietija balsavo prieš.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąŠvedai renkasi Teslą Y. 2024 rugsėjis.
Vienas mėnuo visada labai išsišoka.
Skandinavijos spaudoje yra straipsnių apie žmones kurie labai nepatenkinti nusipirktų Kinijos elektromobilių nuvertėjimu.
Šitas (straipsnis SE kalba) dar kol kas žiauriausias matytas pavyzdys – naujas normaliai eksplotuotas ir jokių avarijų neturėjęs Hongqi E-HS9 nuvertėjo apie 7 eurus per nuvažiuotą kilometrą. Arba kitais skaičiais - per pirmus metus nuvertėjo apie 70k eurų.
Paskutinis taisė DJ+; 2024.10.05, 14:34.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąES nubalsavo už 45% tarifus kiniškiems elektromobiliams, Kinija griežtai prieš
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8ngyIXlGV
Vokietija balsavo prieš.
Vokiečiai tai puikiai supranta ir bijo, nes turi beveik 16% Kinijos rinkos, o kitiems nelabai svarbu, nes jų šūdas bet kokiu atveju triuškinamai pralaimi konkurenciją, prancūzai turi tik apgailėtinus 0,4% rinkos, o apie kitus net nėra ko kalbėt...
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Įdomu kas bus su europietiškais brendais jei Kinija padarys tokius pačius tarifus jų automobiliams
Vokiečiai tai puikiai supranta ir bijo, nes turi beveik 16% Kinijos rinkos, o kitiems nelabai svarbu, nes jų šūdas bet kokiu atveju triuškinamai pralaimi konkurenciją, prancūzai turi tik apgailėtinus 0,4% rinkos, o apie kitus net nėra ko kalbėt...
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kinai geriau uždės tarifus ten, kur Europai sekasi, nes tas 16% yra ir taip komedija.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tikrai manot, kad 16% didžiausios pasaulyje rinkos vokiečiams (kai kurie iš jų ant bankroto ribos ir atvirai apie tai kalba) yra komedija?
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kinijai yra komedija. O Vokiečiams - gal ir baisu.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAr vokiečiai eksportuoja į Kiniją ar ten gamina vietoje?
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąIr eksportuoja ir gamina. Bet kiek suprantu ES tarifai galios ir kinietiškiems EV pagamintiems ne Kinijoje. Įdomu kaip bus su būsimų Vengrijos ir Turkijos BYD gamyklų produkcija.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Straipsnyje rašoma, kad tarifai - importuojamiems iš Kinijos. Tai va ir įdomu ar vokiečiai daugiau eksportuoja ar gamina Kinijoje, nes nuo to smarkiai priklauso ką kinai gali padaryti.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tikrai manot, kad 16% didžiausios pasaulyje rinkos vokiečiams (kai kurie iš jų ant bankroto ribos ir atvirai apie tai kalba) yra komedija?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Straipsnyje rašoma, kad tarifai - importuojamiems iš Kinijos. Tai va ir įdomu ar vokiečiai daugiau eksportuoja ar gamina Kinijoje, nes nuo to smarkiai priklauso ką kinai gali padaryti.
Comment
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Kurie čia ant bankroto ribos, įdomu?
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Įdomu kas bus su europietiškais brendais jei Kinija padarys tokius pačius tarifus jų automobiliams
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Pvz Volkswagen vadovai atvirai pasakė, kad pardavimai krito 500000 automobilių per metus (nekalbant apie daugybę kitų koncerno problemų) ir "We have one, maybe two years to save the brand" ir kad tam teks uždarinėti gamyklas Vokietijoje.
Comment
Comment